Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 8.02.2019 in all areas
-
1 точкаКупуваш автомобил с електронна винетка.Имаш 3 дена да уведомиш АПИ за промяна на регистрация иначе губиш винетката.След като ги уведомиш в срок ,ти се издава нова безплатна по новата регистрация.
-
1 точкаДа бях в апи за сбъркан номер .имаме молба за поправка за номера но дали ще стане един господ знае.на господата от апи трябва да се зададе въпроса заща на една кола човек може да си купи десет винетки ида му вземат парите като не му трябват,реално и системата просто да каже ,че вече има винетка.продавам винетки от 12 години ,но като тази година не имало.просто си мисля колко сгрешени номера има ,но хората не го знаят и при проверка ,нямаш винетка.те ти булка спасов ден.гласувайте за тези управляващи.
-
1 точкабях много на зор и трябваше да ги дам а и не съм в страната
-
1 точкаАз го разбрах случайно. Тръбата, която влиза в задното гърне беше много ръждясала и се откъсна (в движение, на един баир, който катерех на 1-ва). Колата в този момент се "отпуши" и литна. Иначе, запали и виж, колко силно духа. Пробвай на ниски и на високи обороти. Запуши изхода с ръка (и парцал ест.) и виж как надува на всички обороти, и дали има промяна в работата на двг.. Можеш да пробваш и с откачено задно гърне на място, и в движение, ама трябва да си сигурен, че няма да те линчуват съседите, или да те гепят ченгетата. п.п. Има вероятност и(или) средното гърне да е запушено, ама е по-малка.
-
1 точка
-
1 точкаПусни запитване с рамата на колата до Бултрако.Сменят се здрави с нови,тъй като има световна акция.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаСамо комп го оправя, аз смених само комп и с обучаване на ключа и имото и колата запали. Цените варират между 200-300лв. Пусни обява че търсиш. Но като цяло смятам че трябва майсторите да си поемат отговорност и те да ти го платят и намерят някой да го обучи.
-
1 точкаСвещите са NGK, каквито пише на покритието на ангренажа. Предните бяха същите. Ангренажът е зацепен. Колата като загрее и се успокоява, явно при разширяването на буталото уплътнява малко, но студена си е 3 цилиндрова. По принцип я карам малко по-агресивно, имам малко бебе и много обича форсажите. В лютеницата не я вкарвам, но на 4000-5000 си я настъпвам при ускоряване. Ще гледам по-кротко вече. Само с хонинг не знам дали ще се махнат тия деруги, не знам колко са дълбоки, но са много. Един приятел ми предлага блок от D16A6 изгодно, та ще помисля. Не съм гледал цени на ремонтни бутала и сегменти и нямам представа кое ще е по-надежният вариант...
-
1 точкаАбсолютно подкрепям мнението на fena. Още повече че удара е фронтален и деформациите са поети от надлъжните греди и предвидените по тях деформационни отслабвания. В 99,99% при такъв тип удар, по окачването няма каквито и да са щети (при страничен удар вече е друго). По отношение мнението на колегата с японския ник, без по никакъв начин да се заяждам, бих искал да го попитам, дали твърдението му е от професионална компетенция или ей така просто да има нещо да напише, с цел да не му се схващат пръстите! В подкрепа на моето мнение прилагам скромен снимков материал, от моя кола (Сивик Фастбек - по известен като "Англичанка"), възстановена лично от мен, в сервиз на мой приятел с негова помощ и подкрепа. Удара е фронтален в страница на автомобил пресякъл ми пътя в средата на кръстовище (отнел ми предимството и не спрял на знак Стоп) с над 90 км в час. При това освен деформация на надлъжните греди към купето, имаше и странично изнасяне с над 50 см наляво (посукване). Операцията включваше действия по връщане на гредите, доколкото е възможно в първоначалния им вид, след което асиметричното им рязане и напасване на три координатен професионален стенд по заводските монтажни реперни точки, на нови и здрави греди, предна маска (очиларка) от автомобил донор, както и подмяна с втора употреба греда под броня, предни капак, броня, нови фарове, воден и климатичен радиатори, втора употреба калници, казанчета за чистачки и хидравличното масло. Резултата е показателен и изместването от фабричните размери е точно "0" - НУЛА! След всички автотенекеджийски дейности, автомобила е преминал всички видове стендове и тестове на три координатен професионален стенд и технотест, монтаж на окачване и двигател с последващите автобояджийски дейности и пълен технически преглед в сериозен пункт за ГТП. След това автомобила се кара активно и безпроблемно повече от 3 години без каквито и да са проблеми по окачване, носене на която и да е посока или износване на гуми и т.н. Фена може да потвърди написаното от мен, тъй като е виждал и познава добре автомобила. Вярно труда не е малко. Важно е желанието и любовта към автомобила. Водещо при избора за захващане с цялостната дейност е да няма ръжда по купето, както и двигателя и окачването да са в добър вид още преди удара. Ако всичко това е налице операцията си струва, и при добро търсене на части и наличието на приятели готови да се отзоват за каузата да върнат един автомобил в изрядно състояние е направо удоволствие, макар и нелеко. Поздрави и дано съм бил полезен и изчерпателен, въпреки че нямам снимков материал по цялостния процес.
