Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.01.2021 in all areas

  1. 4 точки
    Здравейте отново и благодаря на включилите се. Развитие по темата: вчера направихме поредната диагностика с оригиналния софтуер на точно тази модификация и този модел. Показа две стари грешки: една за електрическия усилвател на волана. Изчисти се. Другата излезе при повторна диагностика. Нещо с VSI модула. И тя се изчисти. Покарахме още и проверихме пак. Нищо. Според диагностика не е ясно от кога са тези грешки. А не можело да се разбере от кога са, защото софтуера на Хонда не показва дата на която са възникнали. Имало коли, които показвали дата, но Хонда не била от тях. Предния ден правихме още една диагностика с Делфи, но там съвсем нищо не се показа. Нито една лампа не свети по таблото. Провериха и за спрени лампи. Няма такива. CARPERA, маслото на скоростната кутия го смениха в Бултрако. В този сервиз гледаш подемниците през една голяма витрина на горния етаж на сградата. Влизането в сервиза по време на ремонт е немислимо. Пробвал съм да питам преди години, когато съм ходил със старото ЦРВ. Гледайки отгоре не мога да видя, какво масло излиза от колата. После попитах изрично дали всичко е наред и ми бе отговорено утвърдително. Предполагам, че ако бяха видели стружки по магнита щяха да се натиснат да оправят скоростната кутия. Хондата си има сервизна книжка водена от дилъра в Базел. Пълна сервизна история до 123800 км. Последно е минала през септември 2019 година. Сменени са всички масла в двигателя, скоростна кутия, раздатка, диференциал, нови предни дискове и накладки, както и всички филтри. Всички части са с логото на Хонда. Присъствах лично на смяната на маслото в диференциала, двигателното масло и филтрите. Излезе прозрачно и червено. Точно, като на снимката по-горе. Филтрите си бяха бели. През Октомври 2019, малко след, като изтича 5 годишната гаранция, автомобила слиза от отчет, бият печата "Невалиден" на швейцарския талон и колата отива за продажба. Един вписан собственик. Сузане Шрайбер, родена през Юни 1941 година. Звучи, като приказки, разказвани на Горубляне, но е факт. По митническа декларация колата влиза в България в средата на Декември 2020 година. Аз я купих в началото на Януари от една плевенска автокъща. В договора между швейцарката и плевенския автоджамбазин пише, че автомобила се продава за 800 шверцарски франка, заради проблем със скоростната кутия. За съжаление този документ го видяхме, чак след като стигнахме до подписване на договора и колата беше платена от мен. Разбира се, повдигнах въпроса, но ми беше обяснено, че това е причината, оправдаваща цената, на която са я писали. Иначе нямало проблем с кутията. На огледа ходих със софийска фирма, която се занимава с внос на коли от Германия, огледи на коли в България и предлага такива услуги срещу заплащане. Хората ме закараха до Плевен с техен автомобил, направиха изключително подробен, 4 часов оглед, включваща диагностика, вдигане на колата в сервиз, измерване на боята с дебеломер за удари и не знам си още какво. Караха колата с дилърски номера повече от 20 км. След това втора диагностика за грешки. Нищо. Никакви шумове и притеснения. Даже чак ги притесняваше тоталната липса на проблеми. Спазарихме добра отстъпка и я купихме. И всичко беше наред, докато не отидох в Бултрако и не смених маслото. До преди това може и да го е имало този проблем, но не съм го чул или не съм му обърнал внимание., въпреки че докарах колата до София с транзитни номера и минах около 700 км. докато вляза в Бултрако. След вчерашната диагностика (поредна, но според мен последна) заключиха, че ако има проблем, то той е чисто механичен. Единствения вариант за откриване на причината за този шум е отварянето на кутията, което смятам да пропусна на този етап. Ако проблема се задълбочи и този звук се усили, светнат лампи или вземе да рита и да се усещат тласъци, така или иначе ще се отваря. Засега ще я карам така. Опитах се да направя запис на звука с телефона, но за съжаление на записа не се чува ясно от шума на гуми, двигател и т.н. Ще трябва да закачам техника в двигателния отсек и да пълня купето с техника и акумулатори, които да успеят да запишат по-ясно. Може и да се навия да го направя при по-топло време. Засега ще се пробвам да изчистя записа от телефона и ако успея ще го кача в темата. За добавките въпросът беше споменат, като вариант в краен случай и при евентуална препродажба. И аз съм на мнение, че е неразумно да се слага нещо друго освен трансмисионно масло. Цецо от Монтана написа координатите на Любо, майстора от Русенско. Като се постопли времето ще му я закарам. Тъкмо ще обсъдя вариант за газифициране с LPG с Маркони. Доколкото знам той се занимаваше с газ. Имам една молба. Ако някой колега, четящ темата притежава същия автомобил ще се радвам да се видим и да покараме заедно, за да сравним колите и да си поговорим. Между другото оказа се, че успях да си ъпдейтна навигацията. Ако някой е с Евърноут мултимедия с HDD и с HERE навигация, но не знае как се прави мога да обясня, но по-добре в отделна тема. С Гармин номера не става. В този случай Хонда искат 780 лв за SD карта с версия на картите от 2018 година. Луда работа!
