Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.10.2020 in all areas

  1. 6 точки
    Както обещах, отварям нова тема и за поредната си Хонда. 1999 - Civic 3 SI - 1.5 EW3 PGM-FI, MT 2004 - 2015- Accord 6 - 2.0 F20B6, AT, sedan 2015 - 2020 - Accord 7, facelift, K24A3, AT, tourer За Сивика и Акордите има в съответните раздели. 2020 - Legend 07, J35A8, SH-awd - Бат Цецо, ела да видиш кво докарах от Холандия. - Кво докара бре? - Едно голямо, черно. - А кво пише на капака отзад? - LEGEND. - КЪДЕ СИ !? Така започна легендата. Отидох, видях я, взех да му разказвам що за модел е (уж внася Хонди, а не знаеше за този) и от дума на дума, реши да и сложи транзитки и да се возим, преди да я снима за пазара. Возихме се - самолет, взе да му харесва, вика - "не ми разправяй повече, щото ще се откажа да я продавам". Каза че е от Хонда дилър - върната срещу нова, обслужена, но залежава на паркинга и нали има договор с тях - дали му я на добри пари, за да не им пречи - шанса там да се продаде 13 годишна кола бил мижав. След 2 дена - Бат Цецо - отивам на море. - Чакай бре, дай да я огледаме поне на подемник, къде си ръгнал с нов внос кола? - Бе нали до май е била в движение у холандеца и после е обслужена и спала на плаца. Качихме я - огледа не намери нищо нередно, освен леко изядени вътрешно предни гуми - явно моста е "отворен". Стенд за 30лв, вкарване в нормите, задните гуми/джанти отпред и замина за "джулая". След още 5 дена - Може ли да я прибереш в гаража, че комшиите ... , а и баща ми много и е мераклия, а аз заминавам. - Добре, но да знаеш че ще се возя с нея. - Нямаш грижи. Звъня на приятел с такава: -Ела да караш и да споделиш впечатления. 100км пробег - аз отзад като директор. Може това возене да ми остане - като пасажер. - Ми, няма разлика, всичко си е както го знам. Звъня на Бранко - щял да рибарства по "нашите води". - Вземай си такъмите, но и тестера, че имам питанка. Посрещам го, закачи я, помрънка за богата смес на "втората банка" (нали е с газова), Клапани не се чуват, но не било сигурно как са леглата, клекнала и била задницата (заради 50л. пълна бутилка), гумите и били зимни, па вехти и вика: - Ти сега на дърти години, като мен, ще правиш глупости ли? Карай си комбито -"колата ти е кукла", а тази е "котка в чувал". Не одобри зараждащия се в мен мерак. - Като (ако) ти я докарам, ще я разкостим и ще лъсне голата истина. - Както решиш. Знам ги тея, но не е за ден работа. Имам френд - автобояджия - обгрижваше ми Акордите за дреболии. Едно време бачкаше в германия като "шивач". Така руснаците викаха на тези дето "съшиваха" от 2 или 3 коли една, за да я продават. - Батка, да те навестя за профи оглед? - Давай да видим. Аз обикалям, а той заляга, гледа, пипа, мери, свали кората над радиатора (негови си работи) - доволен остана, ръкостисна ме и рече - късметлия си ти - колата е "девственна". - А тея деруги по броните и джантите? _ Цеци, за мен тея неща са нормални и не ги гледам въобще. Намери няколко дни и стотачки, и ще са минало. 