Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 28.11.2022 in all areas
-
2 точкиНаправих си чаша ментов чай, пуснах си радио "София" в гаража (94.5 MHz - препоръчвам) и си монтирах светлина в краката на предните две места. На 2016+ моделите е песен. Само трябва да се внимава с беговете в краката, където има.
-
1 точкаЛинк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 1x5L + 2х1L Стойност на поръчката: (50.95 + 2*11.95 +)*1.9775 = 148.02 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по Revolut Начин на получаване: - чрез куриер*
-
1 точкаЗдравей, бих искал да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-6100-synergie-10w-40.html Вид и количество: MOTUL 6100 SYNERGIE+ 10W-40, 1x5L Линк: https://www.ato24.de/en/motul-motylgear-75w-90-1l.html Вид и количество: MOTUL MOTYLGEAR GETRIEBEÖL 75W-90 1L, 4х1L Линк: https://www.ato24.de/en/motul-professional-motor-systemreiniger-300-ml.html Вид и количество: MOTUL PROFESSIONAL ENGINE CLEAN 300 ML, 1х300МL Стойност на поръчката: (25.75 + 4*8.70 + 9.19) - 10%*1.9775 = 124.12 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по Revolut Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаЗдравейте Наско, моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/de/honda-atf-dw-1.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 Honda ATF DW-1 1х4L Стойност на поръчката: 63,92 х 1.9775 = 126,4 лв Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-dps-fluid.html Вид и количество: RAVENOL DPS Fluid 2х1L Стойност на поръчката: 11.49 х 2 х 80% х 1.9775 = 36,35 лв Клубни приставки комплект = 12 лв Общо 126,4+36,35+12= 174,75 лв Начин на плащане: превод в ОББ Получаване по куриер
-
1 точкаВ днешно време единственото което човек наистина притежава е името и думата си, но мнозина вече са плюли на нея.
-
1 точка@ceco_accord Да, прав си, не съм карал такава и може да не е за мен. Ще помисля и за други опции, както и за офертата на твоя приятел. На хартия много ми харесва, а и вярвам на написаното.
-
1 точкаСтара кола се продава или защото нещо скъпо не и е в ред, или защото е пред сериозно обслужване, или защото вече не радва собственика си. Споделената от мен е в последната графа. Такива са "подходящите" за секънд хенд коли, но са рядкост. А гаранция - у Франция - теглиш 1 клечка и после сравняваш с другите. Но не те агитирам, просто видях поста ти, а Ванката ми каза преди дузина дни че е доволен от инвестицията си, но не и от жипЪт като тип кола. Намери и покарай такава, за да прецениш дали ти приляга! Това е първата стъпка, която той пропусна.
-
1 точкаНе мисля, че го има на всички автомобили. При мен също липсва.
-
1 точкаПривет отново, Добавям още едно масло към горната ми поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/liqui-moly-top-tec-6200-0w-20.html Вид и количество: LIQUI MOLY TOP TEC 6200 0W-20 1х5L Стойност на поръчката: (1*67.65)*1.9775 = 133.78 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени по Revolut Начин на получаване: - чрез куриер
-
1 точкаНаско здравей, моля те за мен: Линк: https://www.ato24.de/de/amsoil-xl-5w-30-synthetisches-motoroel.html Вид и количество: AMSOIL XL 5W-30, 1 x 3.785 L + 8 x 0.946 L Стойност на поръчката: (29,49 € + 8*7,95 €)*1.9775 = 184.09 лв. - 20% отстъпка = 147.27 лв Начин на плащане: - Парите ще внеса днес на каса по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Благодаря ти !
-
1 точкаТо ако на Бултрако не може да се вярва, не знам на кого може ... Ако колата е купувана от тях и е със сервизна история, същевременно може да се кара и тества - това е най-добрия вариант. Моята е такава, но купена директно от собственика. Верно ще е по-скъпа, но има много случаи, когато купуваш евтина кола и после ти излиза златна ... При всички случаи трябва да си отваряш очите на четири и все пак да искаш някаква гаранция.
-
1 точкаЗа колите от САЩ и Канада има Carfax. Плащаш няколко долара и имаш история на колата. Ето един карфакс на произволна кола за да добиеш представа.
-
1 точкаПривет, Искам да поръчам: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 4х1L Стойност на поръчката: (4*11.95)*1.9775 = 94.53 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени по Revolut Начин на получаване: - чрез куриер Пиша на лично съобщение да уточним крайната цена с отстъпките
-
1 точкаАз лично не бих дал няколко хиляди лв за едната гаранция от дилъра. Ако бях на твое място (с този бюджет), без да се замислям, скачам в тази от обявата на Цецо. Колата предлага повече, и като двг, и като екстри, и като качество, за по-малко пари. Дори и да има някакви дребни забележки, ще ти останат достатъчно пари от бюджета да ги отстраниш.
