Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 15.11.2018 in all areas
-
3 точкиМисля, че е този - ЛИНК за сваляне Касае мотори К24Z2 и K24Z3. P.S. Само да обърна внимание, че цитираното в бюлетина масло с Part Number 08798-9063 е това - КЛИК
-
2 точкиДа си призная,като купих колата (Италианка) бях решил да сложа по-голям акумулатор,но ме разубеди алармаджията да съм карал до дето изкара Banner-а и той изкара 8 години до миналата зима ,когато щерката забрави осветлението в купето цяла нощ на най-големия студ.Да призная също,че от край време през няколко месеца разхлабвам клемите на акумолатора и ги развъртам на място без да ги свалям ,защото ме мързи после да настойвам радиото.....
-
2 точкиНамери си добър диагностик за колата и той ще ти даде отговор на въпроса ти. Тук освен да се гадае и да се подмятат разни идейки друго не може да се постигне. Факторите са много-като се започне от качеството на горивото до грешка в отчитането. А и ако разхода ти е 8-9 градско при тези температури навън е нормален. Имаш за проверка два клапана на ЕГР-а, дебитомер и и и ... Трябва ти човек който знае какво прави,а не само да чете грешки.
-
2 точкиДраги ми колеги, с огромно щастие искам да ви съобщя, че малко акъл да имате но на време да дойде!!!!! (Колата ми вече на дрънка на разпад!!) Всичко от самото начало е било направено како си требе, със забележката, че второто разглабяне за да сменя водачите и леглата на водачите е било превантивно, но все пак съм доволен, че го направих. Сега към цялото решение, изначално ето така бях сложил пружинките на апарата: Проблема е ограден в синьо, така след 4 неоригинални комплекта по 18 лева пружинки и 1 комплект оригинални (днес) от бултрако за 72 лева с ддс всичко работи.... за справка неоригиналните изпопадаха всички .... (от неправилно слагане не от нещо друго). Ето как ТРЯБВА да седят тези пружинки: За отзовалите се в темата благодаря много за напътствията (най-вече за схемата на правилния апарат) вече като спец по спирачки (пълно рециклиране) срещу 3 бири и вземане от нас / връщане до нас ще го направя на всеки Темата може да бъде закрита/заключена етц етц.... @Emicha видя ли не е ракетна наука справих се без майстор!!!!
-
2 точкиЗа ДПФ-а има три основни момента, но спазвани едновременно! Правилното масло, хубава нафта със съответните добавки, поне 100-на км седмично извънградско, като не е необходимо да бъде във високи обороти.
-
1 точкаЗдравейте, Новорегистриран съм във форума, но от скоро го чета активно-поздравления за добрата платформа и сформираната общност, човек наистина може да научи много от първа ръка тук. В този ред на мисли - благодарности и на всички, които отделят от времето си, за да пишат тук. В момента карам Форд Фокус МК2, 1.6, 100 к.с., 2005 г. Искам кола с isofix, да понася газ и да е що-годе надеждна. До момента съм се спрял на Мондео 2.5т, 2007-2010 и ЦРъВ 2010-2012, 2.0 бензин (ръчна). Проблемът ми е, че нямам много голяма възможност да навържа и проверя теорията чрез практика-имаше две Хонди в София, които се продадоха за нула време, съответно, не стигнах до там да покарам такава кола и да преценя дали е за мен. Молбата ми е следната - ще съм адски признателен, ако някой от членовете на форима има възможност да ми предостави за час-два подобна Хонда, за да я усетя. Държа да отбележа, че не моля за про-боно инициатива - настоявам да си платя за отделеното време и риска, като съм склонен да давам депозити, да заменям колата си и/или да подписваме договор за наем и пр. Адвокат съм, имам 14 г. шофьорски стаж, ако образува някакво значение за Know Your Client check-a :). Поздрави, Димитър
-
