Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 15.09.2023 in all areas
-
3 точкиОсновният "неочакван" разход бе решението ми да се направи мотора. Като я купих - огледах го колкото може и реших "да карам така", ноо ... временно беше. Годинките и наливното 10 - 40 не прощават. После Фена го разкости (виждат се леглата в буталата на маслосъбирателните сегменти и лъзнатите биелни лагери) и каквото реши, го смени с каквото трябва. От тогава 9 месеца и 6000км не пипа грам масло, а малолитражка се "настъпва". Ако нещо се е прееб@ло, да е "родила" до сега. Аз само сложих "финален щтрих" на работата му.
-
2 точкиИ аз съм сравнително отскоро със сивата Yuasa. Старата черна една вечер каза "сори, ама приключих", добре че бях близо до нас та се прибрах на собствен ход. https://t-auto.bg/продукт-9349405-производител-yuasa-стартов-акумулатор-ybx5057.html Спряха да ми горят крушките на фаровете, даже една грешка в SRS модула, която се появяваше от време на време утихна.
-
2 точкиВиждате една интересна снимка, на която е уловен момента, в който водолаз докосва с ръцете си едновременно Северна Америка и Европа . Това е възможно в Исландия, където може да се гмуркате в ледени води и да плувате между тектоничните плочи на двата континента. По света има много природни събития и явления, които привличат вниманието. Този конкретен феномен в Исландия обаче не е много известен. Мястото, където е възможно подобно събитие, е Националният парк Thingvellir, където е и езерото Thingvellir . В него се намира подводното ждрело Силфра, където има пукнатина, която разделя евразийската и североамериканската тектонични плочи.
-
1 точкаПиша за следващия с подобен проблем. Решиха проблема при мен, поради това че единия ключ е клониран без да е вписан в компютъра като се прецака съм разбъзикал компютъра и затова и двата ключа който са с един код не тръгвали. Минах със смяна на чипа и вписването му в компютъра.
-
1 точкаБултрако са ми казвали, че не могат да ъпдейтват фърмуер на канадски коли. На мен ми отказаха за пилота. Освен това рекол-а си остава да ти виси дори да си ходил заради акция при тях.
-
1 точкаAiM GT планира програма Honda за два автомобила за 2024 г Екипът на Honda AiM GT планира да пусне два NSX GT3 Evo22 в DTM кампанията през следващата година... Honda може да бъде представена в решетката на DTM през следващата година след съобщение от екипа на AiM GT, че планира да влезе в немската серия. Стана интересно. https://sportscar365.com/other-series/dtm/honda-team-aim-gt-planning-two-car-program-in-2024/?fbclid=IwAR0XXhGmsNAuW8Z_O3mgQWt4gkeFLXsMCITbFjOcDG8JAK7Uk_Ow0AVVugA
-
1 точкаКолега pgenov, накратко от снимката на твоя Owner manual и интернет каталозите четейки между редовете улавям следното: 1) Honda препоръчва и каталозите изписват, че за целогодишна употреба са маслата Honda Engine Oil #1.0 (SAE 0W-16) и Honda Green Oil (SAE 0W-20). Т.е. наблягат разбираемо на две ОЕМ масла. Изписани са и нямат нужда от разяснение. Един вид, взимаш и ползваш. 2) После са изброени спецификациите ACEA A1/B1, A3/B3 и A5/B5, но с една уловка. Те и да се напъват и да искат не могат да бъдат SAE 0W-16/0W-20. Т.е ще присъстват в други класове от рода на SAE 0W-30/5W-30. Затова онлайн каталозите не ги дават като year-round употреба, а като temperate (умерен) климат, което си е пак все сезонно - SAE 0W е при -35С, а 5W при -30С. 3) ACEA A1/B1 е отпаднала и се заменя от SAE 0W-20 ACEA C5. 4) Подозирам, че Honda Green Oil първоначално включва някоя от модерните спецификации на API/ILSAC. Много масла на пазара са едновременно напр. по SAE 0W-20 API/ILSAC и ACEA C5/C6. Така че ти удовлетворяваш критериите както на Honda Green Oil SAE 0W-20, така и на ACEA A1/B1. 5. За този двигател оставащи позволени опции са SAE 0W-30 (за предпочитане в ACEA A5/B5) и SAE 5W-30 (за предпочитане в ACEA A5/B5). Понеже черно на бяло присъстват в Owner manual-a, онлайн каталозите нямат избор и дават предложения по тези критерии. 6. Ако не искаш да избереш SAE 0W-16/0W-20, то между SAE 0W-30 ACEA A5/B5 и SAE 5W-30 ACEA A5/B5 ти препоръчвам да намериш конкретно масло на Ravenol, което по вторите критерии добавя и най-новия стандарт ACEA A7/B7 с предимства: Защита от LSPI, защита от разтягане и износване на веригата и най-новия тест за икономия на гориво на Toyota, първоначално вграден в SAE 0W-20 ACEA C6 масло. Недостатъци - по-малка защита на катализатора в дългосрочен план. Или накратко: Отлична опция е т.4), също много подходяща е SAE 5W-30 ACEA A5/B5, (в комбинация от A7/B7)... Поздрави
