Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.02.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Ако колата е бензин не се включва някоя перка, а винаги са двете перки. Ако работи само едната перка, то другата има проблем. Това не знам за кой път го пиша вече.
  2. 2 точки
    Оборотите наистина са ниски на празен ход.Почистване на дросел и стъпково ако не е правено винаги е добро и оборотите заспиват. Свещи проверявал ли си в какво състояние са или си сменяни,кога за последно си регулирал клапани,преди колко хил. км. Това е за грешката което която еP0301 No. 1 Cylinder Misfire P0301 (Открито е прекъсване на запалването на цилиндъра)-насочва към бобина и свещ. https://avtotachki.com/bg/p0301-propuski-vosplameneniya-v-cilindre-1/ Това е тук от форума -
  3. 2 точки
    Ходи при Фена в Дупница, той да ги погледне дали стават! Ако има кой да ги оправи това е човека!
  4. 2 точки
  5. 2 точки
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Велик разход за автобуса и много красива!
  8. 1 точка
    @Bekario за протокола - има си тема за обсъждане на обяви (Легенд) Предназначението на тази е по-друго
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    При Ванката в Дупница има и американски 15400-PLM-А02 (Honeywell), и немски MANN.
  11. 1 точка
    Здравей Videnov-CRV, На предната страница ще видиш подробна информация по проблема с профилактиката на климатика. От това, което си написал, Не става ясно какво е обслужвано в твоя климатик ? Ако само са проверили налягането на фреона и за липса на течове - не е достатъчно, а съдейки по 2007-ма си над 160-170 Х км. Ако не си направил пълна профилактика в т.ч. смяна на лагера на бобината - значи нищо не е направено! За спокойствие - лагера се сменя на всеки 60-70 хиляди ! Препоръчвам ти да го смениш(за да спасиш оригиналния компресор) - това е хроничния проблем на климатика на ХОНДА -CRV - така де - слабото място, за което навсякъде пише. В противен случай го рискуваш и ще береш ядове големи. Превантивно го смени, бобината да се провери и котвата(притискателя) да се освежи(по нея се набира много ръжда) или също замени. Така ще подобриш работата на шайбата на климатика - и ще минеш възможно "най-тънко". Успех !
  12. 1 точка
    Часа си го взема от часовата зона автоматично, в момента има проблем с това world-wide. Ако ти е с 1 час разликата пробвай да спреш опцията автоматична часова зона за 30тина време и после я включи да видиш дали ще се намести - при мен се получи.
  13. 1 точка
    Мани ги щатите - тея са младоци. 1230-та година:
  14. 1 точка
    Здравейте колеги, От десетина дена съм собственик на Шевролет Волт 2012 г. Вече успях да й навъртя 1000 км, като естествено по-голямата част от този пробег е в извънградски условия. Преди малко повече от 5 години се сдобих със Сивик 8-ма генерация (моделът на Хонда, който ме запали по тази марка) и си мислех, че карам уникален космически кораб, който всеки ден ти помага да забравиш всички простотии, които ти поднася живота. За съжаление, обаче, годинките си се трупат и малко по малко започнах да се чувствам некомфортно като я карам по нашите пътища. Да, на хубав асвалт колата е като залепена за него и човек се радва на стегнатата й возия, но такива участъци не се срещат често, дори и по нашите т.нар. магистрали. Миналата година в началото на декември Сивика трябваше да влезе в бокса за смяна на изпускателния колектор, която процедура я съчетах и със смяна на кормилната рейка с рециклирана такава. По план-график това трябваше да отнеме два дни и за да не оставам без кола си взех за 24 часа един споделен електромобил (не знам дали имам право да споменавам компанията, която предлага тази услуга, за да не се приеме като реклама). Е, въпреки че електричката беше от най-ниския клас, се оказа, че возията й е по-добра от на моя Сивик, а пък поведението тип тролейбус ми хареса още повече. Та от тогава започнах да се образовам по доста въпроси свързани с електромобилите и плъг-ин хибридите и крайният резултат е причината да напиша този пост. Засега мога да споделя първите резултати от два "функционални теста" - каране по магистрала с 140 км/ч. и с 115 км/ч. София-Пловдив-София (на отиване с един пасажер (мой колега) и темпомат на 140 км/ч.; на връщане бях сам (колегата ми си караше колата, която взе от сервиз в Пловдив) без темпомат с мин. скорост 130 км/ч., а в един участък за да догоня колегата ми достигнах ограничителя на Волта - 169 км/ч.): София-Пловдив-София (цялото семейство ги возих с темпомат на 115 км/ч/): Мога да кажа, че съм повече от доволен от поведението и разхода на колата. Тя тежи 1700 кг. и сега разбрах какво е искал да каже един приятел на баща ми, когато преди 20-ина години ни говореше колко хубаво било човек да кара тежка кола. Да, на дисплея свети лампата за проверка на двигателя. Проблемът ми беше обяснен от продавача във Варна, откъдето взех колата. Имало някакъв модул, който след 6-7-8 години експлоатация на този модел Волт започвал да дава някакви грешки. В специализиран сервиз за хибриди и електромобили във Варна му обявили цена от 1500 лв. за справяне с проблема. До края на седмицата ще разбера какво могат да направят по въпроса в такъв сервиз в София.
