Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.04.2025 in all areas

  1. 2 точки
    https://www.google.com/search?q=P0157+Front+Secondary+Heated+Oxygen+Sensor+(Secondary+HO2S)+(Bank+2%2C+Sensor+2)&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:b64f2a8c,vid:uviJwR799cA,st:0
  2. 2 точки
    За Великден синковеца си дойде с колата, та минахме на "лятното гумено време". Понеже алой 15-ките са черни и челно струговани, па лакирани, но лакът тук-таме имаше демиджи - взехме мерки за реновиране. Това е "хоби кар" и се прави с подръчни средства и материали, иначе скъпо. Формата е плоска и проста кат гъбена чорба - лесно, та се отнесло. Белите тасове си ни кефят, та се взе единодушно решение и летните да станат бял мат - като тавана. Леко зашкурване + тук таме-кит / заглаждане на водна и фолиране. 20-тина леви за квадрат фолио и тва е. 491573200_9351291091662873_982379035821116499_n.mp4
  3. 1 точка
    Благодаря много за отзивите и за най-изчерпателния отговор на @vefcha Надявам се да не ми се налага цялата процедура. Последно по великденските празници пак бях разглобил и сигурно за трети път измих с брейк клинър всички букси наоколо и самото място и всички кабелаци. Оттогава насам вече няколко дена карам и лампата не е светвала. Надявам се че проблемът е решен. Точно там където е попаднал антифриза има купища кабели и много маси. За момента се радвам че не се налага да разпердушиня всичко. @Митко Йотов Благодаря за видеото. Това беше първото което направих да проверя видео материалите. И чак след всички разглобявания и ядове намерих схемата но май няма да се наложи да я ползвам. Още веднъж благодаря. Рядко влизам тук защото се чувствам малко безполезен но понякога се налага да извършваме ремонти сами и по-точно за това е форумът да си бъдем полезни. Благодаря! Ако смятате че ще бъде полезно да кача ръководството което е над 350 MB и има много Полезна информация и процедури за Legend. Честно казано не помня Откъде се сдобих с него. Научих се за пръв път на тази кола сам да си регулирам клапаните и мисля че се получи доста добре. Научих се и да сменя сам ангренажа което предстои скоро. Искам да се справям сам с всичко което е по силите ми за тази кола защото когато отида при майстор я гледат като новооткритие и не знаят нищо за нея. Точно затова Реших аз да се науча и занимавам с нея.
  4. 1 точка
    Здрасти, рейката на предишната ми Хонда (Сивик 6 ген.) я направиха в Аутомеханик груп. Така и не я сложих- карах с друга рейка и продадох сивика. Там вече дават 2 години гаранция. В последствие продадох и рециклираната рейка, но човека каза, че ще я монтира след време- и нямам повече информация за нея. Поздрави
  5. 1 точка
    Маслото е чисто. Липсват тежки частици, което показва минимално износване. Не мога да пеценя, обаче, дали заформящото се ядро от предишната проба е тръгнало да се разпада, или е от различни условия на вземане на пробата, или пък е разлята малко капката. Каква е тази хартия? Изглежда различна от предишния път. Може и това да е причината. Направи още една капкова проба за всеки случай, но на същата хартия, която си ползвал предния път. Иначе 300 моточаса ми се струват много, дори и за LPG, но пък знае ли човек... Само лаб. анализ може да покаже какво се е случило с TBN-а.
  6. 1 точка
    Капков тест 2 1.RAVENOL DXG 5W30 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-275300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 10300км. 5.Цикъл извънградско/градско 80/20 6.Средна скорост,около 35 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 02.02.25 //22.04.25 8.Мото часове около 294 9.Изразходвано гориво:940л.газ и 150л.бензин А95 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане 150ml 12.Маслен филтър, Honda OEM made in Japan🙂. 13.Въздушен "JapCo" 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло -Ravenol dxg 5w30;Ravenol dxg 5w30Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30 Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil10w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castroledge0w30,motul eco energy0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълнозагрял двигател,8 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна (гаражна)температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. А сега де...🤔!
  7. 1 точка
    https://flantsi.bg/product/gayka-za-djanta-m12h15-l27mm-r-sfera-a19
  8. 1 точка
    Човека е казал, че лятна шарка не му върши работа.Колко повече да изкарат от 60к км? На субаруто карам с michelin latitude cross , доволен съм.
  9. 1 точка
    „Как ме мъчи всеки ден, тоа’ въпрос трагичен: ем да бъда откровен, ем да бъда симпатичен?“ 103 години от рождението на Радой Ралин (1922 – 2004).
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Стопли се, плъзнаха охлюви и тротинетки! Много момичета по две се возят вече с тия ел. боклуци и скоро ще има бели! Днес на "Патриарха два индивида от неопределен пол караха по тротоара и си завиха към пешаходната пътеката и там да минат на червено, но Хондата има як клаксон та ме чуха навреме! Не моАт да спрат да си говорят и карат влюбените гугутки!
