Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.01.2019 in all areas

  1. 5 точки
    Съгласен съм с много от нещата които си споменал, но с това: Категорично не мога да се съглася. Моята философия е друга: Птичка по птичка пролет прави. Промяната трябва да започне от някъде, защо пионерите да не сме ние? Съгласен ли си?
  2. 2 точки
    Или на 1 година, което настъпи първо.
  3. 1 точка
    Абе, пич, карай си колата и не я мисли толкова. И какво, като като доливаш масло?? Изпратено от моят Samsung Galaxy S8 с помощта на Tapatalk
  4. 1 точка
    И на мен разхода на Accord-а (2.4i, АТ), се припокрива с този на gmarinov. Газ - 14-15 градско, 10-11 извънградско, 11-12 магистрално (140-160).
  5. 1 точка
    Послушай ATOMA . Щом има HDS , влезте на живи данни и гледайте при подаден контакт какви са стойностите на педала . Много плавно започвате да го натискате и следете дали има момент в който стойноста вместо да се качва , се колебае и дори пропада. Ако няма такова нещо, значи компютъра е мокрен от климатика и проблемът е в него. Обикновено когато е в педала , го прави когато е натиснат леко ( Между 15-35 % ) защото там е най интензивната работна среда. Щом вече не се трие грешката и я записва веднага при подаване на контакт , е компютър 99.8 %.
  6. 1 точка
    Напълно те разбирам колега, аз ежедневно съм на волана и постоянно се сблъсквам с описаните от теб случаи. Но за да можем да изискваме от другите, първо самите ние трябва да сме изрядни.
  7. 1 точка
    Най-накрая един разход като моя, всички други споделят цифри от които съм много далече.
  8. 1 точка
    Здравей колега, погледни и ТУК, може проблема ти да е сходен на моя. Принципно може да тестваш с някой който е навит да си свали неговата част за малко и да видите след изтриване на грешките какво става. Аз имам 2 такива, като единия е проверен и на 100% бачка, но не съм в БГ да ти го пратя за теста. Ако опреш до нова част обади се да те свържа с човек. Успех!
  9. 1 точка
    https://www.aliexpress.com/item/12V-3-Pins-Adjustable-Frequency-LED-Flasher-Relay-Motorcycle-Turn-Signal-Indicator-Motorbike-Fix-Blinker-Indicator/32803776912.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3da24c4dJuPs4X В алиекспрес има за 2 долара. Даже е регулируемо
  10. 1 точка
    Под 20 хил км на година няма смисъл от дизел. Моята харчи газ - 13-15 градско, 10-11 извънградско, 11-13 магистрално (130-160). 2.4 автомат, не особено добро газово, масло Bardahl 0w20. Понякога разхода зависи и от газта която ти заредят и колко са те излъгали на колонката.
  11. 1 точка
    След смяна на термостата и машинно почистване на радиатора на парното, парно имам. Кое и доколко е помогнало, не се наемам да кажа. Благодаря
  12. 1 точка
    Всеки мултицет мери до 2 волта, което е същото като 2000 миливолта. Само трябва да е малко по-скъп и марков модел, защото се търси точност и не върви да го мериш с уред от 9.90, който мери до +/- 50 % точност. Само че трябва да подадеш стабилизирано 5 волта (или колкото е номиналното напрежение за този педал) и тогава да гледаш изходната стойност. Най-лесно (по принцип) е както педалът си е закачен на колата, да знаеш точно кои кабели са изходните сигнали на писта А и Б и да боцнеш у тях една карфица. А какво точно имаш предвид под "преди ти е правило така" - просто е светвала лампата или е записвало точно тези две грешки? Ако е второто, но се е оправяло с чистене и адаптация, то тогава не се наемам да кажа нищо повече по темата, защото е странно.
  13. 1 точка
    Ако някой от нас си купи винетка за С 1111 ЕИ - хипотетично, а същият този номер С 1111 ЕИ има винетка валидна от миналата година закупена примерно май 1 и е до Май 1 2019 г. системата няма как да не му приеме заявката (парите) по простата причина,че ако собственика на С 1111 ЕИ е закупил колата по Коледа и предният собственик си е свалил винетката то новият (сегашният) колега какво прави,та той е обречен на смърт и няма сила на земята която да му издаде винетен стикер а той се губи,краде,поврежда и още какво ли не.Тук хората от АПИ явно са избрали по малкото зло за шофьора,да олекне с 97 лв от колкото да тича по инстанции и да се моли и да е готов да дава рушвети само и само да прескочи системата по някакъв незаконен начин. В противен случай държавата трябва да впрегне някакъв ресурс да дава обяснения,да проверява за жалби и още какво ли не за грешки които самите ние сми допуснали,и нали се сещате,че по голямата част от грешките ще са съвсем умишлени от "нашите приятели ЦИГАНИТЕ " (не се извинявам), за да плащат една а да ползват сто.А държавата това сме ние,нашите пари.Аз не виждам проблем.Когато не ми харесва една гозба не обиждам готвача,просто не я ям.Още не съм видял някой изнасилен за да си купи винетка.
