Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 9.11.2018 in all areas
-
5 точкиА нямаше ли едни немски коли, които наскоро ги хванаха, че мамят точно с тези еко норми? Всичко е една пародия. На ГТП ми изкараха /карам на газ/, че вредните ми емисии са 0.00 или поне така ги разбрах. Ако толкова много ги интересуваше природата щяха да има дни с безбплатно ползване на градски транспорт и т.н. Не виждам как увеличението на данъка ще бори замърсяването. Този, който кара стара кола я кара защото няма пари за нова, а не защото иска да замърсява и увеличението на данъка няма да го накара да си купи нова кола. Ако правеха големи отстъпки или субсидиране от държавата при покупка на нова кола и унищожаване на старата съм съгласен. Тогава може и някой да предпочете да си купи нов таралясник за около 20к лева вместо примерно Акорд на 6-7 години за тези пари, въпреки, че аз предпочитам Акорда. Със застраховката е същата работа. Бонус малус системата /или там както се казва/ е добра система, но ако застраховката се правеше на човек, а не на кола. Много от водачите карат коли, които не са техни. Тогава как ще определиме каква е историята на колата или водача. Ако аз съм напълно изряден и дам колата на брат, сестра, жена, приятел и т.н. и той/тя направи някакво голямо нарушение или не дай Боже престъпление /като да го хванат с над 1.2 алкохол/ тогава какво правим? Продаваме колата или ги караме да ни плащат застраховките? Ако сме джигити след една година може да имаме увеличение от 400% на застраховката, но ако сме изрядни ще имаме намаление от 25% и то чак след 7 ГОДИНИ!!! Аз ли не разбирам нещо или системата е бонус само за застрахователите? Набиват ни яките цени с глупави оправдания и то само няколко месеца след издънката с "Олимпик"...
-
2 точкиНай-много ме кефи доводът защо не може да има отстъпка от данъка за газифицирани коли. Нямало как да се разбере ако имаш газова уредба дали ще караш на газ. Ама да ме извиняват "умните" ни управници. Аз тези 1000+ лв. инвестиция ги давам защото са ми излишни и ще имам уредба с гориво за 1 лв. ама нали съм богат ще сипвам бензин на 2 пъти по-висока цена. А за застраховките имам едно питане. Ако бебе бъде заченато в колата кой е бащата? Новия или стария собственик?
-
2 точкиНе го плаши с тези цени. горивен филтър е около 35лв. съеденител комплект около 300лв. маховик- 850лв.
-
2 точкиОблекченията за катализатор отпадат заради "злоупотреби". От години говорят за затягане на контрола, ама защо да го правят ... Който още не си е продал ката да отива. "Екологичният" компонент при оформянето на новия данък е само прах в очите. 20-30 лева отгоре за 70% от автомобилите е доволна финансова инжекция за бюджета. И Европа доволна, и партийната касичка. Предизборно. Предполагам на всеки му е минало през акъла колко данък плащат мощните черни Бенц-ове с немски и не само регистрации, които се карат от определена прослойка - 0. Нашите хора са както винаги незасегнати. В края на статията има резонни точки. http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/35908-shte-skochi-li-naistina-drastichno-danykyt-za-starite-koli/ Пак казвам да видим, но тоя го гледаме отдавна - на repeat ... Като въведат и тол такси по магистралата (защото реално имаме една) ще стане весело - толове И винетки.
-
2 точкиАз ще я кача вместо теб. Чисто, без корекции: С малко насищане на цветовете се получава следната картина:
-
1 точкаДа ,грешка в нишката на диагностика е. Все пак ще погледна веригата на бензиновата помпа дали няма някоя препратка към АБС...Дефакто краш сензора на бенз.помпа си е точно LAS. Във ел схемите има едни триъгълничета с номер и трябва да ги ровиш къде отиват.Друго си беше с инсталацията на Москвич 408 ,чаршаф персон и половина ...всичко на едно място
-
1 точкаМодераторите иматe неограничен сторидж. Засрами се.. Считано от днес Емо е модератор на раздел Общи.Уважавайте го и той няма да ви наказва,,:) ,Да му пожелаем успех и да бъде все така всеотдаен. Сори за спама!
