Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10.02.2023 in all areas
-
3 точкиДа! Днес я взех,оказа се малкия 😈 Бобина на втори цилиндър беше заминала. За час беше готова,само дето цяла седмица чаках час за сервиза. + 50 лв пътна помощ за 1-2 км до сервиза😄 но важното е ,че всичко е свършено. Благодаря на отзовалите се,със съвети.,😉
-
1 точкаВ крайна сметка се оказа, че има аларма Случайно забелязах, че все пак има мигаща лампичка на таблото. Направих пробата със свален прозорец и просвири. Явно няма датчици за вибрации обаче. Блъсках ама няма никой, само на отваряяне на врати сработва. Афтърмаркет алармите имат такива функции, само да пипне някои и пищи
-
1 точкаИ аз отчитам, че е много голям багажникът и първенец при конкуренцията. За вратите не знаех, а подът не е ли равен или почти и при старите Црв? Това за мен е наистина много яка екстра, даваща повече комфорт на краката. Иначе забелязал съм, че е по ниска от предишните и че при бензиновите крайните гърнета провисват, а и не ги намирам за добре изглеждащи.
-
1 точкаТова не го пиши във ФБ групата,че ще стане чудо Там 4-та генерация е най-грозната от всички. Много се забавлявам. Мисля да ходя на психолог да проверя какво сбъркано има в ценностната ми система, че я намирам за най-красивото Cr-V досега Инак вече съм го писал на 4ката има 576 литра при вдигнати седалки, която я прави с най-голям обем на багажник в своя клас. Сравнявал съм с RAV4, X3, CX5. Няма да говоря за останалите предимства, но ще споделя 2 които забелязах и не са много известни. Вратите се отварят почти на 90 градуса и пода отзад е равен.
-
1 точкаНай-лесно се разбира дали има аларма /и дали работи/ като заключиш колата с отворен прозорец, изчакваш 1-2 минути и отварящ вратата отвътре през прозореца. Трябва да се задейства клаксона! Нямам спомен да съм имал лепенки на прозорците на моите ЦРВ-та. Това е от ръководството на български: "Когато се включи алармата на системата за сигурност Индикаторът за аларма на системата за сигурност, който се намира в приборното табло, мига. Когато интервалът на мигане се промени след около 15 секунди, системата за сигурност е включена. За да отмените алармата на системата за сигурност Алармата на системата за сигурност се отменя, когато автомобилът се отключи с помощта на дистанционното управление, безключовата система или контактният ключ се завърти в положение ON II *1. Едновременно с това изгасва индикатора за аларма на системата за сигурност."
-
1 точкаИма отделен раздел във форума за газифициране мисля. Иво Ленков го хвалят, имам опит с него, доволен съм. Изглежда кадърно монтирана уредбата, отне 2 дни. Колко време е работил по колата не мога да кажа.
-
1 точкаПри ревизиран стартер като хората трябва да върти все едно ще изхвръкнат буталата. При мен поне така е ефекта след рециклиране и нов акумулатор. Но въпреки това, сега на големия студ пак върти бързо, но пали по бавно сутрин първия път.
-
1 точкаНе, не ми липсвате въобще. Съмнявам се, че ще липсваш на някой. Карперушка със сигурност.
-
1 точкаИ аз да се намеся с мойте 5 стинки, освен обезвъздушаване парното може да отслабне и по друга причина, течнсота си търси наи лесния път за минаване, никои не може да я задължи да мине през радиатора на парното ако и е по лесно да мине през изпарителя, в такъв случаи е нужно на някои от маркучите на изпарителя да сложи една тапа с умалителен отвор, примерно отвора на маркуча е 12мм слага се тапа с дупка 6мм, така се създава "пречка " на антифриза да върти най лесно през изпарителя и му се усвеличава дебита през парното п.п. на изпарителя му е предостатъчен дебита на гореща течност през тая 6мм дупка така че споко няма нито да замръзне нито да му се промени нещо, единствено може да вземе да обръща на газ минута две по късно И още нещо, ако изпарителя ти е над нивото на капачката на радиатора винаги когато пипаш нещо по водната система ще се налага да обезвъздушаваш и от самия изпарител
-
1 точкаДа дам пак обратна информация - 5 хил. км след ремонта и след повторната замяна на елринг с виктор рейнц няма разход на масло.
