Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.04.2018 in all areas
-
2 точкиМоже и да просъществува поста, както може и форума да преживее. Аз обаче се чудя дали някога, някои колеги ще разберат, че да си изплющиш личната кореспонденция пред всички е много недостойно и някак си предателско. За всички се отнася.
-
2 точкиЗдравейте, това ми е първи опит за тест на масло, изобщо: 1) Масло – Motul X-Clean 8100 5w40, маслен филтър AmsOil 2) Автомобил –Honda Accord Tourer 2.4 AT 2003 3) Общ пробег на автомобила - 123,980 км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4815 км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 15%/85% 6) Средна скорост - около 35 км/ч 7) Сезон на експлоатация – от 25-Ноем-2017 до 02-Апр-2018 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - 601.73 л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 4.2л. 12) Доливане на масло – 180 мл. преди около 2 месц. 13) Други особености при експлоатацията: Не се сещам Файлът, който качвам е сканиран на резолюция х1700 и е смален на 600х800. Ще помоля някой да каже как прави контраста, благодаря, затова качвам чиста не обработена снимка. Ето го кропнато:
-
1 точка"Гледам ,че се луташ във форума... Не е ли твоето място? Отговаряш в темите със сарказъм,пишеш глупости,повечето ти постове са несъстоятелни.Получаваш лош рейтинг и от там ,когато наистина ти трябва отговор..не го получаваш ,защото така си си постлал.... Форума е за взаимопомощ не за бъзик... Та предлагам следната ситуация....След като ти изтече наказанието,ще ти нулирам рейтинга и броя на постовете и започваш отначало.Така имаш шанс да комуникираш с хората нормално... Устройва ли те? А,да не забравя ..наказанието ти е за злоупотреба с рейтинг.1 седмица. АМИ ... явно пиша глупости, щом някой го казва! Същото се отнася и за несъсътоятелните ми постове! Не съм искал отговор, така че не ми пука кой ще ми отговори на не поискан съвет! Бъзик е според ТЕБ! (какво е бъзик?) п.п. Много благодаря, че ще ми нулираш рейтинга и броя на постовете! Мислиш ли, че смисълът на живота ми е рейтинга и броя на постовете? Да започна отначало? п.п.п. ТА ... какво би трябвало да означава "наказанието ти е за злоупотреба с рейтинг.1 седмица." ? Не ми отговаряй, няма смисъл! То и така ФОРУМЪТ отива на умиране след великото ви модераторстване! п.п.п.п. Интересно ще просъществува ли този пост?
-
1 точкасменя се . но не вярвам да е там проблема . всяко делко обд 1 ги има и се сменят .
-
1 точкаВ крайна сметка, сменени дистрибуторна капачка и палец и няма проблеми от тогава. Мисля, че темата е за ключ. Благодаря на всички, които писаха.
-
1 точка
-
1 точкаЕ да де, просто ги монтирах на мястото на старите А "модулът" наричам модула, който служи за управление на мигачите и аварийните светлини. Повечето хора го наричат "релето", но то е една платка с микроконтролер и две релета на нея, затова му казвам модул. Та направих си моя, оригиналния на колата. Ето още един клип съм снимал: Иначе ето на това казвам "модула": По принцип ще направя едно ръководство и ще го кача във форума в отделна тема за да е от полза на всеки, който иска да направи същото. там ще обясня надълго и нашироко какво защо и как се прави. То даже си го има по-назад в темите, но странно за мен, по някаква причина никой не го е правил (или не е споделил), а темата е останала незавършена и мненията в нея са, че не става. Е, става, и иска още
-
1 точкаЗа мигачите реших да се доверя на доказана марка като Осрам и заложих на лампите Osram LEDriving 7705 YE: Времето днес е хубаво и направо ги подмених. Ето как работят: Ето и един клип, на който се вижда разликата между LED-лампите в огледалото и лампата с жичка във фара, преди да я подменя. Клипът е на забавен кадър и сравнително добре се вижда. Лампата с жичка дори не успява да изгасне напълно, когато вече е време да светне отново.
-
1 точкаКолега, за ~8000 лв няма да намериш читаво CR-V II, камо ли фейслифт. От Швейцария пък ако е, автоматично сложи 2000 лв отгоре за ДДС/мито - т.е. швейцарка за 8000лв ще е тоталния кенеф. Кола дошла с газова уредба не се купува - почти гарантирано е на над 350 хил. Германките и Швейцарките колкото и да са пазени са целите в ръжда (не ламарината) и са проблемни за ремонти - трудно или невъзможно отвиване на болтове и гайки. Поставянето на халогени, на модел без е кофти работа, поради следните причини: - липсва индикация за вкл./изкл. на таблото - лостчето за фаровете няма необходимата позиция и трябва да слагаш бутон на таблото - липсва окабеляване. Тези греди Thule са възможно най-бюджетня вариант. Много често фолиото на гредите се отлепва и отдолу тръгва ръжда, която започва да тече и цапа ламарините под гредите. Ако купя кола с такива греди, това ще е първото, от което бих се отървал.
