Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.08.2018 in all areas
-
5 точкиДиректно на въпроса. От 2009-та до 2017 имахме мазда 3 (2005г) г в семейството. Подлъгахме се да я вземем по дизайна (първата 3-ка е наистина красива кола, за разлика от наследника си) и по това, че пак е "японска". Взехме я на около 70х км от Германия и я продадохме на 92х км (ре-ал-ни!). 1.6 бензин. Като цяло не е имало никакви сериозни ядове с нея, но освен, че го нямаше "хонда усещането", оставяше впечатлението за кола с по-ниско качество (като системно неработещите копчета за сваляне на прозорците или отказващия плафон в купето). Като я продавахме подът и вратите имаха такава ръжда, каквато няма и почти 20-годишния ми сивик. Трябва някъде да пазя снимки - мога да ги кача по-късно. А да - и странното инженерно решение, че за да се смени филтъра на купето трябва да се свали (!!!) таблото с бушоните... Тапицерията на седалките беше доста неприятна, а дори за скромния си пробег, шофьорската седалка се беше намачкала. Иначе пък возията й я биваше, но до голяма степен и заради "поничките" 195/65/15. И ние не спорим дали "хондата е по-яка от маздата". За мен и маздата и хондата откъм цена/качество са си ОК. Само дето мазда 3/6 от 2006-та да речем струва горе-долу наполовина от аналогичен сивик/акорд, поради което не е честно и да очакваш кой знае колко повече от маздите... Пък и не очаквай обективно сравнение от балъци като нас, дето са ги дали тези пари - няма да признаем, че сме се минали, както явно и ти Един приятел така си взе "по-изгодната" мазда 6, че акордите му се виждаха с надути цени и се чуди сега, дали да я маха или да сменя заден мост заради подхваналата го корозия, която застрашава целостта му. Ама, ако не го смени, кой ще я вземе като я погледне отдолу. И такива ми ти проблеми. И така, обратно на въпроса, ти за Хонда бръквал ли си се някога или гроздето е...
-
4 точкиЯ да обобщим - регистрираш си акаунт във форум за японски коли и с първото си мнение изкопаваш 2 годишна тема като наричаш участниците от нея "неграмотни отворковци", защото не искаш "някой който никога не е карал японска кола да пише по някоя тема, или да създава своя"? Добре дошъл си да напишеш културно своите впечатления от вашите мазди (макар темата да е болезнено стара) и да оставиш всеки да прецени за себе си. Но не ти ли е неудобно да отидеш на ново място и за добър ден да започнеш да обиждаш домакините - така не знам кой би взел насериозно мнението ти.
-
4 точкиВреме е да споделя развитието на проблемите / и тяхното решаване/ Колата беше десетина дни в "бокса". Сменени : Сегменти, Клапани, Лагери, Гарнитури на глава/картер/капак клапани, Свещи, Ангренажен ремък /ролки/водна помпа, Масло, Маслен филтър, Въздушен филтър, Антифриз, ..... и може да пропускам още нещо. Шлайф на главата. Сега върви чудесно, не загрява, не прелива антифриза, звучи почти като нова. След 3 000 км ще сменям масло , регулиране на клапани, преглед на свещи и до тогава няма да я напъвам /не че въобще някога напъвам кола/ . Дано дълго да е в това състояние. Минал съм само около 500 км след сервиза и не смея още да се зарадвам на добрите резултати. Успешно и безаварийно ежедневие на всички във форума !