  15. 1 точка
    Качих малко хондата на яз. Пчелин Днес съм доволен от разхода - 9.7/100км планинско и около 12/100км среден разход по колонка.
  16. 1 точка
    Проблема с миризмата на газове и пуфтене е решен за 20 мин . Смяна на дифтунка на дюзата .
  17. 1 точка
    Ако не се бъркам имаш и още един вариант за конкретно този мотор - 0w40 от @fenabg
  18. 1 точка
    Ето защо използвам МАNN има и дата на производство защитена. Доста модели Хoнда го използват CRVдо 3 ген,Акорди и HRV за тези знам. Както и на добра цена на която го купувам ,дано и те да не го дадат на Китайците. На фона на вече явно китайското Мahle,вече и в синята кутия.
  19. 1 точка
    Аз смених моята с нова от сервиза в Русе.Човека е коректен.Относно светването на ИМА ако я караш редовно ще те изкара още 2 години .Като се стопли времето ще спира да свети.Аз изкарах почти 3 години тъка накрая падна под 8 процента и не можеше и ден да изкара и един ден за това взех нова с 3 години гаранция.
  20. 1 точка
    Ресурса и зависи от експлоатацията на колата ,ако си взел ти нова да ти каже колко ще издържи. Втора ръка кола отваря вижда майстора на какво състояние е има белези,и сменяш или не. Ако има колега който е купил колата и е стигнал до смяна да каже.
  21. 1 точка
    +2 Нови гуми съм купувал само от тях до сега. Миналата седмица отидох до склада лично да получа две нови гуми и имаше възможност да ги монтират на момента - човека се погрижи в особено старание за джантите, смени винтилите, както и прокара резбите на 1-2 шпилки и техните гайки: до сега такова старание, особено в 18 часа в петък, не бях срещал...
  22. 1 точка
    Прикачвам размери на болта за 30мм подложки. @rambisimos
  23. 0 точки
    Добре е че махат от борда старата шлака от гумата. Иначе може да издиша новата. За прах от накладките - там няма как да има, нали гумата е там. Щом ползват телена четка, значи не са хирурзи, а касапи.
  24. 0 точки
    Брат'чет, записах се в селския хор. Там пием ракия, играем карти... - А кога пеете? - На връщане...
  25. 0 точки
    Тоя Хамилтън май няма да е "лъжица за моят мозък и наКрайниците му". Карам чат/пат. Пробвах всички писти от челънджа му и едвам "сребро". Само на Монца докопах "златото", ама пак е секунда пред мен това куче.
  26. 0 точки
    Аз също не разбирам от политика на автомобилните концерни, но тази система E-HEV е също много добро решение. За съжаление и то, както и Honda E, не са по джоба ми. Иначе сладурите от Дженерал Моторс определят Волт-а като електромобил с удължител на пробега 😉, а удължителят представлява 1.4 бензинов двигател Екотек на Опел. Дори и в най-големите си кошмари не си представях, че някой ден ще карам Опел, ама ето на. Тези 60 км пробег обаче се постигат в подходящи климатични условия През зимата и в големите жеги батерията издържа около 40 км.
  27. 0 точки
    "мое се осерим, ама нема се изложим"... не е на известен човек (баща ми), но пък е мото вече, за сметка на това
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...