Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.05.2023 in all areas

  1. 2 точки
    Както казва един приятел - “Тоя Сивик е в рая” 😂 Смених предните накладки на R-a Махнах старите ОЕ и сложих TRW да изкарат последен цикъл на дисковете ( АТЕ ). Смазах всичко с керамична паста а водачите с тази червената от комплектите за водачи и се наложи да сменя 1 маншон на водач. Поради липса на такъв, сложих от D14-ска преден който пък пасна идеално.
  2. 2 точки
    Смених и предните накладки. Приготвил съм нови АТЕ дискове и ОЕ накладки обаче старите дискове ( отново АТЕ ), макар и с ръб, имат хляб за 1 накладки. Старите ОЕ Jurid си свършиха работата идеално, прегрявал съм ги, спирал съм екстремно и не съм имал никакви проблеми. За първи път слагам TRW и ще видя как ще се държат. Взех за S2000, че са еднакви с моите. Не мина и без малко драма, едното маншонче на водача пукнато и водача едвам се връща. Чудех се как да го направя, че да не разглобявам отново тия дни и се сетих, че имам от D14-ската предни и задни. Предните са близки до тези на R-a, стана идеално та и Type R да носи малко духа на Aerodeck-a 😄
  3. 2 точки
    LED Philips Ultinon 9100 на дългите. Сега идеята беше да идат на късите, но въздухозаборника на левия фар не оставя място: Иначе светят ненормално добре, диодите са дори по-малки от жичката на халогена, пробвах ги на десния фар, никакво заслепяване (доколкото може да се разбере през деня). Интересно защо стоят под ъгъл 45 градуса? Имат винтче за завъртане, може би трябва да го използвам за да ги завъртя и диодите да стоят отдолу под ъгъл 90 градуса?
  4. 2 точки
    Синковеца пак е ровил по магазинчета. Но този път е уловил достоен раритет.
  5. 1 точка
    Здравейте, от проченето в интренет разбрах, че Сивик 8, специално 2006г. производтсво, имат някакви сериозни (разбирайте често срещани) проблеми с HFT (Hands Free Telephone) системите си и по специално модула намиращ се закрепен на кората под волана, който контролира bluetooth системата и тази за гласов контрол. Проблема се състои в това, че доста често този модул дефектира и започва да консумира електричество дори и при изгасен двигател. Тока който изтегля е в диапазона 0,20-0,52 A, което смъква и без това малките акумулатори на сивика (45 Ah) за около 5 дни в покой, до 7-8 V, което е крайно недостатъчно дори и за опит за палене. С това се сбъсках и аз, такива ми бяха показанията за консумация още преди да разбера къде всъщност е проблема: Виновникът, както и темата посочва се оказа въпросният HFT модул, който при мен е със следния сериен номер: Ако нямате други проблеми с модула, не си играйте да го разглобявате (по разбираеми причини) Проблемът на този модул е, че явно нещо по чиповете се бъгва и самото устройство не успява да "заспи" както трябва. Тъй като познанията ми не са на такова ниво и допълнително не успях да открия никаква информация в интрнет как би могло да се реши проблема, бърникайки по самата платка (а инямам необходимото оборудване), решението беше да се сложи реле, прекъсващо подаването на захранване към модула при угасен двигател. Един от всичките кабели в буксата, която се включва към модула е с постоянно 12 волтово напрежение, без значение от позицията на ключа и това дали изобщо е поставен. Идеята беше да прекъсна именно него.В чуждата литература го наричат BackUp Power и го обясняват като минималното напрежение, което трябва да поддържа паметта на модула. Не знам какъв му е точния случай, но определено не е това. Автомобила ми изкара седмици на ред с разкачен модул, при което не изгуби информация нито за свързания телефон, нито за въведените контакти. Така че загуба на памет и проблеми с постоянно pair-ване не бива да ви притесняват. Определено друго му е приложението. Въпросният Back Up Power е с оригинален цвят БЯЛ със сиво, който обаче се вижда назад в кожуха, на снимката е Жълт със сиво. Тук трябва да посоча, че при мен цветовете на самия конектор и тези вътре в кожуха се различаваха, явно времето си казва думата. А сега и към самият MOD. Необходимите инструменти и консумативи са: реле (като показаното на снимката), женската букса към релето (не е задължителна, но определено е по-добре, от колкото да връзвате кабелите директно към крачетата на релето), 10 см термошлаух (отново не е задължителен), изолирбанд, макетен нож, малка отверка (помага при разкачането на корите) Първо разбира се разкачате кората под волана, като за целта първо махате малката кора в ляво и развивате един винт, след което внимателно издърпвате напред голямата кора. Внимавайте като махате