Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.07.2024 in all areas

  1. 3 точки
    Подкрепям напълно това за поява на шум и скърцане на долните шарнири в топло време след определен пробег. При мен се появи на около 160 000 км, Акорд 8, 2.4 бензин, автомат, 2010г. В началото не обръщах толкова внимание, но предницата се разхлопа след още 50-60000 км, и преди две седмици се наложи да я вкарам в сервиз на приятел. След смяна на двата долни шарнира, скърцането при ниска скорост изчезна, но хлопането остана, няколко неприятни почуквания в предницата при влизане в дупки, неравности. Последава пак влизане в сервиза и след повторен оглед, нямаше какво друго да направим, освен да сменим и двете биалетки на реактивната щанга, всичко друго по предницата си изглеждаше напълно здраво. Държа да отбележа че старите биалетки /оригиналните/, бяха без луфт и стегнати, но това явно не е критерии че са здрави и няма да хлопат. Краиният резултат, сменени два долни шарнира и две биалетки и проблема при мен е решен, няма хлопане, чукане и скърцане вече. Та съвета ми е, като тръгнете в тази посока, сменяйте и биалетките, трудно се хващат че са заминали. За справка, долни шарнири Lemforder и биалетки 555, уж оригинални, около 160 лв. общо.
  2. 3 точки
    https://rta.government.bg/services/check-inspection/index.html По номера
  3. 2 точки
    Нещо се разшавало шарнирчето в левия кормилен накрайник, та потропваше. Преди 10 месеца бе сменен десният + тампоните на стабилизиращата щанга. Пак нови - нали са по 5лв и с по 2 болта. В жегата нещо единият скърцаше и бе мазан, ама... Сложен и нов маншон на горен десен шарнир - старият бе почти сцепен. Да изкара зимата, а па може и още няколко. Части / куриер / труд - 70 лева.
  4. 2 точки
    Цени от феруари 2013. Лятото бяха с 3000 лева повече. За 2016г нямам цени.
  5. 1 точка
    Здравейте! Току що се регистрирах във форума и видях, че няма тема за това как да се инсталират приложения на таблета, с който са обурудвани някои от моделите на Honda. Пускам тази тема за тези, които се интересуват и желаят да направят малко по-функционален таблета на колата си. Имам Honda CRV Lifestyle 2016 и живея в Испания. От лятото на 2016 колегите от форумите в Испания намериха решение за инсталиране на приложения. Може да се инсталира кое да е приложение, което ви е необходимо. Аз лично имам инсталиран Sygic и работи перфектно, и още няколко приложения. Ето ви малко ръководство: 1- Ако някой си е актуализирал таблета, трябва да върне заводските настройки. 2- Сваляте си някакъв файл мениджър от сайта : www.apkpure.com . Аз си свалих ES File Explorer. Променяте му името на "HondaAppCenter_A1.apk" , записвате го на флашка, флашката поставяте в единия USB слот на колата. Намирате в приложенията на вашия таблет (кръгчето със 6 точки вътре), иконката за инсталиране (зеленото андроидче), стартирате и като ви покаже приложението от флашката го инсталирате. Задължително, за да инсталирате кое да е приложение, то трябва да е с име "HondaAppCenter_A1.apk". В последствие инсталираният вече файл мениджър, ще ви позволи да преименувате и инсталирате приложения, които може директно да си сваляте на таблета. 3 - Сваляте и инсталирате от този сайт: http://www.cmdroid.com/ (единствения недостатък е, че сайта е на португалски) ето това приложение: PERMISSIONS 1.1 S_Mike . То ще ви позволи в последствие да променяте настройките на инсталираните приложения, така че те да могат да функционират по време на движение. В този сайт има ръководства за инсталиране и задаване на настройките на приложенията, за да могат да работят по време на движение. Има и приложения, които могат да ви заинтересуват, но ако искате последните версии, сваляйте си ги от www.apkpure.com. За тези, които знаят испански, ето ви два линка на колегите от форума, където има много обяснения по темата: http://clubhondaspirit.com/foro/topic/135001-aplicaciones-para-honda-connect/page-1 http://clubhondaspirit.com/foro/topic/135225-dudas-faqs-honda-connect/page-1 Надявам се да съм бил полезен. Ако някой има някакви въпроси, с удоволствие ще му помогна. Поздрави.