  12. 1 точка
    Е то такива майстори като Дидо от Левски се броят на пръстите на едната ръка в БГ.
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Оказа се разхлабена планка ,която упира на моста при усукване на колата..Дидо от Левски беше човека,който го хвана сред многото други..!!
  15. 1 точка
    Здравей, Подкрепям мнението, че ти при предходните операции си "подтикнал" колата до грешката, без вина разбира се. Ламбдата е 4-пина, което значи в масовия случай 2 пина за подгрев и 2 за стойности към PCM (1 към PCM и 1 маса). Следвайки логиката от процедурата се прави на "загрят двигател" стъпки 20 и 26, което следва да елиминира подгревната част на ламбдата и раглежда случая само на изходните данни към PCM. Двата еднакви проводника (би трябвало да са бели, ако гледам правилната схема pin 3,4) са подгревните, другите 2 (pin 1,2) са обекта на наблюдение. Предположението ми е, че pin 2 или жълто/зелен (който отива в PCM) някъде е оголен и отива преждевременно към маса и окъсява сигнала преди PCM, а от там "voltage low". Проследи кабелите и ги огледай да няма протрито и дали не биха могли да контактуват към маса някъде (навсякъде ). За да мериш трябва да разкачиш конектора на PCM-a най-добре с тестова лампа - единия край на VBAT+ другия в конектора от към PCM (разкачен) посока pin 1 на ламбдата - ако светне, там ти е проблема проследяваш кабела и го поправяш (това е описано в стъпка 11 но откъм ламбдата), ако не стане от първия път пробваш с подръпване на кабелите (елиминираш "случайността") за мен лично варианта с тестовата лампа е по-добър от мултицет, защото "натоварваш веригата". Вариант 2, при добро желание и тънки ръчички, е да размениш ламбдите с тази от задния колектор, на нея ако са и здрави кабелите би трябвало да не даде на късо и няма грешки, но трябва да си сигурен в подредбата на пиновете в буксата да са идентични (на схема изглежда така, но знае ли човек) за да не стане по-голям фаул. Насреща сме, Успех и чакаме резултати
  16. 1 точка
    https://share.temu.com/Q0u1neU6WuA Нещо такова...
  17. 1 точка
    Може да напишете какъв е бил проблема и как се е разрешил за да може да сте полезни на някой друг ако има същия проблем.
  18. 1 точка
    Нископрофилните гуми имат борд за джантата и не е нужно качване на налягането с цел безопасност от демиджи. Твоите хем не са супер нископрофилни, хем имат борд. Диаметрите на стари / нови са 632 / 634 - запазил си 0% разлика и това е ОК според предписанието, а имаш по-голяма контактна площ с асфалта - според ширината на водоотводните канали разбира се - тва все пак не са рейсинг сликове. И товарният индекс си уцелил, а скоростният ти е в + което по дефолт е гума с повече оплетка в странИцата. Тури им налягане "по табела" и си карай. Ако ти е меко - качваш го - ако ти е твърдо - сваляш го. Споменах вече че моите ги карам меки по улиците (щот е бавно) и твърди по шосетата (щот е бързо), а те си се саморегулират с 0.2 атмо сфери. Експериментирай бе ч0век - тва не е трамвай!
  19. 1 точка
    Винаги налягането се повишава при увеличаване на джантата и намаляване на профила на гумата. По правило нископрофилните гуми се карат с по-високо налягане, по обясними причини. С 0,2 до 0,3 е оптимално при скок с един цол.
  20. 1 точка
    Наскоро имах същият проблем с вибрациите на дизел. При подаване на повече газ имаше силни вибрации независимо от километрите.Смених дясната полуоска с перфектна втора ръка,но разлика нямаше и се примирих, че ще си карам така. При оглед на окачването видях, че шарнира на долния носач е тръгнал да се разбива(но можеше да кара още много) и го замених с нов на Миеле. От тогава няма никакви вибрации и всичко е ОК.
  21. 1 точка
    След близо 4 дена на полуотворен багажник и крушката изцеди кучето AutoPower 35ah на 6г. до под 6 волта, даже зарядното тръгна да го зарежда като мотоциклетен. Поръчах Bosch Power PLUS 36Ah. Сега тръпката е дали ще имам ядове с паленето и с радиото, че ще се съберат близо 10 дена без ток. Задължително си заключвайте колите, ако ще и в гаража под охрана да са(така сте сигурни, че всичко сте затворили), че една малка небрежност и става така.
  22. 1 точка
    А бее, тОа Митов опрай външните ни "болести", а ся са фанАл и с "вътрешните". Хой го назначи да пълни касичката????
  23. 1 точка
    Аре - честито! Лесният начин е да облепиш диска + маншоните на апарата с хартиено тиксо и да си вземеш обезмаслител за апаратите, а след миенето, да ги пръснеш с високотемпературен спрей с цвят по избор. По-лесният начин е да не облепяш диска - накладките за нула време ще махнат боята с няколко спирания. За налягането - има таквоз нещо, понеже гумите стават по-нископрофилни. https://www.wheel-size.com/size/honda/accord/1998/
  24. 1 точка
    Това е бизнес, има си застраховки, ще се оправят, по-скоро ще помогна на дете в нужда. Не му е изгоряла къщата, нито се е разболял от нещо. А и ако бъдем обективни, не в един и два клипа съм ги гледал да ровят в двигателния отсек с цигара в уста.