-
1 точкаtif-a нещо не мога да го отворя. Може да е и заради формата. Можеш ли да го сейфнеш в jpg, jpeg или png? @crown_bgEDIT: реших проблема!
-
1 точкаТова е доста общо. Ако имаш нещо конкретно за упоменаване - дай да видим. А ето моите впечатления за твоето велико потребителстване: - досега не съм видял (дори да опиташ) да помогнеш на никого; - пишеш само разни саркастични коментари, които не са от полза за дискусията; - явяваш се в темите, само за да нацъкаш минуси, като дори не драсваш два реда отдолу защо смяташ, че човекът не е прав. Та всичко това говори, че се имаш за особено разбиращ и компетентен, а аудиторията тук далеч не е на нивото ти. Това прави присъствието ти тук необяснимо, както на тези двамата на Шоуто на мъпетите: Хем не ги кефи, хем не участват в основното действие, хем винаги са там и имат какво да кажат на въпреки... П.П. Ще просъществува мнението ти. Нека всички ти разгледат коментарите ти в темите и видят, дали е яко някой да ти отговаря в темата така. И постовете, които ще видят са само тези, които не са били и скрити. Смятай другите какви са... П.П.П. Тук вратата не е затворена за никого. Нито за влизане, нито за излизане. Влязъл си, пробвал си, ние сме тъпаците, ти си готиният и това е. Като толкова не ти харесва форумът и обществото...
-
1 точка
-
1 точкаЯсно, разбрах. Ще пробвам с нова капка да я сканирам цветно тези дни. Инъче снимката е на стайна светлина правена, без изкуствено осветление и без пряка слънчева светлина върху листа.
-
1 точкаСнимката може да бъде "подвеждаща", тъй като светлината не винаги пада равномерно и еднородно, както при скенера. Отделно влияе и самата светлина - слънчева, лампа с нажежаема жичка, диодна и др. При снимката се налага допълнително, по усет, да се балансира бялото, за да изглежда листът бял (какъвто е в действителност) и капката да бъде с аналогични цветове - както реалната капка пред теб. Точно тук се получават и големи разсейки в образа - зависи от самата снимка и нейната обработка. Затова много по-меродавно е сканирането - при него ги няма изброените недостатъци на снимката. Така по-достоверно се проследява стареенето на маслото и се оценява състоянието му.
-
1 точка@goga Ако се доверим на горната капка (тази от снимката ти) то: Маслото се намира в завидно добра форма - като се има предвид, че това е дизел и се кара в режим извънградско/градско - 55%/45%, и че маслото е експлоатирано цяла зима и почти 7 месеца. Тук трябва разбира се да се отбележат 6-те литра масло в картера (+ 400 мл. свежа доливка) – почти двойно повече от моята д15-ка, ако не източвам картера със спринцовка, и с 2 литра повече от някой други бензинови мотори. Изгореното гориво също не е много - 454 л. дизел. Явно и моторът ти е в добра форма, защото иначе маслото щеше да е пълно със сажди от блоу-бай газове. Разбира се трябва да се отдаде заслуженото и на самото масло – стабилно представяне, добра дисперсия на мърсотията. Ако се съди по капката – в маслото има още живот поне за 1000 км. Ядрото е още цяло, макар и замърсено. Зоната на дифузия (зелената) не е наситена плътно с мърсотия и няма парчета от ядрото в нея. Вижда се и свежо масло – синята зона. Направи нов тест на 7000 км, за да го видим, ако искаш.
-
1 точкаНякои задавал ли си е въпроса като караш на темпомат и ръчка какво става с колата при изкачване и зададена скорост 140 а колата е на 6 и е с 80? и ако караш на педал какво ще направи водача?
-
1 точкаКато за начало провери дали имаш датчици на педала на съединителя и на спирачката,като на спирачката мисля че беше с 4 кабела.Новият волан с лентовият кабел ли го взе?
-
1 точка@crown_bg, дори капката да е сканирана с по-голяма резолюция от 600 dpi не е проблем. Важното е да е селектирана самата капка, а не целия лист. Проблем е, когато капката съхне повече от 24 часа. Хартията абсорбира мърсотията и се получава невярна информация за състоянието на маслото - изглежда по-чисто.