3 седмици ползване, за проверка дали мога да съжителствам с нея. Ходих из БГ по лични дела, па отскочих и до София, да я огледат спецовете и да я закачат на тестера. Оправиха задно ляво стъкло софтуерно. Било си "забравило позицията" и не бачкаше. Съответно тръгна и "комфорт модула". За сефте имам кола която от дистанционното отваря и затваря стъкла и шибедах. Качиха я на подемника и извадиха щангите. - Бре, то всичко и е наред. - Да видим как са ремъците и течностите, а? - Ее, сега искаш да ни отвориш още работа? Знаеш ли как ги обичаме тея кораби. Час по-късно: Проверено всичко разумно - цвят и количество на всички течности (вкл. задния диф) - ОК. - На слух и комп е добре, а по ремъците надписите са свежи. Като решиш да я обслужваш - кажи, но като те знаем колко караш, ще се видим догодина. Мамка му - ко прайм? Искам я, а комбито притихнало - "ша ма мЪйнят, къде сбърках?" Дадох си сметка, че вече не ми е приоритет "трюма" му, но съм спокоен с него, ама спокойствието е едно, а 6-те "буркана" и супер трансмисията са друго, а срока на транзитките изтича. Време е да прочета Акорду "на прощаване". Пускам го в раздел продава и тръгвам по банките - да видим къде парите струват най-малко. Щедри обещания, процедури, одобрение, пачката в джоба, опашка в КАТ - все нерви (цяла седмица), но - "трай бабино за хубост". Най сетне - Легендата е вече моя, а Акорда още е мой. Ааа такааа, наиграхме се. Возя се и с 2-те - разлики - балкан! Акорда ми се струва като Сивик. Шлепа е + 300 кила, + 105 коня. + 1,5л. бенз на 100, и още доста други +ове, но има и минуси: Спира по-зле, на газ е леко по-муден при старт (спрямо А95), има интериорни и екстериорни забележки, но, но, но, обАачее: как вози и ускорява над 100, а как е тихичко и уютно (освен коги съм сам и музиката е на мах), маторя не усеща климатроника, а и да сме 5 чиляка в колата - пак не му дреме, абе шосеен Конкорд. Море, на гости из БГ-то, насам-натам, посвикнах и, а с това което няма да търпя - постепенно предприемам мерки. Нали съм Тома неверни - обух и някакви летни гуми - да видим дали ще ги яде пак. За сега не са мръднали, а как лепне и излиза от завоите. Пуснал съм си на таблото прожекцията на SH-awd -то и му разучавам магариите. Наистина има различни режими и менка въртящия момент към всяка ос, или колело според обстановката. Чакам зимата и снеговете. До тогава - пипам по нещо, нали ми е новото хоби (да не чуе жената). Каквото мога - сам и без пари - изпрах и стелките и тапицерията в багажника, а седалките освежих на 2 пъти с препарата който ми остана от Акорда. После почнах да плащам. Първо претапицирах волана и смених Н емблемата на бега му, както и реставрация на кожената дръжка на вратата ми. Има работа и по седалката, но не е спешна. После ревизирах задните спирачки. Нови бутала + семеринги, нови накладки и спирачна течност + престъргване на дисковете. Бяха с ръждива периферия и намалена работна площ, но дебелината им си беше 16мм. Сега са чисти - на 15,6мм, а до минимума (14мм) има още мегдан. Спира по-добре, но още улягат. Водим размисли и за предните. Водих я на познат газаджия. Не му харесаха данните. Все си даваше богата смес на задните 3 цилиндъра и компа я адаптираше надолу. Сменихме филтъра на газовата и дюза на 5-и цилиндър. Много му хареса какво е избрано и как е монтирано. Похвали и омасляването на клапаните, понеже не било пневматично, а електронно. Това ми е първата кола на газ и не "чувам петела", но сега е самолет не само на бензин, а разхода в левове е мечта за тея коневе и кила. Беше при майстора за бодито - каза че за него било чест - бил първият който и сваля броните. Наложи се - за да откопчае лайсните им - става само "изотзадзе". Вече е лъсната, броните оправени, а лайсните им чакат 1 нова технология за хромиране - спрейовете са "дърво". Това са горе долу 2 месеца и 4000км. Тая кола ги "лапа за страх" (както викат по "нашио" край). Снимките са малко стари, но по-натам, по-хубави.