-
1 точкаПълна простотия и пародия и никога, ама никога няма да се оправят нещата, докато управляват некадърници и идиоти, дето мислят само за собствения си джоб, а не могат да разделят слама на две магарета. Като не им стига акъла как да го направят, да видят как ги правят нещата другите държави. Има толкова много примери, при това работещи. Нарушенията щели да се пишат на МПС-то
-
1 точкаЗначи @plambeto и @DTEC по принцип сте прави за газта, но само по принцип и то от административна гледна точка. Ако една кола е фабрично на газ/метан и то е единствено гориво тогава спор няма. Но сигурно 99% от хората, които имат газова уредба карат САМО на газ (или поне докато обърне), мисля че е ясно защо. Аз не мисля да си я разхождам тази бутилка в багажника като багаж. А един стипцав колега (да си се познае) си е направил газовата да обръща на 25 градуса, демек харчи още по-малко газ. off: Както и да е, чакам колите с антигравитационен двигател. Тогава ми е интересно на какви ще се делим хаха.
-
1 точкаПо новата система ще си върви с колата.. Майтапа на страна, ама тия ни направиха на маймуни..
-
1 точкаНяма специалисти във властта и се приемат келяви закони.Няма логика - има лобита. На застрохавателите ,на вносителите ,на монополистите.Извода е само един-властта не става и трябва да се смени.Не съм пророк,но ще стане както 1000 пъти досега.Заплашват с 50% ,минават няколко протеста и после свалят на 30% ,да млъкнат ревящите. Данъците трябва да се определят според замърсяването-безспорно.Но това може да се определи само на годишния преглед и тогава да се калкулира данъка. Няма БМВ дизел 2010 година,което да покрива Евро 5.,Даже и Евро 3 не покрива.
-
1 точкаНищо вече не е "прах в очите на хората". Нашенеца вече си знае че не е за негово добро, но не му се занимава, а и преглъща както винаги. Точно това е лошото, че и на управляващите не им дреме за мнението му и обслужват определени интереси. Като държавата не може да застави структурите си да работят коректно, възлага функции на частния застрахователен бизнес, който си я "кърми". Тоя "бонус/малос" можеха да го препишат от "напредналите" държави, а еко данъците да се определят според състоянието на всеки автомобил, нооо -некои требе да мислат, ма не за себе си (чрез прехрана от корупционни вратички). Търговците на "нов внос" стари коли се притесняваха за бизнеса си, но сега с това досие на автомобил по новите граждански, отново ще се предпочитат външни, а не тукашни коли втора употреба. Цялата система е опорочена. Искат да "приземят джигитите" и да намалят катастрофите, но манталитет не се променя с административни мерки, особено когато въпросният контингент е достатъчно платежоспособен. Няма ли строг контрол и не корумпирано бързо съдебно производство, резултатите ще са все същите. Ако тези структури работеха, въобще няма нужда от гражданска отговорност. Причиняващ щета или контузии, хващат те, отсъждат материални и морални щети и си плащаш, а ако трябва и "лежиш". Ако това работи, всеки ще пази себе си, а няма да му пука че не пази околните. Няма да има фонд за взаимопомощ от който се изплащат суми на потърпевшите, които се събират доброзорно от всички нас, а се разпределят от бизнес, комуто не сме делегирали права.
-
1 точкаМного ви благодаря за отговорите. Малко след постването ми открих темата за Фобос, мисля, че беше от 2012-та. Относно дефектирали компове и т.н. за съжаление ГИ на тази кола нито е мой избор, нито знам какво точно е избрано за цялата инсталация. Днес доста по-рано мина на газ сутринта. Но пак си покарах на бенз, което не ми е проблем... За сега.. При лятното първо посещение при газаджия, препоръчван и в този форум, човекът ми каза, че е манджа с грозде, горе долу същата реакция като на BlueDream4. Но пък каза -" карай, и не пипай, щом нямаш оплаквания за сега. Обслужи я с масла и ела да ти я закача на компа и да сменя филтрите и да видим. Иначе ако искаш да я оставиш и аз да ти подменя каквото реша (изброи разни неща), за да съм сигурен в нея като ти я връщам, ще трябва да си приготвил до 300 лв, в зависимост, какво ще открия като тръгна да свалям. За това карай сега, щом нямаш оплаквания." Човека си ми каза, че има какво да се прави - оборотите не били ок (свободна - подаваш газ и пускаш - стрелката пада доста надолу и след това се застопорява нормално - не било ок. Четох и за ВТЕК настройки. Ама щом толкова малко хора знаят как се прави, няма да скачам чак до там. За сега нека си минава на газ. Колегата ivan_pop благодаря и на теб. Това го пробвах - доста си е горещ изпарителя (открих кое е изпарителя ) Паля, карам, стрелката на темп си тръгва плавно нагоре, застопорява се, излизам, барам горен маркуч, барам изпарителя - изпарителя даже малко по-горещ ми се струва, но може би заради разликата между материала на маркуча и метала на изпарителя. Колата си седи на бенз и си мига чакайки да мине на газ. Гледах антифриза, даже взех да си омешам концентрат с дест. вода. Ама то... Отварям капачката на радиатора, не на уширителния, и там до горе. В уширителния е два пръста над минимума, до колкото мога да видя. Чувал съм ,че в уширителния не се доливало.... Доливах на кончертото в казанчето, защото нямаше капачка на радиатора. Ще се ходи на газаджия и ще се гледа. Мисля, че варианта с филтрите (най-добрия финансово май) за мен отпада, защото колегите, които са имали проблем от не сменяни филтри се оплакват, че колата минава на газ и после връща на бензин. Тази като мине на газ си върви без осезаем за мен проблем. Благодаря на всички, ще пиша какво що после.
