Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.05.2018 in Мнения

  1. 3 точки
    Как си направих нови тасове / капаци / за джантите на Хонда Хибрид 2008. И защо ? Когато я закупих единия тас беше без алуминиево покритие. От сервиза искаха 98лв. за бройка. Това ме амбицира да си ги подменя. Закупих стара плака от печатарска машина за 2 лв., разчартах и изрязох кръговете. Огънах "не фабрично" и закупих лепенки с лого за 6 лв. четири бройки. Вижте снимките. От Хонда да не се сърдят , че продават толкова скъпо !
  2. 3 точки
    Не е идеята да опъне веригара а да оплътни масления филм около нея. И това с 15/40 моляте не го споменавай вече.
  3. 3 точки
    Както многократно е споменавано в темата, едно и също масло изкарва 2 пъти повече моточасове в дизелов двигател, отколкото в бензинов! При не навременна смяна на маслото, и/или използване на нискокачествено масло, двигателят изглежда така: или така: А при използване на правилното, качествено масло, и при смяната му на време, двигателят изглежда така: Това са фактите, а от тук нататък всеки да си прави изводите... И сам да си решава... П.П. @Cap_Slow - Относно твоето масло - Направи една капкова проба да видим в какво състояние е. Мисля, че може да караш до 6 хил.км, но повече не си заслужава! @honda_japan - Тотал 5в40 Quartz 9000 е на хидрокрек - база. При теб - смяна на 5 - 6 хил. км.
  4. 3 точки
    Ей ...не се чака да излезе метал в анализа.TBN 2-2,5 говори за края на живот на маслото
  5. 2 точки
    Има шок бутон (инерционен ключ) зад централната конзола, намираш го, натискаш и трябва да запали. Номер 6 на картинката. Успех!
  6. 2 точки
    Ако се загледаш на всички 5в40 масла дават смяна на 15к.км. На Мобил-а с който бях до онзи ден му дават 2 години или 30к., което е първо. Според мен трябва да си луд да си караш колата 30к. с едно масло пък било и то само по магистрала с равномерна скорост в идеалния случай.
  7. 2 точки
    Пичове, харесах талигата и я взех. Няма да се впускам в подробности какво и как съм гледал, щото много пъти е обсъждано. Бяхме 2-ма технически грамотни ( уж ), казахме че е арна и я яхнахме. Очи гледали, очи плакали... По-нататък ще се похваля с някой снимка, че сега не ми е до това. При всички положения ставам активен потребител на форума... казвайте какво е бойното кръщене?! За съжаление обстоятелствата не позволиха да направим тест драйв със скорост над ~30-35km/h. Сделката приключи и се изстреляхме към магистралата... Първите 50 метра по А1 и волана затресе в чуден танц със преницата и взе да се носи миризма на феродо. Късмет, че имаше след 500м някаква бензиностанция с ТИР паркинг отзад и баба Mazda зад мен с малка работилничка в багажника. Предно дясно колело не се пипа. Запекъл цилиндър на апарата. 2 часа със бояджийски шапки от вестник се печем като свински ш**ки. Почистихме буталото пот уплътнението и го преплакнахме няколко пъти обилно със спирачна течност, като го избутахме малко навън, да паднат мизериите. Почистихме и накладките да се движат нормално по ламаринките. Стояла е много колата някъде. Успяхме да я докараме до дередже на свободна да се тика с не голямо усилие. Пак тръгнахме без да тресе. Ослушвах се за миризми и переиодично спирахме да проверяваме температурата на дисковете. Предно и задно колело от дясно държаха ~100 градуса. Ще пада пълен ребилд на спирачките. В рамките на 200 километра вече бях сигурен, че това е моята кола. Радиото иска код, вентилаторчето на датчика за температура голямо мрънкане ми хвърли, че иска четка, тук цъкнато, там чекнато, но тия работи грам не засенчват другите достойнства на тая кола. Повече се притесних, като спряхме да хапнем преди балкана, и като я запалих светна чека. Започна да пали по-тегаво. 5-6 хълцания преди старт. Преди чека палеше на четвърт. Единствената разлика в поведението на мотора е, че започна да държи +~100 оборота над пазния ход. Не отчитам разлика във вървенето, а тя добре върви. Борд компютъра малко ме стресна с моментния разход, но го отдавам на проблема със спирачките и не успях да преценя, дали светването на чека вдигна разхода. Мирише ми на лабда. Има два датчика преди катализатора. Сега ще оправя спирачките, и и ще я прекарам на диагностика, да видим за какво се моли тая лампа и ще тичам при фуражките да мине и тоя зор. После вече спокойно ще я чепкам, да видя в какъв филм съм се вкарал!