  2. 2 точки
  3. 2 точки
    Здравейте. Honda CR-V 3rd generation 2007 2.2 i-CTdi Моята препоръка е при проблем с DPF филтърът - махайте го, колкото по-рано, толкова по- добре. Ще споделя с Вас моят „филм“ с DPF филтъра, след който стигнах до извода, че няма по-добро решение от премахването му: - стандартно първоначално се започна с мигане на DPF лампата, както е описано в книгата след каране извънградско ... след 10 мин изгасна сама. - след определени км. светна вече без да мига. Карах я извън градско (доста км.), с надеждата да се отпуши ... (пълна заблуда...). Направих си регенерация с Delphi, лампата изгасна и колата отново си "вървеше" нормално. - след 500 - 600 км. (+/-) градско/извънградско след първата сама регенерация, която трябваше да си направи, не успя и лампата светна отново... Напълних резервоара до горе и сложих добавка за почистване на DPF - Redex и отново направих регенерация (колкото и да не ми се искаше...). Това доведе до по-добро изчистване на филтърът и карах поне 10 000 км. (като през това време вече я бях „хванал“ кога започва да си прави регенерация и при започване я изкарвах извънградско, за да си финализира регенерацията. Бях и хванал схемата и доста пъти, след по-дълго каране само градско, спирах да я карам (карах друга кола), докато не я изкарам извън града за „отпушване“ … пълен „филм“ … * при едно от запушванията забелязах, че нивото на маслото е малко над максимума и източих около 400 грама++ (може и повече, докато влезна в норма) през щеката (има начин…), но мисля, че не беше от запушеният DPF, а от това, че ми го бяха налели повече (5,9 литра), но не бях сигурен и за това го смених. … и след тези 10 000 км. ++ пак се запуши. Казах си вече никакви регенерации (Според мен: НЕ правете повече от 2 регенерации (а по-добре само една + добавка за почистване на DPF и ако ви се реши проблема - OK), защото скапват мотора – около 40 мин. на едно място да форсира… друго е ако е в движение…. … и си закупих си DPF заместител на BM Catalysts и се убедих, че тези заместители не стават за нищо! След смяната си занулих датчиците за диференциално налягане + „казване“ на компа, че е сменен с нов и т.н … + всичко нужно относно „хардуерната“ смяна, но ефекта от заместителя не беше този, който очаквах. След по-малко от 1000 км. пак DPF светна . Проверих стойностите на филтъра, на датчиците, всичко беше както трябва … и казах: КРАЙ! … Последва софтуерно и хардуерно премахване на DPF (реших да не се правя на специалист и да се доверя на професионалисти за това – Madness Motorsport) и вече години нямам проблем. Всичко това, което пробвах беше за това, че не исках да ми се сменя оригиналният firmware на колата, но се убедих, че няма друг начин и всичко останало е временно и безсмислено решение. Както прочетох в друга тема за високо ниво на маслото тук: “Не искаше да маха филтъра, за да не му пипат по софтуера на колата (човека е програмист )” и аз съм, но след всичко това разбрах, че няма по-добро решение от премахването. След софтуерното премахване всичко си работи – круиз контрол, стабилизации и т.н. Наистина преди години имаше функции (мой приятел- вече го кара 10++ години, със същото CR-V, закупено на 16 000 км. и след време като имаше проблем с DPF, и след софтуерното премахване, някои функции не работеха…, но с течение на времето моднатият файл е изчистен и всичко си работи…. НО най-добре се доверете на специалисти… … Изчел съм почти всичко по български и чужди форуми, за този проблем… машинно почистване на DPF – за мен без смисъл, излишно скъпо, …, при някой може да има по-дълготраен ефект, но това за мен пак е временно решение, което рано или късно пак ще доведе до премахване на DPF. … и финално обобщение (повторение) – махайте го този DPF, но се доверете на професионалисти, за да нямате допълнителни главоболия.
