Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.11.2023 in Мнения

  1. 2 точки
    https://m.dnevnik.bg/sviat/2023/11/18/4555067_honda_izteglia_blizo_250_hil_avtomobila_zaradi_risk_ot/
  2. 2 точки
    Според изкуственият интелект, така би изглеждала NSX, ако бе произвеждана през 70-те години на 20-ти век.
  3. 2 точки
    Днес 17 ноември беше рожденият ден на основателя на Honda г-н Соичиро Хонда Честит рожден ден юбилей, г-н Хонда, роден на 17 ноември 1906 г. *рядка снимка на него и неговия Шевролет 1957 г.
  4. 1 точка
    Здравейте отново. След дълго търсене и участие на няколко търга в copart най-сетне успех да си похарча парите. Купих си acura RDX advance 2017 г.Докато чакам да пристигне почнах да търся информация за газова уредба и още един куп други неща които смятам на тоя етап за маловажни. Та мисълта ми е, трябва ли да се има предвид за газовата че 3те цилиндъра почиват от време на време . Не трябва ли нещо да се знае предварително за да предупредя газаджията.Убеден съм че хората които са слагали на подобна кола едва ли са много. Някой който е слагал на колата си да помогне моля.
  5. 1 точка
    Здравейте колеги Не е за семеринга, а като цяло за всякакви сервизни акции (т.нар. Recalls), провокиран от темата на колегите в Акура раздела. Ако прецените (модс) може да я преименувате тази и да я закачите отгоре в сивик 10 ген. За Европа меродавния сайт по ВИН е https://www.honda.co.uk/cars/owners/recalls-and-updates.html За мойта кола излиза това от което страдах лятото и писах в моята си тема - подкачваща бензинова помпа. -> Civic 18-19 safety rec: fuel pump impeller warping На щатския сайт също има инфо, но няма гаранция че ще е 1:1 с тези за Европа -> https://owners.honda.com/service-maintenance/recalls Поне има търсене по година и модел. И там си излиза горивната помпа: Та, тва е - напомняне, че трябва чат-пат някой да проверява за такива неща, защото доколкото разбирам дилърите не поемат самоинициатива да търсят собствениците. П.С. Аз съм вече на 33 хил. км. и до седмица ми предстои четвъртото годишно обслужване. Да видим дали ще кажат нещо за семеринг на ЦВТ или аз ще съм някакво изключение (късметлия)
  6. 1 точка
    Ще погледна и пусна снимка на тая втулка. Чукането ще го усетиш и при въртене на волана на място, много е отчетливо. Не мисля, че при подобна ситуация електрониката би могла да е проблем, по-скоро една друга втулка, но на кормилния прът се разбива и тя.
  7. 1 точка
    Това е антифриза
  8. 1 точка
    Здравейте, Ето го маслото след няколко хиляди: 1) Автомобил – Honda CR-V, K20A4, 2002 г.; 2) Гориво - LPG/А95 - 90/10; 3) Масло – Ravenol DXG 5w30; 4) Маслен филтър – MANN; 5) Общ пробег на автомобила - около 370 000 (не се знае точно, може и да е на повече); 6) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5276 км; 7) Цикъл (извънградско/градско) – 80/20; 8) Сезон на експлоатация – 16.08.2023 -16.11.2023; 9) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 10) Обем на налятото чисто масло при смяната - 4,7л. (около 300 мл. несливаем остатък съм изтеглил от картера, както и на предишните смени) ; 11) Доливане на масло – около 200-300 мл. 12) Предходни масла; https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UfAy_sdswf68oNI0t3YtSYJ4Yy47VDgCPtCQX5Or0Jw/edit?usp=sharing
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Така и написах - "ще". Рано или късно ЩЕ стане. Това е възможност, която е редно да се ползва. Ще е кофти да се изпреварва в обсега на рампите, нищо че ще е разрешено, ако е безопасно.
  11. 1 точка
    Дрън-дрън! Имат ТЕХНИЧЕСКА възможност да го правят. Но не са сертифицирани от метрологията и нормативно не са въведени нещата. Не вярвайте на гръмките заглавия на медиите, четете внимателно и мислете! И аз бих искал да го правят, но по-важна е истината.
