Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 8.12.2018 in all areas
-
4 точкиНа 29.10.2018 в Германия е публикувано решение на немски съд от 21.6.2018, в което Motul са били осъдени за неправомерно използване на наименуванието Vollsynthetisches Motorenöl. Това обяснява започналата кампания от преди 1-2 месеца по подмяна на етикетите на маслата Motul, за които писах по-рано.
-
3 точкиМного трудно почвам да те разбирам какво точно искаш да кажеш. Shell-Германия поради някаква причина спира от производство Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W30 и започва да произвежда Shell Helix Ultra ECT 0W30, което е само C3, а не C2/C3 като старото. Анализ на новото масло не можеш да намериш, защото никой още не е направил такъв.
-
2 точкикрушките имат гумени шапчици различни цветове аз си ги купих отделно от крушките от Вики ват в Пловдив.
-
2 точкиКое и е трудно имам две тамън. Точно за тея коли освен преден капак и калниците всичко друго го има.
-
2 точкиСтана ми интересно при 295 коня не само тирове, но и доста други с лекота ще ги изпреварваш. Като включи VTEC-а колата става друга. До 80 км колата е спокойна и плавна и след това се изстрелва. Но возията не е тип кормилачка. Темпомата обаче държи до 180 За мен удоволствието от леджънда освен мощността беше удоволствието от круизене - оборудването, супер удобната седалка, БОСЕ-то, обезшуменото купе, темпомата и дистроника и още няколко стотин....
-
1 точкаАз ги намерих в Омега лайт вървят заедно с цокълчето. Не съм сигурен, но мисля че се водиха Т3. В София гледам че имат склад и магазин в Студентски град- ул. Проф. Атанас Иширков 22 Вх Б.
-
1 точкаЩом стартерът върти вяло и пали чак след подаване на ток, значи акумулаторът или е за зареждане, или е за смяна.
-
1 точкаДано да има с цокъл,някъде.В 2 магазина в Люлин не бяха виждали такива.Тези отгоре имат гумено покритие в различен цвят.И аз не бях виждал такива до този момент.Колега сваля се елементарно копчето.Панела е на щипки.От долу има 2 и се откопчават най-лесно.После дърпаш равномерно от двете страни и накрая от горната страна има още 2.Копчетата са на панела,натискаш щипката на буксата на кабела и дърпаш.След това самото копче има 2 щипки и след натискане то излиза напред.Крушките са от страни и се свалят с малка отверчица.
-
1 точкаВ всеки магазин за автоаксесоари, е от по заредените ето така или ако имат с цокъла но едва ли. Сам ще си прекараш жичките и завартиш. В тази тема е разисквано доста за крушките има и линкове
-
1 точкаВзимаш старата в магазина и крушки да искаш,тудно ли се сваля бутона за аварийните,че и на мен не ми свети
-
1 точкаВъпреки че нивата на SAPS са едни и същи за ACEA C3 и ACEA C2, възможната причина за премахването му може да е на първо четене HTHS, а от там fuel economy теста. Защото за ACEA C2 се той е min 2,5%, но за ACEA C3 е малко над 1%. Поздрави.
-
1 точкаЗдравейте колеги, Искам да ви информирам, че се отказах от тази Хонда и дори не пътувах до Бургас за да я видя. Причината е противоречивата информация от страна на продавача, както и нещата които изброихме тук. Днес рано сутринта се консултирах с приятел механик и той общо взето ми каза нещата, които коментирахме във форума. Другото нещо е, че вътрешно усещах, че на тази кола й има нещо. Ще продължавам да се оглеждам за моята кола. Благодаря на всички за съветите. Поздрави, Тони
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаОФФФФ..... Принципно , Голфа трябва да е евтина, елементарна и надеждна кола, лесна за поддържане, с евтини части и консумативи, но прекаленото търсене в Перник и региона, я направиха точно обратното ( това последното е на майтап и да не се впряга никой с Нокия). Та Голфа си е наистина, елементарна, здрава и надеждна кола, независимо дали 1-чка, 2-ка, 3-ка, или 4-ка и това е самата истина. Една концепция, с малка промяна в интериора и екстериора, елементарна и здрава, която с минимални усилия се поддържа и служи доста време без проблеми, стига собственика да не е голям мърляч. И от към ръжда е добре, като изключение прави само 3-ката (това според мен). Това че някой е попаднал на изтормозена бройка и едвам се е отървал, може да се случи при всички марки и модели - ама късмет, какво да правиш..
-
1 точкаМаслата с пътуващи с Еконт ще са утре при вас, изпратих ги днес.