  4. 2 точки
    За всички четящи тази тема: НЕ Е това буксата. Тази е към модулът за управление на вентилацията. Като се спре, не може да задейства обдухрането и т.н. Правилната букса е тази: След разкачането ѝ, проблемът е решен. Консумацията падна до 0,01А. Проблемът идва от неизправен HTF модул (Bluetooth). Благодаря! Точно от това е.
  5. 2 точки
    Така нареченото "реле" (името идва от реле-регулатора на напрежение на Ладите) всъщност не е никакво реле, а е електронен блок-регулатор, в който са вградени и четките. Служи за регулиране на напрежението на генератора, като това става чрез управление на възбудителната намотка на същия. От него има обратна връзка към модула за HONDA DUAL MODE CHARGING SYSTEM. Това сигурно ли е?
  6. 2 точки
    Виж, има неща, които на пръв поглед плашат, примерно течове, но ако технически не си запознат, може един лек теч да те откаже от колата, а всъщност проблема да се оправя с малко силикон и половин час сваляне на разни неща, например. От тази гледна точка, не е добра идея ти да преценяваш за състоянието и технически. Просто се кара на сервиз, освен проверка на окачването, се прави диагностика, и всичко останало по колата се инспектира от разбиращи хора. Вече визуално можеш да направиш сметка, също така за екстрите, каквото и да си говорим, колкото повече, толкова по-добре, дори нещо да не работи, се оправя с времето. Вътре ще ги пудрят така е, но все си личи една кола, дали е пракалявано с пудренето, или нещо хубаво има изпод всичко. Волан, седалки, основно. Отвън задължително гледаш за ръжди, ама някви неща по калници, и козметични ръждички под колата, в никакъв случай не бива да те отказват, говорим за по-големи мащаби. Гледаш също да не е удряна, крива, основните неща. И на последно място, стискаш палци да е твоята кола и да се окаже кадърна.
  7. 2 точки
    Всички я знаем репликата: "кола и жена на късмет", в България е на 100% актуална. Аз взех най евтиния Акорд на времето, когато го купувах, по обявите в гробиле.бг. ми който каквото ще да говори, късмета е бил на моя страна. Не се плаши, просто можеш да очакваш всичко в България. Както е тръгнало, ако слушаш специалистите, ще тряя си хвърлиш парите за по дърт 15 годишен модел кошница, с изключително неправилно надута цена, само и само да не е тва, което искаш, да ама не. Просто си набележи един, два, визуално да ти харесват, автомобила, отиди на два сервиза, разбери какво има да им се прави, и вземи тоя, който ще ти е по изгоден от към финансовата гледна точка, и квото ти кажат там, тва ще ти е първоначалното обслужване, като те съветвам да избягаш от кожухарите, за да не се стреснеш, както и да игнорираш плашещите неща написани тук, просто щото никой не знае, на какво ще попаднеш, освен хората, които ще я прегледат и ще ти кажат: има да се прави тва, тва и тва, ще струва толко и тн. Моделът е здрав, но си има нужди, наистина тия дизели ще те измъчват, ако нещо почнат да се обаждат, обаче всичко е до пари, ще събираш и ще правиш, но никога, не давай пари за нещо, което не трябва, тва е от мен.
  8. 1 точка
    Тази тапа където е бодната там под колата при светнат чек никаква работа не върши, вече колкото и да се чисти, това и е живота.Само ново, или никакво.
  9. 1 точка
    Ние благодарим за снимките,адмирации справил ди се отлично. Сега зареди акумулатора и си готов за зимата.
  10. 1 точка
    "Ние поне стигнахме до нечия врата" - ГДБОП към националите ни по футбол.
  11. 1 точка
    Не е тази букса. Правилната букса е тази: След разкачането ѝ, проблемът е решен. Консумацията падна до 0,01А. Проблемът идва от неизправен HTF модул (Bluetooth).
  12. 1 точка
    Браво Цецо! На тази кола наистина може да се кефи човек. Класа!