1 точкаЗдравейте Kолеги, поредна поръчка от Ato24.de Поръчката трябва да се случи на 20-ти Ноември 2018г. Ползвате 5% отстъпка от цената и безплатна доставка до София, Търговски Център Боила. Курса на Еврото е 1.9675лв/EUR, за който е от София ще го предам лично, за Колегите от други градове, ще го изпратя с ЕКОНТ за Ваша сметка с отстъпка от куриерската услуга. Който има намерение да се включи, следва да напише в темата какво желае, да добави линк към съответното масло/добавка и съответното количество. В по-долу съм добавил "Шаблон за поръчка" - ще съм много благодарен, ако го ползвате. Стойността на поръчката Ви трябва да получа, преди крайната дата за поръчване. Парите можете да ми предадете лично или да изпратите тук: Чавдар Кумчев BG92PIRB80834603959507 BIC: PIRBBGSF БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Внасянето на каса на Банка Пиреос е без такса. След като пристигне маслото можете да си го вземете от София, Търговски Център Боила, ул. Самоковско шосе 1 или да ви го изпратя до предпочитан офис на Еконт. Телефон/viber за връзка с мен: 0885 909 101 Шаблон с примерна поръчка: Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L + 2х1L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 4х0.946 L Стойност на поръчката: (34,95 + 2*9,95 + 4*12,99)*0,95*1,9675 = ... лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично в ТЦ Боила - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила - чрез Куриер* *в случай, че ще получите нещата си чрез куриер, моля изпращайте данни, като лично съобщение, само в случаите, когато все още не съм изпращал или когато има промяна в данните ви за доставка.
-
1 точкаХоди се в този КАТ, където е адресната регистрация на купувача. Няма значение къде в БГ е нотариуса, при който е изповядана сделката. На база на опита ми, повратна точка е с какви регистрационни табели е автомобила. Ако тя съвпада с рег. номерата по местоживеене на купувача се ходи в КАТ само за нов талон, в който е автомобилът е с променен собственик. Ако е с регистрация, различна от тази по местоживеене на купувача - ходи се в КАТ за нов талон и цялостна пререгистрация с номера, каквито са в района на купувача (за София май последно е "СВ"). За ходенето до общината и от двамата за (де)регистрация не съм сигурен дали не отпадна.
-
1 точкаКолега за това 0в40 е приблизително 20лв. литъра, а една полусинтетика е 6-7лв, защото едното е много по ефективно от другото. Едното предпазва 100 пъти повече двигателя, натоварвания, различни температурни амплитуди, студени стартове, икономия на гориво, различен експлоатационен период. Съдържанието на високо-технологични добавки в маслото са фактор за мотора и са в пъти повече в това масло, от някаква си полусинтетика, където на мотора му е все тая когато я наливаш....Това 10в40 живота му е минимален(4000-5000км) и се разпада, спира да работи(да предпазва) Не се уповавайте на предразсъдъци, че щом дадено масло е по-гъсто от другото, то пази повече двигателя и "спира да го пипа", работата му е в пъти по-ефикасна от другото- ОГРОМНА ГРЕШКА. Няма по-качествено от абсолютната, пълна синтетика, разработена по-най високата технология, за дадения автомобил...Сипвайте си качесвено масло, сменяйте го на по-ранен етап от написания и сърцето на колите ви ще бие по-дълго време, безпроблемно!!
-
1 точкаИ количка влиза, и дори детско колело. За размера на колата багажника е огромен и удобен за използване. Няма проблеми за извънградско. Спокойно си върви с нормална скорост и разхода е чудесен. Не съм и помислял за слагане на газ. За пример: Ходили сме на море трима възрастни и две деца с багажа. Пренасял съм големи неща и високи цветя, благодарение на вдигащите се седалки. За размерите и класа си не съм видял по - функционална кола.
-
1 точкаТова е конденз най-вероятно. Няма какво да се притесняваш при всички го има зимата.
-
1 точкаПрочетох аз и отговорих,имай малко търпение.Не трий нищо....
