Jump to content

toinspire

Фен
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно toinspire

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Последни посетители

510 профилни разглеждания
  1. Здравейте, от известно време наблюдавам един проблем с ключалката на багажника. При отварянето му не се показва индикация за отворена врата на таблото (за другите врати си сигнализира и не позволява заключване от дистанционното), не светва и лампичката в багажника (крушката е ок). Също така, като отключа колата и отворя само багажника явно не го отчита и след около минута колата си задейства защитата и се заключва или я заключвам без проблем с дистанционното. Дори и така пак мога да си затворя багажника и си остава заключен. Има някакъв "датчик", който отговаря за положението на петата врата, но не знам къде да го търся. Ако някой се е сблъсквал с това или има информация ще съм благодарен да я сподели. Поне някакви насоки за търсенето на виновника. Колата е Джаз 2006г., 1.4 фейслифт.
  2. Хонда Джаз 1.4 2006г. - ударена

    Здравейте, повдигам обявата и променям цената. Нова цена 3500 лева. Допълнителните неща си остават към колата. Ако трябва да я разглобявам ще излезе накрая с по- висока обща стойност на части, но тъй като всичко по нея си работи чудесно и оправянето е въпрос на ламарини и нов заден мост, не ми се правят подобни манипулации. Поздрави.
  3. Хонда Джаз 1.4 2006г. - ударена

    Все пак ще трябва да кача няколко снимки. Всички са от момента на катастрофата. След това не съм правил, но ако някой го интересува за по- конкретна снимка, да пише.
  4. За съжаление е дошло времето да се разделя с Хондата. От известно време обмислях покупката на по- голяма кола, но сега вече ме принудиха. Ударът е страничен от лявата страна, като Джазката беше спряла на стоп. Външно от ляво всичко е за подмяна - преден калник (фарът и подкалникът са здрави), леви врати (стъклата са здрави, ел. оборудването работи, тапицерия и пластмаса от вътре е здрава), ляв заден калник и подкалник е за смяна, лява джанта е за смяна (алуминиева 15-ска), задната броня има ужулвания, но може да се спаси (счупен е само левия крепеж), левия стоп е здрав. Рамката на багажника има нужда от наместване, вратата и стъклото са здрави. Задния мост е за смяна - отделни компоненти могат да се спасят, но не работа като за мен. Страничния airbag на шофьорската седалка е отворен, другите са на мястото си. Всичко останало по Джазката си работи нормално, няма течове или повредени системи. Двигателя си работи нормално, климатроника, светлини, радио, прибиране и нагласяне на огледалата (лявото огледало не е засегнато). Може да се запали и да тръгне, стига да не беше счупен моста. Модела е 1.4, 83 коня, 2006г., най- високо оборудване. Климатроник, пълен ел. пакет, 15-ски алуминиеви джанти, светлосин цвят. Тази година я бях обслужвал с масла, свещи, филтри, реглаж на клапани, чистачки и изгоряла ламбда. Продавам я заедно с комплект зимни гуми на два сезона и малко километри (не повече от 10к). Предните две летни гуми са купувани тази година, задните са за смяна (възнамерявах да подменям пролетта). Прибавям и една скоростна кутия (втора ръка), тъй като моята даваше признаци за проблемите с лагерите. Акумулатора е на две години и работи безотказно. Радио не съм ремонтирал, не се е и налагало. CD и AUX си работят. Като цяло не са се налагали ремонти, с изключение на изгорялата ламбда и подмяна на маркуч при радиатора. Съжалявам, че ще трябва да се разделя с нея, но не мога да качвам там децата, след преживяното. Ако някой има интерес, нужда от коментар или снимки (на лични, че не искам тук да ги слагам) да пише. Поздрави. Телефон за контакт и цена: Цветан - 0895648800 гр. Шумен Цена - поне 4000 лв.
  5. Случвало се е и при ударено дъно на стрелката да събере до 38 литра, а понякога са ми сипвали и 40+ литра. Със сигурност след светването съм минавал още 50-60 километра. Наистина е относително.
  6. Чистачки за Jazz

    http://www.avto.bim.bg/Ramo-za-zadna-chistachka-350mm-za-HONDA-JAZZ-ot-2002-do-2008_p54159m788.html#tab1 Нищо по- добро не съм намерил. Моята още не съм я сложил, чакам старата да сдаде багажа, но е едно към едно.
  7. Шумове в скоростната кутия

