Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.08.2018 in all areas
-
4 точкиОбработени с "пила: Чисто масло. Все по-ясни очертания на ядрото. Гледайки хронологията - ще потвърдиш, че след първата проба, направена при смяната на маслото, следващата трябва да бъде направена на около 50 м.ч., тъй като се очертава, че по това време ще имаме ясно формирани граници на ядрото.
-
3 точкиЗдравейте, колеги, Продължавам с капковите проби на RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 купено от ato24 с общите поръчки от форума. Първа проба направена на 30.07.2018, изминати 52км. Втора проба направена на 08.08.2018, изминати 564км. Това е трета проба направена на 28.08.2018, изминати 1270км. Ето и подробностите: Автомобил – Honda Accord '09 Tourer, R20A3, AT, с монтиран ГИ преди 42 хил. км.; Общ пробег на автомобила – 264 590 км; Масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; Маслен филтър – HAMP; Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата – 1270 км.; Период на експлоатация – 28.07.2018–28.08.2018; Обем на налятото масло при смяната – 3.9л.; Доливане - няма; Предишно масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; Цикъл(извънградско/градско) – 45/55%; Средна скорост – 38км/ч.; Моточасове – около 34 м.ч.; Изразходвано гориво – 136л. пропан бутан и 9л. А95; Пробата е взета от напълно загрял двигател, 9 мин. след гасене; Сушена е 24ч. на стайна температура; Режим на използване – студен старт сутрин, после 30км, студен старт вечер и отново 30км.; Сканирано е с резолюция 600dpi. на офисна хартия.; Сканиращо устройство - Samsung SCX-4825FN; Прикачам за сравнение предишните проби.
-
2 точкиПо принцип - формирането на структурата, която е резултат от разтичането и абсорбирането на капката от хартията, зависи от много фактори, сред които са: съставът на маслото и неговото състояние; вида и качеството на самата хартия; условията на провеждане на теста; и т.н. Мобилната фаза (капката) "пътува" по стационарната фаза (хартията) в резултат на капилярния ефект (способността на течността да протича през тесни пространства без помощта на външни сили, като гравитацията), при което частичките с еднаква големина се отлагат на еднакво разстояние от началото, от което е започнало разтичането - най-напред най-големите и тежките, после по-малките и все по-малките.... По този начин се формират различните зони (кръгове; пръстени), които виждаме. Към момента не съм срещал "научно обоснован" отговор защо някои масла не формират ядро. Сигурно такъв има . Явно е обаче, че много фактори оказват влияние, и наличието/липсата на ядро зависи от тяхната взаимна връзка и влияние, като тук се намесват и типа гориво (газ, бензин; дизел), състоянието на мотора, конструктивни особености, др., които оказват пряко влияние върху натрупването на замърсявания в маслото - замърсявания, проявяващи се в съответните "пръстени" (вж. картинката по-горе).
-
2 точки...ако това е имал предвид, не виждам каква е връзката с питането ми за новите автомобили с дневни светлини, които излиза светлини излиза, че са декоративни. Естествено, че всеки решава сам, но някой и пита във форум, за вземе решение ----> ние дискутираме, кое как защо правим. Нали това е идеята на форума?
-
2 точкиВ общия случай, допълниътелните дневни светлини са страшно грозно монтирани и те самите са мижави и невзрачни. НО има и изключения, като @Zlatozator, който е монтирал допълнителни дневни, които като резултат, изглеждат според мен изглеждат, като заводски и стоят по стилно от дълги на 30%. Само, усилието да монтираш допълнително дневни светлини, които да изглеждат поне толкова добре колкото при @Zlatozator е няколко пъти по-голямо от това да си сложиш просто един модул на дългите, което е елементарно за технически грамотен човек. Важи за допълнителните светлини. и "Не" не е законно, но полицаите очевидно го приемат. Законно е допълнителни дневни светлини със съответния сертификат, монтирани според изискванията за отстояние или късите светлини. И фаровете за мъгла е забранено да се ползват, мен лично са ме спирали за това. Хубаво си се захванал да обясниш, защо не желаят някои хора да карат на къси светлини, въпреки че очевидно не ти е ясно. Сега моля те да ни обянсиш, защо всички автомобили, които в момента излизат от поточните линии, се оборудват с допълнителни дневни светлини, вместо просто оставят хората да си пускат късите светлини (което е напълно законно в цяла Европа). За мен най-големият плюс е, че са автоматични. На моя Акорд 7, нямам опция за автоматично включващи се къси светлини.