  6. 1 точка
    Гледам ,че си нямате такава тема и реших да допълня палитрата на сайта Колата е Accord 8,2.4, manual,saloon. Какво направих за сега по нея: Смяна на светлината за мъгла с светлина за задна.Не ми харесва несиметеичната задница с тези две различни задни светлини. От ebay за 20 паунда с доставка. Също сложих LED крушки.За светлини за мъгла ще използвам светоотразителите,ще ги преработя с диоди,но по натам във времето. Разпробиване на интериорните светлини. В краката и на плафона има диоди за интериорно осветление - абсолютно безполезни,защото не се вижда че светят. От пред имам някакви пласмаси,които ги затъмнятав. С разпробиването им се решава проблема.Най-после имам истинска интериорна светлина,която се вижда и не дразни изобщо при нощно шодиране. Разпробих и светловода на диода на плафона и сега вече имам светлина от него на конзолата при скоростноя лост. Монтаж на газов амортисьор на багажника: Монтажа отнема 1-2ч. Използвах амортесьор от лада нива с размери: газов амортисьор багажник диаметър на цил., мм: 19 ход, мм: 175 изтласкваща сила, Нютон: 260 макс. дължина, мм: 450 диаметър на буталната тръба, мм: 8 От страната на багажника използвах оригиналния отвор за декоративната пласмаса скриваща рамото на багажника.От другата страна направих дупка. Ако намерите амортисьор с размер 480мм (или 484мм) ще пасне на фабрични отвори в багажника и няма да пробивате нищо. Но аз не намерих този размер със сила 150-200N. Този който използвах е с 260N и е маалко силен,но като сложа звукоизолация ,ще стане супер. Следва модване на фабричния усилвател.Монтаж на angel eyes рингове (поръчкови са от Русия ,80лв).Монтаж на лип,прагове и броня от тайп S (купил съм ги,но на пролет щ)е ги слагам,250 паунда общо от ebay). Монтаж на китайска андроид навигация. Фабричната не ме кефи - лично мнение,разбира се
  7. 1 точка
    Здравей, поръчката ми е следната: Линк: https://ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL DXG SAE 5W-30 - 1 x 5L Линк: https://ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 - 4 x 0.946L Стойност на поръчката: (60.95 + (4 * 14.99) ) * 2.15 = 260 лева Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма Клубни поставки: Не
  8. 1 точка
    Да, смених ги миналата седмица. Колата се повдигна с 1 см от зад а и имам чувството, че малкият наклон на колелата който имах поизчезна. А за возенето с тях минах само около 100км и за това малко разстояние останах с впечатлението за по меко поемане на дупки (някак си не бие ката на свършил ход на пружина и удар на тампон а пружината като, че ли има още ход) не знам как да го обясня по добре направих и снимка. Преди след Не е много но забелязах и, че когато отворя багажника и седна на него не кляка така както клякаше преди. Трябва да се има и в предвид, че мястото където седи резервната гума е пълно с какво ли не и там има най малко 30/35кг. ако си беше както е фабрично сигурно щеше да е повече от 69см. но за 100км не мога да дам адекватно мнение още.
  9. 1 точка
    @h5rov Втората следи за ефективността на катализатора. От нея, чекът ще светне, когато катализаторът съвсем не върши работа, или е изтърбушен.
  10. 1 точка
    И аз съм с автърмаркет катализатор. С две сонди съм. Първата година всичко беше 6. Ама от следващата година вече не успяваше да влезе в нормите. Явно автърмаркет катализаторите са си еднодневки 🫤 Поне не ми свети чека за неизправност в катализатора 😁
  11. 1 точка
    Здрасти, Бих искал да поръчам следното: Линк: https://ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 1х5L Стойност на поръчката: 63.95*2.15 =137.5лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади (трябва да се плати по банков път)
  12. 1 точка
    За начало, виж дали двигателя попада в някоя от евро категориите. Ако нямаш стандарт за измерване и покриване, каквото и да покажеш, попадаш в категория Еко1, което пак значи преминат преглед. Това е естествено, стига да не покажеш много високи стойности на замърсители в отработените газове, спрямо измислените норми в наредбата за прегледите. D13B1 и D13B2 доколкото разбирам са с карбуратор, което значи, че вероятно попадат в Евро 0, тоест извън измерваните категории. Инжекционите (в D13) от това поколение попадат в Евро 2 категорията, което вече е проблем. Едит 1: Попитай и в пункт, защото на места се тълкува различно наредба Н-32! Едит 2: На единия бензинов автомобил подменяхме катализатор, препоръчаха ни такъв за модела (марка заместител, но специфичен за модела), защото "в катализатор за 100-200лв, познай колко платина и други материали, намаляващи емисиите, ще има".