-
1 точкаБез допълнителния модул, няма как да виждаш никакви показания на малкия дисплей. С него всичко е точно и можеш да сверяваш часовника от волана. https://carmedia.bg/aksesoari/301-honda-civic-hatchback-2005-2012-modul-za-upravlenie-ot-volana.html
-
1 точка@ceco_accord, Хондичката изглежда много добре. Хубаво е коегата @hondafan84 като нов член да е запознат с някои подробности. Двигателя 2,4 е по-добрия за това купе. Аз като собственик на кола от Канада бих добавил един малък недостатък - липсата на някои честоти заложени в радиото. Малък е защото с една мултимедия с андроид всичко ще се оправи, че даже и ще се надгради.
-
1 точкаПривет, https://www.ato24.de/de/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество:Motul-8100 eco-clean-0w-30 1x5L + 1x1L Стойност на поръчката: (49.99+12.59)-10%)*1.9775=111.40 https://www.ato24.de/de/ravenol-arctic-low-saps-als-sae-0w-30.html Вид и количество:Ravenol-arctic-low-saps-als-sae-0w-30 1x5L +1x1L Стойност на поръчката: (70.95+16.79)-20%)*1.9775=138.80 Клубни поставки:да един комплект+ стикери бял Стойност на цялата поръчка: 111.40+138.80+12=262.20 лв. Начин на плащане: Превод по сметка в ОББ Начин на получаване: Куриер
-
1 точкаПробвай някъде където го чуеш да минеш отново, но с леко обран педал на спирачка и виж дали ще изчезне. Ако изчезва: Свали си накладките и провери металните пластинки които ги държат дали са здрави и от двете страни, ама ги свали и ги огледай. Че може да е счупена и от вътрешната страна. При мен чукаше все едно ще падне предницата и се оказа, че пластинката, която държи накладките се е счупила и вътрешната накладка подскача и бие на желязо. Чуваше се все едно колелото ще падне някъде.
-
1 точкаЗдравей, поръчвам още веднъж Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-hdx-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL HDX SAE 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: (€48.95)*0,8*1.9775 = 77,50 лв. Начин на плащане: Ще преведа в ОББ Начин на получаване: чрез куриер
-
1 точкаИмам приятел от Габрово. Скоро си внесе и обслужи такава от Канада, но се оказа че не е неговият тип кола. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21667315775240287&slink=qgvy9x Иначе е ТОП. Ако искаш - чуйте се и го поздрави от мен. Това ще ти е достатъчно.
-
1 точкаДобре дошъл. За тропането, На всеки му тропа нещо, било в багажника, било в главата ... На мен може да ми тропа едно, на теб друго, така че, ще трябва да си го намериш сам. За колата, Хвърли едно око на темата "Всичко за Акорд 7-ма". Е така, по диагонал, без да се задълбочаваш. Можеш да започнеш отзад напред, защото, когато е отворена темата колата е била сравнително нова и все още не си е показала проблемите. По принцип, Хонда се слави със своята рентабилност, не само в този форум. Не създава, кой-знае-какви проблеми, а ремонтите са поносими откъм цена. За мен лично има две марки коли - Хонда и всички останали. От 2004-та в семейството караме предимно Хонда, над 10бр. Акорд 7, обаче дизел, е последното попълнение в семейния автопарк, съпругата ми я кара от 1г. За сега нямаме оплаквания, времето ще покаже. За сметка на това, миналата седмица станаха 8г., откакто съм със CR-V 2, 2.0 автоматик, '03-та г. Не знам кой двг е в твоята кола, но моят е K20A4, първият от "К" серията, славещ се със своите "детски" болести. Колата е на 280 000 км, от които 145 000 са мои. Не мога, ама изобщо нямам право, да се оплаквам от двг. Скоростна кутия, Това ми е 4-тата Хонда със 4-степенен автоматик. Кутията няма нищо общо с автоматиците на другите марки коли като конструкция. Твоята, предполагам, е 5-степенна, но конструктивно е същата. Тази ск.кутия е най-безпроблемното нещо в една Хонда. При нормална експлоатация, без издевателства, иска само навременно обслужване. Желателно с Хонда масло, но ако решиш има и добри заместители. Тааа, тетака, Направил си добър избор на автомобил, дано не си сиздърпал "късата клечка". edit: Забелязах, че си допуснал печатна грешка в профила си. Моделът е Accord, а не Accort. Желателно е да допълниш в профила си и кода на двг, за да не те питат всеки път "Ти, с кой двг си?".