-
1 точкаЩе пиша и в акордския раздел, но в тази тема намерих повечето информация, която доведе до избора ми. Става дума за Акорд 6, F18B2. Имам колата от октомври 2019г. и досега беше с някакъв акумулатор, който не знаех какъв е и кога е слаган. Днес сутринта запали малко по-тегаво и реших докато "работя" да поразгледам темата. След работа въобще не завъртя, дадоха ми ток и директно отидох при един доверен акумулаторджия. Човекът замери каквото трябваше и каза, че колата зарежда нормално, няма утечки, а настоящата батерия е набор 2016, дъщерна марка на Exide и е цяло чудо, че е изкарала толкова време. При току що изгасена кола (изминала 20+км от подаването на ток) имаше 260А стартов ток. Ако я заредя имах шанс да изкарам до първите студове, но трябваше да се подготвя психически (и финансово) за нов акумулатор. Попитах какви са ми опциите. Варираха от 120 до 170лв. Спрях се на сива Yuasa YBX 5027 65Ah/640A стартов ток за 158лв с връщане на стария акумулатор. Оказа се, че точно тези акумулатори са ги заредили преди няколко дни - произведен е 07.2023г. Реших да не чакам студовете. Времето ще покаже дали съм постъпил правилно.
-
1 точкаСходен ден проблем при мен се оправи чрез хубаво измиване с водоструйка отдолу, като се набляга около гумите. Обясниха е ми, че гривните на абс се зацапват и това взе , че свърши работа.
-
1 точкаС този бюджет... или 2.0 бензин или 2.2 дизел. Трудно ще намериш 2.4 в добро състояние за 16000лв
-
1 точкаЗа нашите двигатели според оил селектора на равенол на първо място излиза RAVENOL SSV Fuel Economy SAE 0W-30, което е по ACEA A5/B5, API SL. Карал съм с него-доволен съм, разход не съм имал, но като цяло рядко влизам във високи обороти(над 4500). Сега съм с Shell Helix Ultra 0W-30 A5/B5 и имам събективното усещане при студен старт че двигателя се развърта една идея по-леко(зимата ще видя как ще е). Ако не те притеснява цената това е изборът от гамата на равенол.
-
1 точкаЗдравейте, Колеги Докато си говорим с Fakira за HR-Vтата се присетих, че не потвърдих изрично дали са свършили работа гърците. Направили са обновяването. Прикачам актуална версия на серийния номер на кутията. Извинявам се за голямото забавяне. То е защото не намерих човек, който да провери версията и от около месец вече имам “джаджа”, с която сам я проверих.
-
1 точкаЗдравейте, след още една смяна на датчика, от посочения магазин от колегата "mladm" всичко си заработи както трябва.
-
1 точкаИ аз имах същия проблем. Смених задния датчик и всичко си дойде по местата. Оригиналния спря да работи, взех си от алиекспрес смених го и започна да работи на обратно както при теб. Поръчах пак от алито но от друг магазин (препоръчан тук във форума) и вече си работи както трябва.
-
1 точкаСъгласен съм. Може да съм се придървил на някого. И аз съм човек в крайна сметка, и някой път емоциите взимат превес. Въпросът е обаче, дали отсреща човека не е придизвикал това ми поведение по някакъв начин? Държа да отбележа, на ден комуникирам с над 150 човека, и когато някой седи и ми дудне по телефона за някаква дреболия, аз просто затварям. Премислям нещата, емоциите си отиват, и тогава пак се чуваме. Ако човекът продължи да храни, аз просто прекратявам комуникацията. Все си мисля, че имам пълното право да работя, с когото си поискам, нали? И по-важното е да попитаме всички... Нека всеки, който е останал недоволен от държанието ми към него да си каже! И нека всеки, който е останал ДОВОЛЕН от отношението ни, нека и той да каже...