-
1 точкаМоже температурният датчик, който е на изпарителя да не отчита правилно температурата. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаПрочетох Фобос и и и ми "падна" ченето По-големи шарети и мърлячи от тези НЯМА. Провери си ш*бания компютър за газта, от много много достоверен източник знам, че продават стари, използвани след рекламация за като нови..големи манджи гласят. Имай си едно на ум!
-
1 точкаКогато е загряла нормално колата и не иска да превключи на газ,пипни изпарителя с ръка.Ако не можеш да си държиш ръката на него,проблема е във Фобос-а(предполагам)!
-
1 точкаОбработих капката, но не мога да кача снимките Липсва ми опцията за прикачване на файл. Ще пробвам по-късно.
-
1 точкаЗдравейте, колеги, Поредната капкова проба на RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 купено от ato24 с общите поръчки от форума. Правя отново седмата проба, че не се получи както трябва онзи ден. Първа проба направена на 30.07.2018, изминати 52км. Втора проба направена на 08.08.2018, изминати 564км. Трета проба направена на 28.08.2018, изминати 1270км. Четвърта проба направена на 17.09.2018, изминати 2087км. Пета проба направена на 04.10.2018, изминати 3001км. Шеста проба направена на 18.10.2018, изминати 4096км. Това е седма проба направена на 07.11.2018, изминати 5204км. Ето и подробностите: Автомобил – Honda Accord '09 Tourer, R20A3, AT, с монтиран ГИ преди 46 хил. км.; Общ пробег на автомобила – 268 523 км; Масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; Маслен филтър – HAMP; Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата – 5204 км.; Период на експлоатация – 28.07.2018–07.11.2018; Обем на налятото масло при смяната – 3.9л.; Доливане - няма; Предишно масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; Цикъл(извънградско/градско) – 40/60%; Средна скорост – 39км/ч.; Моточасове – около 133 м.ч.; Изразходвано гориво – 541л. пропан бутан и 37л. А95; Пробата е взета от напълно загрял двигател, 12-13 мин. след гасене; Сушена е 27ч. на стайна температура; Режим на използване – студен старт сутрин, после 30км, студен старт вечер и отново 30км.; Сканирано е с резолюция 600dpi. на офисна хартия.; Сканиращо устройство - Samsung SCX-4825FN; Прикачам за сравнение предишните проби. Сега мисля, че се получи добре пробата.
-
1 точка2008 г ,като сменях на моята англичанка тези тампони ,обсъждахме точно тези новите плътните ,имаше някъв проблем при завоите с тях -не помня точно вече ,затова сложих стандартни за модела .
-
1 точка
-
1 точкаСпрях се на оригинални но не от Бултрако а от Английско и ми костваха предни 120лв и задни 95лв.В Бултрако ми казаха за предни накладки 204лв + 48лв за смяната и за задни 155лв + 48лв. смяната и се отказах. Нкладките вече са при мен пристигат за около седмица.