-
1 точка1. Стартерът е за профилактика и натоварва акумулатора - от там и 9.8V при стартиране. 2. Горивна помпа. При студено време не качва необходимото налягане в рейката. От там е и трудното първо палене. Намаленото напрежение, поради стартера, също оказва влияние и на горивната помпа, за да не може да вдигне достатъчно налягане.
-
1 точкаНачинът е измислен, но няма интерес, защото живеем в световен сговор, да ни опразват джобовете с петролни горива. Това във видеото, в днешни условия, ще е много по-компактно и ефективно. Особено ако колата е с турбо. Гаражните майстори не разполагат с ресурси и технологии, да го направят, но е възможно по принцип.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЧесито! На много приятни места да те закара. И аз гледах 4-та генерация ама зад океана заради 2,4 мотора. И от многото изисквания - да е автомат (там други няма), да има кожа, навигация... и хоп видях Акурата. Тя стандартно си е с кожа, подгрев на седалките... и 6 те цилиндъра предполагаха яко вървене. Съпоставка със стратото ми ЦР-В K20A4 не видях смисъл да правя.
-
1 точкаЕмии, ЧЕСТИТО! Няма как да не е по-добре, освен че е по-красавец. Но по, вече Ти ще кажеш, включително по-обстойно сравнение.
-
1 точкаНякъде по темите съм писал да се внимава с тия кутии. Още повече на почти пълнолетните автомобили, които караме. Тия детски по размер съединителчета се палят за норматив.
-
1 точкаКарам с това и на двете Хонди и съм доволен: https://maxcar.bg/avtomobilni-masla/motul-8100-eco-clean-0w30-5l Тотала който сипваш, не отговаря на спецификацията която препоръчват за този двигател. Естествено може да ти е заминал и датчика за нивото, но аз първо бих сменил маслото с - 0W30 и C2 , а не С1 Като марка каквото ти хареса - има и добър Мобил, Кастрол , Мотул и така нататък.
-
1 точка"направи добро и го хвърли в морето". Не всички знаят, не всички могат да знаят, не всички искат да знаят И ТОВА. Просто хората имат различни интереси и способности. Не виждам, защо трябва да се концентрираме върху тези, които не могат или не искат да допринасят. Истинските запалянковците, обикновено искат да споделят знанията си, така добавят стойност към СЕБЕ СИ и/или да помогнат на човек/общност, които чувстват близки, което пак се очаква да им носи удовлетворение. Не виждам, защо трябва да се очаква да им се вдигне паметник за това, нали всички сме тук по собствено желание?
-
1 точкаСпоред мен част от обяснението е такова: През последните години се засили лавинообразно започналата преди десетилетия деградация в манталитета на хората. Симптом за което е и поведението във въпросните социални мрежи. Разпадът на ценностната система, освен всичко друго, доведе хората до състояние на апатия, липса на желание за самообразоване и самоусъвършенстване, загуба на умението и търпението, необходими за задълбочено осмисляне на който и да е въпрос, и в крайна сметка до закърняване на умствените способности, свързани с критичното мислене, решаването на проблеми, воденето на аргументирани дискусии и взаимополезното общуване. За сметка на това станахме мързеливи, чакаме всичко да ни се снесе наготово и върху непреодолените си комплекси натрупахме не друго, а само безкрайни претенции. В тази връзка - чета във фейсбук групите и съм потресен от извънредно ниското ниво на комуникация, да не говорим за избора на тематика и откровената глупост в голяма част от коментарите. За съжаление с разширяване на форума манталитетът от фейсбук се пренася и тук. А форумът е нещо много по-различно, общност по специфични интереси, а не клюкарник пред блока. Съжалявам, че ще го кажа, но настъпи и промяна на контингента от водачи на Хонда в БГ. Има такова нещо. Колкото е по-тесен кръгът, толкова по-качествена общност се създава, тъй като собствениците много избирателно и целенасочено са се спрели на дадения автомобил и са склонни да инвестират много повече време, знания и емоции. Което води до сплотяване. С разводняване на базата в нея попадат доста повърхностни елементи - доплуват и отплуват - и няма как да очакваме от тях нещо по-различно. Единственото спасение е който може и иска да продължи да работи в полза на форума и на всички, за които той е важен.
-
0 точки"Мили момичета, всяка дупка в асфалта първо е малка. И колкото повече гуми влизат вътре, става по-широка и дълбока. И после започват да я заобикалят!" Наблюдение на бай Пешо от Пътното.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00