Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.03.2019 in all areas

  1. 3 точки
    Колега, не си намерил нищо за смяна на хидравлична течност в owners manual-а, защото си с електрическа рейка и в системата нямаш никаква хидравлична течност! Поздрави!
  2. 2 точки
    Покрай това, че доста хора ме питаха как съм си направил халогените, отдавна се канех да пусна подобна тема, в която да споделя ръководствата, с които съм се сдобил през тези осем години, откакто имам 7-цата. Та: Халогени: Fog Lights Accord Instructions_compressed.pdf Ветробрани: 08R04-SEA-6000-96(1).pdf Електро-хроматично огледало (US): 04-mirror.pdf Щори: 08R13-SEA-6000-96.pdf Спойлер багажник: 08F10.pdf Халогени (US): 4doorfoglights.pdf Ако някой има нещо да добави - тук сме.
  3. 2 точки
    Брошура фейслифт (UK): CR-V.pdf Ръководство за употреба (БГ): honda-2007-cr-v-owners-manual-Europe_BG.pdf (благодарение на друг колега) Инструкции: Стелки: 07mats.pdf Електро-хроматично огледало (US): 07mirror.pdf Спойлер заден капак (US): 07spoiler.pdf Спойлер заден капак: 08F02-SWW-6000-96EN00.pdf Електро-хроматично огледало: 08V03-SWW-6000-96EN00.pdf
  4. 2 точки
    Първата проба е важно да се вземе стотина км. след наливането на маслото. Така се вижда колко се е замърсило в самото начало от не изцяло източено старо масло, мръсен двигател и т.н.
  5. 2 точки
    Днес си намерих един масивен винкел за заготовка на рамената. Дебелина на стените 10 мм, дължина 100мм. Има дъга между рамената, което е идеално за целта. Оказа се че магарето няма отдаване. Заблуди ме това, че едното ухо бе леко деформирано от един удар на задна в една бабуна. Разминаването в рамената идваше от това, че колата не е на подемник и носачите се разминават от неравната земна повърхност. Явно затова монтажа се извършва на вдигната задница, за да се изравнят двете страни. Поръчал съм всичко, нямам търпение да започна да сглобявам. Малко снимки от последните действия: https://postimg.cc/gallery/hf80kx6s/
  6. 1 точка
    Време: -Демонтаж - около 4-5 часа -Почистване и заварка - около 2 часа -Монтаж - около 2 часа Инструменти: -Тресчотки и камъни 10, 12, 14, 17 -Удължител (тръба или професионален удължител) - необходимо е за сила при развиване, с повишено внимание поради опасност от скъсване, на клеясалите гайки и болтове. -WD40 или по-висок клас лубрикант за клеясали гайки и болтове- мин 200 мл -Клещи и други дребни помощници за удобство Резервни части: -Нова гарнитура за колектора, HONDA Part No: 18115-RBD-E01 Ако ще си правите заварката сами се предполага че имате необходимите знания и инструменти за почистване, шлайф и подходящ материал за самото заваряване. Затова няма да се спирам на това. Ремонтът е почти невъзможен без втори човек, затова се подсигурете с един надъхан като вас помощник. Започваме: 1. Сваляне капака на двигателя: Развийте оградените с жълти кръгове болтове и отстранете капака 2. Източване на антифриза: ]Развийте капачката и тапата за обезвъздушаване на разширителния съд за антифриза: Развийте тапата за източване и източете в чист съд антифриза. Не го изхвърляйте, освен ако не искате да го смените с нов. После се налива обратно. След като източите всичко, затегнете здраво тапата за източване.[/color] 3. Сваляне на термо щита Свалете маркучите показани на снимките. Може да се мине и само със сваляне на малкия вакуумен маркуч, но е доста по-лесно ако се махнат и останалите.Развийте трите болта и отстранете термо щита. [/color] Термощит: 4. Сваляне на Катализатора За да свалите катализатора, би трябвало да свалите цялата изходяща тръба с меката връзка, което е доста непосилна и клеясала задача. При големите мъки на болтовете при меката връзка се усукваше лошо цялата ситема чак до ауспуха, та се уплашихме да не скъсаме нещо и спряхме. Обаче на шурето му дойде хитрата идея просто да откачим двата тампона на меката връзка и гърнето (показани са на снимките) и така си решихме безболезнено и елегантно проблема с изходящата тръба, като просто я отместихме на страни и фиксирахме.