-
1 точкаНавърти още малко и ще усетиш нужда от ремонтна главата. Това вече е краина фаза когато са затегнали не само един а повечето започват да играят оборотите не се чува тракане колата става много тиха. Написалиса го и е вярно при бензин стоиностите бягат нагоре затова при проверка на кола карана на бензин стойностите на клапаните са ако се приеме да са 0,20 те отиват на 0.25 ,0.30 и започват да тракат. При газ стоиностите отиват надолу и капаните набиват леглата не прегарят и пропадат започва колебание в оборотите,ако чакаш и я караш така отиваш на ремонт 1000лв няма нищо страшно сменят леглата с сплав издържаща на високи температури и продължаваш. На газ при добра газова уредба и добре настроена се проверяват на 25хил какви са стоиностите ако е нужно се регулират. Препоръка е да се проверят не че не можеш да караш и 50 60 70хил имаш пари за ремонт даваш ги нямаш проверяваш да ти е мирна главата,ако на 25хил не са излезли от стойностите следващи я път на 30хил и тн. Сменят се и двата филтъра и малкия и големия,големият и сам може да си го смениш на две скоби се държи,малкия с малко тренировки пак може да си го смениш сам.От опита ми на 12 хил малкия е толкова задръстен с графит че и тръбата преди него има. Трябва да си намериш читав майстор да ти регулира клапаните ако ти кажат докарай колата и след 2 часа е готово са те обрали,дава се колата престоява ноща и на сутринта се регулират на температура описана в мануала.
-
0 точкиЗдравейте, колеги! Пиша, за да ви дам информация относно сервизната програма за нашите Хонди. Благодарение на форума разбрах за това и след като проверих, се оказа, че моят автомобил подлежи на ремонт по нея. Използвайки контактната форма на Бултрако подадох данните за автомобила и собственика, и след няколко часа ми се обадиха за потвърждение и информация, как ще се развият нещата по подмяната. Миналата седмица ме информираха, че във фирмения сервиз на Ботевградско шосе /София/, където бях заявил услугата, са готови да извършат обслужването. Днес то се случи, без неприятни изненади, без отлагания, така, както ме информираха, че ще се случи. По кампанията бяха подменени пиропатроните на предните въздушни възглавници и шайбата на коляновия вал. Последната имаше видима нужда от това. В допълнение бяха подменени, по мое желание, и за моя сметка, разбира се, семерингът на коляновия вал /този към подменяната шайба/, маслата на скоростната кутия и задния диференциал, както и извършен ъпдейт на софтуера. В резултат най-вече на сменените шайба и масла изчезна един шум, който идваше откъм ролките на пистовия ремък, както и утихване на трансмисията. Не че последната е била като фуражомелка, но сега е друго. По отношение ъпдейта на софтуера мога да кажа, че явно има ефект. Двигателят работи дори и една идея "по-мазно", а по информацията от моментния разход - по-икономично. Та, лозето си иска мотиката, а колата обслужването. Обслужването бе в рамките на около 2 часа. За всичко извършено по ремонтите бях предварително информиран или пък ми бе искано съгласието, когато касаеше заплащане. Хората от приемната и сервиза бяха отзивчиви и любезни. Нямаше намръщени погледи или отговори от рода на "Аз с това не се занимавам - питай там, другите". Наблюдавайки през "аквариума" действията на сервизни механик ми бе спокойно, защото виждах, че той знае какво и как да го направи. Нямаше туткане, чудене, почесване, празни приказки или пък търсене на подходящ за дадена операция инструмент. Не правя реклама на Бултрако, но държа да споделя приятното впечатление, което оставиха в мен, от приемането на заявката ми, до предаването на ключовете на отремонтирания ми автомобил. Към Модераторите. Бях пред дилемата, в кой точно раздел да пиша тези редове и счетох, че повече касае сервизния ремонт на автомобила, отколкото сервиза. По ваша преценка, не бих имал нищо против да преместите поста. Поздрави, Моньо Монев
-
0 точкиДраго е прав! От няколко години законите ги правят кравари,мутри,ченгета и бизнесмени.Няма акъл в тая работа...