  2. 2 точки
    Свих доста кръга. Като гледам гредите ще са или Yakima ЛИНК или Thule ЛИНК1, ЛИНК2. Багажникът нещо около 400л и 190см дължина между 600-1000лв. Трябва да ги отсея, че има доста избор (захващане, гаранция, тегло, височина, колани, отваряне и т.н.). Оригиналните греди не мога да ги дочакам защото са с 2 седмици доставка, а всичко ми трябва за пътуване, което е по-скоро (пък и са 1050 лв). До седмица ще съм екипиран и ще направя едно пътуване, за да споделя кое как се държи на пътя.
  3. 2 точки
    Може би колегата ще сподели опасенията си ,но нека и аз добавя нещо. В ръководството на колата от HONDA забраняват да се слагат добавки при маслото на двигателя, на антифриза и на ръчната скоростна кутия. А за АТ има следния текст : "Не смесвайте Honda ATF DW-1 с други течности за скоростна кутия" Въпреки,че съм инженер аз си признавам че много слабо разбирам от двигатели, но изцяло се доверявам на препоръките на Хонда. Едва ли Хадо или други знаят повече за колата ми.
  4. 2 точки
    И аз да се включа по темата с шумовете. Когато взех моето ЦРВ автомат беше на 129000км и на 120000 му бяха правили пълно обслужване. Още на тестдрайва забелязах две неща по отношение на шумовете: по-тиха е от предното ми ЦРВ / Елеганс, 2.0, ръчни скорости и предно предаване/ и второ на моменти се долавя едно много тихо виене. Колкото и да се опивах да го симулирам ръчно, не можах. Пробвах с ръчна смяна на скорости, при различни обороти и нищо. Усещаше се рядко при скорост 30-60 км/ч. Слушаха и от Бултрако, но все не се чуваше. Така си карах над 40000км и не е имало никакви проблеми. Точно когато я продавах се чу за кратко, обясних на човека, той прие нещата и я купи. Повече през този ден не се прояви. Аз не бих ровил автомата за нещо такова, след като и други хора потвърждават подобен шум.
  5. 1 точка
    И аз си взех маслата. Благодаря за коректността. Поздрави!
  6. 1 точка
    Взех си маслото. Всичко е перфектно. Поздрави и благодарности.
  7. 1 точка
    Аксиалният лагер се обажда. Карай смело.
  8. 1 точка
    Да, ама пък ще е интересно, само да се не блъскат.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    На феислифта е различен филтъра и не е задължително да е оригинален,преди фейса дава проблеми и е желателно да е оригинлен или Бош -който е производител на оригиналния
  11. 1 точка
    Здравей, Поръчката ми за доливане (евентуално): Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda Synthetic Blend 5W-30 1х0.946 L Стойност на поръчката: (1*6.49)*1,9675 = 12.77 лв Начин на плащане: - Парите (13 лв) преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Бъркаш, никакъв документ не е това, а просто една хартийка, даже по-малка от билетче за ГТ с някакво номерче, за насочване кой документ трябва да търсят после, при получаването на новото свидетелство за управление на МПС. Едно време издаваха служебни бележки, с които можеше да караш докато ти станеше новото свидетелство , но сега не дават. Истината е , че просто ме наказват и лишават да управлявам колата за известно време, защото просто така са решили, а не че имат основание. Абе КАТ си е държава в държавата и надали това ще се промени в близките години.
