Jump to content

AtsokOld

Фен
  • Мнения

    156
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-20 Poor

Относно AtsokOld

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    D14Z6 90HP, Lexus GS300 225 HP, Mitsubishi Colt 95Hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    там някъде
  • Интереси
    всякакви

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

2506 профилни разглеждания
  1. Няма проблем. Мнението ми е, че до голяма степен живота на акумулатора зависи от колата. Не знам, сигурно съм случил на сивик, ама нямам проблеми до сега. Последните години го карам на 2х4 километра всеки ден градско и не съм имал проблеми. При това без да дозареждам батерията. п.п. В по старите постове много съм "плюл" сивика 7 генерация. В по-новите съм бил удовлетворен (защото може би съм свикнал), но мога да кажа, че до сега съм сменил само предни амортисьори за 80 000 км. Малко се разтропа рейката и може би биалетки и там каквото има, но пък е перфектната градска кола (дори и за дълъг път става). това за четящите мераклии за сивик !
  2. ОК Просто исках с нагледен пример да покажа, че по-големият акумулатор не натоварва алтернатора. Мое мнение е, че е по-добре да си купиш най-големия акумулатор, който физически може да се побере на отреденото му място. Едва ли ще е с повече от 20-30 лв. за една и съща марка, но ще ти осигури в екстремни моменти 2-3-4 завъртания в повече при палене. Но пък в нашите хонди едва ли можеш да сложиш физически по голям акумулатор. Нещата са изчислени! п.п. Бях безкрайно против разните му там БОШ S3, S4. Защото на едни други ми коли изкарваха точно гаранцията - 3 години (и след два месеца тотална щета). НИКОГА ВЕЧЕ БОШ (се зарекох) ! Преди 8 години в Гърция (на почивка) може би оригиналния акумулатора на сивика (7 годишен Tudor) "сдаде" багажа!. Тикане и запали. Газ до България без да гася (в лидъл Кърджали спряхме за студено безалкохолно, пак без да гася). Като пристигнахме направо в магазина за акумулатори (пак без да гася, парен каша духа). Е … японския стандарт само бош 45 Аh и никакви други! (с полу откъснат етикет там където е дата на производство). Ами зор! Взех го. Ахааа … какво се оказа? Смених го преди 6 месеца с дюрасел. Та … 7 години и половина с БОШ S4 без да съм дозареждал НИТО един път Ахм … това хич да не се приема за реклама на бош, напротив! Причини: (пак спорад мен, без да налагам мнение) 1. За състоянието на акумулатора е "виновна" май най-вече зареждащата система, т.е. алтернатор, реле регулатори и т.н. Алтернатора на сивика е митсубиши, ако сте се загледали. 2. Имал съм късмет да попадна на "читава" серия на акумулатори на бошшшшш ...
  3. И що така с рогата напред? Нищо не ти цитирам, ама трябва четене с разбиране! Май не разбра, че искам да кажа … "но на практика алтернатора ще издържи без проблем..." (твой цитат) ! : )
  4. Кой е по-големият консуматор? При проектирането на една такава система винаги се започва от баланса на енергията. Обяснявам простичко: Нека енергията е водата в една кофа. При въртене на стартер до запалване се ползва 1 литър. (примерно) Имаме кофа от 10 литра. Остават 9 литра. Имаме кофа от 6 литра. Остават 5 литра. Колко литра ще трябва да налеем за да допълним кофите? Не е ли 1 литър и за двете кофи? С какво ще се натовари алтернатора при "наливането" на този 1 литър? Обаче, при големият акумулатор ще ти останат едни 9 литра, които примерно ще ти са достатъчни за още 9 паления, а при малкия 5 паления. Всичко това е за онагледяване на примера. п.п. "По-голям товар = на по-малко R." Къде го видя по-големия товар? Това как го сметна?
  5. Ахм! И как се усеща алтернатора, че има по-голям акумулатор и трябва да подаде по-голям заряден ток?
  6. Съжалявам, но японците не правят само Хонда!
  7. AtsokOld

    Въпрос за Ремус

    Не бих казал негативизъм. По скоро реализъм. Притежавал съм 7-8 марки коли (не че са много) и мисля, че мога да направя някаква оценка. ШофЕр съм вече 40 (и кусур) години. От подписът ми се виждат колите, които карам в момента. Колта е на жена ми. Негативните мнения за сивика съм ги постнал преди много време. Лоша ергономия и лоша маневреност. (друсливост и шум не ме притесняват). Иначе за 8 години съм сменил само предни амортисьори и предни накладки (които са си консуматив все пак). Другото е масло и филтри. Сменям масло на 8-10 000 км. От максимум до половината от минимума за тези километри. Около 400 грама (милилитра) май се губи. Ходя предимно на работа с нея и не бих я сменил с друга!!! При минус 20 градуса пали на 2-3 оборота на коляновия вал!!! Докарвал съм разход 5 на сто (по каталог - 5.4). Засичано на 400 км. - 20 литра - пълно пълно. Ама това беше само за експеримента. Повече от 90 км/час не съм вдигал и дори един Москвич ме изпревари. Това за 7 генерация D14Z6. Колата в момента е на 190 000 по километраж. Дали е толкова - Господ знае. Идва от Модена, Италия. Склонен съм да вярвам, след като не гори масло, макар и да сме чували какви писюри са италианците!!! Та ... толкоз за негативизмът! Не бих искал марката да има имиджа на гоуф 2, при това пернишки. п.п. Не му е тук мястото, но да попитам. Вчера бях на годишен технически преглед. Видях показанията. Всичко било наред, не замърсявала. Не си ги записах показанията, но ламбдата беше 1,4. Това според мен е преобогатена смес. Но, не съм забелязал да гори повече. Не вярвам и на апаратурата на сервиза. Според тях това било следствие на лошо гориво и че всички стари коли имали проблем с ламбда сондата. Та не знам, чекът не свети, Трябва ли да предприемам мерки? Поздрави!
  8. AtsokOld

    Въпрос за Ремус

    Може ... може и има реални резултати! Лятото бях свидетел как гаражно майсторчЕ (син на мой приятел) съветваше едно хондаджийче и едно корсарче, как злобно да им реват ауспусите! Даже почти безплатно щял да им ги надупчи (гърнетата ), само срещу една студена бира (кенче от съседния гараж)! На въпроса: - Що се бъзикаш с тез момчета? Отговорът беше: - Всеки келеш събрал 1500 - 2000 лефа купува половин милионен таралясник и му слага газова за да може да иде по евтино до дискотеката. Първата му работа е не да спре горенето на масло или поне да го намали, да си провери спирачките и окачването, ами да сменя генерации, гърнета, да слага ремуси, че да реве злобно. Иначе нямам нищо протиФ да пия една студена бира! п.п. Та така ... няма как да знаеш "кой пише от другата страна", което не ти пречи да ми сложиш минусче. Само че, на мен ми е все тая!
  9. AtsokOld

    Въпрос за Ремус

    Дрелка и свредло ще свършат работа. Дупчиш гърнето и пробваш. Ако не е достатъчно злобно дупчиш пак и т.н.
  10. Е ... при мен стават! Нещо бъркаш отворите! Що не вземеш да ги премериш, а не да четеш интернетски изцепки?
  11. Пет зими карам с тях, докато не разбрах, че великодушно допускаш как можело и да станат!
×