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Доволен от новите амортисьори днес са заигравах по неравности със 120-130 колата се държи стабилно,даже обмислям и предни да сменим със газови.Двойно действащи газови препоръчвам на всеки който уважава себе си и колата,по темата със маслото още е следим колко ще пипа,а и от темата за маслото на Маркони доста се чесах по чалмата празна :))) при следващата смяна само не знам какво да взема да измие вътре отлаганията и тем подобни от старото масло,ако някой знае изпитана фирма нека сподели.
  10. 1 точка
    Още едно мнение за масло или мерене и темата ще зачезне. Моля.
  11. 1 точка
    Карай с гъша лой, ако искаш, но стига си налага мнението, моля те. Е от такива като теб, слава богу, механиците са заринати от работа.
  12. 1 точка
    @dandilov Съжалявам, ако е глупав въпроса, но причината е турбото, или дизела, или нещо друго?
  13. 1 точка
    Може да е рейка (между двата червяка), трудно се хваща , но някой да хване кормилната щанга и да я клати, ти стой в колата и слушай за звука. Това се получава като караш леко на 1ва по павета и караш съвсем бавно се чува едно хлоп-хлоп-хлоп като от биалета. Трябва да се провери! решението е Грес през тапата над червяка...
  14. 1 точка
    @daniel-atanasov Виж сега, то и аз мога да ям само Макдоналдс и Дюнери, и пици ама сещай се след това какви ще сам и вътрешностите. В началото няма да е проблем, ама след време туто финито. Та така и с 15в40 и с 10в60. едит: тя колата и с М10д ще работи, въпросът е как ще работи ?
  15. 1 точка
    Ето зарядното с което има много нагледни постове в Тубата как се рециклират батериите. Може да се закупи и от България. Изпробвах го на няколко типа барерии и акумулатори, чудесно е ! Моля не го разбирайте като реклама.
  16. 1 точка
    Не, под JDM разбирай Japanese Domestic Market, т.е. кола правена само за и продавана само във Япония. Тук, в Англия, са на почит. Масово ги внасят втора употреба от Япония, защото са на малко километри, евтини са и имат повече екстри от същата кола, правена за и продавана във Европа. edit: Проблемът на CR-V RD1 JDM е, че свършиха. Много ги яде ръждата, а в Англия са внасяни само от първата година на производство - 1996-а. Ако имаше нещо читаво на пазара, веднага се разделям с RD8-ицата и грабвам едно RD1 JDM. ;D
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Имах подобен случай при мен, със същия симптом. Най вероятно бяха нстъпкали мотора с добавки заради веригата. В конкретния случай след смяна на верига колата не се чуваше. Ако смениш евентуално веригата мини на 5/30
  19. 1 точка
    Честито! Стореното - сторено, важно е да се кара с кеф. Офертата е добра и колелцето става за лежерни разходки. Мазането на веригата - само ако е изсъхнала и вече скърца, а когато я смазваш - забърсвай външно, така че смазката да остава само вътре в ролчиците на звената. Ако отвън е мазна, полепващият прахоляк става абразив. Принципно не я мисли, от най евтините е (5 лв метъра). Ако пръскаш по нея, гледай да не попада по дисковете, че като се омазнят накладките им - нови (пак 5лв. парчето). Не я кръстосвай (както е на снимката). Не се кара на 2-те малки, или на 2-те големи зъбчатки. Не щракайте скоростите на място. Превключват се само