-
1 точкаНай-лесния и бърз начин да се подведеш, прецакаш е точно тогава, когато си избираш 1-ва кола- Не си избирайте, не купувайте автомобил, защото видиш ли е много лъскав, като коледна елха и вътре салона изглежда така, все едно сега е излязъл от завода.....Колега @toniriazor погледни какво ти е написал колегата и реално помисли - " Няма технически преглед значи не може да се кара не е платен данъка които е пари,а е написа кара се редовно". Плюс това каква е тази 2001 год. 128 коня, трябва да е 147 или просто, го е засърбяло, че продава кола 99-та....^^..Неверни км-ри +- с едни 100 000км отгоре се е объркал, номера на хондата задраскан с paint-а ..Готов да свали от цената, десен волан, ниска първоначална цена...Аз си мисля че този собственик иска да я разкара и 99% е проблемна тази Хонда.... п.с. - Знам че сигурно трудно заспиваш от емоцията да имаш своя машина и нямаш търпение, но този компромис който правиш, после силно ще те разочарова.....Избери си друго ЦРВ
-
1 точкаАко на някого му е интересна теорията и изчисления (или просто статистика) за ускорение/максимална скорост, може да намери за интересна темата отдолу. (иначе вероятно най-непопулярната тема във форума :D). Иначе на този сайт www.automobile-catalog.com има много подробни данни за различни колици – както официално декларирани, така и изчислени от тях. М/у другото числата от сайта и таблицата по-долу са много близки, така че човек може и да си поиграе размишлявайки колко би му струвало това, което иска като ускорение или скорост.
-
1 точкаИмам отворена тема за това! При мен точно регулатора на налягането в рейката излезе. Купих 2ра ръка за 10 лв и всичко си дойде на място.
-
1 точка
-
1 точкаСмени си акумулатора! Явно е доста позаминал. Нямаш нужда от сервизи. Отиди където продават акумулатори да ти измерят с товарна вилка тока под товар. А ако е по-модерна дава и вътрешното съпротивление на акумулатора. Колкото е по-ниско толкова състоянието му е ок. Препоръчвам акумулатори uranio и solite
-
1 точкаНе. Не. Да. П.П. Моля, обърни си внимание на правописа и граматиката, че ни затрудняваш, а и не правиш добро впечатление така!
-
1 точкаЗдравейте, Попаднах на интересна тема в Английския Сивик Форум, която тествах на моята кола и след 3 месеца спокойно мога да кажа, че работи безотказно. Проблема който имах бе с управлението на чистачките: - При бутане на лоста за еднократно почистване, чистачките правеха между 3 и 6 оборота, вместо един. Също така спираха където си поискат (т.е. управлението забравяше къде е старт/стоп положението на механизма). - При автоматичен режим, нещата изглеждаха сякаш чистачките бяха обладани - не спираха да се движат с бързи и бавни обороти (независимо от количеството дъжд), а когато спираха, то беше на всевъзможни места, но не и там където трябва. Уточнение, проблема не се проявяваше всеки път, а само от време на време. Кратка версия: сваляте капака за управлението на моторчето на чистачките и го почиствате щателно от греста вътре. Аз използвах контактен спрей, както е написал колегата от другия форум. Обмазвазвате с малко грес (или просто си оставете малко грес от оригиналната) въртящите се части на зъбните колела който контактуват с капака на управлението. Дълга версия: 1) Свалете трите пластмасови винта от надлъжния капак, който скрива механизма на чистачките и моторчето. Вдигнете го и освободете маркучите за пръскалките на чистачките за да го свалите напълно. 2) С 10 мм бит и удължител, развийте 5-те гайки които държат ламарината под пластмасовия капак. Трябва много внимателно да я издърпате, като внимавате за казанчето на хидравликата. 3) Свалете рамената на чистачките, като първо свалите капачките в края на рамената, а после отвиете съответните гайки. 4) Свалете пластмасовите капаци в двата края на стъклото, като може да си помагате с отвертка от долната страна при махането на техните щипки – хубаво е да има кой да ви придържа капака, понеже свалянето им е малко пипкаво 5) Отдолу ще се открият болтовете които придържат механизма на чистачките към купето. Сваляте ги и тях. В средата до самото моторче има още един болт. 6) Свалете механизма внимателно и след това свалете капачката на моторчето. 7) Почистете старателно цялата грес която се е събрала върху капака на моторчето (като при мен тя беше повече от обилна). Според предписанието на колегата е добре да се използва контактен спрей – така направих и аз 8) Почистете част от греста върху издадените части на зъбните колела на моторчето (те контактуват с капака и е хубаво да има грес там) , но все пак оставяте някаква за да не се получи триене с капака. 9) Сглобявате всичко по обратния път и с това се отстранява проблема почти безплатно (единственото нещо което плащате е контактния спрей ) Извинявам се, че нямам повече снимки, но моите някъде съм ги затрил и затова ползвам на готово от темата на колегата в Англия - т.е. при нас нещата са огледално. Надявам се следващия колега който направи тази процедура, да направи добри снимки и да ги добави към темата. Поздрави и успех
-
1 точкаВижте тази класация: https://www.vesti.bg/galerii/foto/8-miliarderi-koito-karat-evtini-koli-7033
-
1 точкаЕто го и моя Хондилак с зимни и летни обувки от Началото на септември сме заедно . Преди нея имах Сивик 5ген. и Акорд 6ген.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00