  14. 1 точка
    Ала-бала, дрън-дрън. Това по друг начин звучи така: "Ще ти вземем повече пари, отколкото вземаме за такъв проблем, но и ние не знаем защо. Но ще ти вземем повече" Грешките са свързани с педала на газта, стойностите и на двете пътеки са извън нормите. Най-лесното, което можеш да направиш, е да напръскаш буксата на кабела с контактен (почистващ) спрей за електроконтакти. Ако помогне и все пак грешката се повтори скоро - най-смисленото решение е твърда връзка вместо букса. Лустер-клема е добро решение. Ако това не помогне, обикновено най-често срещаният проблем е износване на пистите вътре в педала. Подмяната с нов решава проблема, но с нов в буквалния смисъл, а не с друг, от друга кола. Все пак за точното диагностициране е необходимо свързване на уреди директно към педала (буксата) и там да се мерят стойностите, след което да се сравнят с референтните. В зависимост от модела на педала може да са различни, но в общия случай при ненатиснат педал на писта А трябва да връща между 700 и 1000 миливолта, а на писта Б - почти наполовина. Но това е много общо, не знам за конкретния модел точната стойност. Със сигурност ако ти връща 2300 миливолта с отпуснат педал - не е наред. Но може да ти връща 920, което за някои педали е нормална стойност, а за други - много над нормата. Забелязал ли си някакви проблеми при ускорение - неравномерно, с прекъсване или пък все едно рязко натискаш и отпускаш? Като отпуснеш педала на газта - да "забие", все едно е останал натиснат? Или дори да не забива - да падат оборотите неравномерно?
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Марката е ясна - модела: Integra sedan DB8 - от края на миналия век.
  17. 1 точка
    Да. Сменяй ако нямаш пиши да ти пратя.
  18. 0 точки
    Сменяй клапана и сподели резултата после.
  19. 0 точки
    Не е Акорд колата, сивик, 2.2 дизел, 2006 г, спорт. Магистрала, 140-160, км, много вятър, двама в нея, както и багаж-7.2. По касова бележка и км. Може и да е много, може да е нормално, но за 12 г кола, изобщо не и се замислям, но тъй като съм абсолютен лаик, споделете, как ви се вижда разхода? И да пишат, разумни-маняците да не ме депресират с разхода си ит 3 до 5 на сто ) Изпратено от моят Samsung Galaxy S8 с помощта на Tapatalk
  20. 0 точки
    и накрая погледни гарнитурата на главата най вероятно се е предала
  21. 0 точки
    Съгласен съм, но точно по този въпрос, каквото и да направя - това няма да промени мисленето на другите. Който си кара със светлини за мъгла лятото привечер - пак ще си кара. Който светва задните за мъгла в ясна лятна нощ - пак ще си ги светва. Например всяка вечер се прибирам почти по едно и също време и почти на едно и също място се разминавам с Опел Тигра, чийто фарове са светлосин ксенон - късите, дългите са му жълто-оранжев халоген, светлините за мъгла са му нормален цвят. Това цялото свети на добре осветена улица. Всяка вечер му присветвам, включвам дълги срещу него, но промяна няма. Кара го някаква лелка. Светва си всичко възможно и това е, пътят е неин, да го д**ат другите. Чуруликам си аз, пролет няма.
  22. 0 точки
    Tokio, къде в Англия се намира мотора? Gabieli съм ползвал преди много години. Сега пращам с едни момчета, които вземат багажа от нас. Последно ми возиха диван и 2 стола на приемлива цена. Мога да питам, дали са навити да те извозят edit: Иначе отвътре ми идва да зема да ти го дотъркалям на самоход
  23. 0 точки
    Може да използваш мерна единица "мото-час", също. Също е много важна мярка за работата на мотора. 10 000 км може да ги минеш за 1 месец, може и за 1 година. Може да ги минеш за 500 часа, но може и за 100.
  24. 0 точки
    Напълно те подкрепям! Съветът изобщо не е добър и отговорността по прилагането му е само на водача. - в допълнение, забранени са ксенони на цокъл, предвиден за халогенна лампа. - забранено е карането на дълги светлини на осветени участъци от пътя - забранено е карането на дълги защото "понеже единия къс ми е изгорел и да не ми прават проблеми куките, ама съм ги свалил надолу и не преча на никой" - забранено е използването на предни светлини за мъгла когато няма намалена видимост и условия на мъгла - забранено е използването на задни светлини замъгла, когато видимостта е над 50 метра - забранено е движението, ако автомобилът не е осветен отзад и ако не е осветена табелата с рег. номер. - забранено е монтирането на фарове от коли с десен волан на такива с ляв - и други... За съжаление контролът върху гореизброените неща е = 0, така че личното ми мнение е че щом всички останали не се съобразяват с мен и ми блестят по всевъзможни начини, то няма никаква причина аз да се съобразявам с тях. В случая една птичка пролет не прави. И все пак, дори 55 вата, ксенон, монтиран на здрав фар с лупа, насочен по изискванията е много по-малко опасен от обикновен фар с халогенна лампа, който е счупен и свети над хоризонтала, право в очите на отсрещните. Дори обикновените фарове за мъгла като са пуснати, блестят много неприятно на насрещните. Съгласен ли си?
  25. 0 точки
    55 W ксеноните са забранени. Не е хубаво да се дават такива съвети. Все пак не сме сами на пътя.
  26. 0 точки
    Докторе, мъжът ми по погрешка изпи 2 аналгина. Какво да правим? Еми госпожо, създайте му главоболия - да не стават хапчетата зян.
  27. 0 точки
    Двама леко сдухани тийнейджъри решават да отидат в аптеката и да си купят презервативи. Влизайки в аптеката виждат, че аптекарката е много готина млада мацка и решават да се направят на отворени, при което единият от тях казва: - Два капута. - Виждам - казва аптекарката, а ще искате ли да си купите нещо?
  28. 0 точки
  29. 0 точки
    Right click, "Search Google for this image". </cheat>
  30. 0 точки
    На кое казваш "дроселова клапа"? Аз знам, че дизеловите двигатели нямат дроселова клапа и по тази причина във входящия колектор не се създава вакуум, дори напротив - има налягане от турбото. Ако имаше вакуум, нямаше да слагат отделна помпа, която да създава вакуум за спирачките. Уточнявам, че това е мое лично мнение и моля да ме поправите ако греша.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...