Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.08.2018 in all areas

  1. 5 точки
    Директно на въпроса. От 2009-та до 2017 имахме мазда 3 (2005г) г в семейството. Подлъгахме се да я вземем по дизайна (първата 3-ка е наистина красива кола, за разлика от наследника си) и по това, че пак е "японска". Взехме я на около 70х км от Германия и я продадохме на 92х км (ре-ал-ни!). 1.6 бензин. Като цяло не е имало никакви сериозни ядове с нея, но освен, че го нямаше "хонда усещането", оставяше впечатлението за кола с по-ниско качество (като системно неработещите копчета за сваляне на прозорците или отказващия плафон в купето). Като я продавахме подът и вратите имаха такава ръжда, каквато няма и почти 20-годишния ми сивик. Трябва някъде да пазя снимки - мога да ги кача по-късно. А да - и странното инженерно решение, че за да се смени филтъра на купето трябва да се свали (!!!) таблото с бушоните... Тапицерията на седалките беше доста неприятна, а дори за скромния си пробег, шофьорската седалка се беше намачкала. Иначе пък возията й я биваше, но до голяма степен и заради "поничките" 195/65/15. И ние не спорим дали "хондата е по-яка от маздата". За мен и маздата и хондата откъм цена/качество са си ОК. Само дето мазда 3/6 от 2006-та да речем струва горе-долу наполовина от аналогичен сивик/акорд, поради което не е честно и да очакваш кой знае колко повече от маздите... Пък и не очаквай обективно сравнение от балъци като нас, дето са ги дали тези пари - няма да признаем, че сме се минали, както явно и ти Един приятел така си взе "по-изгодната" мазда 6, че акордите му се виждаха с надути цени и се чуди сега, дали да я маха или да сменя заден мост заради подхваналата го корозия, която застрашава целостта му. Ама, ако не го смени, кой ще я вземе като я погледне отдолу. И такива ми ти проблеми. И така, обратно на въпроса, ти за Хонда бръквал ли си се някога или гроздето е...
  2. 4 точки
    Я да обобщим - регистрираш си акаунт във форум за японски коли и с първото си мнение изкопаваш 2 годишна тема като наричаш участниците от нея "неграмотни отворковци", защото не искаш "някой който никога не е карал японска кола да пише по някоя тема, или да създава своя"? Добре дошъл си да напишеш културно своите впечатления от вашите мазди (макар темата да е болезнено стара) и да оставиш всеки да прецени за себе си. Но не ти ли е неудобно да отидеш на ново място и за добър ден да започнеш да обиждаш домакините - така не знам кой би взел насериозно мнението ти.
  3. 4 точки
    Време е да споделя развитието на проблемите / и тяхното решаване/ Колата беше десетина дни в "бокса". Сменени : Сегменти, Клапани, Лагери, Гарнитури на глава/картер/капак клапани, Свещи, Ангренажен ремък /ролки/водна помпа, Масло, Маслен филтър, Въздушен филтър, Антифриз, ..... и може да пропускам още нещо. Шлайф на главата. Сега върви чудесно, не загрява, не прелива антифриза, звучи почти като нова. След 3 000 км ще сменям масло , регулиране на клапани, преглед на свещи и до тогава няма да я напъвам /не че въобще някога напъвам кола/ . Дано дълго да е в това състояние. Минал съм само около 500 км след сервиза и не смея още да се зарадвам на добрите резултати. Успешно и безаварийно ежедневие на всички във форума !
  4. 4 точки
    Истината за мен е, че автопарка може и да е стар заради финансовите ни възможности, но доста хора могат да си позволят да карат по-нови коли с правилната данъчна политика. В момента положението с колите е 40% над 20 години, 43% между 10 и 20 години, 17% под 10 години. Колко хора познавате, които с бюджет 10-15 000лв си купуват 6-7 годишен голф, аурис, сивик и т.н. и колко от тях за тия пари ще си купят Акорд 7ген :D, БМВ 3,5,7 серия, Мерцедес Ц,Е или С класа и т.н. на по 12-15 години. Въобще дори и със сегашните заплати може да се подмлади автопарка, стига да се въведе адекватна политика за образуването на данъците. Е да изкопират немската схема за данъците и да видим дали няма да се променят нещата. ПП: Досега на моя кола не съм свалял катализатор, първата ми нямаше, втората я купих със свален катализатор от автокъща, третата я "наследих" без катализатор от предишния собственик, сегашната ми - Акорда си е с катализатор и нямам намерение да го свалям. Ако някога се запуши, ще го подменя.
