Jump to content

Ombre

Почетен член
  • Мнения

    1058
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    15

Ombre last won the day on Април 18

Ombre had the most liked content!

Обществена Репутация

208 Excellent

Относно Ombre

  • Ранг
    никакъФ
  • Рожден ден 22.11.1968

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    RA3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

18762 профилни разглеждания
  1. Здравейте съфорумци, Обръщението ми към Вас е продиктувано от ред случващи и НЕслучващи се промени във форума и клуба.Ще се опитам да Ви въведа в ситуацията поотделно за всяко едно от тях. Малко сухи факти: hondabg.com е собственост на СНЦ "Хонда Клуб България",регистрирано и работещо съобразно законите на РБ.Управлява се от Управителен съвет от 3ма членове,избрани при учредяването на сдружението.Приет е устав и правилник за работата и набирането на членове.Целта на сдружението е да обедини феновете на Honda в България,като за целта разполага с интернет форум и се занимава с организирането на срещи и мероприятия за полуляризирането на марката в страната и чужбина. Сега по същество: 1. Предстоящи промени във форума. hondabg.com е средище на Хонда феновете от цялата страна и е един от най-посещаваните едномарков форум в България,за което имат принос всички регистрирани посетители,модератори и администратори.Вие постигнахте това ниво с полезните съвети,статии и много труд.Благодаря от името на УС и от името на хората,които започнаха това дело през далечната 2003 година. Годините обаче летят и се усеща застой в развитието на форума.Няма нови лица,идеи нови се прокрадват много рядко по редица причини,породени от или изнервен модератор или от глупав спор м/у посетители или от неправилно управление. Задействания референдум е правилното решение за модернизирането на работата на форума,та даже и за неговия имидж в интернет пространството.Резултатите от референдума ще бъдат огледало на днешната ситуация и е добре да се приложат всички промени,приети от новоизбраните членове.Това означава: Избор на нови администратори,нови модератори и нови правила. Ако суверена(а това са посетителите на форума)реши да остави някой от сега действащите е Ваш избор.Промените ще започнат незабавно след приключването на референдума и след гласуваните от новия състав промени. 2. Предстоящи промени в Хонда Клуб България. Сдружение Хонда Клуб България инициира предсрочно отчетно-изборно събрание с цел промяна на Устава на сдружението,промяна на броя на УС от 3ма на 7,промяна на състава на УС,назначаване на дата за заседание за правилник за набиране на членска маса.Промените ще се гласуват на среща определена от досегашните делегати на учредителното събрание и от новоприетите в раздела на форума създаден за целта.Промените ще се публикуват във форума в раздела "Клуб и членство"(невидим за сега). 3.Важно пояснение. Регистрацията,посещението и дейността Ви във www.hondabg.com не Ви прави член на Клуба Има форма за кандидатстване,която ще е видима във форума след приложените промени. 4.Лично мнение. За благото на всички ще е добре и двата нови състава да разгледат подробно качествата на всички "нови" и "стари"потребители,управници,модове и админи и да вземе пред вид новата енергия на едните и дългогодишния опит на другите за съставянето на работещ екип ,имащ по-глобален поглед и идеи за бъдещето на виртуалния дом,в който поне аз намерих много стойностни приятели.Дерзайте!Аз няма да участвам и няма да налагам мнение,защото може да не съм част от това след решенията.Готов съм да се оттегля. С Безрезервно Уважение Александър Михайлов(Ombre) Председател на УС на "Хонда Клуб България"
  2. Винаги съм се чудил как може сами да се наигравате с некФи безумни решения на елементарни проблеми.Първо: Ако диагностичният уред е исписал грешка "Катализатор" то значи,че сондите работят безупречно.Второ: Грешка "Катализатор" е насока към проблема а не крайна диагноза.(оригиналния Honda тестер отчита примерно грешка "Слаба Ефективност на Катализатора",което значи,че нито е в авариен режим,нито е задръстен)Трето: "Универсалните" тестери не четат всички грешки на Хонда(не само Хонда има списък от грешки,които се четат само с оригинален тестер).Когато грешката е от този списък универсалния тестер я изписва като "Обща грешка в горивната система" и тогава интерпретациите валят като из ведро.Към автора: Миямото е прав.Случва се да се стопи питата.Към всички: Много често съм чувал: "Светна ми лампата на сондата"....голяма тъпотия е това. Лампата "check engine" специално при този Stream светва за 97 неща,а за моделите за САЩ даже сватва и за незатегната капачка на резервоара.
  3. Acura MDX 2007 mpg към l/100 и F към C

    Има меню за тези настройки и не е скрито.Проблем може да има след натискането на големия бутон за птвърждение.Ако изпише,че настройките ,които сте избрали не са валидни за вашия автомобил е едно,но ако ги приеме просто продължаваш....Не си спомням как се сига до тях,защото не е пред мен пулта(6-те бутона около джойстика за навигацията),но има избор на метрична и инчова система на отчитане(там е и списъка със сателитите,които вижда навигацията).Навигацията НЯМА да тръгне,но другото може да го приеме.2 от 5 сме ги подкарали.Успех.
  4. Помощ за демферна шайба

    Тия неща се изчисляват и въпроса звучи по-ясно,когато е зададен с правилно сметнати данни и изисквания.
  5. За корекция не се сваля тампона ,но за смяна няма как без да се свали тампона.
  6. Дидо(Miyamoto) е прав.Намажи въпросния гел на обратната страна на накладката(не от към феродото !).Смазките за водачите са в друг комплект и са съответно оранжева и жълта(за водачите и за болтовете на апарата).
  7. Jazz 2003 1.4 Автомат 7 speed

    Стартов съединител. Смяна или ремонт.
  8. Понеже автора на темата споменава името ми...апелирам да сподели какво съм казал ТОЧНО при прегледа и тестдрайва.Колата е за смяна на съединител 100%,защото е сложен неподходящ,въпреки че в повечето каталози излиза такъв,но е грешен.Успех със рекламацията.
  9. ..и аз залагам на "U" образния маркуч.ТормозЕте газаджиите да си оправят грешката,въпреки че никога не я признават.
  10. От кога сте "Хондаджия"?

    1989г.купих първата си Honda Civic 2 gen. Hondamatic. От тогава съм на мнение,че Хонда са мнооого по-коли от другите ,защото аз тогава карах 5 пъти по-скъпа кола и 5 пъти по-скапана.
  11. Според мен колата е за отваряне пак.Или някой се е насрал или е монтирал нЕкФо страшно менте на сегменти.Не се занимавай с картерна вентилация...не е от там.
  12. VSA лампа свети непрекъснато

    Не се вкарвайте в тия страшни филми.Проблема може да е много тривиален и дребен.VSA системата не работи даже и при изгорели крушки на стоповете.Има място в София ,където теста е безплатен.П.П. в 90% от случаите е дефектирала "стоп машинка" на педала на спирачката.(тя е с 4 контакта...2 за стоповете и 2 за VSA модула)
  13. Обади се утре м/у 10:00 и 13:00. Ако е с оригиналното оборудване си безгрижен.
  14. Регулиране на съединител

    Не се регулира.
  15. Тресене при автоматик

    Извинявам се на хората,които искат да научат повече,но спирам да пиша в тая тема.И аз имам един познат,който НЕ може да плува ,но МОЖЕ да Ви каже как се плува и то с всички пинизи и тънкости.....Аз мога да плувам и ще си плувам...
×