  13. 1 точка
    Ето и разбора на извършените дейности по мигачите в страничните огледала. За донори избрах едни мигачи от Ali-то (за Toyota RAV4 2019 -20; цена $37,8) - формата им доста наподобява тази на Civic-а. Много лесно се предадоха (с плоска отвертка щък-пук-прас-прас и готово - мигача отворен). Светлината идва от диодна лента, напъхана в силиконов шлаух, прихваната с двойно залепващо към черната основа. В Youtube има клипчета как се свалят панелите на страничните огледала на Civic. Преди време бях свалял директно панела с мигача но е доста груб вариант. Сега първо си извадих стъклото на огледалото от държача, оставих го да си виси на кабелчетата за подгрева и с голяма пинсета (може и с плоска отвертка) си помогнах с щипките. Така доста по-културно излизат панелите. Изважда се буксата и панела с мигача е свободен. В английския форум колегите описват отделянето на прозрачната част на мигача от бялата основа като бавен процес, за който са необходими плоска отвертка и макетен нож. Аз отделих доста време но не постигнах никакъв резултат (сглобката няма нищо общо с китайския донор - двете части са залепени много здраво една към друга). Разбрах, че така няма да успея и с прибягнах до по-груба намеса - включих Дремелчето и по червения контур изрязах частта с лепило от прозрачната част. Така успях да разделя мигача на съставните му части: предна прозрачна част; междинен пластмасов панел (доста пожълтял с годините) и основата с платките (на които са запоени диодчетата), след което подмених всичко с частите от китайския донор и слязох до колата за да се убедя, че всичко работи както трябва преди да продължа. Добавих малко изолация (просто да държи прибрани/фиксирани кабелчетата и платката (на която има само едно съпротивление)), по едно парче с триъгълна форма от бяла папка за офис "джобчета" - да прикрие частите, обилно силикон (Ceresit CS23 Aquarium&Glass Transparent - устойчив на вода и UV лъчи), led лентата и над нея челото на силиконовия шлаух (изобщо не се старах при изрязването му). Притиснах всичко това и фиксирах за една нощ. Ако успея да намеря нещо подобно на силиконовия шлаух но с по-големи размери, ще разглобя мигача и ще сложа по цялата повърхнина (за сега обаче нямам нищо подходящо). От 1м разстояние не се забелязва така, както е тук на снимката. До тук работата с мигачите е приключила.
  14. 1 точка
    Защото на пазара няма регулатор,който да работи като оригиналният. А оригинален има само в генератори втора употреба.
  15. 1 точка
    Тази цена за съединителя е за дизела. За бензина си е обикновен. Както спомена колегата по-горе повечето неща, които си изброил са консумативи. Там има евтини и скъпи. Радиото при мен си замина тотално на втората година. Сложих китайска навигация и няма драма. Гледай състоянието на колата, а не километрите. Не мисля, че има сигурен начин да провериш километрите
  16. 1 точка
  17. 1 точка
    Заповядай Хубава тема с доста данни.
  18. 1 точка
    Здравей, Първо - съединител, демпферен маховик, вериги и амортисьори не са "проблеми", а консумативи. Значи, тези неща не се ПОПРАВЯТ, защото са проблемни за модела, а се СМЕНЯВАТ, защото са амортизирани. Така се прави на всяка една марка кола. Кога точно, и дали ще ти се наложи да ги смениш, никой не може да ти каже. Второ - не съм чул Сивик 8, 1.8 бензин да има демпферен маховик. Може и да греша. Трето - цените на консумативите, които те интересуват са коментирани в безброй други теми.