[/color] След като отместите (или свалите) тръбата, развийте планката на катализатора ( 3 болта) и свалете самият катализатор. 5. Сваляне на турбо компресора - линия за антифриз Развийте показаните болтове, като тук трябва да се внимава да не се изгуби вътрешната шайба на големия болт (17мм). На снимката е с голямата стрелка: Внимание: ще потече малко антифриз! 5. Сваляне на турбо компресора - линия за масло Развийте болтовете, обозначени на снимките. Внимание: ще потече малко масло! 5. Сваляне на турбо компресора - тръби за въздух Развийте стягите и извадете тръбите. Облепете отворите за да предотвратите замърсяване. Развийте болтовете на турбото и отдолу скобата и свалете турбо компресора (2 човека единия помага от горе) (!) За да не прецакате турбото: - не пипайте актуатора - не пипайте витлото 6. Сваляне на изпускателния Колектор: Развийте гайките, Не се притеснявайте ако излязат със шпилките - после се навиват по обратния ред безпроблемно. Ето пораженията: Подготовка за заваряване: Следват аргоновите заварки: (Доста си поиграхме и зававарихме навсякъде където имаше съмнения) Получи се доста добре, а шурето заваряваше за втори път с такова нещо - браво! 7. Гарнитура на колектора: Препоръчително е да смените старата гарнитура. Монтаж: Всичко по обратния ред. Гайките на колектора към двигастеля се стягат с 44 Nm Трите гайки на Турбото към колектора - с 59 Nm Ако нямате динамометричен ключ, завийте средно силно но не прекалявайте! След като завършите монтажа, налейте обратно антифриза до макс. (ако има нужда долейте с нов) и обезвъздушете. Стартирайте двигателя и след 2-3 секунди го угасете. Направете така 3-4 пъти, след това стартирайте и оставете да поработи поне 1 минута, за да се разнесат всички течности по обичайните си места. Направете тест драйв и се насладете на резултата. Прикачвам и официалният сервизен бюлетин на Хонда за смяна на колектора. Поздрави! HONDA - Exhaust Manifold Replace.pdf
  7. 1 точка
    Празният ход ще се оправи като нагласиш клапаните.
  8. 1 точка
    Здрасти, наясно сме с този "феномен". Аз писах на колегите за това когато го открих. След като беше маркиран като "спамер" системата е скрила всички твои мнения от един момент нататък. Процесът е необратим, т.е. няма начин автоматично да се възстановят. Предвид аски многото работа, която екипът е имал и продължава да има заради сърбящите те пръсти и наред с това адски много резонно скрити мнения е неоправдано да моля колегите да ги пресява и възстановява едно по едно с оглед консистенцията в темите ... Иначе нека ние преценим кое е ценна информация. Поздрави! ПП. Бих ти дал модераторски права да го направиш сам, но се съмнявам в преценката ти.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    "Газена" уредба да си слагал скоро? Ако си, търси проблема там. Газаджиите не знаят от къде да вземат отопление за редуктора или изпарителя и затова загрява.
  11. 1 точка
    Дай го тук и ще го преведем Sent from my MI 8 using Tapatalk
  12. 1 точка
    Виждал съм на други сивици този проблем, но нито на моята, нито на тази която взех за части, този проблем го има. Гумата си е все още еластична и цяла. Явно са различни партиди производство. Моите сивици са набор 98.
  13. 1 точка
    Бъг или ненужна опция, забелязвам я многократно. Ако в някоя тема съм цитирал някой, то при друг отговор тръгва пак с предния цитат.
  14. 1 точка
    Ако е от Америка, трябва да се минава технотест, за да може да се регистрира. А той е около 2000лв,
  15. 0 точки
    Колега @CARPERA,ти си огЪн.Ако бяхме на фронта щях да те сложа на първа линия (до мен)😉
  16. 0 точки
  17. 0 точки
    Ами аз не мисля, че го усложнява особено. Като гледаш поредицата от проби на живота на едно масло гледаш за тенденцията и какво се случва горе долу в какви километри. Ако са по-малко пробите, имаш по-малко информация. Не вярвам синхронизираните проби да бъдат особено по-полезни, дори изключвайки факта, че не всеки има възможност да взима пробли по всяко време, по което поиска.
