Jump to content

pucky

Фен
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About pucky

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Jazz
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Contact Methods

  • Skype
    samkijot

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. здравейте, имам следното питане ... тъй като счупих пластмасата, на която е закаченo жилото, което регулира откъде да духа и поне аз не виждам начин как да го "преправя/закрепя", ако поръчам от Англия целия механизъм, дали ще пасне след като дирекцията е дясна? тъй като регулирането на този клапан е точно под жабката и така вместо да се пада от дясната страна на "нашите" хонди, при английските ще е от ляво ... за ето това става въпрос(jazz-ката е 2003):
  2. здравейте, от известно време имам един дерт с шофьорската седалка ... започна да "скърца", което страшно много ме дразни. тъй като питах един приятел, който е повече на "ти" с колите каква може да е причината, той ми каза че пружините сигурно са натегнати и трябва да отпусна седалката до крайно положение ... в интерес на истината наистина бях вдигнал нивото й преди известно време , та го върнах в изходно положение, но проблема със "скърцането" продължи ... затова ми е интересно дали някой друг с джазка го има въпросния проблем и ако го решил - как благодаря предварително на отзовалите се п.п. джазката е 2003 ... ако това е от значение
  3. Наложи ми се пак да свалям таблото (за пореден път), за да сменя двете лампички отдолу и след като го закачих обратно, копчето FM AM отказа да работи. Нямаше да е проблем, но въпроса е там, че аз съм си направил AUX инсталация и има едно кабелче (не това за звука), което се слага отзад на буксата и играе ролята на контактен бутон - без него не може да се превключи в AUX режим ... и се получва така, че като е закачено и съм на AUX, не мога да се върна на FM. А ако го махна, тръгва директно радиото, но не мога да сменя обратно на AUX, защото кабелчето е извадено ... Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Предполагам тези, които ползват AUX-a де ... иначе FM/AM бутона едва ли се сещат, че изобщо е за нещо :))
  4. Днес смених регулатора с нов и за момента всичко е "ток и жици".
  5. https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20171002111942&SearchText=BA00AS от ali-то е по-добре, ама не ми се чака ..
  6. ... а той самия сменя ли се? защото всички пишат/говорят само за презапояване
  7. ... а откъде мога да поръчам въпросните(D1994AS) два транзистори? тук в пловдив има един магазин - comet.bg, от които съм купувал подобни неща, но точно този транзистор не излиза ..
  8. ... радиото пак тръгна. запоих отново въпросния елемент, но ме съмнява да се оправя, така че чака в близките 2-3 дни отново да откаже, но да питам нещо за снимката на @maxim_pavlev(гледам, че от бая време не е влизал, но някой друг може да го е правил и да каже има ли ефект) - оградените в жълто елементи сменят ли се(двата транзистора и зеления кондензатор)?
  9. интересно, че на моята платка доста кондензатори, транзистори, в областта около проблемния елемент, липсват ... Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. ... ами явно при свалянето. не съм ги откачвал, но и първия път като я свалях не ги свалих, та не съм се замислял ... аз сега се чудя дали да търся нова конзола, дали да минавам на вариант custom radio/media ....
  11. ... а някой сложил ли си е мултимедия, след като е сменил фабричното радио? ако може да кажете откъде сте поръчали, кой модел, как е паснало, ще съм благодарен. п.п. фабричното радио започна да се прецаква(проблема със забиването) и се замислям дали да не сменя цялата конзола
  12. днес радиото пак блокира ... явно ще трябва да търся майстор(в пловдив) или направо ще се ориентирам към вариант с не-фабрично ....
  13. ... само да кажа, че и при мен въпроса се реши с припояване на въпросния крачета, но имаше и един друг елемент - метален, захванат перпендикулярно за платката и припоен към една степенка на самата коруба на радиото(предполагам, че е нещо свързано с антената), който беше се разпоил, та и на него капнах повечко тинол. в същото време обаче счупих един пластмасов държач на жилото от дясната страна(определящо източника на вентилация) ... и ся се чудя дали това може изобщо да се оправи, тъй като единствения начин да го нагласям на необходимата позиция е кат' сваля долната пластмаса на жабката(има видимост)
  14. оградения елемент на снимка две от поста на @GoroB ли е въпросния стабилизатор? защото в темата се споменава както за "един елемент на главната платка" т.е. не е ясно какво точно е това, а след това се говори за "някакъв стабилизатор" - не е ясно къде се намира ... затова и зададох въпроса - къде точно се намира. за double din-а в същата тема ли да търся отговора? не че не мога да разбера след малко търсене в нета, но си мислех, че тези форуми са точно за това - бърза и ясна информация за това, което те интересува. както и да е ... лек ден. п.п. а това с "колега" никога не съм го разбирал по тея форуми, ама нейсе
  15. това double din стандарт ли е? в смисъл ако си взема fascia с double din и после избирам мултимедия, трябва ли да знам размерите точно на тази за jazz-ката или всичко, дето се води double din кат' мултимедия ще пасне ... ... мернах нещо и за някакъв стабилизатор. тъй като и аз съм на гара "забило радио", тея дни ще свалям да я видя тая платка, някой може ли със снимка да посочи къде точно е въпросния стабилизатор, дето се сменя.
×
×
  • Create New...