  5. 3 точки
    Кога се очаква КАТ да започне сваля номерата на коли с отстранени катализатори и ДПФ-и, до 20-25 години ли ? Докато прегледът при регистрация в КАТ и годишният технически преглед са такава пародия, ще продължават да се карат неизправни и дори опасни МПС-та.
  6. 2 точки
    @Leo-Mazda ти за тва ли се регна, да изровиш тая тема и да дриснеш в нея Хубаво е като пишеш да видиш от кога е последния пост и да се замислиш (ако ти позволява) дали тая тема е актуална за толкова време. Такива действия напред с рогата не се толерират тука
  7. 2 точки
    Защото всичко е относително. Виждал съм фарове на Депо от по старото производство, които са по зле от тия които си купих. В смисъл, че оребрението на рефлектора е различно и осветеността е по лоша. Търси си на Ван Везел. Холандско производство са, но бяха свършили за моя модел и ме поставиха пред свършен факт. Виждал съм и на други производители фарове, които са наистина много некачествени. Луфтове, калпави материали и т.н. Мисля че Депо си струват, макар и да са с напомпани цени.
  8. 2 точки
    Става с ръчна винтова преса на място да се избие и монтира тампона. Трябва да спазиш дълбочината, посоката и белега при монтажа. После и на реглаж за заден мост да отидеш.
  9. 2 точки
    От доста време насам се лансира теория, че отоплението на твърдо гориво замърсява въздуха повече отколкото автомобилите. Предвиденото ограничение е добра практика от развитите страни, но без останалите фактори да са налице... Каква е крайната цел? Не казвайте подобряване на качеството на въздуха. В София (България) се прави така: - вдига се цената на билета за градския транспорт - вдига се гражданската (нека @Japanese fever сподели колко гражданска car insurance плаща в САЩ млад шофьор и дали не се вдига след причинено ПТП да кажем) - вдига се цената на винетката - слагат се няколко знака, изсипват се няколко кофи с боя и се слагат няколко човека с жилетки и PDA за нова "зелена зона" и т.н. Все лесно изпълними и лесно приемани неща, без особена стратегия, но нали пълнят касичката.
  10. 1 точка
    А на контакт ли го пробва?
  11. 1 точка
    Форумът ни е доста културен и приятен.Нека си е такъв през цялото време. кежуъл троловете обаче са си "на линия" изглежда. Хехе За да не съм извън темата: като взимах кола се колебаех между мазда 6 и акорд. Дизайнът на маздата външно е страхотен според мен и затова реших да огледам няколко такива. Един приятел си внесе един дизел с цел да го оправя и да го продава после... беше му достатъчен да се откаже напълно от марката. Вече не иска и да чуе за мазда, а се има предвид ,че е заклет митсубиши фен. На старото митсубиши имам предвид , не това ,което е сега компанията и продуктите им. В маздата като влязох си личеше по-евтинджос интериорът, а го казвам без да твърдя ,че разбирам от такива неща.Просто такова усещане оставя. И другото- ръждата както много хора са казали - алеле майко. И последното нещо, преди да купя колата влязох във форума на мазда 6 и хонда акорд.Прегледах първите 10 теми. Във форума на мазда: първите теми бяха от сорта на :" къде да ми сменят сегментите ,че си иба мамата 1.8 мотора" ; "проблем със скоростите" . Нещо такова. Във форума на хонда: скърца ми дясната врата, не ми работи централното. Това беше точка по върпоса за мен.