  14. 1 точка
    Еххааа, късметлия! Ненапразно споменах компютрите по-горе. Защото Например, да се опънеш на дивана, да сложиш таблета на корема и след 4.5 (четири-цяло-и-пет) минути колата, която си купил да е на твое име в системата. Новият ти талон пристига до 10 раб.дни ... Книжка с изтичащ срок ... няма проблем! Един месец преди да изтече получаваш от DVLA, ПО ПОЩАТА, набор от необходимите ти документи. Попълваш ги, прилагаш старата книжка и ги връщаш в DVLA ПО ПОЩАТА. До 10 раб.дни един "пощаджия весел" ти носи новата книжка у дома. Тааааа тетака ... доволен съм, няма защо да не съм. Обаче, edit: Заправих да спомена (някои може и да го знаят) - рег.номера при смяна на собственик не се сменяват. Уникални са за цялото кралство. Колата излиза от шоурума с рег.номер и отива в скрап ярда със същия този номер. Това (целият ми пост) в България май няма да го доживея.
  15. 1 точка
    Първите ми впечатления от снимките са : Неоригинални стелки, според мен боядисвана кола- няма една драскотина ( без ръжда от Германия за кола 2004, съмнява ме), теглич. 1. Провери за ръжда-гние всичко от ламарини до окачване (виж задния мост), провери багажника за вода или влага. 2. Много важно- скоростна кутия -не трябва да има шум нито при натиснат педал на съединител или въобще. ( с тоя теглич надали няма да има шум) 3. Цена - съмнителни ниска според мен. 4. Двигател- трябва да работи равномерно и безшумно. 5. Не на последно място -ако може в сервиз да се види и да се направи диагностика. 6. Нови гуми с наши тасове от пазара. Това мога да кажа. Иначе успех с избора.
  16. 1 точка
    Ще се оправим. Само се чудя, дали някой нов като дойде във форума и пише за 24351-ви път "мисля да си купувам ЦРВ 3 от тази обява, кажете ми какво да гледам", дали като му отговаряме "не си за този раздел, има много изписано по въпроса, ползвай търсачката, пиши си в темата за обсъждане на автомобили" не му звучим като леличка от администрацията: "Изобщо не си за това гише, и не си прочел какви документи ти трябват. Отвън на стената е написано всичко, защо не прочете преди да се редиш, за да питаш тука сега, м?". Има разлика, че ние тук (всички членове на форума) сме на доброволни начала, за да си помагаме, а на тях им плащат за това, но пак донякъде ги разбирам.
  17. 1 точка
    Не виждам смисъл да се разправям с хората на гишетата. Сложили са ги там да работят и са им казали "правилата са такива". Всяка интерпретация или услуга в полза на клиента би могло да им струва работата. Това за какви пари го правят е отделен въпрос. Камо ли да носят отговорност, че има опашка. Настройвам се, че ще има негативни емоции и се радвам, когато това не е така. Ето например, в паспортната служба в Младост всички бяха много любезни и с нас и с децата миналата година. В КАТ не ми взеха книжката, когато я подменях, но не ми и беше изтекла. Единствено не разбрах, защо трябваше да си платя пак допълнително за златния талон, след като и предишния ми беше такъв, но пак - правила. Жената на гишето, която ми каза, че е така нито го е измислила да е така, нито ще си сложи парите от таксата в джоба, нито ще й дадат процент от това. Аз като платих винетка със сгрешен от моя страна регистрационен номер и тръгнах да търся начин да се оправя бях бесен, че ми казват, че няма, но не съм се карал с никого. Бях в АПИ, бях в БГТол - все си мислех, че има начин това да се поправи. Но просто не зависи от тях, а от онези, които са гласували законът да е такъв. Ако си смениш номера на колата - може да се смени и номера в системата им. Ако си платил два пъти за една и съща винетка - може да ти върнат пари. Но, ако си сбъркал въведения номер - гориш. Не говоря за Байчо, който е решил да си смени винетката от едната кола на другата и да се прави на тарикат, че е сбъркал два несвързани номера. Аз въведох буква вместо цифра - буквата "О" вместо цифрата"0" (на QWERTY клавиатурата са едно до друго, и въвеждайки от мобилен телефон съм сгрешил). И казвам, че това е не просто сгрешен, това със сигурност е несъществуващ номер. Не можело - законът бил такъв! Та по-скоро другаде е проблемът. И другият път, като има избори не казваш "бал съм ги, няма да гласувам". Напротив - "би ги!".
  18. 1 точка
    Емич, честно казано не разбрах от какво се оплакваш. Решил си да отидеш в последния момент, по спешност да сменяш вече изтекли документи и се е наложило да почакаш, щото като теб още много други. Аз чинно отидох и си смених документите миналата година малко преди да изтекат, не се наложи да чакам и много бързо ми излязоха новите, при все че бях с нормална поръчка. Аз съм последният, който ще тръгне да защитава тая феодална институция КАТ, но дали и в теб няма някаква отговорност за случилото се?
