Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10.12.2018 in all areas
-
3 точкиПо спомен, в ойл-клуб.ру съм срещал инфо, че съдържание на MoS2 над 170 (200) ppm може да окаже влияние на турбото. В момента обаче не мога да намеря темата. Триядреният молибден (органичен MoDTC) обикновено е в диапазона 75-100 ppm и няма проблеми с турбото.
-
3 точкиЗдравей zpa0, За съжаление, както писа по-горе dandilov, цветовете на сканираната капка са доста преекспонирани . Това променя визията на капката след обработката й с "пила", и тя изглежда доста чиста. Ето я: Отделно, ако това е образът на капката, качена от теб миналата сряда, то тя е сушена прекалено дълго и не може да послужи за обективен анализ. Силно накъдреният край на капката е един от индикаторите за "пресушена капка" (повече от 24 часа). Прави впечатление също така, че замърсяването е стигнало до края на капката - вероятно пак от пресушаване. Кажи ми, ако греша. Ако все пак искаш да пробваш отново, имаш два подхода: 1. Задължително вземи нова капка. 2. Пробвай пак да настоиш скенера по инструкциите от първата страница на темата и тогава сканирай новата капка, която си сушил не повече от 24 часа. 3. Ако продължаваш да има преекспониране на цветовете, направи сканирането с резолюция 300 ppi (dpi) - обикновено това помага и дава реалните цветове на капката. 4. Ако горното не сработи - снимай новата капка с телефон, но спазвай стриктно инструкциите ми от първата страница на темата - поста "Технология капков тест". Поздрави!
-
2 точки
-
2 точкиI = U / R Когато добавиш по-голям консуматор в системата, респективно увеличаваш тока, консумиран от генератора. По-голям товар = на по-малко R. При относително еднакво напрежение, което се стреми да поддържа генераторът, токът се увеличава. Тоест генераторът се натоварва повече. Ето и реален тест (пост №29) : https://forums.hondabg.com/topic/108198-повече-ah-за-зимата-подготовка-уплътнения-врати/ И последващите изводи - коментарите от №35 до №37
-
2 точкиБи могъл,ако в заглавието на темата го пишеше!Хора,придържайте се по съществото на темата. Колега Георги,гаранция от 3 год. си е супер,какво друго ти трябва?
-
2 точкиМоето субективно мнение е, че не си загубил много. Ето това е пълния пакет, макар на 7ма с LKAS да не съм виждал: Мога да изброя няколко минуса Дистроника е безумно скъп и много рядък. Върви с допълнителен компютър, различна предна решетка, табло и още някои неща които стават доста голям проблем като ти се наложи да ги търсиш. Не може да ползваш круз контрола без него или да го елиминираш. Не е особено адекватен, спира рязко и потегля рязко. Поне на 7ма е така, а и няма как да има видимостта и преценката на човек, че да бъде плавен. При 8ма може да е по-добре, нямам там наблюдения. FYI: линк
-
2 точкиВ текста има толкова глупости написани на едно място, колкото не бях чел отдавна. Запомни едно нещо то мен (ако искаш) - двигателя се загрява единствено и само от горивния процес в него.
-
2 точкиВече на 99% акумулаторите за автомобили идват заредени (напълнени със елетролит) имат складово съхранение 1.8 г , в което време спорд зависи от температурата на склада започва саморазяда на батерията. Ако виси акумулатора виси във склада и не се дозарежда периодично , започва да сулфатизира и се скапва с две думи.. Така ,че е хубаво акумулатора да е на има няма 6-8 месеца след датата на производство , за да сме спокойни ..
-
1 точкаМалко застрелка по този въпрос, пратих баща ми до Бултрако Варна... акумулатори от началото на 2018, взе един за неговия сивик и взе 1 за моят акорд... Защо в София е от 30-та седмица на 2017 което е 8/9 месец а във Варна са 7 седмица 2018 ?
-
1 точкаИ що така с рогата напред? Нищо не ти цитирам, ама трябва четене с разбиране! Май не разбра, че искам да кажа … "но на практика алтернатора ще издържи без проблем..." (твой цитат) ! : )
-
1 точкаАхм! И как се усеща алтернатора, че има по-голям акумулатор и трябва да подаде по-голям заряден ток?
-
1 точкаПо спомен дистроника го има само на 2.4 executive-e варианта както се вижда от снимката има го и при автоматиците така и при ръчките, за времето си е голяма иновация.
