Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.03.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Тъй като от седмица вече съм "специалист" по този вид кутия, мога смело да ти заявя, че проблема ти е като моя, само че на друга скорост. "О" пръстена на буталото на съединителя се е споминал (моя беше на 4 части). Съответно този процес на скапване на пръстена е бил продължителен, а именно - бавното превключване на втора скорост. Последващия ефект е непълно притискане на съединителите и съответно катастрофално износване на фрикционите и металните дискове. Следващия етап е блокиране на пакета. И край със скоростта. В общи линии това се случило на мен. Предполагам и на твоята кутия. Относно моята кутия в момента съм на етап издирване на части. Фрикционите и комплект уплътнения има налични локално където живея - Варна. Но стоманените дискови ги няма и ми обявяват, че за една седмица могат да ги доставят. В момента чакам да потвърдят, че наличните фрикциони и комплект уплътнения стават за моята кутия, защото по опис са за скоростна кутия BAXA и не помня другия модел. Kутия на нашите акорди е тип MDJA. Надписа ми си замина завинаги след като прекарах един парцал с кореселин през него. Все пак му направих снимка преди това. Ако някой може да ми предложи фирма за доставка на стоманените дискове (от днес за утре), ще бъда много благодарен. За да не чакам една седмица от доставчика при който има налични другите части. Така ще мога да сглобявам още тази събота, неделя. Като цяло ремонта не изглежда страшен. Но все още е в етап само разглобена кутия, така че рано за изводи. В някакъв момент може би ще пусна видео и снимки от процеса. Снимам с две камери в близък план при всеки етап, а една друга камера снима постоянно.
  2. 2 точки
    Поне при мен ако има нещо не затворено не само че не светят мигачите а и не се заключва колата. Та има вероятност и при теб да е така.
  3. 2 точки
    В момента със зимни Toyo и съм много доволен,с оригиналния размер 200 лева бройката.Идеални са
  4. 1 точка
    След близо 10-годишна пауза в мърчандайза, направихме нови клубни поставки за номера: Подложките са изработени от полистирол и разполагат с държачи на регистрационния номер от двете страни. Печатът е комбинация между ситопечат в двата края, и дигитален печат в средата, за да може да се визуализира преливащия ефект между бялото и черното. Дизайнът им е максимално изчистен откъм цветове и оформление, за да се вписват върху какъвто и да било цвят кола. Цена за комплект от 2 (две) подложки: 12лв. Засега подложките могат да се взимат от: @Ronin7 с получаване на обща поръчка за масло; Бургас (ж.к. Изгрев) при колегата @Martin_Panaiotov (вече няма); Сервиза на Венелин в Стара Загора; Мен лично за София и Стара Загора след контакт на ЛС или скайп "златозатор" (на латиница). Търсим колеги от страната, които са склонни да вземат няколко комплекта, които да предлагат в своя град и да имат възможността да се запознаят с други местни хондаджии. От фенове за фенове. Дано ви харесват!
  5. 1 точка
    Само да допълня че 2 ката не е с директно впръскване.
  6. 1 точка
    Това е, да, на влизане от към Ловеч в дясно
  7. 1 точка
    Янките въртят по хиляди мили, последното което правят е реглаж всяка година.
  8. 1 точка
    Здрасти, Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FO SAE 5W-30 (3x1L) Стойност на поръчката: (3*8,95Е)*1,9775 = 53,10 лева Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД - 54лв Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина Благодаря
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Да. Всичко започва с "Нова надежда". Аз също искам да виждам Фераритата по-напред, ама, ча па най-отпред ... Всички ги хвалят и това е добре, аман от М. Бе! А който кара с мерц мотори, много види се ще се озори. https://clubs1.bg/news/klientskite-otbori-na-merczedes-izraziha-pritesneniyata-si-otnosno-noviya-dvigatel-v-f1/?fbclid=IwAR0BZZ4KeUPOWTwhQSXZ-iKymCYW4Y9U5C6jJHFO7ceev42Ar7BGZecbDkQ
  11. 1 точка
    Привет колеги, не съм писал и чел от векове тук! И то не, защото Акордът не ми е създавал сериозни грижи през изминалите 7 години, а защото се бях отдал на сигурните двуколесни, задвижвани с жива тяга. Нямаше и да пиша, но е добре да добавим още един случай в статистиката на компрометираните автоматици. При мен от месец няма 2ра скорост и добре, че е ръчният режим с който скачам от първа на трета та да не провокирам постоянно клаксони. Накратко втора включваше със забавяне, сега вече буксува. Сменял съм маслото по книга, чистих няколко пъти всички външни соленоиди, ефект нула. Останалите скорости работят перфектно. До тук разговор с майстора в Мартен, отговорът: Не ги ремонтираме, специфични са, няма части или се оказват несъвместими след пристигането и висят с месеци. Още един разговор със специализирания сервиз във Варна като тук имаше и подхвърляне от моя страна за вариант за употребявана кутия. (доколкото знам трябва да е същия код на кутията, но не съм сигурен дали само буквеното или и цифреното означение). Горе долу същия отговор получих и тук с добавка "Помислете добре дали си заслужава ремонта". Та за съжаление Акордът явно "гордо" се е устремил към скрапа след 7 години прилична служба. Добре, че бях предвидил тази вероятност при първоначалната инвестиция...
