Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 24.08.2022 in all areas
-
4 точкиЕ, можеше и нови бутала/сегменти... Шегичка, но споменатите майстори накрая точно това казват- е,не беше от това, но сега пък е ново и дълго няма да има проблеми...Това не е сигурно, защото новото може да е по-калпаво от оригиналното. Май съм споменавал- колега от друг форум, механик в американски сервиз, каза, че ако направи грешна диагностика и смени нещо без нужда, е за негова сметка, не на сервиза или клиента..., което е логично и ми харесва...
-
3 точкиЕто нещо по темата. https://www.drive2.ru/l/584229077905343752/
-
2 точкиСтава въпрос само за мотора R20A3.Отварям вече втори мотор за основен ремонт.Причината е блокирали маслени сегменти. Първопричината е използване на масло различно от 0В-20. Първо-първопричината е експеримент с нови сегменти.Засега ги откривам само в 2013 година.Може да важи и за ЦРВ ,но нямам оплаквания засега. Сегментите са 1-0.75-1,5 мм.Масления сегмент е цял чугунен и има толкова ситни отвори ,че не знам как изобщо минава масло през него,за да се излее в буталото.Лекуването е сложно и скъпо...
-
2 точкиЕе, никой не се е родил научен, а и това си е тънкост, която по сервизите не знаят. Гледат парт номера и картинки и като ги сложат, клиента няма как да заподозре че е от новите накладки Здраве да е, сега отзад всичко е ново.
-
2 точкиНа дълго между 5 и 6.4 в зависимост от скоростта. Градско (София), между 7 и 8, пак според зависи. Зимъска, с работа на място (за чистене) и къси преходи отива 0.5-1 л. нагоре Ето детайли за моята кола в Carspending -> https://www.carspending.com/bg/vehicle/16446-honda-civic-1-5t-i-vtec
-
2 точкиИ от кога външната температура на въздуха е по-висока от работната на мотора?
-
2 точкиМного интересна тема. Аз съм имал разни хонди, за мое съжаление нито един Акорд. Всичките са карани само с 0W. Jazz 2 - 0W40 L13A2 / L13A6 Jazz 3 - 0W20 L13B CRV 4 - 0W20 R20A9 Civic 8 - 0W40 R18A2 Civic 10 - 0W20 L15B7 Все бензинови и все внос от Германия на собствен ход и купени от официален представител на марката. И до момента и в Германия не съм видял бензинова Хонда да се кара с нещо различно от 0W30/0W20. За това и спрях да ходя в Бултрако. Там ми се "скараха" особено за Сивик 8 с R18A2 двигател, че било абсурд да се кара с 0w. E, продадох я на 250к км с 0w40 вътре и не го пипаше грам. Пазете си колите...и си гледайте книжките. PS за Сивик 10 слагат 0W20 вече, ориентирали са се момчетата.
-
2 точкиНа мен пък ми се вижда много добра цена - имаш подемник, и си на сухо, да не говорим за цял ден - 50лв. Винаги си правя всичко сам по колите ако имам възможност. Досега използвам услугите на приятел, за да му използвам сервиза когато не е зает - предимно събота или неделя, но си е тегаво. За дребни услуги - масла, ремъци му се доверявам на него - все пак и той е човек, и трябва да вземе някой лев. Цената на читав подемник няма да я коментирам колко е, и за колко часа ще се избие. Да не говорим заплати, наеми, отопление, амортизация на инструменти, осигуровки, и прочие...
-
2 точки
-
2 точкиАз ви се чудя, от луната ли падате или продължавахте да си мислите, че Хонда са бест ъф дъ бест и че се минават да сипват скъпо масло 0W20 или 5W30. Още от преди 10 години е практика на всички гаранционни коли да се сменя на 20к км маслото. Не само при хонда, а и при VAG, бмв. Един колега имам, взе си чисто ново 340i Реши да си сменя маслото вместо на 20к на 10к, като поема той едната смяна Иначе щеше с малко повече газ да му види сметката на тоя мотор. Не мога да си представя, ако си с масло на 18к градски цикъл и му раздадеш цялата газ какво ще се случи
-
2 точкиДилърът иска да продава нови коли по-често, а не да сменя масло по-често. Там е разковничето на "схемата".
-
1 точкаПоздравления. Можеше да поизчакаш, да смениш и ABS и помпата, пък тогава да разбереш причината... Дано си разбрал, че не е ОК стила на работа на 80% от майсторите- слаба/никаква диагностика, сменяме подозрителните неща наред с нови, докато се оправи... Ако не се оправи, отиваш при друг майстор... и се продължават смените... Естествено, всичко това за сметка на клиента.