  19. 1 точка
    Именно, та чак екзактли! (Не само цитираното, a целия пост) Няма 2, няма 3, няма 5 хиляди лева! Няма дискове, няма накладки, няма вериги, няма биалетки ... Има каквото "излезе". Включая "всички течности" - смяна на течности след проверка на състоянието им. Не че няма да ги смениш, ама нужно ли е да е точно сега? Според мен - НЕ. Когато им дойде времето. edit: Пропуснах - не е задължително (за мен лично) консумативите да са "оригинални". Ако са с доказано качество, к'во ти пука, че на пликчето, кутийката, или тубата не пише Хонда? Нали се сещаш, че една камара опаковки с надпис Хонда са запечатани на кораба от Китай за Европа. edit 2: Относно ръчка vs автомат. Каквото ти хареса. Аз съм с две ръце за автомат. Коментарите "Знаеш ли, колко струва поддръжката/ремонта на автоматика!" ги слагаш У лево! Някой друг беше казал - автоматикът на Хонда е последното нещо, което ще умре в колата. Потвърждавам. Трябва да си най-големия карък за дя попаднеш на счупен, или ти да счупиш АСК.
  20. 1 точка
    Това никой не може да ти го каже. Всъщност, ще се изкажат много хора, но няма да е обективно. Според мен, първоначалното обслужване (имам си теория относно тази дейност, но предвид камбанарията, от която гледам на живота няма да я разкрия) зависи от два фактора - факторът човек и факторът купчина ламарина. Факторът човек: Какво очакваш ти от тази купчина ламарина. Да си й роб до гроб (твоят), или тя да ти е роб до гроб (нейният), т.е. колкото издържи. От това зависи, какво си склонен да й дадеш във финансов план, всичко, или минималното за да те слуша през краткото ви съжителство. Аз определено не съм фараон и мисля ковчегът ми да е дървен а не от японска ламарина във формата на емнайсе-годишно CR-V. Е, може и да е, ама няма да е това, което карам в момента. Факторът ламарина: Строго зависи от предишният фактор. Ако мислиш да я караш 100г - намираш изключително запазен екземпляр, на изключително малко км, за едни изключително големи пари и започваш изключително големи грижи на съответната цена. Ако ти трябва превозно средство тип "колкото изкара", минаваш на варианта на @vespa - Намираш сравнително запазен екземпляр, на сравнително малка цена, палиш, караш и влагаш в него минималното, колкото да не умре на пътя. Е, има и среден вариант - купуваш най-доброто като за доживот, но му даваш минималното, колкото да не умре.
  21. 1 точка
    Майсторът се намира вляво от входа на Технополис ако му намеря визитката ще я снимам , хубаво е да си уговориш час , доста се чака при него. Успех
  22. 1 точка
    Не, по-скоро е темата, зададена от автора. С цел потенциалните нови хондаджии да направят по-информиран избор.
  23. 1 точка
    Ето хубава играчка и ще виждаш всички на телефона,както каза колегата лепиш и двойно и си ти. https://www.olx.bg/ad/endoskopska-kamera-za-android-CID632-ID8812p.html#72d41e2d22
  24. 1 точка
    @dimkaraganchev Чешмяна или изворна вода, каквато и да е, колкото и да не е варовита, съдържа най-различни минерали, йони и др. елементи. Попаднали в антифриза, тези елементи влизат в съединения със съставките му! От една страна, така му намаляват качеството и ресурса. от друга страна новополучените съединения се отлагат по металните повърхности, и в двигателя, и в радиатора! Чакай за нормално топлоотдаване в такъв случай... ... А пък който не си е доучил, най-малкото да се замисли! Може пък и да реши да си доучи...