  12. 1 точка
    Без проблем ! 22 евра и 30 минути Нямам търпения да я тествам,че предната карта беше доста подвеждаща понякога.
  13. 1 точка
    Ми не точно ама айде, щом те успокоява. Изпревари ли го? Изпревари го. Защо, заради грешка на мерцедес (смяна на гуми) тези неща ги забравяте май Заслужаваше ли да стане шампион, заслужаваше
  14. 1 точка
    Опаа сега видях,че наистина има ъпдейт за България за 22,32 евра.И то на гармин инсталатора,т.е. би трябвало да си платя и да инсталирам.Още днес му скачам ! да видим,ще споделя за резултата.
  15. 1 точка
    Аха, не го разбрах от първия пост. То ако светне ABS с тая джаджа ще можеш да видиш грешките ама дотам. Ти си отметнал кажи речи всичко, не помня като си сменях и задните накладки дали имаше нещо по-специфично там, ама май нямаше - всичко стандартно. Съжалявам, че не мога да помогна - възможно е да е механичен проблем, но аз все пак бих тествал модула с HDS или Launch. Светва ли поне лампата на ABS-a на контакт? http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_2y.htm#161535
  16. 1 точка
  17. 1 точка
    Винаги задействам и ръчната без значение наклон или равно.
  18. 1 точка
    За улиците съм съгласен, но останалите твърдения са некоректни.
  19. 1 точка
    Като човек , който има хонда 1.5, а преди това и малкия двигател 1.0, като на1.5 съм навъртял 60 000, мисля,че мнението ми може да се счита за реално. Ако говорим за заводска кола 182 коня да се сравнява с Ecoboost Mustang звучи ми несериозно. Тази хонда 1.5 е перфектен автомобил, когато говорим за надеждност, визия, място за сядане, багажник. Но когато става въпрос за ДИНАМИЧНИ ХАРАКТЕРИСТИКИ като ускорение, много е далеч от малкия мустанг, още повече ,че тези 182 коня заводски в реалния живот се равняват на около 150-160 коня на немски алтернативен автомобил (Golf, Passat, BMW, Audi). Лично съм я тествал срещу немски двигатели 180-190 коня и за съжаление няма шанс срешу тях и изоставането като ускорение е сериозно. Просто 220 нютон метра за 182 коня са малко, алтернативните немски 150 коня автоматици са с 250 нютонметра, а вече с двигатели 175-190 коня отиват на 280 нютон метра, което оказва сериозно отражение при ускорението. Братовчед ми е с ново BMW 120i и ме смаза с чудовищна разлика,а е 174 коня.Но пак казвам, хонда има други достойнства - здравина, визия, широчина, да не говорим,че ако се кара правилно е потресаващо икономична. Но за динамика, е нормална, нищо екстремно и впечатляващо. Следващата ми кола ПАК ЩЕ Е ХОНДА!!!! Просто съм обективен.
  20. 0 точки
    От Ферари са казали, че мотора им има три режима на работа слаб, среден и силен като за първото състезание от гледна точка на сигурността за да може да съхранят ресурса на агрегата възможно най дълго са използвали най слабият от трите режима. Ще видим, Хамака се усмихваше хем щастливо на финала, че го нямаше Макс и трябваше да стои на стълбичката по ниско от него хем уплашено от двете ферарита.
  21. 0 точки
    Колкото по-малко, толкова по-пъшка. За градско бива, там ще е щастлива.
  22. 0 точки
    Писали сме го многократно. Паркиране на автоматик - крачна, лоста на N, ръчна, пускаш крачната, лоста на P.
  23. 0 точки
    Масленият си е обикновен за хонда. А въздушният и за купето може да ги поръчаш от Ауто док. Довечера като се прибера ще ти цъкна парт номерата им и във всеки магазин трябва да могат да ти ги намерят.
  24. 0 точки
    Във всеки сервиз ли могат да ми намерят маслен и въздушен филтър за 2.0 мотора, който е за Канада и сащ?
  25. 0 точки
    Във всеки сервиз може да го направиш.
  26. 0 точки
    Едно време като работех в МЗ и се е налагало да ме возят от София до Варна цял ден с такъв Мерцедес на Мтел..... да им проверяваме базовите станции.....Изпреварване 0000! 🥶 Ела да те повозя на Civic X 1.5 Turbo седан CVT ....само си вземи салфетки да не ми оцапаш седалките като изпреварвам като "ТРОЛЕЙ" 🤣 и разход 6-7 литра само.................... Автомобила има комфорта на Ауди А6 ....Този Civic X sedan утрепа Легендата и Акорда! 😃
  27. 0 точки
    Да попитам какъв е проблема да се монтира ГИ на cvt кутия или има проблем само с обикновена газова уредба?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...