Jump to content

nonstopbg

Фен
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About nonstopbg

  • Rank
    Ценител

Profile Information

  • Кара
    HR-V D16W1, VW B5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    компютри и лоши пътища

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Колеги, питахте за Fulda Ecocontrol HP. Такива карах 4-5 сезона и впечатленията ми са първата и втората година добра и сравнително тиха гума, но колата тогава беше гаражна и втори автомобил. Жената нацели две поредни дупки и спука едната нова-нова, залепиха я успешно. 2-3 години карах доста повече и явно се опекоха и втвърдиха. Като стабилност - повече от доволен, но бяха ниския размер 205 55 16. Преди да ги изхвърля още имаха грайфер почти като нови, а бяха на поне 60 000км. На мокро спираха отлично първите 3 години. Сега минусите - появи се балон още първата година, като ги монтирах следващия сезон намерих още един. Тези двете ги оправих и сложих задни и си изкараха живота, другите две не мръднаха. Видимо имаше язви по грайфера и отчупени парченца, може да е и от офроуд. Последния сезон почна да се удължава спирачния път на мокро. Станаха по-шумни. Поздрави
  2. Прочетох цялата тема и твоите са ДОТ 2019, старата смес. А по износването и кога е настъпило, на твое място бих отишъл още след първите парчета да претендирам за замяна. Ще следя дълбочината на грайфера при новата смес колко бързо намалява.
  3. Какъв ДОТ са твоите? Моите са ДОТ началото на 2021. Средата на 2020 са променили сместа и като ги взимах специално гледах да е с новата. Като цяло отзивите са, че единствено шарката е същата. Тестът на ауто билд за 2021 показва драстичната разлика, предходните години е някъде под средата. Взех ги април и от тогава правя втора смяна на масло. Някъде 11 -13 000 км до момента. Няма следи от разтопяване или износване, но наистина се усещат по-меки - колата стана по-тиха и не усещам всяка пукнатина като с Fulda-та (на 4 сезона). Вече при релефния асфалт не си повишаваме тон, за да се чуваме. Ако забележа нещо нередно ще пиша.
  4. Здравейте, колеги, Искам да сменя амортисьорите на багажника, че оригиналните вече "пеят" като отварям и затварям. Намерих си нови и са направени за лесен монтаж и демонтаж, до тук добре. На оригиналните, обаче, в ябълковидната сглобка има вложена някаква зегерка, която няма вадене. Някой успял ли е да се пребори с нея и как? Поздрави
  5. И аз обмислям планки за металната част, или 3D принтирана вече. В ОLX на всички по-нови обяви звъннах и нямат. Единствено някакви Авто Груп дето искат 220лв ... вече няколко месеца си го имат и май няма да го продадат. Човекът от Смолян е вдигнал цените, вече са по 150 едното, при това от десен волан. Пробвах с такова, но нищо не се вижда. За късмет не му работеше моторчето ляво/дясно и успях да го върна без проблем. Ново имаше от Словения за 160 долара в ибей, без доставката.
  6. Колеги, преди беше много трудно да се открие гума с оригиналния размер, която да не е за бус (205/60/16). Бях принуден да взема 205/55/16 и даваше отклонения в километража, дневния километраж и височината на колата (1 см по-ниска). За сметка на това в завои се държи доста стабилно с по-ниските гуми. Тази година си намерих 205/60/16 Kumho ECSTA HS51 за лек автомобил и впечатленията ми са отлични. Освен височината и точния километраж, сега вози осезаемо по-меко. Ако търсите с оригинален размер, мога спокойно да ги препоръчам. Бяха около 100 лв за брой. Попаднах на тях докато гледах резултатите от тестовете на ауто билд и за късмет предлагаха нашия размер. https://www.edentyres.com/kumho-ecsta-hs51-wins-autobilds-2021-summer-tyre-test/ Имаше и ES31 с малко по-лоши показатели при тестове, но пък бяха по-евтини, около 85 лв/бр и съответно бяха изкупени. Поздрави
  7. Здравейте, колеги, Търся си странично огледало за HR-V и се оказа приключение. На моето металната планка, която държи огледалото към купето, е пукната и прекъсната и огледалото се държи само на пластмасата. Знаете ли подлежи ли на запояване / заваряване? Ходих в близкия сервиз за кардани, където имат всякаква заваръчна техника, погледнаха го и казаха "това е алуминиева сплав и не се заварява, само изгаря". Останах с впечатление, че просто не им се занимава с толкова малък детайл. Пробвах епоксидна смола, но издържа само седмица - две друсане по пътищата. По моргите и обявите ударих на камък за втора ръка, пробвах от дясна дирекция, но ъглите са други и не става. Поздрави!
  8. Моите задни ги монтирах във фабричните гнезда, ако не са добре уплътнени не свирят добре, но с подходящата изолация им идва силата. Изолацията помага и да не дрънчи пластмасата (сложих по-големите 13 см). Друго нещо - провери да не си разменил поляритета. Това, което описваш, е типичен резултат от дефазиране, защото колоните се заглушават една друга.