  12. 1 точка
    Има примери навсякъде по планетата. Предимно хамерикански и руски. То само видеата изглеждат вечност, а представи си процеса. Волгата е върху базата на Баварец 850, а Победата си е ново шаси и само външно модифицирани панели от нея. Но иначе този тип рестомод си е маняшка работа и "шапки долу" на филмиралите се.
  13. 1 точка
    Здравеите колеги, искам да благодара на всички които се включиха в темата. Този проблем ме мъчи повече от месец, не съм жалил пари, не правя компромис с частите. Днес се реши проблема, по някога дребни неща могат да ти сруват много нерви и средства, но поне научих нещо ново, ще споделя това да го знаете и да обръщате внимание на детаилите. Проблема излезе от силно замърсени болтове, болтовете през които минава спирачна течност, след поредното разглобяване реших да ги проверя и тях, странна гумена субстанция се намираше в централния отвор, която в моя случай го играе ролята на клапан и пречи да се върне буталото. Сега си обясних и причината едното колело да грее много повече от другото, в единия болт имаше по голямо парче :-). Как са се замърсили не знам, защо не е излязла при обезвъдушаването където налягането е високо с дебит, не знам. Според мен е от разлагащи се маркучи, които вече ги няма. Колегата ruil4o е прав, тази кола няма кантар, има разпределител под спирачната помпа.
  14. 1 точка
    Хайде и аз да се включа, че съм със същия проблем, но в процес на решаване! Така: Сваляш подлакътника. В долния си край кората е на щипки и я дърпаш от там. Колегата е прав за щипките! В страни и отгоре е на крачета, които завършват със кука, която си има място на закачане. Пропуснах да напиша, че плата от зад е пришит към пластмасови куки, които ще откачиш. Стигаш до моторчето/отдясно до подлакътника/ и го сваляш със стойката. Има един нит, който ще разпробиеш на стойката, за да отвориш зъбния механизъм. Вътре проблема е или счупени зъбни колела, или счупена зъбна ролка водач на жилото! Решението е намирането на 3D принтер да ти изработи частите от пластмаса/аз очаквам направата им/ и сглобяваш. Това е!
  15. 1 точка
    Понеже и аз съм от троловете реших да ти кажа :"Не се връзвай на хора, които не познаваш - живота е кратък". Моля те да пишеш, защото тук във форума има много полезни мнения и съвети и липсва хейта. Споделяме си опит и други полезни неща. За разлика от ФБ страницата. Там е кошмарно и никога не бих писал.
  16. 1 точка
    Привет на всички, сменихме маслото на автомата оригинално Honda плюс филтъра и вече два дни карам и тествам и това претрисане изчезна☺️
  17. 1 точка
    Дойде време за зимните гуми. При монтажа на летните гуми не можаха да ми направят дубликат на сензорите и сложиха тези от зимния комплект. Заех се да проуча нещата сам и сега споделям тук. Открих едно устройство за копиране на сензори на смешно ниска цена - 40 евро. Устройството е Autel MaxiTPMS PAD По-късно си закупих и сензори на същата марка. Те са двубандови, работят на 315 MHz (каквито са повечето щатски автомобили) и 433 MHz. Включва се MAXITPMS Pad-a с USB кабел към компютър и има програмка с която се четат ID-тата на сензорите. След това се слага новия сензор и се копира ID-to. За четене на сензорите не е необходим демонтаж от джантата. Прочетох си ги и монтирани. След програмирането ги прибрах в багазника да чакат момента за монтаж. Кутийката се плъзнала до едната задна гума и системата полудя . Та трябва да се внимава да не са близо до приемника.
  18. 1 точка
    Към автора на темата - точно симптоми за лок-ъп-а на хидротрансформатора. Колегата @Slavko (в линкнатата от @note тема) го е описал и споделил решението съвсем прецизно.
