Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.06.2022 in all areas
-
3 точкиОказа се бобина. Сменихме свещите, направих и реглаж, че скоро не бях правили. Също така реглаж за газовата, че заради проблемната смес е доста сменила настройките.
-
2 точкиМалко сиганийка тунинг +5 коня. VID_20220607_193915.mp4 Откакто си смених счупената дръжка на багажника с черна ми хареса как стои черно на сребристо.
-
2 точкиМиналата седмица бяхме в България. През това време Акорда беше в бокса. Пълен сервиз. Смяна на спирачки, съединител заедно с демпфера и всички гуми. Доволен!
-
2 точкиРазход на масло е нормален и зависи от условията. Друг е въпросът че на нас не ни харесва. Ако маслото намалява прогресивно след определени км (и няма нововъзникнал теч), това е сигнал че е "свършило курса" и трябва ново. Но не км са фактор, а мото часовете и експлоатационният режим. Хидрокрекът изкарва до 150 м/ч, а фул синтетиките почти двойно и то ако се кара предимно извънградско и лежерно. Но всеки се радва на V-TEC-а и си вика - "еднаж се живее". За разход във високи обороти всички сме чували, но при ниски - причините са други и е сигнал за закоксване на сегментите. Именно при каране градско, на до 2000 об/мин и висока предавка под товар, процесът е най-бърз, защото налягането в отворчетата на буталата (под сегментите) е ниско и се натрупва шлака от саждите, която не може да се прокара. Кратките разстояния носят и окиси + гориво, което води до процеса на спичане на всичките излишни примеси. А гасенето на загрял мотора след агресивно каране (веднага след спирането) прави същото, ако в маслото вече има циркулиращи финни "съсиреци". Моторите "милионници" за това са такива - палиш, тръгваш надалечка и полечка, а като стигнеш, оставяш го да поработи докато сваляш багажа. Рецептата е същата, ако е турбиниран! Условието е да няма резки температурни амплитуди. Маратонците живеят по-дълго от спринтиращите.
-
2 точкиКолега! правилната дума е "регулиране", и ако така го напишеш в Гугъл или търсачката на форума ще имаш добри резултати. Ако пък напишеш кода на мотора К24А3 ще намериш даже и клипове, и то много. И по същество : всмукателни 0,21 - 0,25мм. , изпускателни 0,25 - 0,29мм. Успех!
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей, Наско, моля те допълнително за мен: https://www.ato24.de/en/fuchs-titan-gt1-5w-40.html Вид и количество: Fuchs Titan GT1 5W-40 , 2 x 1L Стойност на поръчката: (7.60*2)*1.9775 = 30.06 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Клубни поставки: Не --- Горната поръчка остава. Благодаря ти !
-
1 точкаПреместената от ляво в дясно крушка пак угасна на новото място, поради което купих 2 нови крушки и ги смених, всичко е ОК. Благодаря ви.
-
1 точка
-
1 точкаВ всеки магазин за авточасти има обезмаслител за коли. В всеки хранителен магазин има обезмаслител може да не е марката Меглио,може да е Медикс. Пише че си от София ако тям няма............
-
1 точкаДа докладвам все пак развитието по въпроса. В сервиза са установили, че само единия диск бил крив и то доста. Другия в норма. Биене нямам все още след струговането. Малко ме учудва иначе ситуацията. Нямам никакво дърпане при спиране, няма прекомерно цапане на едната джанта спрямо другата, което да обясни някакво задържане при рециклирането на спирачните апарати. Ще покарам сега и ако пак замине същия диск, ще имам поне някаква насока. Преди поне като се кривяха се кривяха и 2та диска..
-
1 точкаНе на горещ двигател. Напръсквате с обезмаслител,мястото. После с топла вода измивате , снимате преди пръскането с омасляването,измитото след 4-5 дена пак. Така може поне да предположим ,в момента гадаем.
-
1 точкаЗдравей, моля за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 , 5х1L+1x1L Стойност на поръчката: (49.99+12.59)*1.9775 = 124 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаЗад броните предниците на седан и хеч (Сивик 10) са еднакви. Виждал съм седан с броня от хеч.
-
1 точкаАко не изостава по .5 на обиколка в състезанието, няма защо да не му разрешат да се бори за титлата.