-
1 точка99% лагери на кутията ,след 20 дена ще се сваля, и ще ви пиша да кажа какво е сменено и колко пари е ремонта . Поздрави
-
1 точкаПри мен се получи интересен парадокс. На Харвито преди около две години (бях ги купил от Тех Ко ) сложих дискове и накладки TRW . Останах крайно разочарован То не беше кривене още на втората седмица, накладките бяха толкова твърди, че бяха надрали диска. Смених на третата седмица накладки с Ате и престъргах дисковете на Про кът. Та бях се зарекъл повече ТРВ да не слагам. Преди месец на Митсубишито трябваше да се сменят предни дискове и накладки и задни накладки. Майстора- Хондаджия работел основно с TRW. Доверих му се и сложи всичко ТРВ. Към момента съм много доволен. Няма място за сравнение между тези ,който бях взел аз и това ТРВ. Не съм го разпитвал от къде ги доставя,но по някога по скъпото (без отстъпка от склада) излиза по евтино с допълнителните манипулации.
-
1 точкаНе стана за ден работата, ами отиде цяла седмица… Започна със светване на чека и влизане в авариен режим. Диагностика и грешка P1401. Викам си добре ще чистя ЕГР-и и тръби. Сваляне, почистване (вече светят), проверка с вакуум помпа – държат, работят. Два дни всичко точно и на третия в ранни зори, айде пак в авариен режим. Същата грешка, сваляне, почистване и проверка на вакуум клапаните. Единия съмнителен, замяна с втора употреба. Два дни всичко точно и на третия в ранни зори, паля, вадя колата от гаража и докато затворя вратите на гаража чувам промяна в оборотите и пак същото, следва майката и цялата рода до девето коляно. Жокер: Обади се на приятел! Лънч, едно кръгче в града и излезе MAF сензора (това дето му викат дебитомер). Уж работи ама от време навреме закъснява, не реагира на време. Примерно при искано количество 460mg на празен ход то пропада до 160mg, задържа за кратко и подава 380mg. В движение го прави същото (стойностите не ги запомних). Сега съм сигурен, че пропадането на оборотите се получава заради некоректно работещ MAF (имаше някъде тема във форума). Замяна с втора употреба оригинален, щото за нов Hitachi трябваше чакам дни, пък нервите ми неиздържаха. Предложиха ми Бош за 365 лв. и някакви алтернативи започващи от 60 лева, ама гаранция дали ще работят както трябва, никаква. Затова предпочетох втора употреба. При проверката, работи перфектно. Няма го и пропадането на оборотите.
-
1 точкаЕдна презентация за феновете пилоти. https://www.motortrend.com/news/2023-honda-pilot-first-look-review/
-
1 точкаЗдравейте, колеги, в обявите застоява едно CR-V в Пловдив, отидох да го видя и разбрах защо. Пиша тук, за да спестя разкарването ако някой мисли да го гледа. Обявата е тази: https://www.cars.bg/offer/631f35451001c0b67704f162 Автокъща Тинчев 1 Продавачът многократно твърди, че колата е обслужена в сервиз лично от тях 2 (два!) пъти в рамките на месец, но не може да каже какво точно е сменено, след проверка се оказа, че масло на двигателя (беше препълнен 3мм над максимума) и една биалетка. Стара хидравлична течност, стар антифриз, аксесоарният ремък е напукан от двете страни, дори въздушният филтър не е сменен. Кутия и диференциал не са пипани, нито клапани. За сметка на това са махнали щората от багажника и са сложили опечени стари зимни гуми, колкото да има. Външно колата изглежда ок и затова я закарах в един от пловдивските Хонда сервизи, за който тук много колеги са споделили отлични впечатления, с каквото останах и аз. Накратко: - двигателят отстрани звучи като дизелов мотор с характерно почукване, може да са клапани или разпределителен вал, трябва да се отвори двигателя - има шум в задния диференциал и маслото никога не е сменяно - отзад при движение стърже, поне един от спирачните апарати е блокирал - при подаване на газ, дори на място, колата почва да бучи и цялото купе резонира все едно си седнал върху бас каса, усещаш го дори в белия дроб и не можеш да си чуеш мислите. Майсторът каза, че може да е хидравличния тампон (600+ лева) или да е прегорял катализатора и да трябва да се смени. Като цяло не можа да каже нито точно от какво е, нито колко ще струва да се оправи, ако изобщо може - в движение отпред има виене като от лагер, може да е главина на колело или скоростната кутия - маслото на скоростната кутия изглежда да не е сменяно никога, стои с оригиналния филтър, който също не е сменян - кормилната рейка има доста сериозен луфт и се нуждае от ремонт - скъсани (видимо) два тампона на двигателя - тампоните на предните носачи са тотал щета, единият се е разпаднал, другият е пред разпадане... нищо чудно, че шарнири и биалетки са сравнително нови, но не са оправили тропането - тампоните на задните носачи изглеждат здрави, но са се втвърдили и им предстои смяна. Майсторът каза, че се сменят заедно с цял носач и няма надеждна алтернатива освен оригинален нов или втора ръка - тампони на стабилизиращата щанга отзад за смяна - имала е лек удар отпред и малко по-силен отзад, съответно радиаторите са под странен ъгъл, а петата врата се затваря с лек удар долу, където опира и е издълбала метала около 1.5мм. Бронята отзад е видимо пребоядисана, а решетката отпред се държи само на горната страна. И няколко дреболии, като счупен капак на една от жабките, само едно дистанционно (бутонът за багажника не работи), липсваща щора, шофьорската врата не задейства плафона и няма зумер за забравени светлини, дясното огледало е удряно и има отчупено парче. Позитивите са почти никаква корозия, запазен салон, всички копчета изглеждат да работят, двигателят държи обороти, педалите на са изтъркани (макар че воланът доста). Продавачът както сваляше звезди как ще ми я закара в който искам сервиз, изведнъж поиска 120 лв за транспорт буквално 6 км и то след като приключи огледа, преди това нито намек за пари. Преди това подигравателно каза "Ти ако искаш и в официалния сервиз я карай, ама ще ти одерат кожата." Беше много изненадан, че вече съм се чул с Бултрако и му цитирах дата, час и цена кога могат да видят колата. По телефона се чу как му изчезна усмивката. Преди това се беше изказал "Само да не е някой гаражен сервиз". Значи трябва да е междинен сервиз, нито прекалено голям, нито прекалено малък. Беше доста неприятно преживяване с този тарикат, но поглеждайки назад ме избива на смях.
-
1 точкаФилтъра, при CR-V с този двигател, не дава проблеми (освен ако не е някакво пълно менте). Въпросния филтър, не е като този на Акорда (линка от горната тема). Различен е и от този при фейса на 3-та генерация, (въпросния случай с обърнатия филтър). Така че, или се е задръстил (въпреки че е сменява скоро) или както казах е супер менте. Може да не е монтиран добре, да изпуска от някое уплътнение, или да е дефектен. Относно "мехчето" - помпа, ако е меко, след 4,5 напомпвания, трябва да се втвърди така, че колкото и да си здрав, ако го стискаш с два пръста да не се сплеска повече от до средата. Ако клапана в него не държи, сутрин като го стиснеш нормално първия път, двете страни ще му се допрът.
-
1 точка
-
1 точкаКонкретно при мен старото каре имаше доста дълбоки язви и не ставаше да се ремонтира.Момчетата ми предложиха да сменят само част от чашата и трипода,дадоха гаранция че няма да има грижи разбира се.В момента съм с чаша и трипод от 1.9TDI ,но въобще не ме интересува...крайния резултат е над всичко.Толкова време се боря с това нещо,че сега като го няма чак ми е странно...
-
1 точкаДнес стигнахме до заветната цел...колата да НЕ тресе след много мъки и куп неизвестни.При мен проблема беше породен от луфт м/у дясното вътрешно каре(чашата) и междинния вал който влиза в самия диференциал.След няколко неуспешни опита със нови карета(китайски) febest,sumo и т.н. ефекта беше нулев.Оригиналното дясно каре беше с язва и колата тресеше и при скорост от около 40км/ч и при по-висока към 100км/ч.След смяната с китайско остана вибрацията при 40,но карето не издържа като материал както се вижда на снимките по-горе...След много умуване и консултация със местен диагностик на ходова част на когото съм много благодарен,беше 99% сигурно че проблема е в луфта на шлиците.Препоръчаха ми фирма в София която се занимава изцяло само със такава дейсност и така се стигна до поредното разглобяване на колата.Хората от въпросната фирма изрично ми казаха да пратя ОЕ карето понеже афтърмаркет каретата не подлежат на ремонт и лагерите на трипода са иглени и се движат само аксиално и от там се създава съпротивление.Днес ми изпратиха дясната полуоска рециклирана,съответно я монтирах на секундата за 10мин и ВОАЛА.Надявам се този пост да е полезен на хората които още се борят с този глупав недъг.Ако някой иска координати или има някакви други въпроси насреща съм Лека вечер на всички.
-
0 точкиТова практично приспособление се нарича "хигиеничен нокът". Служи за изстъргване на ушна кал от ушенцата и за вадене на буби от нослето
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00