-
1 точка
-
1 точкаНаправих генерацията преди малко :] От колектора излиза на 40мм след това имам къса тръба на 44мм която влиза във тръба 48мм вътр. , резонаторно гърне и от него до края само тръба 49-50мм вътрешно и крайно гърне FK Automotive със тапа ! Колата стана дооооста тиха и съвсем леко много леко си изгуби мощността във високите обороти да кажем към 6000 оборота се усеща леко умиране... но като се махне тапата и няма ядове върви колкото си вървеше преди (Демек Нищо :D ) Благодаря страшно много на всички !!! доста информация от темата ще си я запазя !!!! Още веднъж благодаря !
-
1 точкаНе мисля, че има разлика в ДВД-то между бензин и дизел. Най-лесно се различават в задната част, където фейсовите имат вентилаторче, а пре-фейсовите - не. За 100лв продадох моя, след като се ъпгрейднах с фейс навигация.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаКолегата пита дали е законно да кара на дълги, не, не е законно. Друг е въпроса, че повечето полицаи не правят проблем, но ако някой реши, може да се заяде и да напише фиш.
-
1 точка
-
1 точкаКолега, парт номер не ти е нужен, просто търсиш ДВД-Ром за модел от преди фейслифт. Къде? - В морга най-често. Съвет: вземи разглоби ДВД-Рома и не сглобявай обратно. Тествай на място РОМ-а преди да го вземеш.
-
1 точкаНа комбито съм с ДРЛ на дългите от 3 години. Нито са ме спирали, нито съм имал технически проблемчета.
-
1 точкаИма гумен Маншон който уплътнява около лоста. Той се сцепва и затова влиза топлина от изпускателната. Аз ползвам Маншон за каре , стегнат със свински опашки. Т е. Не е нормално да загрява.
-
1 точкаЩе е по-шумна/повече вибрации, ще смуче въздух от ДВГ отсек.
-
1 точка
-
1 точкаНе означава, той го е казал вече. Неприятното е, че му е приятел, а ние го коментираме. Бог да го прости момчето. За съжаление нямаме власт над другите хора, макар че мисля, че този клуб има организацията и силата да популяризира безопастното шофиране по много начини - принт материали (стикери, тениски, шапки), да се слагат банери на годишните и регионалните сбирки и т.н. А не само да се размахва пръст на младите. И аз имам едни приятели дето летят с Хаябуси всеки ден по магистралите и се моля нищо да не им се случва.
-
1 точкаЛесно, има гнездо за фина отвертка. Подмушваш леко и подваждаш внимателно. Препоръчително е да позлваш предвиден за това инструмент като това: https://goo.gl/images/6ix7iz
-
1 точкаПроблема е решен. Оказа се, че датчика не е бил плътно поставен. Имало остатъци някакви, които го ограничавали да пасне, т.е да влезе, както трябва.
-
1 точкаНормално е особено, ако ауспуха ти минава близо до него. Не се притеснявай. Моят също се загрява малко и даже ми влиза топло откъм ръчната. С оригинален ауспух съм.