  12. 1 точка
    Климатикът е сравнително силен, за разлика от парното. Обаче съм забелязал, че му трябва известно време, докато развърти да охлажда хубаво.
  13. 1 точка
    Защото имат авто индустрия и гледат да продават нови коли. Не че им дреме за екологията, но "падат президенти", ако някои "пипне" военно промишления комплекс и авто бизнеса. Вземаш си нова кола на оперативен лизинг, плащаш си месечната вноска (която е няколко дневни надници) и си караш. Като ти омръзне им я връщаш и вземаш друга -пак нова. Старата не е твоя, но ако много държиш, може да си им броиш остатъчната стойност и я придобиваш. У нас обаче стереотипът е друг. Човек трябва да има собствена кола, жилище и т. н. и си ги кътка, нищо че са му "котва".
  14. 1 точка
    К'во сте се хванали за тия катализатори. Изгорелите газове при бензина са толкова летливи, че на практика в дробовете ти не влиза нищо от тях, освен ако не си в затворено помещение. Ако автомобила гори масло, катализатора нищо няма да пречисти, а най-много да прегори и той. Разбира се, че няма да дам 1000лв за катализатор, ако нямах или се запуши, както и не ми дреме кой си го е махнал... Съвсем друг е въпроса с DPF филтъра, който дори в изрядно състояние бълва доволно много сажди и смрад. Ефекта, който колегата е наблюдавал по Симеоновско шосе в столицата е ежедневие на Орлов мост между 17:00-19:00 - не се диша от дизелова смрад, направо ти прилошава. Да не говорим, че много от феновете на нафтовите печки обичат зимно време да не гасят двигателия при престои, за да се греят...
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    С добро оборудване,малко приспособления и сериозен опит....10 мин. за двата тампона. Слагайте оригинални.
  17. 1 точка
    Няма да се плашиш. Първо трябва да се закачи на диагностика, за да се видят грешките и тогава евентуално може да се коментира. Това PGM-FI може да е от много неща , филтър, помпа, клапан, подгряване, запушване и още доста неща. Иначе те вкарва в авариен режим, затова и не можеш да вдигнеш повече от 2200 оборота -един вид предпазва двигателя от по-сериозен проблем. Ето ти една подобна тема, нищо че е за 2 генерация- двигателя е същия , прочети я и намери кой да ти прочете грешките . Ако в Свищов няма кой да ти помогне, във Варна или Русе има запознати хора, които ще ти помогнат.
  18. 1 точка
    Колеги, маслата пристигнаха. Довечера ще ги разпределям, утре ще ходя до Еконт, който ще получава лично, нека ми се обади да се разберем 0885 909 101.
  19. 1 точка
  20. 1 точка
  21. 1 точка
    ще ти оставя удоволствието сам да си отговориш
  22. 1 точка
    Мазда са по-атрактивни откъм дизайн и оборудване и предимствата им се изчерпват дотам. Още повече, че Mazda 6 от 2008-ма си е втората 6-ца, която е аналог на акорд 8-ма, а цената й се е сринала до тази на 7-ма (смятай!). Да се сравнява Лексус с Хонда, а не Акюра, и Хондата пак да има преимущество също говори достатъчно.
  23. 0 точки
    Тааа, кога сте карали мазда6, мазда3 или някакъв модел ма мазда?Не искам да пишете простотии, неграмотни отворковци!Мазда6 бензин много як мотор и ходова част, и тя като изброените по-горе си има своите малки недостатъци...Съпоставена като цена в сравнение с другите модели далеч ги надминава.Много е стегната директен волан, и по меко вози от останалите автомобили, освен всичко друго е и по икономична...Пиша само за бензиновата...
  24. 0 точки
    Не знаех, че има такова животно ...или може би просто е напълнено с екстри, но трудно устисква без да се скапе още в гаранционния срок...
  25. 0 точки
    така и така ще са сърдити в сервиза ДА им напомниш че тампона има значение как се слага
  26. 0 точки
    Aааа, да питам, аааа: -Кююмура дето го горииим в мааалата койе Евро станМдарт ие?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...