-
0 точкиКолегата ни показа в цифри защо в чужбина ги продават на нас. Пропорционално на стандарта ни на живот, може би дори тук ни излиза и по-скъпо.
-
0 точки
-
0 точкизнам по принцип как стават нещата,имаше и по лесен вариант за по 80лв на час,но докато я правят на мене ми трябваше дрруга кола и от сервиза ми даддоха друга,причините бяха много да го направя там...но живи и здрави да сме другото се печели
-
0 точкиКолата е на 25к , няма проблеми. Смяна на масло в Бултрако: - Искам да сипете 0w20 масло. - Нямаме такова. - Как така нямате?! - Ей така, не ни е предписано. Карайте 5w40 и бъдете спокоен, това си е" японско на Хонда". Извод: не си купувайте нова Хонда от Бултрако... Тъжно, но факт.
-
0 точкиhttps://www.vesti.bg/sviat/svobodnata-tyrgoviia-mezhdu-es-i-iaponiia-v-sila-ot-dnes-6091600
-
0 точкиТова с липсата на скорост на равно, еле па на баир, съм го играл с една друга моя кола, "нехонда". Задното гърне беше почти тотално запушено. Като го смених, тая кола като тръгна, няма спиране ...
-
0 точки
-
0 точкиМалко със закъснение, но не ми остана време. Коли с удари и ръжда. Горубляне е супер зле, всичко там е удряно. Понеже гледах и други модели всичко беше замацано отгоре отгоре и с просто око се вижда, представям си пък мяйстор ако мине да ги огледа какво още ще забележи. Тези хонди отново бяха с точки ръжда по вратите. Всички от 2ра ген. ли почват така да гният?
-
0 точкиЗдравейте, колеги! Хмм.. не знам от кое по точно да започна.. Както всички колеги от много питане и лутане останах с доста добри впечатления за Бранко ии реших да му се доверя. Изключително съм доволен от работата която свърши по колата ми! Газовото така е монтирано, че все едно няма такова, всичко е добре прибрано и изпипано точно както трябва, все едно я слага на неговата кола. Правихме настройка толкова време, колкото беше нужно за да стане всичко както трябва. Абе с една дума ПЕРФЕКТНО! Колата се държи чудесно, няма разлика от газ и бензин, разхода също е повече от добър.
-
0 точкиАбе всичко е а пари мамицата им.Ако не знаеш гориш....
-
0 точкиВчера разговарях с един голям фен на Голд Уинг, показа ми много неща, включително и как да го вдигам на централната стойка, то било много лесно, но като нямаше кой да ми каже... Научи ме, че този мотор се кара различно от останалите, управлява се повече с тяло, отколкото с кормилото. Явно имам още да се уча.
-
0 точкиЕто малко фото и от мен.Сравнително идеални условия, като имам към 25-30км леко градско Пловдив.Две ускорявания до 150-160 за кратко. Макар да можех все така да е потдържам,но около 9 газ е средния разход.