-
1 точка@Rakeem Honda Engine Oil #1.0 SAE 0W-16 Приложение: хибриди от 2018г., бензин от 2015г. и с PF от 2018г. Източник: "Новите тенденции при Honda" https://www.yacco-bulgaria.com/novini/novite-tendencii-pri-honda Honda 08215-99974 с търговското наименование: HONDA Ultra NEXT (Earth Dreams Technology), производство на Idemitsu, и e SAE 0W-8. Honda 08216-99974 e съответно 0W-16 (този номер го срещам в нет-а и като 0W-10 ! ). Това е Honda Ultra Green. Honda 08232-P99S1LHE (този си е 0W-20 Hybrid). RAVENOL Extra Fuel Economy EFE SAE 0W-16 е с препоръки за използване във всичките горни 3 спец. на Хонда. И не заради вискозитета, а заради състава и присадките си. Honda 08232-P99K4LHE това е 0W-20 Honda Type 2.0. До него, по присадки, най се доближава RAVENOL DFE SAE 0W-20 по данни от лаб. анализи, но не напълно. За сметка на това пък, DFE има по добри базови масла и физико-химични х-ки.
-
1 точкаРазбита втулка на Рейката откъм десния накрайник. Подлежи на рециклиране. За момента съм чул добри думи за Auto Меchanic София. Погледни в групата във фейсбук, има координати на сервиза, специализиран е в ремонт на рейки.
-
1 точка@pgenov Ако държиш на 0W-20, вместо Ravenol ECS бих избрал DFE. @Rakeem Honda Engine Oil #1.0 e 0W-16. Именно то се препоръчва за икономия на гориво в книжката. Разликата в работните вискозитети между RAVENOL EFE 0W-16 и RAVENOL ECS 0W-20 е само 0,7mm²/s. Така, че не е никаква драма...
-
1 точка@Go6k0 Правилно си се насочил към моделите масла. SSV e TOP масло. Бих избрал него. Шелчето е бюджетен вариант, ако ти се свиди да си купиш SSV. Филтри - от Ronin7.
-
1 точкаЕдинствено в България могат да ти се разсърдят за това, че си си поискал парите дадени на заем преди 2-3 години.
-
1 точкаHonda Pilot е с J35Z4, моята Акура е J35Z2. 1. Аз я карам вече над 5000 км. на газ. 2. Според зависи от 9,4 на първокласни пътища (90 - 100 км/ч) на магистралата е около 11/100. При Пилота може да е малко по-висок заради 5 степенния автомат и аеродинамика на тухла четворка. Градския разход от 15 е трудно постижим. По-скоро към 20 3. В Овча купел (защото си от София) биха го направили. 4. Аз я изключих. 5. Части се намират. Американските модели вече навлязоха доста.
-
1 точка
-
0 точкиЖена влиза в бар: - 2 големи уискита! - казала тя сопната. - Ама ще успеете ли да ги изпиете, все пак големи, че и 2? - попитал барманът. - Абе, споко, аз съм от Сливен! Изпила ги тя и казала: - Още 2 големи... - Ама сигурна ли сте, няма ли да ви дойдат много? - отново попитал барманът. - Абе, спокойно бе, аз съм от Сливен! - отвърнала самодоволно жената. Обърнала и тях и казала: - Сега искам двама мъже! - Сигурна ли сте? Двама няма ли да са ви множко, ще издържите ли?! - попитал с недоумение барманът. - Абе спокойно бее, аз съм от Сливен! - отвърнала отново жената. След 3 часа жената едвам се довлякла обратно на бара, погледнала бармана и попитала със сетни сили: - Защо не каза, че и мъжете са от Сливен, бе?!
-
0 точки
-
0 точкиНе знам дали търсиш кола или клиенти, но ако е първото, то се бръкни за повече и вземи нещо по-ново. 16к за адвокат са джобни пари. Отделно за тези пари няма да вземеш нищо читаво от този модел, без риск да висиш по сервизите. Някак си несериозно ми звучиш, кадърните и успешни лойъри карат последни модели баварци и мерджани, а ти хондичка за 16к. търсиш.
-
0 точкиЕдин добре облечен господин отива на нудистки плаж. Като го видели нудистите веднага наскачали и започнали да го питат защо се появява там с дрехи, а той най безцеремонно им отговаря: - Защото съм извратеняк!
-
-1 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00