  13. 1 точка
    Здравейте, само да вметна като пример, че и този вариант на универсалния инструмент върши хубава работа, стига накатката да е изработена качествено. Моят е брандиран "BGS". А захвата е или с камък 21, или 1/2. И същевременно това е адаптер 3/8 към 1/2 и като се извади инструмента може да се ползва и с 3/8 тресчотка. По повод сервизите - до 6тата година обслужвах колата само в официалните сервизи. По отношение на маслото, след като няколко пъти във фактурите намерих допълнителни точки за нови болтове на кората, че и пробка, реших да си го сменям сам. Над 100 евро ми струваше заради това, че не искат / могат да отделят времето да ги свалят и монтират както трябва. Преди месец си монтирах теглич. Ами в сервиза ми бяха сваляли и дясната кора във багажника. Като тръгнах да я свалям аз установих, че единия болт беше така превъртян, няма развъртане. За късмет имам JIS Vessel Megadora 980 Impacta P2 и P3 размери ударни отверки, ама монтажа беше в Неделя, та никакъв шанс да ударя с чука. Загубих един следобед заради това. На другия ден след работа след 2 удара с чука се развъртя. Стяган като структурен елемент по шасито. Та затова предпочитам да си отделя време и да свърша работата както трябва, с подходящи инструменти и консумативи.
  14. 1 точка
    Вчера, 28/07/2024, Газпром на Цариградско на входа в София от Пловдив след Враня до пресечката с ул. Димитър Пешев
  15. 1 точка
    Евала Цецо, изкефи ме. Аз карам едно голямо градско pedal assist с 250 W батерия с три режима на подпомагане. От както се качих на такъв тип, не ми се слиза, голям кеф. И не ме разбирай по-грешно, въртя си яко и аз, моделът е стар, има голям багажник над батерията и тежи доста ~ 25кг, та не е лесно. В идеални условия може да мине около 70км. Та може да погледнеш за вариант с по-голяма батерия, има 600-700W и пак да се хвърлиш до Лом а и околностите Кефът е голям.
  16. 1 точка
    Е, то точно това е целта в дългосрочен план
  17. 1 точка
    Няма смисъл да търсиш някой да ти слага газ на тая кола. Силно се съмнявам точно италианци дето си ъпдейтват дата базите един път на 2 години да имат нещо разработено. Поляците, ако имат някакви разработки, но за 400-те коли дето има в Европа се съмнявам някой да прави софт. Ако 2 амортисьори те бутнат, тая кола не е за тебе. За навигацията само китайци със съмнително качество. ПП. Оригиналните части са си скъпи, независимо от марката. На Шкода октавия примерно, предна лагер главина е 400 лева.
  18. 1 точка
    Вече минах прегледа,имам цяла година да мине поредната измислица на измислената ни държава. Колкото този стикер до огледалото в средата на стъклото просъществува,толкова и това ще е. Истерията да си впишеш газовата в талона пак беше за няколко месеца.
  19. 1 точка
    бАУуу
  20. 1 точка
    Събудих се рано, пих кафенце, па си викам - второто другаде. Реших да е на Дунава. От дом до Лом са 53 км. Речено - сторено. В 7:05 тръгнах - след 160 минути бях на центъра. Отидох на кея - няма барче с гледка. Върнах се на центъра - там работи само 1, а свободни маси само на слънце. Взех си от автомат, починах на сенчеста пейка и в 11:05 пак яхнах двуколката. На излизане голем баир. 5 км - вече жега, а и Лом не е малък. С 2 думи почти час до билото. Натам - пладне е - шосето север - юг - сенки от крайпътните дървета - йок. Ясно бе че връщането ще е поне час повече, а " гоня формулата и в 15:00 требе да съм си дом, че да взема душ. Оообаче ... жега, уМОРа. Викам 2 вафли с кока кола "дават крилаа". Отбих се в 1 от крайпътните селца. МнОого грешна инвестиция в минути и км. На "центъро 3-ма чичаци жулят бира пред хоремака, ама той затворен - до август. Половинката каса под масата. Дори чешмичката зазидана. Северозападнала рАбта. Фанах пъта (ко да прая) и в следващото селце помолих 1 чичак от крайпътна къща за водица. Пих / долях в термобутилката и с леко газ запъплих поредния баир 2 км, с цел да го кача, а после е било и надолнище. На половината, отбивка със сенкя - ооо - спирам, пия и тук те ме осени гениалната идея, понеже имам още 15 км, но е 14:15 - нЕма да успея - има още 2 дълги байра - а така им се радвах отивайки на север. Пращам локацията си на синковеца. - Татьоо, слизай от плейстейшъна, пали риъл Сивика и яла ма вземи! - Еие ..., добрем. - Нали не те мързи, щот мен вече да. - Видях къде си, слизам след 5 мин. - Ще ме видиш в посока Монтана на 1 сенчеста отбивка, но и не помисляй да спираш!!! Слизаш в селото, там обръщаш и тогава идваш при мен. - Уу, трафик? - Не голям, ама летят и нагоре и надоле, а и е след завой. - Ясно. Свалих си предното колело, изпих водата и взех да чакам. В 14:40 профуча надоле (издебнах го за фотка) и след малко спря при мен. В 15:00 си бехме дом. Колко е добре да имаш "1 man rescue team"!