  9. Понеже няма повече инфомация - ако е за сам човек, най-много двама - HR-V триврато ръчни скорости е най-изгодно за втори автомобил. Ако е за двама или повече, четириврато HR-V ръчни или CR-V автоматик. За нормален път или сух офроуд (лек до среден) - HR-V автоматик. Колегата по-горе каза, че HR-V e по-проходимо и в общия случай е така. За сметка на това CR-V e по-комфортно, особено при скорост над 100-120. Зависи и какъв ще е бюджета ... Аз лично карам HR-V автоматик 4 врати и за излети и разходки е перфектно, високо и маневрено, като оса е. Но определено не е правено за затъване в кал и дълбоки локви. Там ръчните скорости имат по-голям шанс да оцелеят. CVT e жилаво, но си има лимит. Един път ще затънеш хубаво, но може да го претовариш. Ако екипировката е малко, багажникът е ок и за пълен автомобил с хора. Газовата бутилка е извън багажника, под купето и не заема място.
  10. Благодаря за отговора. Надявах се някой да предложи и друг начин.
  11. Здравейте, колеги, как сте решили проблема с монтирането на 16.5 см говорители на предните врати? Фабричният размер и захват са доста нестандартни. Пробвах всякакви варианти за фланци, но съвпадение няма. Поръчах да ми изработят по размер (в Авител, не в някое мазе) и след 2 седмици мотаене и разкарване, накрая казаха, че не е възможно и че с тези размери дори PVC се чупи след ЦПУ при разпробиването. Като вариант предложиха да монтират директно на ламарината, без втулки или специални нитове, а само с винт, което ми звучи несериозно. Ще споделите ли опит? Взел съм си компонентна система със стандартен захват 4 монтажни отвора, диаметър 16.5 см. Поздрави!
  12. Здравейте, благодаря за всички отговори и съвети. Взех нов акумулатор Бош и отново пали от половин оборот. Старият до последно палеше от раз и без замисляне, така и не разбрах как се предаде така скорострелно, нямаше никакви индикации да е разреден. Но ще ви кажа как съм му "помогнал". Предния ден смених поленовите филтри и напръсках профилактично радиаторчето зад тях със спрей за климатици. Според инструкциите го оставих 20 минути и запалих. Поработи 20 минути на рециркулация и после още 20 с отворени прозорци да проветри. Изрично пишеше да съм ИЗВЪН колата, да пръскам само с маска и предпазни очила и т.н., което значеше спрял автомобил. Предполагам, че вентилаторът е голям консуматор, защото явно се е доизхранвал от акумулатора. Занесох го за проверка и зареждане, но после пак въртеше тромаво и след 5-6 пъти аха да не развърти достатъчно. Или не го бяха заредили качествено, или наистина му е паднал капацитета ударно. Но така или иначе идва зима, не бих му имал доверие в студа и взех нов. Тракането ми казаха, че е от релето. И един любопитен факт, може да помогне на някого. Акумулаторът се оказа доста нестандартен размер, азиатски стил, с десен плюс. Нямаха да ми дадат точно такъв оборотен, но бях решил да преместя колата до магазина. Взех стандартен оборотен и един азиатски за товар (бракуван), вързах товара и запалих от другия с кабели. Поздрави и безаварийно!
  13. Благодаря за бързия отговор, намерих магазин наблизо и ще го занеса.
  14. Здравейте, колеги, Случи ми се нещо странно. Спрях пред магазина и като излязох, пробвах да запаля и все едно нямаше ток като при слаб акумулатор. Преди това всяко палене беше без проблем, от четвърт оборот. Прави следното: почва уж да върти, но всички лампи тръгват да загасват като при липса на ток, прави 1-2 оборота едва-едва и след това почва да трака като тресчотка. Никога не ми се е случвало нещо такова, поне не с тракането накрая. Върнах се с мултимер и показа 12.33 волта. Пробвах веднъж да запаля и показа след това 12.03. Проверих клемите, поразходих се още 2-3 минути около колата и замерих отново - 11.88 волта. Според мен е акумулаторът, но бих се радвал ако някой по-опитен даде мнение. Иначе, от бездействие в гаража беше паднал от утечка зимата и го съживих успешно, но сега май е видял зор с късите разстояния напоследък. Другото ми предположение беше блокирала втулка на стартера, но не знам дали от нея щяха така да загасват лампите. Със сигурност не са четки, при тях цъка релето и не се и опитва да върти. Поздрави!
  15. Здравей, колега, Аз също съм мислил по темата, но седалката ми е добре и реално просто ми липсват настройките. Тъй като хондата не я карам аз, проблемът го реших по следния начин - възглавница от мемори пяна от Jysk за около 50 лв. Направена е за стол и е като лумбална опора. Когато карам аз, я слагам на облегалката и е супер. Когато кара приятелката, я слага на седалката и така височината й идва отлично. Самата възглавница е скосена и като я въртиш си регулираш наклон и височина. Някъде четох за подпъхване на скосен дунапрен под тапицерията при CR-V, но там проблемът беше малкият наклон на седалката. Щом твоята е смачкана, може да помогне. По спомен е с ципове и ще е сравнително лесно.
×
×
  • Create New...