-
4 точкиИстината за мен е, че автопарка може и да е стар заради финансовите ни възможности, но доста хора могат да си позволят да карат по-нови коли с правилната данъчна политика. В момента положението с колите е 40% над 20 години, 43% между 10 и 20 години, 17% под 10 години. Колко хора познавате, които с бюджет 10-15 000лв си купуват 6-7 годишен голф, аурис, сивик и т.н. и колко от тях за тия пари ще си купят Акорд 7ген :D, БМВ 3,5,7 серия, Мерцедес Ц,Е или С класа и т.н. на по 12-15 години. Въобще дори и със сегашните заплати може да се подмлади автопарка, стига да се въведе адекватна политика за образуването на данъците. Е да изкопират немската схема за данъците и да видим дали няма да се променят нещата. ПП: Досега на моя кола не съм свалял катализатор, първата ми нямаше, втората я купих със свален катализатор от автокъща, третата я "наследих" без катализатор от предишния собственик, сегашната ми - Акорда си е с катализатор и нямам намерение да го свалям. Ако някога се запуши, ще го подменя.
-
3 точкиКога се очаква КАТ да започне сваля номерата на коли с отстранени катализатори и ДПФ-и, до 20-25 години ли ? Докато прегледът при регистрация в КАТ и годишният технически преглед са такава пародия, ще продължават да се карат неизправни и дори опасни МПС-та.
-
2 точки@Leo-Mazda ти за тва ли се регна, да изровиш тая тема и да дриснеш в нея Хубаво е като пишеш да видиш от кога е последния пост и да се замислиш (ако ти позволява) дали тая тема е актуална за толкова време. Такива действия напред с рогата не се толерират тука
-
2 точкиЗащото всичко е относително. Виждал съм фарове на Депо от по старото производство, които са по зле от тия които си купих. В смисъл, че оребрението на рефлектора е различно и осветеността е по лоша. Търси си на Ван Везел. Холандско производство са, но бяха свършили за моя модел и ме поставиха пред свършен факт. Виждал съм и на други производители фарове, които са наистина много некачествени. Луфтове, калпави материали и т.н. Мисля че Депо си струват, макар и да са с напомпани цени.
-
2 точкиСтава с ръчна винтова преса на място да се избие и монтира тампона. Трябва да спазиш дълбочината, посоката и белега при монтажа. После и на реглаж за заден мост да отидеш.
-
2 точкиОт доста време насам се лансира теория, че отоплението на твърдо гориво замърсява въздуха повече отколкото автомобилите. Предвиденото ограничение е добра практика от развитите страни, но без останалите фактори да са налице... Каква е крайната цел? Не казвайте подобряване на качеството на въздуха. В София (България) се прави така: - вдига се цената на билета за градския транспорт - вдига се гражданската (нека @Japanese fever сподели колко гражданска car insurance плаща в САЩ млад шофьор и дали не се вдига след причинено ПТП да кажем) - вдига се цената на винетката - слагат се няколко знака, изсипват се няколко кофи с боя и се слагат няколко човека с жилетки и PDA за нова "зелена зона" и т.н. Все лесно изпълними и лесно приемани неща, без особена стратегия, но нали пълнят касичката.
-
1 точка
-
1 точкаФорумът ни е доста културен и приятен.Нека си е такъв през цялото време. кежуъл троловете обаче са си "на линия" изглежда. Хехе За да не съм извън темата: като взимах кола се колебаех между мазда 6 и акорд. Дизайнът на маздата външно е страхотен според мен и затова реших да огледам няколко такива. Един приятел си внесе един дизел с цел да го оправя и да го продава после... беше му достатъчен да се откаже напълно от марката. Вече не иска и да чуе за мазда, а се има предвид ,че е заклет митсубиши фен. На старото митсубиши имам предвид , не това ,което е сега компанията и продуктите им. В маздата като влязох си личеше по-евтинджос интериорът, а го казвам без да твърдя ,че разбирам от такива неща.Просто такова усещане оставя. И другото- ръждата както много хора са казали - алеле майко. И последното нещо, преди да купя колата влязох във форума на мазда 6 и хонда акорд.Прегледах първите 10 теми. Във форума на мазда: първите теми бяха от сорта на :" къде да ми сменят сегментите ,че си иба мамата 1.8 мотора" ; "проблем със скоростите" . Нещо такова. Във форума на хонда: скърца ми дясната врата, не ми работи централното. Това беше точка по върпоса за мен.