  21. 1 точка
    @rszm На око (с рулетката) - предни 320мм / задни 310мм.
  22. 1 точка
    Здравейте, През май 2021 се сдобих с CU2 2.4 автомат и с повишаването на температурите се появи подобен мистериозен проблем. Основният симптом беше шум отпред вляво (по-скоро "пукане", отколкото "тракане") при ниска скорост, което се проявяваше единствено в летните жеги, т.е. над 30 градуса. Шумът не се появяваше веднага след потегляне, а известно време след това (5-10 минути, а може и повече). Главно се чуваше при потегляне или натискане на спирачката при движение с ниска скорост. Ако колата беше оставена да престои на място, шумът изчезваше, но задължително се появяваше пак (при горещо време). Ето едно видео, което съм направил по това време, на което се чува шума (трудно е да се разбере каквото и да е от него :D): https://youtube.com/shorts/SS_RhwcaFZk След много ровене из чуждестранните форуми и след като момчетата в сервиза почти бяха вдигнали ръце от мен, попаднах на следната тема: https://www.hondaaccordforum.com/forum/general-tech-help-7/thumping-popping-sound-when-braking-slowly-hot-days-34620/page8/#post302039 (линкът е към конкретен коментар с решението на проблема, а назад са описани перипетиите на колегата) Ето и нещо като service manual: https://honda.oemdtc.com/217/front-suspension-clunk-in-hot-weather-2008-2012-honda-accord-2010-2013-crosstour Накратко: при горещо време гресът/смазката в оригиналния преден долен шарнир не си върши работата правилно и започва да се получава това отвратително пукане. Проблемът е оправен с нова ревизия на шарнира (парт номер 51220-TA0-306, оригиналният е 51220-TA0-A02). След монтаж на новия шарнир отляво проблемът изчезна моментално. Забавното е, че точно днес, 3 години по-късно, ми смениха и десния шарнир, защото и той се "разпука" Частта струва 172,13 лв. в Бултрако, а срокът за доставка е 10-15 дни. При мен шумът не беше чак толкова силен, колкото при колегите в темата, и не си спомням да се е проявявал при въртене на волана на място. Със сигурност го имаше при потегляне/спиране/минаване през неравности с ниска скорост. В сервиза не бяха срещали такъв проблем преди моята случка, но казват, че са сменили доста шарнири и оправили доста "пукащи" Акорди след това Успех!
  23. 1 точка
    Вандалски акт в престижния столичен квартал "Сухата река": Причината остава неясна. Колата беше паркирана на съвсем легитимен паркинг зад един от блоковете. Добре че имам водна шкурка и ексцентрична полир машина.