-
1 точкаДо колкото съм чувал аз, на генератора (Алтернатора ?!)нищо няма да му стане , той си вади волтаж и ампераж според зависи от състоянието му (четки и тн.) Единственият проблем е,че ако акумулатора се разреди или падне под волтаж около 8 волта примерно , ще му е нужно по дълго време да се зареди. Като включиш консуматорите те вече натоварват ел системата и от там може би се натоварва алтернатора ,за да компенсира.
-
1 точкаПри мен имаше такова дърпане първо на дясно . Смених тампон на носача и започна да ми дърпа на ляво .Смених тампона и на левия носач и всичко се оправи. Успех !
-
1 точкаТака е , 8 години съм се занимавал със акумулатори за коли и камиони ,и като цяло Азиатските залежават повечко защото масово колите във бг са VAG и тн...Варта и Бош избягвай , визирам Азия Серията. ЮАСАТА ако е прясна е ок уж... Не е както едно време , слагаш и 5-8 години нямаш ядове. Сега по 3-4 години макс карат.
-
1 точкаКупих нов акумулатор вчера, сутринта запали без проблем,но не беше много студено. Ще сменят и свещите, само аз съм минала над 35000, без смяна.
-
1 точкаАми "Moly" в Liqui Moly от къде идва...? ...И защо искаш да е без молибден?
-
1 точкаЗдравейте, Не мога да редактирам съществуващия пост. Прилагам 10x10 600dpi сканирано копие.
-
1 точкаОтивам да взема оригинален акумулатор от Бултрако 204.99 bgn с 3 години гаранция.
-
1 точкаКолеги , някой би ли дал мнение или коментар за това масло: https://www.ato24.de/de/liqui-moly-top-tec-4100-5w-40.html мисля това да е за следващата смяна. Разликата между това в Бг и това от сайта е огромна.Ще се поръчва от Германия.
-
1 точкаВзех си колата от младежа, доволен съм от работата му, а именно: -смяна на заден капак с окабеляване; - смяна на жило и смяна на ключалка за отваряне на задния капак; - изправяне на гредите; - залепи ми бронята, че се беше пукнала малко (5 ст. отворче). Имам и забележки де - дадох му нова ключалка, но явно теста за напасване на вратата е бил на нея и я е преебал малко, камерата ми за заден ход вече не работи (изгоряла) и задния капак от едната страна малко не е на баш ... Та всичкото това нещо ми струваше 350 лева за работа. В крайна сметка - да препоръчвам го!
-
1 точкаСъс сваляне. Иска се добър инструмент и наклонност към тези неща. Ако не, във всеки сервиз ще го направят.
-
1 точкаЖивеем в консуматорско общество (глобално погледнато). При наличието на автомобилно свръх производство и всякакви лизингови схеми, всеки комуто е цел "нова кола", вероятно е способен да заделя няколко стотачки месечно за да я има. Дай Боже мнозина да са така, но въпросът с приоритетите пак стои на дневен ред. За "чисто новата" не е важно да е солидна, достатъчно е да е в гаранция прехвърляйки се от нея пак в чисто нова и толкуз! Друг въпрос е самооценката на инвестираното време и нерви и свързването с определен търговец, от който зависи състоянието и. Имат значение и годишния пробег + ползите от него. Не отричам новите, но за мен не е мотивиращо и оправдано 10 000км среден пробег на година на семеен автомобил, за който да лиша фемилито от определени нужди или благинки, инвестирайки ги в показност на жизнения си стандарт. КомбЕто за сега е ОК (да не викам дявола), та смятам ще издържи още някоя годинка, па там ще видим. Има и междинен подход, който ми изглежда по-разумен от чистак нова колца. Нещо 4-5 годишно (ако требе със заемче под 200лв месечно), читаво като модел и в добро състояние, пак е по-добра сделка, и така също може да се пообнови автопарка в БГ-то. Принципно, точно този бе главният въпрос на автора на темата. Коя 0-5 годишна колца е достойна да замени сегашната 10-15 годишна Хонда?
