Jump to content

zpa0

Фен
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

12 Neutral

Относно zpa0

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Civic 8th R18A1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

183 профилни разглеждания
  1. Едва ли е от маслото, не си давай парите прибързано. Най-веорятно е заседнало отчупеното парче пластмаса в маслопровода, който се вижда на снимката към масления филтър, което води до ниско налягане в системата или пък се лъже датчика (понякога светва лампичката). Светни с фенерче в отвора, да видиш дали няма да се види... Ако е изкарано, то си купи нов корпус за филтъра (номер на частта имаш на снимката), защото тази счупената част със сигурност има някаква роля, още повече с О пръстен на нея! При всички положения ще трябва да смениш този корпус. Ако след смяната продължава проблема, то парчето е някъде навътре и трябва да се свали цялото тяло, това на което се навива филтъра и евентуално така да се извади, но си мисля, че няма как да влезе толкова навътре, понеже О пръстена ще му оказва съпротивление. И това което е станало си мисля... При предишната смяна на маслото, този най-малкия уплътнител не е намазан с масло, което е 'запекло' тази пластмасова част в гърлото и сега майстора при ваденето я е счупил при издъпрването на корпуса от много зор.
  2. Вижда се, че е счупена част от него, тази на която се намира най-малкият O пръстен. Предполагам майсторът е замазал положението, като е извадил счупената част, но нищо чудно да e паднала надолу! На тази картинка се вижда къде е мястото на счупване, там където са трите крачета, малко след средния по големина О пръстен.
  3. Майсторът дали е поставил О пръстените както трябва? Да не е изпуснал/забравил някой от старите уплътнения в леглото на масления филтър? Най-добре развии филтъра и погледни какво е положението. Хубаво е да се затегне с определена сила, защото иначе може да се деферомират уплътненията, да не говорим, че след това развиването е трудно. Не случайно се набляга над това в ръководството.
  4. Здравейте, Продавам някои части за Civic USA 1.8, R18A1. Зъбна рейка (само гребена), ОЕМ в много добро състояние. Остана ми след рециклиране на рейката, като зъбната рейка беше сменена ненужно. Номер на частта 53626-SNA-A01. 50лв Пружини LMA (успокоители vtec), ОЕМ 3бр в добро състояние. Стават и за R18A2. Смених четирите, но имах проблем само с една от тях. Номер на частта 14820-RNA-A01. 5лв бройката. Имам и още неща, които ще пусна по-късно. Панел табло със single din адаптер. Има забележка по боята при отвора за въздух. Номер на частта 77222-SNA-A02ZA. 25лв. Лостче за ключалката на шофьорската врата. Номер на частта 72185-SNA-A01. 10лв. Иридиеви свещи Denso SKJ20DR-M11S. OEM 4бр в добро състояние. До последно са работили без забележки. 8лв на бройка. Павел, тел. 0884 090 044
  5. Проблеми с ръжда

    Аз също се учудвам на коментара за ръжда в двигателния отсек. R18A - там няма какво да ръждяса общо взето. Всичко е пластмаса, неръждавейка и алуминий. Тук-там някоя скоба и крепеж може да ръждяса. Купето вече е другa тема - гони го ръждатa, особено в държави, където се хвърля огромно количество сол. За качество/цена може би имате право. За тия пари сигурно се намират и по-добри варианти на други марки. Но Хонда никога не е била евтина марка на вторичния пазар.
  6. Проблем с радиото