-
1 точкаОт няколко дни и аз със двубутални апарати и нови накладки АТЕ, за сега сякаш ми се струва по добро спирането но ще видим като поразработя малко накладките
-
1 точкаЗдравейте колеги, Искам да изкажа и моите положителни отзиви от работата на Бранко. Пиша сега, но монтажа на газовата уредба беше извършен преди година и четири месеца. След това време и пробег от 25 000 км. мога да кажа, че колата се държи перфектно на газ, със разход в нормите ( борд. комп. + 20%). Ще се опитам с кратко резюме да аргументирам положителният си глас за Бранко, който не е майстора на когото не помним името След уговорка на "лични" и телефонни разговори с Маркони, платих капарото и чинно си изчаках уговорената дата. Да уточня, че живея в София и избора ми да отида чак до Русе, беше мотивиран от всичко, за което прочетох тук във форума, било то мнения за Брани и негови "постове". Едно второ уточнение - аз не съм единственият живеещ далеч от Русе, който монтира при него "Romano". Много хора от различни краища на България са монтирали и предполагам продължават да монтират газови уредби в гаража на Маркони. Аз предпочетох да остана в града за една вечер, което горещо препоръчвам на хората решили да се възползват от услугите на човека. Старата част на Русе е разкошна, а и имах приятел там, който ни разходи из града и ни показа разни приятни местенца с прясна речна риба и други благини. Така де, това беше лиричното отклонение, а сега за работата на Брани. Човека ни посрещна и без много разтакаване, след като ни предложи кафе се захвана с диагностика на колата, въпреки че преди да отида бях обслужил колата и клапаните бяха регулирани. Забравих да спомена, че ни беше предложен алтернативен транспорт, заради това че пристигаме от далеч - Honda HR-V, което беше много любезно от негова страна. Няколко часа след като оставихме колата, Бранко се обади за да ме информира за състоянието на клапаните и резултата след реглажа, какото и за цялостното състояние на автомобила. Да, за да не се объркате ще спомена, че без значение дали е правен реглаж, той си го прави. Няма пет, няма шест, човека си държи на устава. Прибрахме се в София и след 3-4 дена, когато колата беше готова се срещнахме отново, за да я настрои по моя тертип на шофиране, защото при него няма AUTO, всичко е CUSTOM (извинявам се за чуждиците) . Настройката отне не повече от 10 мин., като през цялото време отговаряше на всичките ми лаишки въпроси по възможно най-разбираем език и с търпение:) Взеих си колата чиста, настроена и газ към София, доволен от услугите на този страхотен майстор на име Бранко. Дори след монтажа, ако и да съм имал въпроси свързани с уредбата или по принцип с автомобила (Cr-v 2008, R20A2, A/T), винаги ми е вдигал телефона и спокойно и в детайли ми е обяснавал, как, кое и защо.. И в заключение мога да кажа, че не само съм препоръчвал на хора да монтират при него, а и аз самият бих отишъл отново в гаража на Маркони. С уважение, Димитър Димитров
-
1 точкаЗдравейте, реших да променя леко километража на Хондата . Така и така бяха изгорели почти всички лампички отзад реших да сложа лед лента. Изтрих оранжевата бленда със фина шкурка. Червените участъци след дълги проучвания, анализи направих като залепих червен изолирбанд . Свързах я директно макар и да знам, че тези ленти без нещо което регулира 12-то волта не траят, но вече бях решил. Копирах леко от километража на Type-R и ето какво се получи. Единствено трябва да помисля над червената светлина през деня, защото бялото свети бяло, а червеното е бледо. Най-вероятно ще взема червена лента или отделни червени диоди. Ще изолирам участъците в които искам да свети само червено и така може би ще стане, но за сега и така става. P.S. Чудех се за какво е оранжевата букса.
