Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.05.2018 in all areas

  1. 4 точки
    Да раздвижа темата с моя пресен опит - конкретно за предните спирачки. Дискове 262 мм. За 5 години хвърлих 3 комплекта дискове и накладки. По ред на номерата: Delphi, Textar, TRW. То не беше престъгване с машина на ProCut, почистване на спирачни апарати, смазване на спирачни бутала, смяна на водачи на апаратите и т.н. Няма ефект... Или по-точно ефектът е временен. КривИ дискове, износва ги неравномерно, тресе при спиране. Осдобено осезаемо при скорост между 40 и 60 км/ч. Проблемът е в леглата (втулките) на водачите, на спираните апарати! Износени са! След като преди 2 години смених водачите с нови, проблемът изчезна. И така до тази пролет, когато проблемът прогресивно започна да се връща... Понеже при смяната на водачите забелязах достатъчно голяма хлабина в леглата им, противно на препоръките ги напълних зверски с грес за спирачни водачи и бутала на Ate. Така хлабината значително намаля и 2 години нямах проблеми. Но! Това се оказа временно решение. Проблемът се завърна... Тресене, криви дискове и т.н. Като свалих супорта, водачите тракаха вътре в леглата като кастанети. Въпреки, че си имаха достаъчно смазка. В момента съм взел други супорти, втора ръка и ще сложа тях. И при двата, само по един от водачите има лек луфт, който след нормално смазване, изчезна. Дугите два са "бетон". Силно се замислям за чисто нови супорти, но цената на тия железа е солена... Та основният проблем не е в дисковете и накладките, марки, видове и т.н., а в разбитите легла (втулки) на супортите и износени водачи! Ще пробвам и един експеримент с райбероване на леглата и изработка на водачи с по-голям диаметър, за да запазя супортите. Но предвид, че не може да се направи циментация на копията на водачите, незнам и те колко биха изкарали... В допълнение, есента имах неблагоразумието да намажа и пластините на супортите (където лягат и се движат накладките) с медна грес. Въпреки, че майсторът ме увещавше да не го правя, че ще се смеси прах от накладките с медната грес и ще запече. Е, майсторът се оказа прав! Ето го и допълнителният резултат, освен започналото преди това тресене: Пластинките трябва да са чисти, гладки и без никаква смазка, иначе се получава това от снимката.
  2. 4 точки
    Човек ще рече, че българинът е най-пресметливият и далновиден човек на тази земя. Може да не пресмята с колко се увеличава шанса да го пипне рак, ако пуши, може да не пресмята колко илюзорно малък е шанса да спечели от лотарийна игра и търка билети до несвяст, но веднага може да ти каже, че със сигурност веригата и съединителят на акорда ти ще си заминат, докато ти е в ръцете. Особено тези, които карат бензинови акорди, където повечето от тях дори нямат база за сравнение...
  3. 3 точки
    Аз също се извинявам за тона към колегата @mcd сигурно вече знаете, че не съм от много дипломатичните. Особено в тази тема и подобни както каза @Drone е съмнително колега да тръгне да трие. Това, което казва @Markony е вярно, мненията се крият и по-добре наистина човек да се обърне към екипа. Ако има цензура, тя е по отношение на съвсем друг род мнения, но в никакъв случай да пазим нечии интереси. @mcd Колега, много чуждестранни форуми имат строга политика за обиди към членове на екипа, било то в съобщение или тема. Пак казвам на засегнатите, че форумът и колегите са много толерантни, моля не злоупотребявайте. Иначе в правилата си го пише, както и други интересни неща. Поздрави на всички!
  4. 3 точки
    А за тези които си мълчим с бензинките и си ги караме? Изкарахте, че верига, колектор, съединител с маховик, дюзи, турбо и тн... все скъпи "консумативи" са мит и измислица. Както и, че всички сляпо вярваме в истинския пробег от 150к или макс 180к. Глупавите чужденци си продават колите когато са в супер състояние. Мнението е като задника. Всеки си го има и си е негов! Щом колегата иска дизел, защо трябва да му навираме бензин, е ли пък на газ, нека пробва и ще има разкаже след време как е...
