Jump to content

AtsokOld

Фен
  • Мнения

    147
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-23 Poor

Относно AtsokOld

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    D14Z6 90HP, Lexus GS300 225 HP, Mitsubishi Colt 95Hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    там някъде
  • Интереси
    всякакви

Последни посетители

2385 профилни разглеждания
  1. Въпрос за Ремус

    Не бих казал негативизъм. По скоро реализъм. Притежавал съм 7-8 марки коли (не че са много) и мисля, че мога да направя някаква оценка. ШофЕр съм вече 40 (и кусур) години. От подписът ми се виждат колите, които карам в момента. Колта е на жена ми. Негативните мнения за сивика съм ги постнал преди много време. Лоша ергономия и лоша маневреност. (друсливост и шум не ме притесняват). Иначе за 8 години съм сменил само предни амортисьори и предни накладки (които са си консуматив все пак). Другото е масло и филтри. Сменям масло на 8-10 000 км. От максимум до половината от минимума за тези километри. Около 400 грама (милилитра) май се губи. Ходя предимно на работа с нея и не бих я сменил с друга!!! При минус 20 градуса пали на 2-3 оборота на коляновия вал!!! Докарвал съм разход 5 на сто (по каталог - 5.4). Засичано на 400 км. - 20 литра - пълно пълно. Ама това беше само за експеримента. Повече от 90 км/час не съм вдигал и дори един Москвич ме изпревари. Това за 7 генерация D14Z6. Колата в момента е на 190 000 по километраж. Дали е толкова - Господ знае. Идва от Модена, Италия. Склонен съм да вярвам, след като не гори масло, макар и да сме чували какви писюри са италианците!!! Та ... толкоз за негативизмът! Не бих искал марката да има имиджа на гоуф 2, при това пернишки. п.п. Не му е тук мястото, но да попитам. Вчера бях на годишен технически преглед. Видях показанията. Всичко било наред, не замърсявала. Не си ги записах показанията, но ламбдата беше 1,4. Това според мен е преобогатена смес. Но, не съм забелязал да гори повече. Не вярвам и на апаратурата на сервиза. Според тях това било следствие на лошо гориво и че всички стари коли имали проблем с ламбда сондата. Та не знам, чекът не свети, Трябва ли да предприемам мерки? Поздрави!
  2. Въпрос за Ремус

    Може ... може и има реални резултати! Лятото бях свидетел как гаражно майсторчЕ (син на мой приятел) съветваше едно хондаджийче и едно корсарче, как злобно да им реват ауспусите! Даже почти безплатно щял да им ги надупчи (гърнетата ), само срещу една студена бира (кенче от съседния гараж)! На въпроса: - Що се бъзикаш с тез момчета? Отговорът беше: - Всеки келеш събрал 1500 - 2000 лефа купува половин милионен таралясник и му слага газова за да може да иде по евтино до дискотеката. Първата му работа е не да спре горенето на масло или поне да го намали, да си провери спирачките и окачването, ами да сменя генерации, гърнета, да слага ремуси, че да реве злобно. Иначе нямам нищо протиФ да пия една студена бира! п.п. Та така ... няма как да знаеш "кой пише от другата страна", което не ти пречи да ми сложиш минусче. Само че, на мен ми е все тая!
  3. Въпрос за Ремус

    Дрелка и свредло ще свършат работа. Дупчиш гърнето и пробваш. Ако не е достатъчно злобно дупчиш пак и т.н.
  4. И с гориво от Хонда!
  5. Колко високообортни? 8 000 - 10 000 - 15 000 оборта в минута?
  6. На цената на джазката ще си купиш сивик с 10% отгоре над цената! (на джаза) Какъв е смисълът, от минималистичните очаквания от джаза?
  7. Какво ставало в мотора ... един господ знаел ... Аз пък си мисля, че конструкторът знае ... япанезе, нали те интересуваше как климатът бил подходящ ... сега шумовете са интересни ...
  8. :)"Някой от колегите, които карат с 10W да се обади, че да ми обясни за пореден път как климата в България бил подходящ за това масло.." Ами япанезе, Обаждам се за да ти обясня! Колата не е палена 2 дни, защото в събота и неделя пия вино и замезвам с дебели пържоли. Сутринта в 6:45 температурата е минус 14 градуса. (не поиска да падне повече) Влизам ... пускам "дълги" за 2-3 секунди. След което стартер - ааъъ... ааъъ ... бръмммммм..... п.п. 1. Пускам фаровете за кратко за да се "възбуди" акумулатора. Това е стар камионджийски трик. При "предал душа" не е препоръчително, защото ще му се изгуби и малкото останал ток. 2. Лятото прави - ааъ ... бръмммммм... т.е. "цъкване" с ключа и пускане. Е ... не е на четвърт оборот (на коляновия вал), по скоро на половин! 3. Няколко пъти бяха публикувани сканирани ръководства, според които може да се ползва 10W до минус 18 градуса. 4. Вярвам на японските инджилерчета конструктори! А ти вярваш ли им?
  9. И да записва видео и аудио ... какво от това? Пред съда не важи! Разрешение за специални разузнавателни средства? (от съда) п.п. Може да се възбуди интерес само по медии, форуми и фацебуци!
  10. Значи този форум не е сериозен? Ще се аргументираш ли защо трябва да получа предупреждение, наказание и .......! Може би защото поисках да видя какво пише в ръководството на ХОНДА, което си върви с колата? Е ... не искам, пред мен е!
  11. Ще сканираш ли ръководството за експлоатация? п.п. Някой беше направил това. Там друго пишеше.
  12. 0W10 е маслото, другото е компромис, който не се връзва с този тип двигатели!
  13. Ами ще горят, защото маслото трябва да е 0W10 ! Всичко друго е компромис, лъжа, измама и съсипване на тез добри коли
  14. Всичко за Сивик 7 генерация

    Е ... при мен стават! Нещо бъркаш отворите! Що не вземеш да ги премериш, а не да четеш интернетски изцепки?
×