    Точно такова сложих (заявката ми към сервиза и заплащането) преди година и половина, като какво е слагано преди това - не знам. Въпреки това, проблем. Да двигателно е, било като MTF-а - майстори.
  8. Шумове в скоростната кутия

    Съгласен съм с теб и на мен ми се иска с едно лагерче да се приключи. Само дето ми казват 150 лева за отваряне на кутия, без да зная какво ще правят вътре. Нещо тая схема ми е съмнителна. За маслото не помня каква марка беше, но е 10w40 и някаква добавка на Бардал за скоростни кутии. Тази интервенция беше с цел да видим дали ще се промени нещо в звуците, но нищо не се случи. Странното е, че май мога да намеря кутия за до 300 лева и сега се чудя - заслужава ли си 150 отваряне + не знам какво ще им щукне да сменя или директна смяна. Някой знае ли читав майстор на Хонда в Шуменския край - поне да получа адекватна диагностика или второ мнение от разбиращ.
  9. Шумове в скоростната кутия

    Здравей, на празен ход няма шум, нито на натиснат съединител. Шума е само при развъртане и то до определени обороти. За съжаление добавката не помага. Смених маслото и сложих добавка, но промяна няма, а вече има поне 1к километра от смяната.
  10. Шумове в скоростната кутия

    Здравейте, за маслото ще го имам предвид, благодаря. Кутията все още си е на колата и така си караме. Шума е странен - не е постоянно виене, а като развъртане на нещо с "претракване" на всеки оборот и така се засилва със скоростта. Това е до определени обороти за всяка предавка (около 2к и малко) и затихва, като вече при 4-та и 5-та го няма и при ниски обороти. На вдигната кола въртяха гумите и казаха, че се чува шум. Тоест диагностиката за скоростна кутия е от майсторите. Може ли малко повече инфо за лагерите на първичния вал и какво да проверя за тест. Благодаря предварително.
  11. Здравейте, от около месец започнаха да се чуват странни шумове в скоростната кутия. Изразяват се в едно характерно "претракване" при набиране, което е осезаемо до около 2к обороти или малко отгоре, след което намалява - изчезва. Като на 4-та и 5-та не се чува. Смених маслото, като поставиха и някаква добавка, но след 1к километра не виждам подобрение или промяна към по- лошо. В източеното масло нямаше стружки, но ми казаха че не прилича на MTF масло (преди година и половина го сменях и поръчах в сервиза да сложат оригинално - около 70 лева ми взеха за него). Четох подобна тема и си мисля, че проблема е в лагерите, но все пак искам съвет за стъпките, които да предприема. Какво да искам от сервиза за точно диагностициране, какво би ми коствало да подменя лагерите, дали е добра алтернативата със скоростна кутия втора ръка. Въобще някакви насоки за действия. Благодаря предварително. П.П. Колата е Хонда Джаз 1.4, 2006 година.
  12. Лампа на климатика

    Здравейте, да попитам, колко трудно и без последствия е свалянето на конзолата и подмяната на лампички. Имам доста изгорели по бутоните, колелото на радиото и от другата страна, където са регулирането на огледалата и фаровете (там нищо не свети). Доста крушки имам за смяна, но все ми се иска да е без белези от операцията.
  13. И защо такъв дот, като май на капачката даже си пишеше че е 4.0?! Ще погледна пак, за да не говоря глупости, но като се засилих да сменям моята ме спряха от дот 5. Така и не го смених, а само си взех течност (спирачките държат безотказно все още), 1л. ще видя каква марка ми препоръчаха.
  14. Honda Jazz - Пера за чистачки

    Вчера си взех от тук http://www.avto.bim.bg/Ramo-za-zadna-chistachka-350mm-za-HONDA-JAZZ-ot-2002-do-2008_p54159m788.html#tab1 Рамото ми е счупено и лепено (така я купих), и взех за резерва. Идва заедно с чистачката. Отделно само чистачката я има по магазините, но за 15 левчета. Питай по номер на колата.
  15. Здравейте, записвам се за темата със сходен проблем. Без светлини двигателя мърка и е на около 500 оборота. Включвам светлините и оборотите осезаемо се вдигат (около 800), на моменти са леко нестабилни и наистина се усеща притрисване във хода на двигателя. Самото управление с педалите е по- меко без светлини (при потегляне се усеща най- вече). Да са толкова голям консуматор светлините, не го вярвам. С включен климатик не се усеща така отчетливо промяна в работата на двигателя, както с включени светлини. Диагностиката не показва нищо. Миналата година е почистван ЕГР и дросел. Ще се радвам някой с познание на проблема да го сподели.
×