  5. 2 точки
    Едноинчовата помпа конкретно моята е на лукас. Такъв тип може да се намерят от ВТи, от английски сивик ВТи (до колкото знам), прелюд и може би акорд. Фабричната ми помпа мисля че е 15 16 ти от инча. Това диаметъра на буталото в нея. По големи дискове би трябвало да може от прелюд заедно с шенкела и спирачните апарати. Казвам би трябвало защото не знам дали е необходима смяната на шенкела. Спирачните апарати на прелюда и акорда са двубутални. На ВТи сивик 6та са еднобутални 56мм диаметър. Поне толкова ги премерих. Накладки аз ползвам феродо. Но както намекна фена не са нужни супер скъпи накладки, а и тези за писта са опасни. По добре нормални качествени накладки, силна помпа и обслужена спирачна система. Нови дискове накладки обслужени апарати, течност и може би маркучи.
  6. 1 точка
    При теб има лоу инпут, т.е. има инпут, но не достатъчен. Утре ще опитам да проверя какви са тия суичове Д и Е. Ако имаш човек "около" теб с ХДС виж какво ще ти каже ХДС-а.
  7. 1 точка
    Моите задните тракаха здраво по паваж,като един път имах и блокирало задно ляво колело.Отидох при специалист, занимаващ се само със спирачки и ми предложи фа ги райбероват отворите и ппставят нови пинове.Общо като цена с работата 100лв.Карах така година и половина и нямаше никакво тракане и блокиране.както и тресения.Но нали съм си малко с предубеждения, погледа и акъла ми беше все в задните колела.Еми ппръчах си чисто нови,комплекти супорти и пинове TRW с поръчка от Германия.Никъде ги нямаше в бг.,като TRW е единственият производител.Сега райберованите супорти стоят здрави,като резерва. Това всичкото се отнася за акорд 7,но не мисля че ще е различно и при другите модели.Считам го,като поредният пропуск на японците.
  8. 1 точка
    Изпекъл си ги... С оглед на подписът ти под аватара... А, да използвам случая, да вметна моето мнение по един общ и много дискутиран проблем за спирачките: https://forums.hondabg.com/topic/105981-криви-дискове/?page=2&tab=comments#comment-1057521507 Пост #80
  9. 1 точка
    Здравей, колега и при мен е същото положение (липсва пискането, като боднеш и завъртиш ключа). Не ми е проблем, притесненията ми са относно изправността на системата. Бях в Бултрако за подмяната на дефектните въздушни възглавници. Никой не ми спомена, че нямам звуков сигнал или друг проблем по системата. Дано всичко да си и е наред, поздрави ;).
  10. 1 точка
    Имаше тема "Пукане при потегляне" или нещо подобно.. не я намирам.. Проблема ви е сходен.. Погледнете за омекнали предни тампони на носачите.. Когато омекнат носача започва да потропва по една планка завита с 3 болта.. Хваща се на канал.. На подемник увисва и не се вижда..
  11. 1 точка
    Маслото е получено.Благодаря и поздрави .
  12. 1 точка
    Провери датчиците на педалите на спирачката и на съединителя.
  13. 1 точка
    Мисля,чв на всички тези има отговори дори и в мануала ти. 1.Масло 0w30 ilsac-gf5. 2.Сменяй филтъра,консуматив е. 3.Не промивай с никакви химий.
  14. 1 точка
    Ate също имат промоция в момента.
  15. 1 точка
    Пратката получена. Много ти благодаря колега! Жив и здрав да си!
  16. 1 точка
    АПсЕлютно си прав както казва Баш Майстора от едноименния филм! Ще го сменя! Благодаря още веднъж с най добри пожелания!
  17. 1 точка
    Васил Димитров аз не съм чувал филтри да се сменят чак когато се появи проблем. Разбира се че ако си държиш на колата ще го смениш. Поздрави
  18. 1 точка
    Да кажа, че беше от средния тампон на двигателя ))))
  19. 1 точка
    Колеги Администратори, очевидно е станала някаква грешка и това, че @mcd не си е виждал мнението е може би е изцяло проблем в неговия телевизор или онази простотия с Хром, където не се виждат целите теми а само до някое мнение. И въпреки неговия не особено колегиален тон, не трябва ли да се опитаме да обясним, вместо да се правим на "ощипани госпожици" и да отвърнем със същото, защото "той започна първи" Ето го проблемът: И на мен ми се е случвало.