-
1 точкаВсичко се оказа на клеми, успях да разменя лява и дясна крушка и сега ще гледам коя ще угасне.
-
1 точкаМи, ръбът на веждата е як и няма да се мине без кит, а и калника така или иначе трябва да се пипа, понеже се е изместил и опира в капака.
-
1 точкаМоже ли да ги снимаш,веднага когато ги сложи ли свиреха или след определен пробег. Аз имах такъв проблем с едно Brembo ,в момента съм с EBC и спират по-добре и не свирят.
-
1 точкаИзглежда, че е сложена китайска система. Заводските запалки / запалители ги няма. Заводските баласти е възможно да са останали под фара, но е възможно и предният собственик / джамбазин. Да ги е свалил, за печалба. Обаче трябва да е измислил нещо, с което да затвори оставащата дупка. Крушката е сменяема (виж това „ботушче“ точно до капачката на едната ти снимка), но не е д2с, а китайски стандарт, не помня сега как се наричаше. От алито или някой онлайн магазин за ксенонови системи можеш да си купиш същите крушки (смени и двете, и без това не са скъпи китайците). Алтернативен вариант е да си купиш преходници за 20тина лв от алито и да си сложиш нормални д2с крушки. Цената може да се е вдигнала, че отдавна не съм гледал, но ако имаш интерес, ще погледна, да ти пусна линк към алито. При теб обаче има шанс да не е от крушките, а от баласта (който има така да се каже вградена запалка). Можеш да тестваш като размениш крушките, както посъветваха горе, и ще видиш дали не работи от същата страна или от другата страна. Ако се окаже баласт, най-добрият курс на действие според мен, е да оставиш колата на някой сервиз за ксенони и да ти сложат качествени баласти с крушки. Въпреки неголямата инвестиция, може да се изненадаш колко могат да светнат фаровете. И последно, ако самият фар е в добро състояние, няма да имаш проблеми със заслепяване или други подобни (стига и новата система да е читава, но затова са сервизите).
-
1 точкаИ на 2-ма ви отговарям едновременно. Гасиш и бегаш: най-горещите точки в мотора са от двете страни на изходящите колектори - горивната камера и турбината. Точно там настъпва закоксването. При спиране циркулацията на маслото, там остава жегата, която няма кой да охлади постепенно иии ... маслото врииии.
-
1 точка@TCKOLEV Колега Хондата ти гори маслото..Казваш до морето , каране по- магистрала карал си в по- високи обороти 3500-4500++ и от там е пила масълце. Наблюдавай я, под средата на щеката не я оставяй. Слагай истинско масло и евтино да е ,но да е оригинално, пак по- добре от менте. П.с. Това със изчакването на автомобила е повече за колите с турбо, защото при тежки натоварвания ,турбината работи в мн високи обороти и като се спре ,трябва да е се изчака ,да се охлади защото в противен случай се коксолова маслото от мн горещото и се образуват нагари и от там заминава ресурса на турбото. Не че не трябва да изчакваме и колата с двиг. без турбо да се охлади. Включи ли перката в жегата и да сме карали с 160+ на дълго чакане. Това са общи познания които трябва да спазваме вс , ако искаме да изкараме по- дълго с нашия автомобил.
-
1 точкаТака допуснал съм грешка по невнимание. Значи наклона на задните гуми от 1,5 - 1,6 градуса е максималния допустим за Акорд т.е. това е границата (потвърдено от хората с машината за реглаж на сходимоста). Вчера монтирах преправените вече горни реглажни щанги и направих реглаж на заден мост. Наклона на задните гуми беше нагласен на 1,10 градуса и на двете гуми, като сега вече задницата на колата стъпва на цялата широчина на гумата и всичко е в нормите. Задължително след поставяне на реглажни щанги освен наклона на гумите се измества и притварянето на гумите (накратко това / \ ) и се регулира от долните щанги с ексцентрик болтовете, които са запекли брутално. След тези настройки на машината задницата свети навсякъде в зелено и гумите се изправиха видимо с око като се гледа отзад. Проблема вече е решен успешно и завинаги. Вече мога да си карам Rainsport 5 - те без да ме е яд, че ще заминат бързо.
-
1 точкаДобавям към статистиката Yacco Lube O 5W-30 и Amsoil Signature 5W-30. Абсолютно по еднакъв начин се държат. В диапазона от евтин хидрокрек до скъпа маркетингова синтетика - минимално отражение върху разхода. Остава утехата, че глезя двигателчето повече от себе си.