-
1 точкаМисля, че всеки тук ако би имал финансовата възможност ще кара чисто нов автомобил. Кой ще предпочете 10 годишен и повече Акорд пред чисто нов такъв на макс. 10 километра ( колкото и да е по-лош в качеството според доста от хората каращи 2-ра употреба ). Аз ако имам възможност бих си взел 760 LI бензин, а за зимата пак един чисто нов Ленд Круизър или FJ круизър пък нека са лоши или некачествени. Няма как да караш нова кола и каското и да е 500 лева (освен ако не Дачия, но мисля и за нея е 1100-1200 в началото), ако искаш да ти се запази гаранцията задължително я обслужваш в представителството на марката без значение накладки,дискове,масла,ремъци, вериги и т.н. Вярно скъпо е но има един огромен плюс поне за мен - дават гаранция на труд и части.Аз съм фен на чисто новите автомобили - ако не искаш Дачия, например една Кия с 7 години гаранция или дори 5 пак е оферта. Гадното е, че щом я изкараш от автосалона и си олекнал с доста пари, да не говорим на първата или вече на 3-тата, но пак опираме до първото изречение в поста ми. Честно казано бих карал чисто нова Дачия, да не говорим за нов Сивик,Акорд или Камри. Та както казва моя шеф - новото си е ново.
-
1 точкаВъпреки че нивата на SAPS са едни и същи за ACEA C3 и ACEA C2, възможната причина за премахването му може да е на първо четене HTHS, а от там fuel economy теста. Защото за ACEA C2 се той е min 2,5%, но за ACEA C3 е малко над 1%. Поздрави.
-
1 точкаНа 29.10.2018 в Германия е публикувано решение на немски съд от 21.6.2018, в което Motul са били осъдени за неправомерно използване на наименуванието Vollsynthetisches Motorenöl. Това обяснява започналата кампания от преди 1-2 месеца по подмяна на етикетите на маслата Motul, за които писах по-рано.
-
1 точка
-
1 точкаТоест, изводът е, че японецът навремето го е изчислил точно и “малкият” фабричен акумулатор е достатъчен за нуждите на Хондата?
-
1 точкаВсичко е точно! По-малкия акумулатор (с около 10%) консумира около 10% по-малко енергия от алтернатора.
-
1 точкаЗащо от ибей , ако не можеш сам да си го запишеш го вземи от олх , по-евтино и по-бързо ще ти дойде.
-
0 точки
-
0 точкиТака, малко ъпдейт, тръгнах с мерак върнах се с грижи.... Предлаганите акумулатори са произведени 30-та седмица на 2017 според човека на тезгяха били като нови, тръгнах си разочарован.
-
0 точкиЗдравей, за рафта в багажника можеш да следиш и е английския ebay. Например: https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Honda-CRV-CR-V-MK3-2006-2012-Rear-Middle-Shelf-Load-Cover-Parcel-Cargo/232984090797?hash=item363eef18ad:g:UjwAAOSwsRVb1k7m:rk:5:pf:0 Това специално е скъпичко, но с повече търпение ще излезе оферта. Аз успях така да се уредя с щора... От Англия дотук с куриер за около лира на килограм. Честно казано, не особено полезно нещо. Можеш да слагаш до 10 кг на него. (има табелка).
-
0 точкиОтговарят хора, които поне в подписа си нямат такава кола... За мен този разход също е висок. Карам такъв сивик и мисля, че някъде около 6/100 за тази скорост е нормално. При 100км/ч ми дава 3.8/100, изпробвано много пъти на големи разстояния. Проблемите ти може да са доста. Като започнем със запушен ЕГР, всмукателни колектори, проблем с дюзите, турбото и т.н. Най-лесното, което може да направиш и сам е почистване ЕГР и всмукателни колектори.
-
0 точкиС Ледженда на приятелчето не съм се "пънал", но с моето комби веднъж застигнах изкачвайки Петрохан, такъв баварец. Пак беше комби, определено с ръчна кутия (моята е автоматик, но веднага минах на ръчно), и вероятно чипнат, понеже пропушваше черничко. Та реших да го изпреваря, но не даде и се завърза малко състезанийце до билото, а надолу си го оставих да бърза. По правите ми правеше ластик от 15 - 20 метра, който Акорда анулираше по завоите, и така в игри и закачки продължихме 15-тина минути. Трафик нямаше, беше светло, сухо, топло, а и 2-мата познавахме участъка, та се изкефихме, но не ми се даде. Вероятно щото беше с мадама, а пък аз бях без жената (с нея Акорда е доста по-бавен). Предполагам че Ледженда щеше да го "хапне на закуска", бидейки 100 коня над комбито ми (но и малко по-тежък), обаче въпреки системите и конете си, той не е за такива дисциплини. За тировете не се къхъри. Комбито ги лапа по 2-3 в колоната, а Ледженда в режим доускорение е осезателно по-бърз.
-
0 точки
-
0 точкиЗаключвам ,че сега ще се отворят едни подигравки... Кажете къде е якето ,че и аз нося 58-60
-
0 точки-Докторе, може ли да пия ракия с разстройство? -Аз я пия с фанта, но щом така ти харесва!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00