  19. 1 точка
    Здравей колега Първа Нация ,каквото и да значи... Много ще помогне ако напишеш в профила си от кой град си. При неправилно зададен въпрос няма как да получиш правилен отговор.А ти не знаеш какво да питаш! След това форумните тролове почват да хвърлят боб да гадаят и ти хвърлят леща. от което се объркваш почвече.Та въпроса ти би трябвало да бъде "Струва ми се ,че двигателя прекъсва или губя мощност или усещам вибрации" Изобщо дай дефиниция на думата "притрисане" .Аз ще ти дам допълнителна информация. На 50 км час Автомата не трябва да държи автомата на 1500 оборота. Възможните проблеми са много и без читав диагностик със съответната апаратура няма да си решиш проблема. Длъжен си след закупуването на автомобила да си направиш обслужване "нов собственик" Това включва всички течности и филтри,клапани,дросел, евентуално и ангренажен комплект. Сега към троловете: Няма как от скоростната кутия да има прекъсване, притрисане,придърпване и т.н. симптоми. Представете си че едни 200 кг се въртят и няма как масло ,свещ ,бобина да накара това желязо да спре да се върти.....Напротив...всяко едно прекъсване на двигателя ще се замаже ,прикрие от огромния въртящ момент ,който има скоростната кутия. така ,че спрете да давате криви съвети ,обърквате хората. Специално за Влади...Разрежи си филтъра на ск,кутия и ще се изненадаш ,че вътре има само цетка. От къде ги измисляш тези дивотии??? Кой ти каза че НГК са правилните свещи за твоя двигател? Денсо са в пъти по-добри и даже са по-евтини...??? Към Ноте: Като отидеш в Бултрако някой път се налага да им обесняваш кое е двигател ,кое е скоростна кутия.Фирмуер е лоша дума ,а и той никога не решава механични проблеми.Ти колко пъти сменя фирмуер на твоята кола? Марто_бо....Браво пич...само ти мислиш адекватно.В тоя режим двигателя няма 60 коня!
  20. 1 точка
    Не съм съгласен, ама никак. Тук коментирана система я съсипаха БЪРЗО и методично. Точно преди 30г., силно ентусиазиран, сложих бялата фуражка, запалих дъртата Жигула с надписи КАТ на вратите и излязох на пътя. Точно 5г. по-късно подадох рапорт за преназначаване в друга служба. Регионалният началник на КАТ, след като подписа рапорта ми каза - "Аз съм пред пенсия, цял живот съм работил в КАТ. Ти си първият, който доброволно напуска системата". Таааааа, тетака. Една от причините да се махна, даже бих казал причина #1, беше методичното съсипване на системата. Като прибавим към това манталитета на бившите милиционери (на всяко ниво) и манталитета на народа, мда ...
  21. 1 точка
    Виж тази тема с подобен проблем: Автоматична кутия или вътрешни карета Ако е бобина рано или късно ще светне "Check Engine" или най-малкото на диагностика ще излезе някаква грешка.
  22. 1 точка
    В случай на напълно неработеща Ел.рейка , може да я активирате като по време на запалване на двигателя дърпате волана наляво или надясно. Пробвайте няколко пъти.
  23. 1 точка
    Съгласен съм и с това, но не превишената скорост по магистралите е основният проблем за високия пътен травматизъм у нас.
  24. 1 точка
    Решението е много просто, повече камери и полицаи по пътищата. Не може да тръгна от София до Бургас през ускорителя за елементарни частици, наричан за кратко Тракия, и през цялото трасе да не видя нито една патрулка и нито една камера, а същевременно, през цялото време да фучат с над 200 и присветкват в лява лента. Ми да пуснат цивилки, които да циркулират и само за един ден ще си изплатят бензина за цяла година на цялото МВР.