  18. 0 точки
  19. 0 точки
    Благодаря ви за бързото включване. По ред на въпросите: 1. Колата я купих с вече поставена газова уредба BRC. За 4 години съм изминал около 45хил. км, като съм правил реглаж два пъти. Вторият път се установи, че два от клапаните са "потънали" и няма накъде да се регулират вече. Предишният собственик не беше чувал, че трябва да се прави реглаж. 2. Дроселовата клапа и IACV клапана (стъпковото моторче) ги свалях вече и чистих с кореселин. IACV клапана дори престоя един час в ултразвукова вана. Ефект от почистването обаче нямаше и затова купих друг. Както вече писах, първоначално проблемът изчезна, но в последствие пак се прояви. Това е най-странното за мен. 3. Проблемите с клапаните се изразяват в силно завишен разход, комбинирано със загуба на мощност. Хем харчи много, хем върви малко. На диагностиката се установи, че клапаните работят неравномерно и не затварят добре. Имам снимка на синусоидата, с характерни изкривявания. Когато двигателят работи на място, от ауспуха си мирише на неизгорял бензин. Посъветваха ме да сваля главата, за да се правят клапани, легла и водачи.
  20. 0 точки
    Сега се присетих да измеря моята с нормални гуми и налягане с пълна бутилка газ и 10-тина литра бензин.Отпред е 74см отзад 73.5см без намеси от моя страна. ............ Сетих се,че съм подлагал шайби че беше лееко разкрачена.
  21. 0 точки
    След бурен секс Галя влезе в банята на Любо и му извика от там : - Много си романтичен, надписал си кърпите с нашите букви Г и Л. - Ми не точно. ------------------------------------------------------------------------------------------ Спортен журналист интервюира Пеле: – Мислите ли, че отборът на Бразилия от 1970-та може да победи сегашния на Аржентина? Пеле: – Да. – С какъв резултат? – 1-0. – Само толкова? – Е, все пак повечето от нас вече са над 75 години. --------------------------------------------------------------------------------------------- Мъж в аптеката. Аптекарят го пита: – Как помогна лечебната кал на жена Ви? – Само временно – първите два-три дена изглеждаше доста добре, ама после калта падна… ------------------------------------------------------------------------------------------------ Когато в автобуса седиш срещу жена с пищно деколте и размер на сутиена D, осъзнаваш колко красота има в дупките по пътя...
  22. 0 точки
    Благодарност за Чавдар получено маслото
  23. 0 точки
    Градски транспорт. Внезапно от някъде се чува, блеене на коза. Народът започва да се оглежда. Звукът отново се повтаря. После пак. Един мъж вади от джоба си GSM-а и отговаря: - Да зайче...
  24. 0 точки
    Колеги, за да се качват по-малко проби и да са по акуратни тестовете, не е ли по хубаво пробите на различните хора и различните масла да се взимат на един и същи пробег? Примерно - 1-ва проба на 1000 км, 2-ра на 2000 и т.н. и това да се спазва от всички, които качват проби. За мен лично проби на под 1000 км, даже под 2000 км пробег са безмислени.
  25. 0 точки
    Отговорът едва ли ще те изненада, ама в сервиза на "Богомиловско шосе" доказано могат.
  26. 0 точки
    Добрината ви е безкрайна браво Казвайте какво се дължи? Или поне една почерпка в котка и мишка
  27. 0 точки
    Останали са д16ките .... Oставям си тук моторите и списък с тях и ще пиша тая седмица : д16а6/з2 , д16з5/а8/а9 ,д16з6/з7/з9 , д16й2 ,д16й3 , д16й8 , д16й7 ,D16W1/W3/W5 това ще са основните .
  28. 0 точки
    Всичко е точно. Важно е да си помагаме кой с каквото може.
  29. 0 точки
    Няма нужда. Всичко е точно. Само си свалете файловете защото ще са активни 14 дни.
  30. 0 точки
    Сексът е стресиращо занимание: Първо се криеш от родителите си. После от невръстните си деца. А накрая и от собствената си жена.
  31. 0 точки
    Благодаря! Бъгът е оправен. Междувременно приложението има почти всички функционалности на сайта за тракване на разходи. Започнали сме работа по изкарване на цени на бензиностанциите, експорт и импорт на данни и други!
  32. 0 точки
    Така е като всички коли нашите автоджамбази по на 18-20 год ги продават на по 175хил изобщо не карани отвън защото хората там ги купуват и ги държат само в гараж. Сервизната история ако я има я унищожават ,175хил колкота и да е стара ще я вземеш ама ако пише 575хил на колкото е едва ли ще я погледнеш.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...