    Най-вероятно е включена една опция, която кара радиото при леко влошаване на сигнала да превключи автоматично станцията. AF (alternative frequencies) This allows a receiver to re-tune to a different frequency providing the same station when the first signal becomes too weak (e.g., when moving out of range). This is often utilized in car stereo systems.
  7. Привет, колеги Имате ли представа, дали този тип конектор е стандартен за повечето помпи за съединител и откъде може да се намери, без да се чака доставка от Бултрако? Става въпрос за Civic осма генерация - USA? Дали може да се вземе от европейския модел или от друга генерация?
  8. Аз имам подобен проблем на бензин, който се случва рядко и само когато освободя от скорост в градски условия. Забелязал съм, че когато колата се движи с по-голяма скорост, например повече от 40км/ч и освободя, това пропадане го няма. Нормалното поведение е както описвате, оборотомерът да 'спре' на по-високи обороти и след това плавно да премине към 650-700 оборота. Ако това 'спиране' не стане, то се получава пропадане и нещо веднага събужда мотора да не изгасне, забелязва се по рязкото качване на оборотите и разтрисане, въпреки че при американския вариант то не се усеща толкова, колкото го описва колегата. Абсолютно същото поведение се наблюдава (много по-често) и след разкачане на акумулатор за по-дълго време и последващото самообучение, което става като покараш около 50-тина километра в града или следваш следната процедура (ако нямаш HDS): (при оптимална темепература на мотора) 1. На първа скорост (при AT е втора) ускоряваш до 2500 оборота и след това пускаш газта до достигане на 1000 оборота 2. На първа скорост (при AT е втора) ускоряваш до 5000 оборота и след това пускаш газта до достигане на 3000 оборота 3. Повтаряш няколкото пъти 1 и 2 4. Изключваш двигателя (позиция 0 на ключа) 5. След 4 завърташ ключа на позиция две и изчакваш 30сек. преди да запалиш Не знам дали има нещо общо, но изглежда този проблем при R18 не е само на газ, защото съм чел и много други теми с подобни ядове в USA форума (въпреки, че може би тук става въпрос за R18A2). Повечето мнения клонят към неадекватно поведение на дросела, но няма ясна експертиза.
  9. Хора, вие какво очаквате от един квартален гараж. С толкова маймуни на клона вече е време да се разширят и да създадат по-голям бизнес. Та Бултрако имат по-малко клиенти. Eдин такъв бизнес, освен от кадърни майстори има нужда и от добра организация и мениджмънт, не може да си майстор и едновременно с това да движиш и всички други бумаги. Разбирам го човека, не е от стомана. Oчевидно им липсва приемчик на първо време, като се има предвид коментарите по-горе - 'забравиха ме', 'объркаха ми часа' и т.н. Един колега чака за оферта около две седмици, накрая се оказа, че са забравили, добре че звънна. Така ще им изгърмят бушоните, а и клиентите ще стават все по-недоволни. Вероятно тези неща ги осъзнават, не са глупави, но ще мине време докато ги оправят. Дотогава ще се чака, като по соц. време. А ако не ги осъзнават славата им ще угасне тъй бързо, както се е появила.
  10. Снимки на Civic 10та

    Тука май не е Хонда форум. Само критики. Колеги, една А класа, която си е консерва в пълния смисъл на думата струва повече. Една BMW 1-ца струва повече. Еми аз бих избрал Civic-а! Истината е, че марката продава, а ние живеем в пазарна икономика и Хонда е една от най-разпознаваемите марки в света изобщо. Всяка кола е по-евтина на американския пазар отколкото в Европа. Колата е добра и всеки който е фен на марката би се замислил, ако тръгне да купува ново. Ако се търси оптимален вариант цена/екстри/мощност/комфорт вероятно има по-добър вариант - факт, все пак конкуренцията е голяма.
  11. Снимки на Civic 10та

    Ние хубаво си храним, но нека да видим продажбите на края на годината за Европа. За Щатите е ясно. А за Акорда, по едно време имаше информация, че щели да го пуснат за Европа до 2019г.
  12. Снимки на Civic 10та

    Да, цените са брутални. За тези пари в USA си купуваш Accord. И честно казано от първите ми впечатления на изложението за 25 години Бултрако, не съм особено очарован от качеството на интериора и на вложените материали като цяло, както се прокламира навсякъде. Имам осма генерация и много от кусурите са си ги пренесли в 10-та. Колата е красива и натъпкана с екстри, има може би качествен мотор (ще видим), по-добро окачавне и шумоизолация спрямо предходните, но според мен не си заслужава цената предложена от Бултрако. Много потенциални клиенти биха избрали друга марка, ако разчитат на здрав разум.
×