-
1 точкаКарам с Равенол 5w-20 SFE втора смяна, първото смених на 5500-6000км бях долял 200гр за да стигне пак до горната точка на щеката. Сега съм минал 4500 с второто масло, имам разход под 100 гр и не съм доливал - харчи ако я настъпвам мъжката преди да е загряла или за по-продължително време яко настъпване - което няма как да стане според мен освен ако не съм на писта. Нямам време и условия в момента да пусна капка. Колата ми е на 216хил км в Швейцария са сменяли на 20к или всеки април, мога да звънна в сервиза да питам за история ако на някой му е интересно.
-
1 точкаА стига ве ! До сега бях чувал за спаркитата на Алфа че харчат по толкова. Ми то в такъв случай защо да го сменчш като за 10к сменяш обем за два картера ?!?!
-
1 точкаНа мене това ми е първия дизел ;явно ще се мре от студ, като чета споделеното. (На жена ми Фрилендъра също е дизел и парното е супер силно ?Ама е климатик, не климатроник.) Както съм свикнал в колата да е жега, ще трябва да свиквам сега с обратното . Благодаря на всички за мненията. Иначе , след около 8000 км. впечатления от колата - всичко е отлично; няма проблеми с нищо, нищо не светка( дай Боже още дълго да е така). Всяка седмица съм на по 50-60 км. извънградско по работа - дано се прочиства ДПФ-а малко от малко; слагам непрекъснато и BARDAHL BDC , абе изобщо - дизелови грижи....
-
1 точкаЕ пак не може да се твърди, че е съвсем кореткна таблицата или сметките по години на производство. Моят Акорд е от 2003, пък също е Евро4.
-
1 точкаЗа К24Z3 има бюлетин за харча на масло. На приятел препоръчах марката. Екземпляра, който взе бе най-високото ниво на 8 ген. с въпросният ДВГ. Колата е от Швейцария, взета през Бултрако с гаранция, модела е от 2009г. Харчеше му 1л./1000км. От Бултрако изкараха официален документ, в който си пишеше че може да харчи до 1л./1000км. когато се кара агресивно във високите обороти, и това е НОРМАЛНО. Същото бе потвърдено и от Хонда ЮК. Изнамери бюлетина за този ДВГ и проведе разговор с Бултрако, които казаха че е само САЩ. Свърза се с Хонда ЮК, обясни ситуацията, на следващия ден му се обадиха от Бултрако и му казаха, че ще направят ремонта за тяхна сметка - бутала, сегменти, гарнитури, гумички на клапани. Убеден съм, че това съществува в някаква степен и за К24А3 мотора. Просто тези мотори са предразположени към харч, само им трябва провокатор ... Та за да спре да ти харчи, отваряш мотор и сменяваш, каквото излезе.
-
1 точка
-
1 точкаПо темата, да допълня конкретно от ръководството: 5.4л за ръчна скоростна кутия и 5.3 за автоматик. За 2.0 двигателя е с 900мл по-малко. Въпреки че не ти беше това въпроса, да допълня точните стъпки според ръководството, защото има такива, които често се пропускат: На студен двигател даваш на контакт, изключваш Dual режима на климатика, ако е пуснат, и вдигаш температурата на макс. След това изключваш и вадиш ключа Развиваш капачката на радиатора Отвиваш клапана под предната броня, за да текне антифриза Отвиваш болтовете, държащи разширителния съд Източваш съдържанието му Когато спре да тече отдолу, завиваш обратно клапана Наливаш новия антифриз през капачката на радиатора докато стигне гърлото. Стартираш двигателя, оставяш го да работи 30 сек и после го спираш Допълваш антифриз до гърлото Пълниш разширителния съд до маркера за максимум и му затваряш капачката Слагаш капачката на радиатора и завиваш до първата степен Палиш двигателя и оставяш да работи докато перката на радиатора не се включи поне два пъти. След това гасиш. Махаш капачката на радиатора и пълниш до гърлото. Пълниш и разширителния съд до маркера за макс. Палиш двигателя и държиш 1500 оборота докато перката не се включи. Гасиш и проверяваш нивата в радиатора и съда. Допълваш при нужда. Завиваш капачката на радиатора докрай.