-
1 точка@crown_bg Извинявам се за закъснелия отговор, но ме хвана точно когато си тръгвах от работа. Вижда се, че ядрото е доста замърсено и в ранен стадий на разпадане. Тежките фракции започват да навлизат в зоната на дифузия. Самата зона на дифузия е запълнена изцяло с по-леки фракции на мърсотия (зеленото). Накъдрянето на капката показва обводняване – не голямо, доколкото мога да видя. По принцип маслото има в себе си още малко живот – едно 500 + км , преди нещата да загрубеят, но трябва да се следи изкъсо, защото загиването е експоненциално, а не линейно. Мисля, че изборът ти на интервал на смяна на масло (около 5000км) е отличен, включително с леко презастраховане за режимът ти. Така избягваш натрупване на киселинна среда и унищожаване на част от качеството на новото масло при смяната + сменяш при по-малко мърсотия в маслото, която е по-опасна от киселинността, тъй като може да предизвика локално маслено гладуване (недостиг на масло), дължащо се на попаднали в тесни пространства твърди частици мърсотия, които могат да ограничат доброто смазване и потока на маслото = задиране. P.S. Ще чакам с голям интерес разрязването на Amsoil филтъра Крайно ми е интересно какво ще намериш вътре.
-
1 точкаЕто тук се вижда как да избереш само капките за сканиране (ако случайно не знаеш) - първата снимка: КЛИК
-
1 точкаPila: Ако можеш сканирай още веднъж, като селектираш само капките. EDIT: Pila на кропнатото:
-
1 точкаДа продължа - Ravenol SSV 0w-30 = 5000km 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Ravenol SSV 0w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 405 833 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - около 31 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 08.12.2017 -31.03.2018; 9) Моточасове – около 160; 10) Изразходвано гориво - около 335 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (335 л./ 3.5 л.) = 96; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено. Няма разход на масло. 15) Други – работещ EGR; спокойно каране; леко градско; кратка магистрала - 120-130 км/ч мах. скорост. Развитие 1000-2000-3000-4000-5000км: Ядрото (центърът на капката) вече е доста наситено с мърсотия. Граничната зона на ядрото (пръстенът, който го обхваща) е добре изразена и доста черна. Тежките фракции от ядрото "се готвят" за експанзия в зоната на дифузия. Продължаваме към 6000км .
-
1 точкаМоже би си натиснал грешен клавиш и си искал да нишеш 10 000, за 70 000 км ще се избие 7 пъти газовата:) или искаш да кажеш, за 70000 си избиваш покупката на целия автомобил
-
0 точки
-
0 точкиИстински отговор от автоджамбаз от Горубляне на мой въпрос дали колата е имала удари: -Кола и жена все някъде е чукната ... Важното е да е вярна...:)
-
0 точки
-
0 точкиНа акорда е натискаш до край, сваляш до долу и задържаш няколко секунди. След това по същият начин и нагоре.
-
0 точкиДоверие имам на един сервиз до Ахелой в посока Несебър, в ляво на пътя. Собственикът е хондаджия и кара турбинирано CRV. Малко са заети с немски кочини, но от тях вадят парички
-
0 точкиАз използвам този сайт https://www.parts-honda.uk за сравнение на частите. Като си намериш твоята част ти дава в кои други модели се използва
-
0 точкиВрътката за посоката на струята, ако я зададете на позиция към челното стъкло, или челно стъкло и крака, не само се включва климатика, но се и изключва опцията за циркулация на въздуха в купето / ако сте я оставили на такова положение/ и започва да вкарва външен въздух.Всичко това е направено с цел, да не се запотяват стъклата и е един вид като екстра.При всички по-нови модели с климатроник е така - както казва и Маркони.И още един съвет за ЦРВ-то,за зимата, на база три години проби:Дръжте си врътката за включване на вентилатора, на положение Ауто, градусите настроени на 22-24, посоката на струята на положение челно стъкло/крака и си свиркайте. Системата сама си се включва след около 3-4 км. /за толко стрелката се вдига до първото деление/, след това бързо наваксва до работната температура и след това поддържа тази приятна температура в купето.Казвам 22-24 градуса, защото на колкото повече е зададена температурата, толкова по-силно ще върти вентилатора, ще е по-шумно от него и се получава една некомфортна хладна струя, докато не се достигне нормалната работна температура на двигателя. След това естествено струята става топла, но пак е силна, за да навакса по-бързо зададената по-висока от вас температура, а ако е зададена на максимална, този период е доста дълъг.
-
0 точкиВсички марки са така ,не само инжинерите на Хонда са го решили.Наистина е заради изпотяването на предното стъкло.Програмата работи до 30 градуса на мотора,после си пуска топъл въздух.Проблем за климатика няма,даже е полезно да се пуска всеки ден компресора.Мощността която тегли зимата е нулева.Нямате повод за притеснения...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00