-
0 точкиКато чета какви ремонти сте правили и ми става ясно колко са здрави ХОНДИТЕ. Всички на 150 000км, пък мноооо чупливи! И да не съм off. Колата ми струва 140/150лв. на месец само да я имам! /Масла, филтри, накладки, дискове, гуми, застраховки, данък и винетки/! Всичко друго извън тези описи доказва километраж над 300К, ОСОБЕННО ПРИ ХОНДА!
-
0 точкиType S K24A3 -> К20/К24 Frank - блок двигател K24A3 - глава К20Z3 - бутала - сегменти - всмукател - изпускател - генерация - съединител - скоростна кутия - колянов вал - биели - лагери (биелни и колянов вал) - компютър - маслена помпа от K20A2 - дросел - окачване (амортесьори и пружини) - тампони - панелен филтър - маслен филтър - джанти - гуми - масло - 3-4 пъти - дискове и накладки - мултимедия Сигурно има и още неща , които не се сещам. За цифри няма да говоря
-
0 точкиЗдравейте, Благодарение на колегата SSHHAFT, се сдобих с Леджънд 4 и аз! Вероятно е рано да се каже, но това е колата
-
0 точкиK24Z3 на газ! 120-130км/ч разход 10/100. След 140км/ч разход. 12/100. Над 160км/ч и градско 15/100! В задръстване 17/100! Колата върви без разлика бензин/газ!
-
0 точкиСмятаме ли го, винаги е стряскащо. Да уточня, не съм имал никакви проблеми с колата. Винаги съм я глезил, нови гуми, обслужва се стриктно. Всичко което се налага се прави без да се чудя. Това е списъка за последните 12 месеца. Реглаж на клапани с гарнитури 12341-RTA-000 PACKING, CYLINDER HEAD COVER 12342-PCX-004 SEAL, SPARK PLUG TUBE NOK Общо 99,00 Профилактика и почистване на предни ел. стъкла 128,00 Смяна филтри на газов клапан и преди рейката 35,00 Стенд, преден мост 18,00 ГТП 30,00 6x Genuine Honda Type-2 Blue Coolant - Pre-Mixed (1 Litre) 08CLA-G01-6S01 - 13.5лв. Общо 81,00 ОЕМ Hose, Feed, хидравличен маркуч Part No. 53713-SDA-A52 Honda PSF-S 1л С труд общо 281,00 2 пъти смяна масло и филтри Petronas Syntium 3000AV 5w40 5л (винаги ми остава от предни смени за това по 5л.) Маслен MANN W610/3 Купе Blueprint ADH22507 Въздушен Blueprint ADH22252 С труд общо за 2-те 180,00 Ремонт на кормилна рейка + труд Направа на дясна втулка и реглаж на рейка, сменен семеринг. Стед на преден мост Общо 178,00 Смяна долни шарнирни бортове от 2-те страни MOOG HOBJ10683 - 70,00 Сменен лагер на копресор климатик и труд 45,00 Смяна лагер и всички уплътнения на хидравлична помпа + труд 50,00 Секретни гайки втора употреба 08W42-S6A-600H- 40,00 Чистачки Valeo VFB60 и Valeo VFB40 18,00 Donate DVD iso images Honda Navi 2018 3.C0 - 30,62 Джанти 17ки 650лв. Продадени 16ки за 400лв. Крайна 250 4 x FULDA SPORTCONTROL 2 91Y FR 225/45 R17 - 127,60 на брой общо 510,43 Джанти с гумите и смяна - 785,43 Лепена на спукана гума, свалян, качване и баланс - 13,20 ГО - 233,00 Каско на една вноска - 758,46 Данък 2018г. 399,00 Винетка - 97,00 Тотал за годината 3461,30 лв Изминати 24059 км За да станат още по-стряскащи нещата, това е за целия период от както имам автомобила Изхарчени 15489,37 лв. Изминати 76.076 км Време около 4г и 9м Извод, карай си Опелчето баце и не се оплаквай За кво ни са тия Акордеони... еми щото ни кефят всеки път като се качим в тях
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00