  24. 1 точка
    Малко късно, но ... За да се свърже телефона през HDMI кабел е необходимо и самия телефон да поддържа пренос на видео сигнал през порта за зареждане ( например USB C) . Това обаче е възможно с по-високия клас на Самсунг и други има списък на марки и устройства https://www.amazon.de/-/en/Anti-Interference-Gold-Plated-Connector-Thunderbolt-Compatible-Space-grey/dp/B099F8T2CZ/ref=sr_1_4?crid=2QAY9O7VN3OJA&keywords=usb-c+hdmi+kabel&qid=1674124133&sprefix=usb+c+hdmi%2Caps%2C121&sr=8-4 Отделно, функцията работи само при спряло превозно средство. За да се отключи и да се ползва в движение се влиза в сервизно меню, но проблема е, че след загасяне на колата и запалване отново тази настройка не се запазва и се налага нова корекция всеки път. Ето видео как се настройва https://www.pinterest.com/pin/448811919100709137/ Ако използвате iphone е лесно .. инсталира се Apple car play. Давам информация и за това на който иска Поздрави на всички
  25. 1 точка
    Тъй като в другата тема се обсъжда липсата на читави бензинови CR-V на пазара и високата им цена, ще си позволя да драсна няколко реда с обобщение на моите впечатления от автомобила. Колата я карам от 2017 г., вече е на 182 хил. км., 2008 автомат + executive. Концепция: Казват, че Хонда първо проектират даден автомобил съгласно своите виждания, а после оставят на маркетинговите специалисти да се оправят с промотирането и продажбите както намерят за добре. CR-V очевидно няма проблем с второто, защото е един от най-продаваните SUV за времето си. Пробивът става още с изключително успешната втора генерация, а трета стъпва върху нея с малко модернизиране, актуализирана визия и нови двигатели: бензиновият R20 и дизеловите. Най-важното според мен е да се разбере, че това не е и няма за цел да бъде мощен луксозен джип или off-road звяр, а скромен семеен автомобил, с който да возиш децата на училище и да отидеш на почивка. Външен вид: Формата и излъчването на колата, въпреки че са вече поостарели, според мен още се вписват добре в цялостната картина на родния автопарк. Общо взето, автомобилът не бие на очи, но е достатъчно разпознаваем. С 18 цола според мен изглежда по-масивно и по-добре. За някои е дразнещ моментът с постепенното провисване на задницата и разкрачването, но това се лекува лесно (Повдигане на купето CRV III). Практичност: Една от най-силните страни на автомобила. Задните седалки се сгъват и мястото за багаж може да стане огромно - ако не се лъжа 2000 литра обем. На мен лично никога не ми се е налагало да ги сгъвам, а имам и резервна гума в багажника заради газта. Да не говорим, че имам и релси на тавана за куфар. В купето е изключително просторно и приятно. Мястото на задния ред е повече от достатъчно. Жабки, джобове и ниши за дреболии също има бол. Откъм проходимост съм изключително доволен. Колата е достатъчно висока. 4x4 сработва автоматично и доста добре. Не се е налагало да го ползвам за по-дълго време, обаче много държа да го има. Сигурност и стабилност на пътя: Още една силна страна. Освен, че е богато оборудвана с въздушни възглавници, колата разполага със стандартните скоби ISOFIX за столче, както и с доста добра VSA система (Vehicle Stability Assist) за устойчивост при завои и против поднасяне . На пътя стои изключително стабилно за височината си и имаш усещането за сигурност при всякаква скорост и пътни условия. Позицията на шофиране е много удобна - висока и с добра видимост. Спирането е напълно адекватно по всякакви стандарти. Зад волана се чувстваш уверен и най-вече спокоен. За мен това е решаващо при избора на кола. Управляемост: Тук ще повторя горното, а освен това колата е изненадващо маневрена за габаритите си. Воланът е неочаквано директен и отзивчив за такава едра и тежка машина, още повече, че при мен рейката е електрическа. Още един плюс, но това все пак е Хонда. Мощност и икономичност: Специално бензиновият R20 е достатъчно мощен за целите на автомобила - семейни пътувания. Както всеки атмосферен двигател, колкото повече обороти развъртите, толкова повече ще върви. Тягата започва да се усеща на 3800 оборота. Няма никакъв проблем и нищо страшно да се натиска до червената зона - 6500 оборота. Силата на този двигател в комбинация с автоматик е при магистрално шофиране с плавно увеличаване или намаляване на скоростта. Тогава се заключва хидротрансформаторът и е напълно реалистично да поддържате 140 км/ч на @2500 оборота. В други държави по други пътища спокойно би се пътувало и със 160-170 км./ч. Другата сила на автоматика е адаптивността спрямо натоварването, т.