голямата кора, имате минимум 2 конектора, които трябва да откачите преди да я захвърлите на страни - този на HFT модула, и този към малката интериорна лампичка, осветяваща пространството в шофьорските крака. Разкачената букса на HFT модула изглежда по този ночин. Виновника за цялото това занимание върви по Pin 11 Back Up Power-а, на сминката - кабела долу в ляво: Преди да сте разкачили акумулатора, което е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, понеже ще режите и оголвате кабели, по някой от които върви постоянен ток и не искате да укасите инсталацията, направете следните измервания за да сте сигурни че сте се насочили към правилните кабели: На угасен двигател, дори и без поставен ключ, измерете напрежението идващо по жълтия на снимката (иначе бял) кабел (долу в ляво) - трябва да е постоянен 12V. Ако искате можете да си замерите и другите, при угасен двигател, не би трябвало да имате друг постоянен +. Замерете кафевия кабел на снимката (иначе на вътре в кожуха си е лилав) - на угасен двигател/без ключ трябва да е 0, при контакт или запален двигател трябва де 12V. Чения кабел няма какво да го мерите, там си знаете С тези три кабела ще си имате работа. За да ви е по лесна работата е необходимо малко да махнете кожуха на кабелите. На следващата снимка се вижда и странното преливане на цветовете на кабелите: Схемата, по която ще се работи е следната. Трябва да оголите черния кабел (масата) и да го свържете към краче 85 на релето. Трябва да оголите лилавия кабел (този с напрежение само при контакт) и да го свържете към краче 86 на релето. Трябва да прекъсните белия кабел (Back Up Power-а, този с постоянното напрежение). Кабела, който идва от двигателния отсег връзвате към краче 87 на релето, а този които стърчи от буксата, към краче 30 на релето. Това е цялата философия, направете един тест, преди да затворите всичко по обратния ред. Положението с консумацията след интервенцията трябва да изглежда по следния начин (минуса не го гледайте, боднал съм кабелите на обратно ): Всичкото това нещо струваше около 5 лв. ако не бъркам и отне около 30-40 минути, понеже мерих токовете на всяка стъпка от опасения да не сгафя някъде. Надявам се ако има колеги с подобни "детски болести", темата да им бъде от полза.
  6. 1 точка
    Моята е с 1.5 мотора и ръчни скорости. Вече е на 70к, занулил съм е от началото и средния ми разход до сега е 6.9. Разхода на модела е поносим. Не виждам смисъл да монтирам газ, още една система за обслужване и евентуални проблеми.
  7. 1 точка
    Привет! Ето обещаните клипчета (в действителност не е толкова шумно, но все пак си се чуват и компресора, и вентилатора): https://drive.google.com/file/d/18mVKQ3Y3GuWRYe5EwYkiSMEcKplJ8EDh/view?usp=share_link https://drive.google.com/file/d/19-3pbitclcXSOFouQJBGUmS-l5KeyImL/view?usp=sharing Резултатите от Saund Meter на телефона са : 58 dB на Silent, 60 dB на Medium и 63 dB на Turbo. Резултатите са с включен компресор и еднакви като стойност, без значение от разстоянието (от 60 до 150 см).
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Моята шофьорска седалка също се клати. Бях намерил сервизен бюлетин преди години... важи за CR-V и Element 2002-2007. Под гайките, които този юнак на клипа е стегнал има "втулки", които се разбиват с времето. Не помня къде съм забутал PDF файла, но намерих скрийншоти от него и на ремонтия комплект, който бях открил по чуждите сайтове... Така и не се хванах да го оправя това, защото доставката на комплекта излизаше 3-4 пъти цената на самия комплект. Говорим преди 3-4 години. Сега може да има по-добри оферти след като CR-V II станаха доста масов автомобил по нашите географски ширини.
  10. 1 точка
    Перез не знам колко грешки направи цялото състезание. Като гледах highlights сигурно бяха 4-5 и то всеки път от тъпа по-тъпа.
  11. 1 точка
    Тогава огледай с огледалце, ако може отдолу, може да се види... Ако там има течове, трябва да се отвори и сменят всички О пръстени...
  12. 1 точка
    Когато сте при любовница ,паркирайте на мястото на мъжа и.Оставете си номера на телефона!Той ще се обади да си махнете колата!!! Пълен с живот и дълбоко удовлетворение, до леглото лежеше презерватив...
  13. 1 точка
    Снимки има ли от кривата глава.? Снимки от видимо избилата гарнитура има ли?...Ти установи ли нещо лично от написаното от теб или преразказваш?
  14. 1 точка
    Аз смених 3 ремъка, докато разбера какъв е проблемът - теч от помпата. Разглобих помпата и смених всички о-пръстени вътре - край на течовете! Точно този на изходната тръбичка не съм го пипал!