  20. 1 точка
    Купи си го от английския сайт,ето: https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-diesel-fuel-filter-2006-2008/ Тука грешка не може да стане,защото без да вкараш vin-a,на автомобила ти нямаш възможност да завършиш поръчката. И не е лошо да си попълниш данните в аватара ти,за марката и модел автомобил,който караш за по добра обратна връзка и улеснение на всеки колега,който би искал да ти помогне със съвет. Поздрави!
  21. 1 точка
    https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Колега, ще искам 3 литра от това. По мои сметки излезе 73лв. В София съм и може и лично предаване :))
  22. 1 точка
    Гледана е колата колега,има забележки и удари,видимо лошо отремонтирани!
  23. 1 точка
    Тази дни успях да сложа нов уред за измерване на налягането на маслото. Избрах си мъничък Depo Racing 52 mm (от сайта на AKR-Performance), за да мога да го позиционирам в таблото. Така не бие толкова на очи Това е мъника: Трябва да отбележа, че изпълнението/изработката и компановката са изключително качествени за този ценови диапазон. Ето как стои датчкика за налягане на плочката под масления филтър: Позиционирането на уреда също се получи добре. Останалите уреди не се засенчват, каквато ми беше идеята, а и показанията за налягането се виждат чудесно при шофиране: Имам и два клипа (с телефон). Единият е на студен мотор, а другия при загрял - ТУК Искам да изкажа благодарности на @crown_bg за съдействието при покупката - бърз, коректен, отзивчив и търпелив - отговори на всичките ми многобройни въпроси. Благодаря
  24. 1 точка
    Не, че няма разлика между 2.0 и 2.4, но и 155-те к.с. на 2.0 са предостатъчни за това купе, много е приятна за каране извънградско, по моите разбирания. ...а ако смяташ, че купувайки 2.4 ще вземеш някаква "бегачка", ще останеш много разочарован.
  25. 1 точка
    Собственика на сервиза не знам дали е усмихнат но е пълен селяндур. Няма да обяснявам ситуацията в детайли, но си оставих колата там и след комуникацията със "сервиза" си я взех. Некадърни и нагли- работа НЕ вършат - искат да завият два болта или да сменят едно масло и да станат милиардери - за смислен ремонт - далече. Такъв смешнишки сетвиз - трябва да им забранят от хонда да заблуждават хората като им пишат марката на подобието си на магазин/сервиз!!!@!! А и вкарват блъснати коли ги изчукват и ги пробутват на хората уж че са от официален магазин. Мошенници!
  26. 1 точка
    Цяла нощ валя сняг. На сутринта: 08:00 : Правя снежен човек. 08:10 : Минаваща феминистка ме пита защо не правя снежна жена. 08:15 : Правя и снежна жена да станат двойка 08:17 : Детегледачката на съседите протестира, че бюстът на снежната жена бил много пищен. 08:20 : Кварталната гей двойка мърмори, че можело да направя от сняг двама мъже. 08:25 : Вегетарианците от №12 се възмущават заради носа от морков на снежния човек. Зеленчуците са храна и не бива да служат за такива неща. 08:28 : Наричат ме расист, защото двойката е бяла. 08:31 : Мюсюлманите от отсрещната страна на улицата настояват да сложа забрадка на снежната жена 08:40 : Полицията пристига по сигнал да види какво става. 08:42 : Казват ми да махна дръжката на метлата от снежния човек, защото би могла да бъде използвана като смъртоносно оръжие. Нещата се влошават, когато измърморвам: „Да, особено, ако ви е навряна ….” 08:45 : Домъква се екип на местната телевизия. Питат ме дали знам разликата между снежен човек и снежна жена. „Да, топките”, отговарям аз и ставам сексист. 08:52 : Конфискуват ми мобилния за проверка, закарват ме в РПУ-то. 09:00: Показват ме по телевизията; терорист, възползващ се от лошото време за да смущава обществения ред. 09:10 : Разпитват ме имам ли съучастници 09:29 : Никому неизвестна джихадистка група поема отговорност за действията ми.
  27. 0 точки
    Чакат парахода и за него, нали е хамериканско производство...
  28. 0 точки
  29. 0 точки
    Нещо по-различно - А бе, чудя се днес... през зимата BMW-то спада ли към категория "недвижимо имущество" за застраховката?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...