-
1 точкаМоже да тропат и вътрешните кормилни накрайници, тези при кормилната рейка. Може да тропат и външните. Може да тропат тампони на носачите, горни и долни. Може да тропат и ябълковидните болтове. НЕ може да тропа лагер на амортисьора, защото такъв няма. Но пък има тампони, които също може да тропат. Намери читав диагностик.
-
1 точкаРамката се разпъва на страни и няма ядове. Ето го пича постоянно пътува някъде офроуд, групата във фейса е пълна с негови снимки
-
1 точка
-
1 точкаHonda TSB SM-10-002-00 от 27.03.2012 TSB = Technical Service Bulletin При проблеми с климатика за следните модели Хонда е необходима смяна на реле 39794-SDA-A05 RELAY ASSY., POWER (MICRO ISO) (MITSUBA): 8Gen. Civic 3D FN1, FN2, FN3, FN4 All 8Gen. Civic 5D FK1, FK2, FK3 06, 07, 08, 09, 10, 11 CR-V RE5 07, 08, 09, 10, 11 CR-V I-CTDI RE6 07, 08, 09 CR-V I-DTEC RE6 10, 11 Jazz GG4, GG5, GG6 09, 10, 11, 12 Симптоми: Когато магнитния съединител на климатичния компресор не включва или не изключва, при загуба на налягане в климатичната система или разреждане на акумулатора. Причина: От влажността на въздуха или при волно/неволно намокряне на релето се образуват азотни киселини в самото реле, които увреждат релето, а когато изтекат от корпуса му могат и да повредят и околни компоненти и материали. Действие: За да се предотврати образуването на азотна киселина в релето, което да се използва за управление на съединителя на компресора за климатика, е променен корпуса с подобрени уплътнителни свойства, което предотвратява навлизането на влага в релето. Това реле е произведено от Mitsuba. Старите релета са от Omron. Производителя е написан на корпуса на релето. Засегнати са всички автомобили до следния сериен номер: SHHFN1***BU000969 SHHFN2***BU000124 SHHFN3***BU000130 SHHFN4***BU002381 SHHFK1***BU008231 SHHFK2***BU009855 SHHFK3***BU003386 SHSRE5***BU010510 SHSRE6***BU013580 SHHGG5***CU001900 SHHGG6***CU000550 Ремонтна дейност: 1. При наличие на горните симптоми или за предотвратяване на евентуални проблеми предизвикани от образуваната киселина. 2. Проверете кое реле е монтирано в кутията с предпазители в двигателния отсег. Ако е монтирано реле с производител Omron, подменете релето с такова от Mitsuba и огледайте за евентуални проблеми наоколо. Part Number 39794-SDA-A05 RELAY ASSY., POWER (MICRO ISO) (MITSUBA) Когато поръчвате новото реле, изискайте непременно такова от Mitsuba. Релетата от Omron също се продават в търговската мрежа, понеже се използват в други електрически схеми на автомобила. Само за електрическата схема на климатичната система е забранена употребата на релета от Оmron.
-
1 точкаСветлините за мъгла съм ги качил горе в светлоотразителите на стоповете, просто качих горе инсталацията от бронята за светлините за мъгла, разпробих отвор и сложих крушки.
-
1 точкаАз така разреших проблема, сега свети доста добре.
-
1 точкаЗдравей колега, съжалявам но рядко влизам във форума, а още по рядко пък пиша. На въпроса за неработещото радио (но само за неработещо, и само за радио), бях дал два линка в другата тема към един английски форум, където е описано решението на проблема. За да се поправи неработещото радио (само шум и невъзможност за избиране на различни честоти), в моя случай, а навярно и в 80 % от другите, е нужно да се презапои един елемент на главната платка. Операцията е елементарна, но сравнително трудно се стига до елемента .... Минава се през процедурите за сваляне на радиото от централната конзола, после се разглобява, като се започва от тук: и се стига до тук: елемента който трябва да се презапои е ограден в червено и се намира в предния ляв ъгъл на платката. Ето го сниман отблизо, заедно с крачетата след моята намеса: .... това е. Следва сглобяване по обратния ред и слушане на радио :-))) Поздрави и успех
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00