  25. 1 точка
    Не е проблема в контрола. Проблема е в липсата на инфраструктура и възпитание. Бавно и методично съсипаха работещи системи, а сега се чудят как да оправят бакиите. Искаха прост народ, ето ти прост народ. Всеки ден жертви по пътищата. Проблемите са много и сериозни. Темата е тегава и дълга. За съжаление светлината в тунела е много далеч. Само помислете една Тракия колко живота спаси. Къде е Хемус, къде е връзката Търново-Русе? До кога ще се правят, че не виждат проблемите? Колко още хора ще загинат по тия тесни и натоварени пътища. Всички ги виждаме и знаем. Днес пак жертви….пак от неправилно изпреварване
  26. 1 точка
    Нали знаеш, че не КАТ ти взимат парите, да не кажа, че от тия пари нищо не влиза в КАТ. Всичко потъва в държавната хазна. Ела да видиш с какво сме оборудвани и какво караме. Трагедията е пълна, като навсякъде Но всеки си гледа от неговата камбанария🤷🏻‍♀️
  27. 1 точка
    Те тия пружини не са мойте. Разработих ги с инжинерите на Айбах на база на техни спортни пружини + 55 бутилка за газ /+90 кг. Нямат аналог на пазара...
  28. 1 точка
    Да не останете с впечатление, че постоянно си юркам харвито със скорости 140-150 км/ч. Няма такова нещо, в случая го направих, за да изпробвам, как ще се справи охладителната система с новия термостат. По принцип карам или по-точно се уча да карам нормално, след като почти двадесет години юрках здраво един Нисан Примера eGT. Сега се стремя, да не превишавам 90-95 км/ч по две основни причини, едната е, че гоня шейсетака и е крайно време, да махна тая тухла четворка, дето постоянно стои върху педала за газта , другата е, че на моторчето още повече му се услажда масълцето, когато стане дума за по-високи скорости.
  29. 1 точка
    Този типаж ел . рейки използват доста голямо количество ел.енергия, и привидно при неизправен акомулатор или заминаващ си започва да дава такава грешка. Така че най-вероятно проблемът в твоя случай е само акомулаторът.
  30. 1 точка
    Смени модула на електрическата рейка. Намира се отстраната на пасажера ,долу в краката в дясно зад пластмасата. Този модул дефектира много често и не само при CR-v , просто платката вътре корозира от конденз и първите признаци са насичане на волана, после след време въобще няма да тръгва ел. рейката. Сваляш модула , гледаш оригиналния номер ,който има и търси по моргите/ 150- 300 лв/. Като го слагаш новия модул първо махни клемата на акомулатора. После не ти трябва никакво обучение .
  31. 1 точка
    https://www.crvownersclub.com/threads/2012-honda-crv-ex-l-factory-amp-replacement.196531/
  32. 1 точка
    Да докладвам, как се развиха събитията, около сагата със загряването на двигателя. По ваши съвети и по съвет от Иван Фена, реших, че като наложителна, първа крачка се явява смяната на термостата. Съответно поръчах такъв на Иван и го получих миналия петък, а в неделя преди обяд го смених с помощта на брат ми. Проблеми със смяната нямаше, но обезвъздушаването явно малко ме затрудни, защото вероятно беше останал някъде по системата въздушен джоб, който предизвикваше противоречиви показания за температурата. В тази връзка, не е лошо, да ме консултирате за правилния начин. Та, направих, каквото знам за обезвъздушаване на системата и то няколко пъти, след което опънах харвито на магистралата със 140-150 км/ч и на газ и на бензин. Резултатът беше следния, първоначално стрелката се движеше ту нагоре, ту надолу в синия сектор и накрая се застопори на около 1/3-та от червения сектор в синята зона. При намаляване на скоростта, веднага заставаше в нормално положение, малко под средата на синия сектор. Тоест, имаше подобрение, защото изчезна подскачането на стрелката, когато е в близост до червения сектор, но на практика пак показва някакво загряване. През деня обикалях из града по работа и стрелката отново се движеше ту нагоре, ту надолу, без да приближи опасно червения сектор. При всяко изстиване на двигателя преглеждах нивото на охладителната течност, както в радиатора, така и в разширителното казанче и на два пъти се наложи, да доливам течност на двете места. Вчера сутринта, отивайки на работа, не съм напъвал колата, но на връщане минах по магистралата и й дадох зор. За петнадесет километра ускорих първо до 140 км/ч, вторите 5 км ускорих до 150 и последните 5 до 160 км/ч и този път стрелката за температурата не мръдна от нормалната си позиция, малко под средата на синия сектор. Превключвах няколко пъти на бензин и на газ, но нямаше никаква промяна. Според мен, пу-пу, да не чуе дявола, проблемът е решен и най-вероятно е бил в термостата. След правилното обезвъздушаване, всичко си е дошло на мястото и сега няма признаци за загряване. Все пак имам едно на ум и при първа възможност ще опъна харвито по стръмен път, за да съм сигурен, че този проблем няма да се повтори отново.