  25. 1 точка
    @MFG Благодаря! Едно клипче специално за @Mkilla
  26. 1 точка
    Колеги да споделя каква я патих с алтернатора на моята Ханда CRV 2.2дизел 2005г.Динамото спря да зарежда и светна лампата на таблото.Следва демонтаж и носене в сервиз.Оказа се избил диоден блок от там и релето и за по сигурно четки.От сервиза казват готов си 140лв.ремонт.Монтирахме го динамото и филма започна.Както караш и започва да примигва лампата на таблото .След малко лампа на аербега на чека и стана като в дискотека.Уплаших се да не ми изгори нещо и спрях.Викам съседа да го мери динамото с мултицета показва 16v.Ужас.Отидох с друга кола до сервиза да направя рекламация.Казаха донеси ще го видим.Нося пак слагат го на стенда работи перфектно.И започнаха едни обяснения че този вид алтернатори имат комуникация с компютъра и всъщност тои управлява динамото колко да зарежда.Отбих се в друг сервиз за консултация.Какво разбрах от тях сега ще ви споделя да не се набутва следващия като мен.Подмяната на релето на този вид алтернатори трябва да бъде само с оригинално.Което обаче специално за Бургас няма кой да достави.Питах в сервиз Хонда.Това което са ми сложили в специализирания сервиз ФРАНЦИЗКУП Бургас е китайско ама от най китайските затова компа не комуникира добре с него и работи когато си иска.В този сервиз следващия който посетих ми обясниха много подробно как работи алтернатора на този модел автомобили.Наистина алтернатора има обратна комуникация с компютъра и има променлив режим на зареждане.Когато го мерите може да покаже 12.6v или 14.1v.Това го преценя компа.Възможно е ако отидете за заверка на гаранция на акумулатор и покаже 12.6v.да не ви заверят гаранцията ако не знаят това което обяснявам.Съвета на майсторите беше да си купя алтернатор втора употреба.Така и направих намерих в Пловдив за 100лв смених и сега всичко е ОК.Дано да помогне тази информация на някой колега.Нали за това е този Форум
  27. 1 точка
    Явно искаш 8 ген. защото ще я ползваш само да ходиш до лидъла и близката автомивка. Може даже без обслужване да минеш. В този случай не е трудно да намериш твоята кола
  28. 1 точка
    Приготви си 2000 лв за обслужване - каквото излезе. Има много неща. Всички течности се сменят задължително, тампони стаб щанга отпред и отзад. Тампони носачи излизат. Шарнири излизат. Гарнитурки дето текат и създават проблеми излизат. Дискове , накладки, нови гуми. Зареждане с фреон. Хидравличната помпа и маркуча могат да ти текнат и трябва да ги оправиш. Рейка може да текне( на осмицата има една втулка дето създава проблеми. Амортисьорчета, съединител, верига. Всичко са консумативи на вторичния пазар и обикновено им е дошло времето на всички или на повечето от тях. Ако можеш иди и се пазари с тия тупани по автокъщите . Според мене нито една от тия кошари не струва толкова колкото и искат, ама... търсенето определя предлагането. Може пък да се договориш с някого и да ти свали добри пари от цената... ако умееш тия неща, разбира се.
  29. 1 точка
    Капачето над скоростомера беше едно от първите неща, с които се бях заиграл. Отначало беше в бяла кожа с червен декоративен тегел. Капачето обаче е близо до челното стъкло и отражението от бялата кожа ми влошаваше много видимостта. Смених кожата с червен плат. Отражение от него също има но е минимално и не ми пречи. Платът обаче не е UV устойчив и всяка есен го подменям. Капачето е оплескано с лепило (от първото "обличане" с кожа), което е много трудно за почистване. Затова вече предпочитам върху видимите страни да използвам само двойно залепващо тиксо - ако се наложи, се почиства много лесно. В средата не е необходимо да се покрива на 100% но в краищата е по-добре да не се пести. Налагам капачето върху плата, като гледам да е центрирано. Обръщам и хубаво изпъвам от средата към краищата. Нанасям лепило по ръба от вътрешната/задната страна и изчаквам малко да позасъхне. Правя с ножицата леки прорези за да може по-лесно да се подгъне, подгъвам и фиксирам за момент (щипките за пране вършат идеална работа за целта). Последно подгъвам двата ъгъла. Оставям капачето да постои така докато лепилото изсъхне напълно, след което е готово за монтаж. Обмислям да направя един сенник над дисплея с часовника - много често при ярка светлина не виждам нищо от информацията там.