  25. 1 точка
  26. 1 точка
    Дистрибуторът за Европа е някъде в централна Англия, между Нотингам и Кембридж... Живях в Англия над 20г, не съм го чувал и виждал, което е нормално за бутиково масло, вероятно и скъпо. В сайта има и имейл за контакти, където може да се пита за подробности, но аз не бих го направил, защото спазвам едно правило за всякакви стоки- за качествата на даден продукт не се пита производителя, или търговеца, а ползвателите..., по разбираеми причини..., демек ще те омаят със суперлативи и рекламни пинизи, нали е важно да си продават стоката... Всъщност, за конкретна подробност може да се пита... В руския сайт, беше интересно да прочета за снобарската философия на фирмата, точно за маниаци... Таа, накратко, не са съгласни с грубата стандартна разбивка на стандартните вискозитети (0, 5, 20, 30...W 20, 30, 40...), а са разработили за всеки конкретен двигател, съвсем точно масло, с дробни числа (напр. 5,5W38, 4W31 и т.н... ) Е маниаците биха му се радвали, считайки, че настоящата им кола (а дори и нова), ще им е последната в живота... Иначе, май само ти разбра сарказма за предишните, примерно 4 собственика... Не оставайте с впечатлението, че не се грижа за колите си, напротив, винаги са в пълна изправност..., ама ги сменям сравнително често... Отклонение/офтопик: Потвърждение на горното изречение- В Англия не съм връщан на преглед за всичките години, а там прегледите са изключително прецизни и траят 1 час по закон. Изключение- Есента бях там и закарах Яриса на сина на преглед (аз му го купих и е на мое име, а той не разбира от коли). Върнаха ме, защото маншоните на биелетките били напукани...Нямат луфт, ама до следващия преглед, щели да се скъсат и да имат... Е, имам условия, сръчност, инструменти, купих от eBay нови, смених ги и минах... Сори за дългия коментар...
  27. 1 точка
    Наистина по технически данни ускорението на Кашкай и Сивик е еднакво 7,9 сек. Обаче Сивика тръгва по-силно. Ако малко си отпуснеш крака и върти гуми. Това го прави и с летните, които са 235/40R18, не само със сегашните ми всесезонни 215/50R17. Вероятно до достигане на 100 ще са приблизително равни по мое усещане, но Нисана е настроен по-близко до Тойота да не отдава максимален въртящ момент веднага за да не губи грип. После обаче при настъпване си дърпа. За разхода. Хонда е най-икономична, но все пак не е СУВ. Средното и е около 5. Зимата малко повече, лятото малко по-малко. Кашо зимата качва до 7, а лятото не е пробван добре, защото е на 6 м. но под 6 не ми се струва да падне. Тойотата е по средата, но по-близо до Хондата. Зимата може да вдигна до 6, но сега почна да пада и вече е на 5,7, като това е total average и сигурно ще слезе поне до 5,5. Това, разбира се, са много средни цифри при нашата употреба и реално могат да варират. И накрая да се върна на субективното. И трите хибрида кефят много. И то не само с тишината и плавната работа на трансмисията и мотора в града за разлика от различните видове автомати, но и извън града, където по-старите хибриди, предимно на Тойота бяха меко казано досадни и шумни и си бяха компромис, който аз така и не можах да приема за себе си. Та за мене лично Хондата беше причина да се откажа от немските коли и да преоборудвам семейството с японски хибриди. Не съжалявам.
  28. 1 точка
    Пробвай да го програмираш на ново. При мен работеше много трудно за известно време, като след това напълно спря. И попаднах на следното видео в интернет След програмирането вече нямам проблем. Тествано е на Civic 7, CRV и HRV със същият проблем. Успех.
  29. 1 точка
    Приятелю, бъркаш двете неща, последната снимка е на шайба, която държи втулката. Иначе втулката се разбива. OEM няма и руснаците са се справили чудесно с изработката на втулката. От полиацетал е. Аз смених и направих снимки, но малко по-натам ще пусна тема с това как става.
  30. 0 точки
  31. 0 точки
  32. 0 точки
  33. 0 точки
    Вчера си карам колело из околията и на прибиране, под 1 надлез, на сенкя 1 врачански голф 5 мига на аварийки, а пред него баварец Е36, а водачът му тъъкмо се кани да направи сакралната операция "доливане на масло" 5-W30 от 5л. туба. Намалям и питам: - Нещо, проблем с колата. Тоя ма загледа, но рече - НЕ. - А моа ли да те снимам, за 1 Хонда форум? Не разбра смешката бавараджията, ама оня с гоуфо трЪгна къде мене, та си "плюх на педалите". НемАха чувство за хумор тЕа младеже.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...