-
1 точкаОправи се колата ! Това е бил проблема .. Много много благодаря за ЦЕННАТА ИНФОРМАЦИЯ ! Живи и здрави
-
1 точкаКолега, оправи ли проблема? При мен се получи абсолютно същия резултат преди 3 години, след ремонт на глава и смяна на клапани. За да не се мъчиш излишно, ще ти споделя моя опит и как го разреших. Първоначално бях сложил гумички Elring, че "били най-хубави". От същата марка и гарнитура за капака на главата. Първо тя протече като стара лейка, а разхода на масло беше близо 700мл на 1000км, при все, че преди ремонта на главата, тази кола на пипаше изобщо маслото. Смених отново гумичките, като този път сложих Victor Reinz. Разходът на масло спадна,но първоначално не изчезна напълно. След около още 5хил км обаче спря изобщо да пипа масло. От тогава вече съм правил три смени на масло, като за 10 000км спада от максимума, на средата между минимума и максимума. Слагам Q8 5W40 Междувременно обаче, по въпроса се изказаха всякакви майстори, специалисти по Хонда, самураи и шогуни: "Te хондите така си харчели нормално масло", "Хонда не била кола за пропан-бутан", "Скапвали сме ги тия коли с газовите уредби", "От високата температура на газта, цилиндрите си променяли формата и ставали като бурета", "Нищо не ставало от този двигател вече" и т.н. Така че, ако все още не си се оправил, слагай едни гумички Victor Reinz и потърпи още няколко хиляди километра. Твърде вероятно е нещата да се оправят и при теб по същия начин.
-
1 точкаКой чек светна - за налягане или за ниво? И защо мислиш, че е свързано с вискозитета?
-
1 точка... и то не перфектно, но пък някой си е поиграл да махне колата (всички външни кадри) от мястото на снимане и да я сложи на друг фон. Друг е въпросът защо логото Акорд не си е на мястото и подозренията свързани с това.
-
1 точкаКолеги грешката е в мене че не съм разбрал колегата ceco_accord накладките ми са с пъпка отзад като на Седан! Аз разбрах че говори за накладките на ръчната спирачка , а той е имал предвид за обикновените накладки .. та колегата ще излезе прав ! Днес или утре като ми остане време ще изпиля тази пъпчица и ще пиша да ви кажа какво е станало !
-
1 точкаПроизводителя след като се освободи от колата,едва ли има вече дума. Колко примера трябват тук за да се види че дилъра поставя само печати и подписи в сервизната книжка а колата не е обслужена.
-
1 точка
-
1 точкаПравят го този номер Хондите да си забряват ключа, за това е най-добре да се сменя с дублирано захранване. Относно свързването на Аку. Винаги първо +, след това - ,откачането е в обратен ред - , +. Да си знаеш
-
1 точка
-
1 точкаНямаш проблем с крачната спирачка на задния мост, а с челюстните барабанни спирачки за ръчната. При комбито са 2 отделни сета спирачки. Огледай всичко по механизма с жилата на ръчната и свали задните дискове / барабани, за да видиш вътре техните спирачки. А често в сервизите слагат накладки за дисковете от седан, но са несъвместими, макар и еднакви по контур на формата си. Тези за седана имат по 1 пъпка на металната част, а за комбино я няма. Тя пречи накладката да легне правилно - може да се изпили и да станат функционални и за комбито.
-
1 точкаhttps://www.google.bg/maps/place/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D0%B2%D0%BA%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BE%D0%B1%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5/@42.6492478,23.4043255,194m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x40aa877dfc413845:0x3dd1c02438846587!8m2!3d42.6493813!4d23.4041774 Благодарение на Чавдар /Човека от поръчките за масло, предния;-) / аз ползвам подемник под наем в тази атомивка. 10 лв/час
-
0 точкиПазиш, пазиш и идва лелята с книжката от зрънчо и неадекватните реакции. Няма оправия, докато не вкарат бонус-малус или някаква подобна система, така ще е. Някой ще каже "нали има застраховки". То има ама не е в това въпроса. Стоиш по 1-2 месеца без кола и трябва да се надяваш да не си оставят ръцете при ремонта. Та, това е положението 🙂
-
0 точкиКакъв е този сервиз, какво е това чудо? Така като чета, ще взема да запазя и аз. Не, че ми трябва за нещо. Пък може до тогава да ми и потрябва. Това е като, както си вървиш да видиш голяма опашка пред магазин. Няма как - спираш и се нареждаш и ти. Не знаеш какво е, ама няма начин щом толкова хора са се наредили, да не е за нещо или изгодно, или дефицитно. Деформации от 90-те години, кво да прайш... На 19-ти септември очаквайте в раздел "Пазар" тема "Продавам час за Слави за 21-ви септември".
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00