-
1 точка
-
1 точкаДобре, тогава да дадем пример за румънците. Ако се съгласим, че тези, които идват тук на почивка или минават транзит през България за гръцкото море са едни и същи - защо в Гърция карат примерно и за 3500км навъртяни из Гърция от миналата година досега не съм видял и една изцепка на пътя, същите тези карат като откачени по нашите пътища. В конвой на 20 метра дистанция на магистралата с превишена скорост или пък предприемат безумни изпреварвания на второстепенните пътища. Ако искаш ми вярвай, миналия уикенд към Стара загора(пътя преди АМ Тракия) за 12мин се разминаха на косъм поне 3 челни катастрофи. Всички въвлечени в ситуациите бяха румънци. Как така им се променя манталитета според зависи къде се намират? По никакъв начин ли не е свързано с това, че глобите тук са сравнително ниски(още повече на фона на чуждите стандарти), много рядко ги спират и съвсем отделен е въпроса какъв механизъм имаме ние да пишем глоби на чужденци и как да ги задължим да си ги платят. И точно защото нямаме, полицаите не се занимават и да ги спират, защото е безсмислено. Нито могат да им свалят номерата като гръцките им колеги, нито могат да ги хванат под ръка и да ги заведат в близкия районен съд, за да ги осъдят и да си платят като сръбските им колеги. Резултата от всичко това е безразсъдното каране, което виждаме, а то се дължи именно на това, че чужденци, които вече са били тук знаят точно как стоят нещата и правят каквото си искат, защото МОЖЕ. Дали това са чистокръвни арийци, дали ще са румънци, дали ще са представители на най-ниската прослойка на австрийското или финландското общество, няма как да проучим, но е факт, че в собствените си държави, а и в повечето наши съседки НЕ си позволяват подобни изпълнения.
-
0 точкиЧестно казано, за пръв път чувам, че има такива автомобили. С моя скромен опит, не съм попадал на такива. Всички, за които аз зная имат допълнителни дневни, които могат да работят с късите и но и без тях. Ще обясниш ли каква е логиката да имаш и дневни и къси светещи едновременно? Дневните за разкош?
-
0 точкиРавинът в малко провинциално градче бил много отговорен човек, Един ден събрал всички мъже от еврейската общност и с тревога им съобщил, че другите народи ги смятали за много стиснати и скучни хора. - Затова, казал той. Предлагам всеки от нас да донесе утре в синагогата по 1 литър твърд алкохол. Ще изсипем цялото количество в казана да се смеси хубаво, след това ще поканим целият град, за да почерпим всички и ще направим страхотен купон, за да разберат какви хора сме. Никой от присъстващите не посмял да се опълчи, макар, че идеята въобще не им се харесала. Прибира се в къщи Муше с наведена глава. Посреща го жена му Сара и веднага разбира, че нещо го мъчи. - Какво ти е Муше? Казала тя. - Ами какво да ти кажа Сара, събра ни днес равинът и каза утре всички да занесем в синагогата по 1 литър твърд алкохол, за да черпим някакви непознати. А аз дори не пия, хайде ако се напъна евентуално ще изпия едни 50 - 100 грама. Ама кажи ми как да занеса цял литър. Сара помислила малко и казала следното: - Виж сега Муше, много добре знаеш, че няма как да не занесеш цял литър, ама ще направиш следното: Купи едно шише водка, че е най-евтина. След това ще отлеем от бутилката така, че в нея да остане само 100 грама водка. До горе ще долеем с вода и ще занесеш в синагогата пълна еднолитрова бутилка. Така хем няма да се прецакаш, хем равинът ще е доволен. Изведнъж очите на Муше светнали. - Браво Сара, колко си ми умна, затова съм се оженил за теб. На другият ден всички евреи от града били в уговорения час в синагогата с бутилка в ръка. Изсипали всичките шишета в казана и равинът хубаво разбъркал бъркоча. След това отпил една глътка, направил кратка пауза и казал: - Мдааа, ето за това не ни обичат другите народи.
-
0 точкиМъж без жена е като куче без бълхи - живот си живее, ама скучно! Жена без мъж е като бълха без куче - няма кого да хапе!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00