  19. 1 точка
    Аз не виждам смисъл да се налива друго масло освен оригиналното, при положение, че е на същите пари. На 20 годишна кошница ако не е поддържана и златно масло да й сипеш няма да стане нова. Всеки производител проектира двигателите и скоростите си съобразени с даден тип масло и е добре да се сипва същото, защото всички тестове са правени с него, пък ние може да си наливаме и течна грес, защото разбираме повече и от всичко.
  20. 1 точка
    Абсолютно против бързите флюшове...3 и 5 минутни.Това ,което изпитва двигателя при промиване се равнява на мойте усещания на зъболекарския стол.Единствено мога да си позволя бавни добавки за 150км,както и промивни масла за голям пробег.Ако някой е отварял някога двигател ,знае структурата на отлаганията и дебелината и начина на чистене на ръка и т.н. ще се досети за какво говоря.Истината е меглио и всички промишлени обезмаслители за алуминий и ултразвуковата вана.... Само за справка с промишлен разтворител киснах кондензатора на маслените пари 1 седмица докато стане проходен.Ваната го събаря за 2 часа,а промивъчното масло никога.С тия добавки се цели да се вземат много пари на човека ,като му обещават спокойствие на душата ,че е направил всичко по силите си за двигателя.Резултата е почистване на магистралите ,които са под налягане.Това са 3-4 тръбички след маслената помпа и вътрешния канал на коляновия и разпределителния вал.Но там наклеп така или иначе не се отлага.Нагара седи там където струята на маслото е най-слаба или маслото само се стича. Прпоръчвам да се кара с масло от серията clean 2-3 сезона,което води поне до измиване на картера на главата,витек пътищата и основния картер,както и част от стените на блока.Двата отдушника на картера и господ не може да ги очисти без киснене и миене с пара.Също съм против смяната на маслото на 10к километра.Повечето масла от клас полусинтетика не изкарват 8к километра и почват да отделят изгорели добавки по стените.
  21. 0 точки
    Слизам да прибера Ледженда в гаража и заобикаляйки го цъкам дистанционното, обаче не реагира. Пак цъкам и пак не иска. Викам си, бе кво стана с тоя акумулатор - днес си беше ОК. Докато ръгам ключа, виждам по фугите на плочките нещо черно. Поглеждам под колата - голяма локва. Ъ. Близвам - сладка и стипцава, по пръстите черно. Оглеждам и карантиите - сухо, даже катализатора си е там. Изправям се и в тва време погледа ми попада на задното стъкло. Здраво е, но на мазни петна. Багажника също, но нали е черна, не му личи толкова. Чувам някой вика Цециии. Поглеждам нагоре към нашия балкон, но погледа ми минава през чучура на първата тераса, а от него се оцежда аналогична гнус. Значи комшията пак си е ремонтирал скоростната кутия. Някой продължава да вика Цеции - жената, моята, от 2 балкона по-наторе: Цециии, кво сънуваш бе? Слава Богу, събуждам се. Требе а спра да го чета тоа форум, че веке хорските проблеми взех да сънувам!
  22. 0 точки
    За условията в момента само джипове високопроходими и с 4x4 и с агресивен зимен грайфер .
  23. 0 точки
    Железните не мислиш ли че са пагубни за окачването. Не съм спирал моята Хонда зиме,и в заледените улици.
  24. 0 точки
    А това е, една друга институция, която се "грижи за нас"... Коментара е излишен!
  25. 0 точки
    @Emicha, според мен ако беше отишъл преди срока на изтичане на документите, нямаше да ти ги вземат и нямаше и да има такава тема най-вероятно. След като даден документ е с изтекъл срок, най-нормално е да се вземе обратно поради ред причини. Издава се бележка с която се придвижваш в периода на издаване на новите документи. Малко в страни но последните 6 месеца ми се наложи да мина 3 пъти КАТ с приятели, купили си нови коли ( на старо ). Цялата галимация за проверка и регистрация от - до беше и 3-те пъти около 45 минути с чакането за издаване на талоните което реално е най-много време заедно с това да чакаш пред каналите. Та доволни бяхме, няма защо да не сме. Все пак както може да се попадне на нервна продавачка в супермаркета така може да се попадне на същият такъв служител където и да е. За компетентността важи същото навсякаде без никакво значение институцията. Според мен има още много неща които могат да се направят по "европейски" но и в момента нещата не са чак толкова зле.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...