Jump to content

angel4y

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно angel4y

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    crv
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. @tanas4o_ С тези твои техн. познания клонящи към 0 заблуждаваш хората....Като не си сигурен в нещо не го препоръчвай (безплатен съвет) !
  2. @Петър Киров Нали по -рано написах че първи признаци на повреда на модула на EPS са насичане на волана, и подобни аномалии. Просто купи си друг или вземи назаем друг модул и пробвай, какви втулки как ви 5 лева ?????
  3. В случай на напълно неработеща Ел.рейка , може да я активирате като по време на запалване на двигателя дърпате волана наляво или надясно. Пробвайте няколко пъти.
  4. Този типаж ел . рейки използват доста голямо количество ел.енергия, и привидно при неизправен акомулатор или заминаващ си започва да дава такава грешка. Така че най-вероятно проблемът в твоя случай е само акомулаторът.
  5. Смени модула на електрическата рейка. Намира се отстраната на пасажера ,долу в краката в дясно зад пластмасата. Този модул дефектира много често и не само при CR-v , просто платката вътре корозира от конденз и първите признаци са насичане на волана, после след време въобще няма да тръгва ел. рейката. Сваляш модула , гледаш оригиналния номер ,който има и търси по моргите/ 150- 300 лв/. Като го слагаш новия модул първо махни клемата на акомулатора. После не ти трябва никакво обучение .
×
×
  • Създай нов...