-
1 точкаДобре де, то това CVT, и с 50 да караш и с 80 да караш, оборотите на колата трябва да са едни и същи, ако не подаваш газ за ускорение или нагорнище. Т.е. двигателят надали грее повече при 80, отколкото при 50. Да не говорим, че при 80 се обдухва по-добре дори. Но това, което става е, че въздушната струя в парното, ако е отворен притока на въздух отвън става по-силна. Тъпо предложение, но защо не пробваш да затвориш парното да върти въздуха вътре и да видиш, дали пак "грее" все така повече с увеличаване на скоростта? Юбико и Бултрако са твърде праволинейни сервизи за такива специфични проблеми. Честно казано, не знам кого бих препоръчал, но не мисля, че и те са хората.
-
1 точкаСменят целия модул в Бултрако по сервизната програма.
-
1 точка@Fissikela Има тема за това свържи се с колегата занимаващ се с поръчките за подробности.Маслата супер от ато24
-
1 точкаВ крайна сметка се оказа, че просълзява от връзките към редуктора на газовата уредба. Оттам малко по малко ми се губеше антифриза. Пиша го като обратна връзка. Колегата, който пръв спомена газта, беше прав
-
1 точкаПри мен е така 5 години и 110 000 км. Само на една гърбица. Колата има към 200-240к на газ. Така че който чете, нека е спокоен. Истерията с валовете трябва да приключи. Нищо нередно не се случва. Много смени на масло да се попрочисти двигателя и цедките да се сменят. Двигателят с една надрана гърбица няма абсолютно никакви симптоми. За повече поразени гърбици не мога да кажа дали ще има проблем.
-
1 точкаЖалко за катализатора. Не е бил в него проблемът, а са те преметнали. Дали са ти 300 лв. за нещо, което струва 1200. Катализаторът, ако не е стопен и разрушен, си е в пълна кондиция. Само му трябва почистване! Освен това, той е и най-големият заглушител в изпускателната система. Нищо друго не може да го замени. А като добавим и еко-нормите... Аз бих ги съдил до дупка! Мародери! Ей на такива трябва трябва да им бъдат садрани зад..ците! На Honda Jazz 2005г. изпускателните колектори са зад двигателя, точно пред и под централната конзола. Ако им е махнат топлинният щит (една ламарина между тях и купето), ще грее доста. Не се сещам охлеждането на скоростната кутия (при автомата) къде минава... Другото е възможен проблем с парното, както е казал колегата kvd74. И трето, почисти EGR пътищата и EGR клапана. Когато EGR не работи, тогава двигателят работи на по-висока температура на горене в цилиндрите, респективно и на изгорелите газове. В допълнение с липсващ щит на изпускателните клектори, ще ти грее в краката.... Просто размишлявам...
-
1 точкаБлагодаря на Бранко за пружините! Разкрачването, което имах преди се оправи с регулируеми носачи, но след смяна на пружините, височината на колата и стегнатата возия се подобри значително. Няма нищо общо както преди. Снимките са след и преди - Газовата е 69л и пълен бензин и на двете снимки. Не се колебайте за смяната им. Благодаря Бранко за съдействието!
-
1 точкаДа напиша че след 5 години и 40 000км днес правих реглаж на клапаните и майстора ми снима вала. Не е мръднал. Общо взето на всяко второ сменяне на масло го преглеждам и до сега всичко му е наред. Ако някой колега има същия проблем, ако си поддържа двигателя добре, може и да се размине без дертове.
-
1 точкаИ аз искам да благодаря на Markony, за пружините - перфектни са! Споделям същите впечтления, като колегата по-горе(поведение на пътя, возия, както и оправяне на проблема с "разкрачването" /\). Вдигна се точно толкова, колкото исках - не съм от феновете на прекалето вирнатите от зад автомобили(тип модифициран джуган за товарене на поне 1 тон зеле). Ако има колебаещи се, поръчвайте смело, пружините са топ. Автомобила е с празна 44 литра газова бутилка на първата снимка и пълна на долната. Снимки преди/сега:
-
1 точкаХидравличната ти помпа е там,изми хубаво с обезмаслител и виж откъде може да е теча.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00