-
1 точкаКлиматикът е сравнително силен, за разлика от парното. Обаче съм забелязал, че му трябва известно време, докато развърти да охлажда хубаво.
-
1 точкаЗащото имат авто индустрия и гледат да продават нови коли. Не че им дреме за екологията, но "падат президенти", ако някои "пипне" военно промишления комплекс и авто бизнеса. Вземаш си нова кола на оперативен лизинг, плащаш си месечната вноска (която е няколко дневни надници) и си караш. Като ти омръзне им я връщаш и вземаш друга -пак нова. Старата не е твоя, но ако много държиш, може да си им броиш остатъчната стойност и я придобиваш. У нас обаче стереотипът е друг. Човек трябва да има собствена кола, жилище и т. н. и си ги кътка, нищо че са му "котва".
-
1 точкаК'во сте се хванали за тия катализатори. Изгорелите газове при бензина са толкова летливи, че на практика в дробовете ти не влиза нищо от тях, освен ако не си в затворено помещение. Ако автомобила гори масло, катализатора нищо няма да пречисти, а най-много да прегори и той. Разбира се, че няма да дам 1000лв за катализатор, ако нямах или се запуши, както и не ми дреме кой си го е махнал... Съвсем друг е въпроса с DPF филтъра, който дори в изрядно състояние бълва доволно много сажди и смрад. Ефекта, който колегата е наблюдавал по Симеоновско шосе в столицата е ежедневие на Орлов мост между 17:00-19:00 - не се диша от дизелова смрад, направо ти прилошава. Да не говорим, че много от феновете на нафтовите печки обичат зимно време да не гасят двигателия при престои, за да се греят...
-
1 точка
-
1 точкаС добро оборудване,малко приспособления и сериозен опит....10 мин. за двата тампона. Слагайте оригинални.
-
1 точкаНяма да се плашиш. Първо трябва да се закачи на диагностика, за да се видят грешките и тогава евентуално може да се коментира. Това PGM-FI може да е от много неща , филтър, помпа, клапан, подгряване, запушване и още доста неща. Иначе те вкарва в авариен режим, затова и не можеш да вдигнеш повече от 2200 оборота -един вид предпазва двигателя от по-сериозен проблем. Ето ти една подобна тема, нищо че е за 2 генерация- двигателя е същия , прочети я и намери кой да ти прочете грешките . Ако в Свищов няма кой да ти помогне, във Варна или Русе има запознати хора, които ще ти помогнат.
-
1 точкаКолеги, маслата пристигнаха. Довечера ще ги разпределям, утре ще ходя до Еконт, който ще получава лично, нека ми се обади да се разберем 0885 909 101.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаМазда са по-атрактивни откъм дизайн и оборудване и предимствата им се изчерпват дотам. Още повече, че Mazda 6 от 2008-ма си е втората 6-ца, която е аналог на акорд 8-ма, а цената й се е сринала до тази на 7-ма (смятай!). Да се сравнява Лексус с Хонда, а не Акюра, и Хондата пак да има преимущество също говори достатъчно.
-
0 точкиТааа, кога сте карали мазда6, мазда3 или някакъв модел ма мазда?Не искам да пишете простотии, неграмотни отворковци!Мазда6 бензин много як мотор и ходова част, и тя като изброените по-горе си има своите малки недостатъци...Съпоставена като цена в сравнение с другите модели далеч ги надминава.Много е стегната директен волан, и по меко вози от останалите автомобили, освен всичко друго е и по икономична...Пиша само за бензиновата...
-
0 точкиНе знаех, че има такова животно ...или може би просто е напълнено с екстри, но трудно устисква без да се скапе още в гаранционния срок...
-
0 точкитака и така ще са сърдити в сервиза ДА им напомниш че тампона има значение как се слага
-
0 точкиAааа, да питам, аааа: -Кююмура дето го горииим в мааалата койе Евро станМдарт ие?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00