  33. 1 точка
    Вчера, на Русенското ЕКО - до Ялта. Докато бяхме 2 коли - 11+, после останах сам - 12+. Не съм впечатлен, но бива, ама не е като в Монтаната.
  34. 1 точка
    Здравейте. Проблема е решен. Оказа се, че датчика на рейла и горивната помпа са засмяна. Сменени и всичко работи.
  35. 1 точка
  36. 1 точка
    Управата на форума не е гарант за никого. Това как авторът ще си развие темата и реномето си е функция на действията му и като гледам той добре знае това. Благодаря за загрижеността (без ирония), но понеже не сте в кухнята няма как да знаете, че такива няма. Дори и да имаше, това щеше да е наша грижа. Мога да Ви кажа, че каквато и друга кола да кара, с участието си от близо 2 години тук, той допринася несравнимо повече за съществуването на форума на фенклуба, отколкото много хора, които през годините го яхаха само за печалбарство и докато имат полза. Бил съм наиграван от доста хора, които карат Хонда, та от тогава не вярвам в приказки. И с това предлагам да прекратим дискусията извън основната тема. Няма да разчиствам веднага, за да няма скрито-покрито. Нека се вижда за известно време.
  37. 1 точка
    Ефекта за мен е неповторим и супер +30мм задни пружини Айбах от Маркони.Пружините са Heavy Duty и са с 30 мм по-високи от стандартните за Хонда. При мен това се получи,по стегната возене няма го това заклащане,колкото и да се товари отзад не кляка така засега с 150кг. Това е преди пружините Това е след Това е отзад Това е отпред
  38. 1 точка
  39. 1 точка
  40. 1 точка
    Ми и аз съм от доволните.... 👍 Хората ми доставиха пълен комплект (от/до - 15 неща) , оригинални части за ангренажа, на добра цена, преди два месеца. Такава беше цената и в Бултрако, но преди 7 години, а сега е почти двойна 😊. Това е бизнес или търговия, като мен ме устройваше и направихме сделката, но друго ме впечатли в тези хора: На връх Септемврийските празници, ми изникна пътуване, но едната Хонда беше в сервиза за смяна на въпросния ангренаж, та се наложи да пътувам с Хондата на жената . Да ама като я прегледах преди пътуването, установих че хидравличното казанче, е почти празно. Сетих се за тях и въпреки че беше 19:00 ч.,( а и празник, нищо не работеше, а ми трябваше оригинално хидравлично масло), реших да им звъна. Естествено не работеха, (даже не бяха и в София), но направиха огромен жест, да изпратят едно момче да отвори магазина, та даже и да ми го докара, въпреки че и аз можех да си го взема от там..... Това е!!!
  41. 1 точка
    Това си е бебе Акура МДХ, мисля че се радват на голям успех на визията на последната, наистина е голяма кукла, ама голяма и затова залагат на сигурно.
  42. 1 точка
    Това е подходящата грес https://www.tech-co.bg/bg/produkti_auto/pasta-spirachna-hidravlika-ate Тази грес, която ти си посочил е за гърба на накладките и водачите на накладките, тоест не е подходяща за водачите на апаратите.
  43. 0 точки
    Щото една девойка се обади ,че тук в гаража съм си правел пружини.Викам ей сега ще врътна едни..:)
  44. -1 точки
    Точно тази добавка е с временен ефекта ,при следващото опресняване и без нея положението става много зле. Автомата рита като катър.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...