е. при по-натоварен автомобил превключва по-динамично, за да запази тягата. Добавям и "вълшебния" бутон D3. Това, че като натовариш колата нямало да върви, са някакви фантазии. Очаквано, на автомобила му липсва аеродинамика. Съответно въпреки всичко не може да бъде толкова икономичен, колкото се е искало на японците. Средният разход на бензин при мен (60/40 извънградско/градско) е малко над 10 на 100. На който това му е проблем, слага газ и забравя. Обслужване, поддръжка и ремонти: Обслужването, предвид класа на автомобила, за мен е сравнително евтино. Някои суми са цитирани в тази тема. Основният разход е за гуми. Най-важна е редовната смяна на масло: двигател, скоростна кутия и диференциал. При R20 е задължителен редовният реглаж на клапани - поне на 40 хил. км. Двигателят R20 е с верига, както казах - атмосферен, изключително надежден и здрав. Не е капризен на масло, т.е. не е задължително да е скъпо, "пълна" синтетика и прочее, стига да отговаря на спецификациите. Според моите наблюдения за този двигател е допустимо да харчи масло във високите обороти, говорим над 4000. Колко точно ще харчи зависи от стила на шофиране. Обаче не е нормално да харчи на спокойни обороти, ако е така - има проблем. Харчът на масло е по-скоро дразнещ, отколкото проблемен факт, тъй като трябва да се следи редовно нивото, особено преди и след дълъг път. Има си датчик за нивото и по принцип светва жълтата лампичка, но аз лично никога не го оставям под средата. Петстепенният автоматик е утвърдена през годините собствена разработка на Хонда и при редовно обслужване и нормална експлоатация е сравнително безпроблемен. Задното предаване е на принципа на двете помпи, т.е не работи постоянно, а само при необходимост и не товари задвижването; освен това не разчита на датчици и електроника, а на хидравлика. Относително здраво е, а проблемите идват от липса на обслужване. Рано или късно при нашия модел се разваля климатроникът. Има различни решения на проблема, вижте темата Хронични заболявания на климатроника. Неочаквани и извънредни ремонти при добре поддържано CR-V не би трябвало да излязат. Окачването е сравнително здраво, но с остаряването след 150 хил. км. почват замените на накрайници, шарнири и други стандартни неща. Като цяло колата е надеждна, а части има на всякакви цени. Чисто козметично лакът на нашите коли според мен е не е достатъчно здрав и дълготраен, лесно се драска и рано почва да дефектира. Колите, купувани нови в БГ, не съм чул и виждал да имат проблем с корозия. Слаби места са подкалниците, които се накъсват, както и гумените уплътнения на лайстните на вратите Комфорт и екстри: CR-V не е ориентирана в премиум сегмента, но е над средно ниво. Возията е ОК: твърда, но не чак неприятна. В града по дупки и релси клати доста. Иначе седалките са сравнително удобни. Най-важното е, че след дълъг път никога не се чувствам изморен. От шумоизолацията има какво още да се желае. При висока скорост бученето идва главно от вятъра, заради лошата аеродинамика, както и от гумите. Лично аз като избирах реших, че единственото допустимо ниво е екзекютив. Така имаш поне минимален лукс. Степенувам по важност за мен: пълен ел. пакет с прибиране на огледалата, подгряване на стъклата и огледалата, панорамен покрив, подгряване на седалките, кожен салон (задължително светъл), ел. шофьорска седалка, мултифункционален волан, сензор за дъжд, cruise control, двузонов климатроник, аудио система със субуфер, парктроник, автоматични светлини, измиване на фарове и т.н. Липсващи екстри са дневни светлини, обдухване на седалките, ел. пътническа седалка, отделна вентилация на задните седалки (май при американките има), регулиране на фаровете и други. Камера, навигация и мултимедия съм монтирал отделно, не го броя за екстра към модела. Качеството на материалите в интериора е по-добро от средното, фронталната конзола е приятна, с интересно съчетани текстури, при мен няма скърцане и паразитни шумове вътре. Като обобщение мога да кажа, че като съотношение качество/цена и плюсове/минуси не виждам алтернатива на този автомобил, за която да си заслужава да го сменя в момента, въпреки годините му. Нищо чудно, че и други колеги не си продават читавите бройки. Така че който е решил, да се мята смело ако намери нещо запазено!
  26. 1 точка
    На тези таблици може да проверите на коя версия е таблета ви и какви са файловете за него ! RC6 UPDATE MATRIX_LHD_KG_KR_SPEC.pdf HONDA RC8 MATRIX LHD.pdf https://forum.xda-developers.com/t/honda-connect-android-system.3179549/page-135 Това е форума, успях да кача и линкл
  27. 1 точка
    След доста четене по форумине и опити, май нещата се получават 🙂 Първо трябва да проверите коя ви е версията на Андроида. Моята беше RC8. Сваллих я до RC 6 и така вече може да инсталираш HR-V Permissions 1.1.S_Mike и File Commander Prem.... За колегите на които им се занимава могат да прегледат тази тема Honda Connect Android System във форума forum.xda-developers.com.
  28. 0 точки
    @ceco_accord, при мен обратното. Беше 2 и стана 3. Не знам как ги правят тия неща.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...