-
1 точкаХънтъ', точно нещо такова исках да кажа - понеже и двамата се движат по път с предимство, червения се явява насрещно движещ се, а не лявостоящ. Веси, извиняваЙ (нали бяхме на Ти ), действително не обърнах внимание на пояснението "формално", и последвалото безславно опровергаване на ироничното ти предположение Иначе да, преди мнооого години четох едно интервю на някакъв дядо, който на въпроса "Как за 40-годишен стаж като професионален шофьор нямате нито едно ПТП?" беше отговорил - "Старая се винаги да давам предимство на тези, които нямат.". И аз така, като него.
-
1 точкаКакто е направил господин румънеца... К' во не ти хареса бре момко, да чуем.... Или има едни тролове, дето обикалят из форума, цъкат разни минуси, плюсове, ама две думи не могат да напишат... Що ли... Който е карал достатъчно и има нещо между ушите знае, че не винаги спазването на правилата е най - важното нещо в една ситуация... Предпочитам колата да ми е здрава, отколкото някой , който много спазва правилата, да ми се нахендри, ... щото видиш ли така било по закон... Ситуацията наистина е " кьопава " и при всички случаи, ... този обратния момък трябва да се съобрази с насрещно движещите се и с този, който прави десен завой... Краси иска да каже нещо такова... Румънец, нещо да имаш пак да каиш... ТЕОРИЯ НА ОБРАТНИЯ ЗАВОЙ Чл. 38. (1) Завиването в обратна посока се извършва наляво от най-лявата пътна лента по посока на движението. (2) При завиване в обратна посока водачът пропуска насрещно движещите се пътни превозни средства. (3) При недостатъчна широчина завиването в обратна посока може да започне и от друга част на платното за движение, но водачът на завиващото пътно превозно средство е длъжен да пропусне и попътно движещите се от лявата му страна пътни превозни средства. (4) При завиване в обратна посока на кръстовище не се разрешава движение назад. Чл. 39. Завиването в обратна посока е забранено на пешеходна пътека, железопътен прелез, мост, надлез, в тунел, в подлез, при ограничена видимост или при намалена видимост под 50 метра. Чл. 40. (1) Преди да започне движение назад, водачът е длъжен да се убеди, че пътят зад превозното средство е свободен и че няма да създаде опасност или затруднения за останалите участници в движението. (2) По време на движението си назад водачът е длъжен непрекъснато да наблюдава пътя зад превозното средство, а когато това е невъзможно, той е длъжен да осигури лице, което да му сигнализира за опасности. ПРАКТИКА НА ОБРАТНИЯ ЗАВОЙ Като за начало е редно да знаете, че обратният завой винаги се прави наляво. Сигнализира се с ляв мигач и за да направите маневрата, трябва да почакате останалите коли, които идват срещу вас. Обратният завой е разрешен на кръстовища, обозначени със знак, разрешаващ обратен завой, както и на кръстовища, на които няма знак за забрана на обратния завой. Маневрата е забранена и на кръстовища, чиято светофарна уредба сигнализира конкретно за лява, права и дясна посока. Това означава, че е разрешено да карате само във въпросните посоки, но не и назад (т.е. наобратно)
-
0 точки
-
0 точкиИ при моята ги нямаше юървите 6 месеца. После започна да цикли, да зарежда, да не работи тъч в краищата (поръчал съм го за 60лв). Звука не е първокласен но става. Дисплея е добър.
-
0 точкиКазусът се състои в това, че и двете коли са на път с предимство и няма да го напускат. Формално синята кола, която прави обратен завой, се пада дясностояща на червената. Правещия обратен завой е с предимство, защото колите се намират на равнозначни пътища, важи правилото за дясностоящия. Ситуацията е кьопава; ако съм от страната на червената кола не бих очаквала синята да прави обратен завой и ще я зачакам да се изнесе; като я видя, че се затутква мигайки (в ляво) ще се досетя, че ще прави обратен и пак ще я изчакам. Ако съм от страната на синята с шантавия завой. Като знам, че трябва да направя обратен завой на място, което някой спокойно може да ме отнесе, защото няма да се досети че обръщам (или просто няма да е сигурен кой е с предимство)...ще изчакам докато се опразни да обърна, а ако има коли и няма как да се изчака, ще го потърся с очи и ще му покажа с знак, че ще обръщам. Правила, знаци и прочие красоти ...окей, ама в София-градското, зелено не винаги означава "премини". А предимството ти гарантира че имаш такова докато не ти го отмене някой. Намалям и гледам в кусурнайсе посоки като гърмян заек винаги когато ще правя "шантава" маневра.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00