  30. 1 точка
    Стига вече с тези дисплеи. Сега ще ви покажа малко "силов" тунинг Бях си поръчал от Ali-то червен надпис Civic (2$) за отзад и миналия ден взе, че дойде. Оригиналния надпис е залепен, като след леко нагряване се сваля лесно. Много внимателно и старателно отстранявайте остатъците от лепенката - аз здравата ги бях подхванал с една пластмасова шпатулка и по едно време усетих, че свалям и лака. Новият надпис също дойде с лепенка отзад но в бял цвят, което никак не се връзваше цветово. Махнах я и напълних кухините на буквите с едно много здраво черно лепило (продава се в найлонови опаковки и много прилича на салам). Надписа е алуминиев, релефен (3D) но основата на буквите е в една равнина. Преди да ги напълня с лепило отзад, с пръсти им придадох лека кривина за да легнат плътно върху повърхнината на капака. Облепих надписа с тиксо и го оставих така да престои една нощ (лепилото се втвърдява бавно). Става за гледане от 1 метър. Ето и още една снимка на същата тема: 😉
  31. 1 точка
    аз чувам свирене от турбото, на записа, и колата ти е ок, Верига НЕ СЕ ЧУВА, стига й търси кусури, и за последен път ти казвам отиде на някоя диагностика и виж отклоненията на дюзите. ето как се чува верига -
  32. 0 точки
    Е нали проблема е в релето, защо си купил втори след като вече си ремонтирал старият?
  33. 0 точки
    Двама приятели умрели едновременно. Само дето единият бил разквартирован в рая, докато другият - в ада. В рая не било зле, но било някак скучно - по цял ден амброзия, пухкави облачета и херувимчета с арфи... И точно когато му било съвсем скучно на нашият герой, получил картичка от приятеля си, който бил в ада. На картичката се виждал бар с високи столчета, цветомузика и всичко както си му е редът. На самия бар с чаша в ръка бил седнал неговият приятел, а две страхотни мацки седели в скута му. Нашият герой не издържал и отишъл при Св. Петър, започвайки още от далеч: - Свети Петре, моля те премести ме в Ада, тука е ужасна скука! - Момче, ти да не си прекалил с амброзията? Защо ще искаш да ходиш в ада, като там е само скръб и скърцане със зъби? - Ами, виж каква картичка ми прати моят приятел от там. Никаква скръб, виж - бар, музика, жени, пиене... Свети Петър се разсмял: - А бе, момче, това е дяволска пропаганда! Виж чашите, те са с дупки. Жените пък са без. А музиката... - тя е на Азис...
  34. 0 точки
    - Скъпи, защо гледаш записа от сватбата ни отзад напред? - Еми, виж как добре се подреждат нещата! Оркестърът ми връща парите, а баща ти те отвежда от мен.
  35. 0 точки
    На една абсолютно черна планета с една много черна звезда, в една черна, черна галактика , седели двама уникално черни човека, и по едно време единия от тях казал: - А ве, браТчет, май не трябваше да ги горим всичките тия гуми , а!
  36. 0 точки
    - Ще ми дадете ли едни чистачки за Реното? - Офертата Ви е добра, но не правим бартери!
  37. 0 точки
    Фактът, че медузите са оцелели повече от 650 милиона години без мозък, дава надежда за много хора.
  38. 0 точки
    Стои си заека на едно пънче и пише нещо... Минава покрай него лисицата и го пита: - Какво пишеш, зайо? - Дисертация. - За какво? - За това как зайците ядат лисици. - Че къде си виждал такова нещо? - Ела с мен и ще ти покажа... След известно време заека пак седи и пише нещо. Минава вълкът. - Какво пишеш, дългоухи? - Дисертация за това как зайците изяждат вълците. - Ти да не си откачил? - Ела с мен и ще ти покажа... Следваща картина: заекът пише, идва мечката. - Какво пишеш? - Дисертация за това как зайците изяждат мечките. - Къде си видял такова нещо? - Ела с мен и ще ти покажа... Последна картина: пещера... планина от лисичи, вълчи и мечи кости... а в средата, огризвайки кокалче, лежи огромен лъв. Поука: Важна е не темата на дисертацията, а кой ти е научен ръководител....
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...