  15. 1 точка
    Здрасти, Да става аз съм си ги направил, само ти трябват малко познания по ел. за да може да се свърже някои кабели след като използваш адаптера, които ще получиш с китайската навигация. А за задната камера: Тя е на 7V - всеми си DC/DC конвертор за да я захранеш през него - нагласяш го на 7V , аз използвах този: https://vikiwat.com/modul-dc-dc-konvertor-ponizhavasht-123-35vdc-3a-3-bg.html Приложени ти изпращам повече инфо за сигналине на ориг. навигация. Лично си бях писал с друг колега следното: на линка съм качил снимки от връзките, които съм правил - кабели също така, схемите на колата и по кои схеми съм работил, също и схемата на връзките на навигацията, която имам https://drive.google.com/drive/folders/11basvFYLYW88Nqn4oKcGFZscJlqVkYg0?usp=sharing основните неща ги има с преходен кабел, който идва с навигацията ->трябва да вържеш: 1. камерата с DC/DC преобразувател https://vikiwat.com/modul-dc-dc-konvertor-ponizhavasht-123-35vdc-3a-3-bg.html от сигнала за задна 2. бутоните на волана 3. захр. за субуфера ---- друго не се сещам аз работих по тази схема: виж G-drive линка - в розово е кабела, който ще дойде с навигацията и вържеш към ориг. инсталация/ букса - в оранжево съм белязал какви допълнителни сигнали съм взимал от другите букси
  16. 1 точка
    Попаднах случайно на този сайт: https://www.startmycar.com/honda/accord Доста нагледно са представени нещата по нашите автомобили и се надявам да са ви полезни!
  17. 1 точка
    Колеги, настройката за такъв вид реклами е изключена. При мен май се изчистиха, кажете как е при вас.
  18. 1 точка
    Добър вечер на всички, да информирам, че пружините пристигнаха! Сега остава да намеря време да ги сменя... Поздрав на всички, ще кача снимки от смяната.
  19. 1 точка
    Не знам как трябва да е и при кой как е, но при мен сега на режим Random All не мога да върна песни назад....
  20. 1 точка
    Да ъпдейтна темата. Доста неща се събраха да правя и да обслужвам тази година. Хубавото е, че повечето неща успявам да свърша без да ходя по сервизи към този момент. Освен задни накладки, сметних и тампоните на макферсона. Имах някакво глухо тропане от страната на пасажера и предполагах, че е от там. Задните накладки взех Textar, защото са същите като ОЕ производителя. Поръчал съм и 2 нови задни апарата и чакам с нетърпение да ги монтирам когато дойдат. Лагер-тампоните на макферсона си бяха за смяна, по-точно лагерите най-вече. Ръждиви, при поклащане с ръце, тропащи. Тампоните изглеждат добре. Прахоуловителите зле а стоперите за подмяна и 2-та. Хубавото при този комплект на SNR с лагер-тампоните е, че лагерите са на SKF също като ОЕ. Тампоните са на различен производител. Номера на SNR e KB674.03 комплект. Прахоуловителите с тампона стопер са на Kayaba 910132 което отговаря на 2.2 дизел, 1.8 бензин и Type R но US модел ( FD/FK ). Въпреки всичко, не ми се чакаше друг комплект и монтирах този. Тампона е леко по-дълъг но това няма значение. Проблем ще е ако е по-къс. След смяната, колата се усеща по-директна и при преминаване на легналите полицаи доста по-стегната. Взех и и 2 нови летни гуми, че старите бяха почти на слик. Подмених въздушният филтър с ОЕ и маслото отново със същото което беше миналата година и за няма и 2 месеца навъртях 3000км. Доволен съм от Лики Моли за момента и не мисля да го сменям за сега. Ако излезе нещо по-добро и по-изгодно тогава бих се замислил.
  21. 1 точка
    Покарай я така и я пази сток за следващия и собственик, понеже не е точно подходяща за модване. Така или иначе е далеч от аналогичната type R.
  22. 1 точка
    @Kadsana, ако си млад шофьор, какви модификации искаш? Свикни първо с трафика, натрупай опит пък после модифицирай.
  23. 1 точка
    Първо бе словото. После - А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ь Ю Я А натам всичко останало - и форумът.
  24. 1 точка
    Иначе взех и това, че грайфера на 2 от летните беше близо до слик.
  25. 1 точка
    Смених тампоните на макферсона. Снимал съм да се види за колегите с 8ма ген, че тампона на SKF е 1:1 с ОЕ в пликче Хонда на двойна цена и нагоре.
  26. 1 точка
    Със сигурност ще свети пак.Трябва да сложиш поне еднопътен катализатор ,за да не хваща липсата му.Не са скъпи...300-400 лв е един.Иначе втора употреба оригинален си върви 800-1000 лв ако е читав. Ония дето изкупуват катализаторите по каталог дават 1000 лв за брой.Говоря от името на потърпевш, който с полицията ,крадеца и оня дето го е купил седяхме в една килия...Крадеца се оттърва с 2 счупени ръце,търговеца с 2 зъба , а аз с условна присъда засега ама обжалвам.Обещаха ми обществено полезен труд...:)
  27. 0 точки
    "Хубавото" на чая е, че можеш да го пиеш по време на работа. "Хубавото" на уискито е, че изглежда точно като чай.
  28. 0 точки
    Врачански комплимент: - Убава ли съм? - Нищо ти нема!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...