при въртене на педалите - иначе се разцентроват. Не бой се - това колело няма амортесьори. Има спираловидна пружинка в 1-ия ботуш на вилката, а задната я виждаш. Байковете с двойно окачване имащи амортесьори (по смисъла на техническия термин) са десетки пъти по-скъпи. Ако си го пазиш, ще изкара десетилетие. Сигурен ли си че искаш толкова дълго? Не е важно колко се кара, а дали се пази и поддържа, и особено как и къде се съхранява. Влагата не прощава. Важното е че си "подкрепил Българското", макар нашенски да са само стикерите и сглобяването. Рамката е китайска (под 8 долара), както и почти всичко останало по него, но поне марката на скоростите е японска - самите те не са. Ползвайте си го със здраве, а ако се "зарибиш", за теб търси нещо с твърда алуминиева рамка и по-висок клас компоненти, но и си нагласи поне двойно (желателно тройно) повече парички, и ще "усетиш разликата".
  20. 1 точка
    Най добре е цялото длко да се смени . Я комутатор, я бобина, я датчик на Хол е проблема.
  21. 1 точка
    Здравейте. По темата и моите 5 стинки. Карам ЦРВ 128 коня. Имах същия проблем . Смених дросела и ступковия мотор. Проблема се оправи едва след като смених и делкото. Следващата стъпка след придърпването е гасне е в движение. От делкото също показва грешка TPS , стъпков мотор, а също така и слаба батерия. Ама това в последствие го разбрах, след анализ на ситуацията. Дано да съм бил полезен!
  22. 1 точка
    Колега, трябва да откачиш и задната броня, защото има една ламаринка, която е водач на бронята и е закрепена към купето с две гайки, а освен това има едно болтче и към стопа, завито отдолу-нагоре. Това последното трябва да го развиеш, за да освободиш стопчето. Успех!
  23. 1 точка
    Има само визуална разлика, откъм монтаж не.
  24. 1 точка
    Външния стоп се чупи повече от вътрешния и е по-скъп. Имат разлика преди и след фейса, но тя не е фрапираща.
  25. 1 точка
    Ако ще взимаш нов, взимай от скъпите (Ван Везел за пример ти давам). Ако ще взимаш от евтините, по-добре си вземи от морга. Не трябва да е повече от 100лв., даже бих казал 60-80лв. (зависи в какво състояние е) при положение че е пълно със Седани, и това е външен стоп, не вътрешен.
  26. 1 точка
    Телефона е ОК, но аз съм с отделен микрофон който се наложи да преместя за да не крещя. Със вградения незнам как е. Софтуера..... Андроид..., Какво да му е? Гледай там да имаш вградения модул за управлението от волана и евентуално суб ако имаш.
  27. 1 точка
    Както се казва - "и в наше село, аналогичен случай"! Съжалявам, че не проверих налягането преди да пиша, но не очаквах да е объркано нещо толкова елементарно. Оказа се, че са пренапомпали дясната гума. Оправихме я, сега всичко ми се струва нормално. Като ми се падне, ще тествам и по магистрала.
  28. 1 точка
    Честит 8-ми март на фенките и половинките ни! Две жени си говорят: - Какво ти подари мъжът ти? - Виждаш ли онази сребриста Хонда CRZ пред нас? - Да. Изглежда много добре. - Не бе. Получих същият цвят тенджера.
  29. 1 точка
    Аз съм с дизелов акорд - загрява много бавно. Смених термостата, ефект никакъв. За ЕГР и аз първият път чистих само него и двете тръби, но втория път свалихме и смукателния колектор и там е най-голямата мръсотия-преди и след чистенето.
  30. 1 точка
    Това е хидравличната помпа:
  31. 1 точка
    Ето и малко снимки от моите патила:
  32. 0 точки
    Ми аз я промих моята сега с на amsoil engine cleaner-a Разлика не мога да забележа. За амортисьорите, аз смених първо предните, че бяха заминали тотално, бяха замаскирани при покупката. След това смених и задните. Моите са Kayaba, за сега към 70000 км държат на бой, като не я жаля много колата
  33. 0 точки
    На пресконференция, Ким Чен Ун обяви, че Северна Корея ще приземи човек на слънцето до 10 години. Един журналист от последния ред се провикна: Но как така, температурата на повърхността на слънцето е хиляди градуси по Целзий. Никой не може да го доближи дори на 10 милиона километра. Публиката в залата беше шокирана от наглото предизвикателство на репортера към Вожда и изпадна в дълбоко мълчание. Но вместо да арестуват "наглеца", Ким помисли малко и отговори: "Ще се приземим през нощта". И всички Северно Корейци които в това време гледаха телевизия избухнаха в бурни аплодисменти. В същото време във Вашингтон Доналд Тръмп и екипът му също гледаха пресконференцията по телевизията. Когато чу какво казва Ким, Тръмп се присмя: "Какъв идиот всички знаят, че през нощта няма слънце". Антуража му избухна в бурни аплодисменти.
  34. 0 точки
    Ти като беше в сервиз за смяна на маслото, майсторите не ги ли попита? Маслото което източихте как изглеждаше? Имам предвид, старо и черно или сравнително бистро? Сигурен ли си в маслото което са ти сипали? Щото ми е странна тая добавка дето ще опъне веригата за да не трака. Аз поне за такова чудо не съм чувал. В един момент като затопли колата и разбие маслото все ще се чува. Ма това си е моя теория. Що не опиташ за сложиш 15 в 40? Възможно е преди това да е карана с по-гъсто като вискозитет. Аз си пукам 15w40 на всичко дето карам и до сега ядове съм нямал. Само на сивика сложих някакво по тънко, ма си го купих от чужбина. При него също нямаше ядове. Сменям го на 7-8 хиляди, без значение от времето. Абе дано да се оправи с по-малко пари колата. Никак не е приятно това дето се е получило. Пиши ако имаш резултат, че ми стана интересно. П.С. Това, че е от Швейцария не означава че задължително трябва да е изгнила. Напротив! Като почнат дъждовете ще видиш дали се пълни отзад с вода. Дано уплътнението да е читаво и да си остане суха.
  35. 0 точки
    След лека корекция на показанията за километрите, измиване на мотора, пастиране и почистване на салона - я виждам на около 10-11 000 лева и УНИКАТ*КАТО НОВА*ЕДИНСТВЕН*НЕВЕРОЯТЕН. ПП:@nakata що си мислиш, че повечето дизелови хонди нов внос в България са на по-малко километри?
  36. 0 точки
    След бурна нощ младеж и девойка разговарят: - Зайо? - Да, мечо? - Ще направиш ли кафенце, сърчице мое? - Разбира се, злато. - Знаеш ли, къде стои, пиле? - Естествено, съкровище! В този момент и двамата се втренчват един в друг: - И ти не се сещаш как се казвам, нали?!
  37. 0 точки
    Маниак нахлува в автобус и заплашва: - Всички ще ви изнасиля! Една девойка се примолила: - Моля Ви, поне възрастните пожалете! А една баба възмутено се обадила: - Бъди мъж! Казал си всички, да бъдат всички!
  38. 0 точки
    Мъж в командировка получава СМС: Информираме ви че вашето съпружеско задължение бе успешно погасено на 2 транша.
  39. 0 точки
    - Абе Хасане, ти като не можеш да се грижиш за толкова много деца, защо си ги направил? - Щот мноу ми аресва технологията бате.
  40. 0 точки
    - Тате, какво представлява светулката? - Муха на "аварийки".
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...