Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.12.2021 in Мнения

  1. 3 точки
    В края на 1919 г. Хосе Раул Капабланка дал сеанс на едновременна игра на шах с всички депутати в английския парламент. Капабланка, разбира се, спечелил с огромно преимущество всички игри. Един от репортерите го попитал какво мисли за играта на опонентите си. - Не открих дълбоки стратегически умения в тях, но по отношение на тактиката те показаха определена изобретателност. Някои се опитаха да направят допълнителен ход, други върнаха вече взета фигура на дъската с надеждата, че няма да забележа, а трети направиха някои пренареждания зад гърба ми в тяхната позиция. Като цяло, ако бях на мястото на избирателите, които изпратиха тези господа в парламента, бих ги държал под постоянен надзор.
  2. 2 точки
    Значи съм с грешка - префейс е било (2014-2018). Предполагам нямаше самопаркираща система (или девойчето не я ползваше), та лично си маневрира напред/назад. Системата би го направила от раз. Както и да е. За културата на водача ми бе думата, ама явно не го обясних надлежно.
  3. 1 точка
    Здравейте От днес съм собственик на Honda Legend 2006, автомобила е страхотен- и това ми беше мечтата от години да си купя такъв. За въпроси ще пиша на колегите, които имат... а въпроси ще има Поздрави и безаварийни километри на всички
  4. 1 точка
    Здравейте, От няколко дни се случва да ми прпребуксува съединителя на 4та скорост при рязко набиране. В тази връзка искам да си поръчам нов съединител LUK 624 3356 00, но майстора ми казва, че този модел съединител можело да не стане на колата ми (Honda CR-V 2007 2.2 CTDI 140HP, 6скор.). Моля ви за съдействие като ми кажете става ли или не. Също ще се радвам ако имате предложение за друга марка
  5. 1 точка
    Напълно съм съгласен. От опита ми с дизелите които съм имал доста години също препоръчвам да се смени всичко от комплект съединител, маховик задължитело и долната помпа към него за да не се плаща после два пъти а случаи има бол такива.
  6. 1 точка
    Не я дочаках да започне да започне да превърта и на ниските предавки. Превърташе само на високите и то много гадно - при изпреварване. Равносметката: Смених: 415027210 - LuK Демпферен маховик 624335600 - LuK Комплект съединител + имах лек теч от нофтовата помпа за високо налягане, който също отстраниха. Общо 1400 лв. с труд. Цената е с големи отстъпки, тъй като ми го прави приятел. След смяна на съединителя започнаха всички предавки да влизат много трудно и някой път едвам включвах първа. Беше регулиран, там както се регулира с горната помпа, но е от това, нито от течност, нито от въздух. Покарах малко и се надявах да се оправи, но не стана. Като, че ли имаше някакво изместване леко на лоста и за това не влизаха лесно. Четох стара тема тук във форума с трудно сменяне на предавки след смяна на съединител и там пишеха, че са шлайфали маховика, което е пълен филм и аз се вкарах в него. Закарах я пак да я погледнат и да я регулират, и сега е перфектна. Скоростите влизат като на чисто нова кола, съединителя е мек и отделя перфектно. Карах доста км. и LUK си е номер 1. Има си и гаранции. Влизането трудно на втора предавка, още преди да започне да превърта, се оправи. Сега влиза с лекота. Преди съм сменял и маслото на скоростната кутия. Старият съединител и маховик са при мен. Ще ги огледам допълнително някой ден. От направеното запитване към Хонда, ми бяха казали 2200 лв. само за маховик. Което е абсурдно (по-нагоре писах, че искаха 1300 лв. само за комплект съединител + работа). Препоръчвам на тези, които сменят съединител, задължително да сменят и маховик. Ремонтът не е евтин така, че да се отваря няколко пъти, за мен не е добре. Отделно и тоя маховик си има живот, приблизителен на този на съединителя, и ако изкара само едни още 20000 - 30000 км, по-добре да се смеят заедно (всеки трябва да си направи преценка сам, защото ремонтите са доста скъпи, но спестяването повечето пъти излиза двойно).
  7. 1 точка
    Аз съм доволен от момчето при което ходя. Ако искаш можеш да ми пишеш на лични за обмен на инфо. Да не занимаваме Форума
  8. 1 точка
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Ако кара извънградското със 140 нищо чудно да му е 14,5. Ако е по нагорнища също. Ако е на темпомат също. На разхода по борд като му сложиш ориентировъчно 20-тина процента отгоре ти дава разхода на газ.
  11. 1 точка
    Аз съм с црв 2 150к. - 2005г. и аз от 1 седмица също карам с ГИ "романо". Втори път зареждам на една и съща колонка на една и съща бензиностанция (бензинджийката беше друга,но все пак ) и ми излиза разход 14,5л. предимно извънградско и като махна някой друг километър докато обърне. А на бордкомпа ми излиза 11,5л. (просто за информация).
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    А относно свалянето на картера, както казват старите ора - "не закачай едно куче ако спи".
  14. 1 точка
    Ползвал съм Ravenol Professional Engine Cleaner като промивка, веднага след закупуване на кола. Върши някаква работа, но повече бих се доверил на PRO-TEC P1001 Engine Flush. По принцип, ако е чист двигателят, няма особена нужда от промивка. Хубаво масло и честата смяна са напълно достатъчни. Задължително след промивката и източване на старото масло, източи стария филтър и го върни обратно. Налей някакво евтино масло и покарай малко, или пък остави двигателят да поработи на празен ход за 20-ина минути, за да обере остатъка от промивката. Все пак при теб остава около 1 литър старо масло в двигателя! Накрая източи и това масло, и сложи новото, и нов маслен филтър.
  15. 1 точка
    Капков тест 2 1. Amsoil Signature series 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-202400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 3100км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 30км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.09.2021до 20.12.2021г. 8.Мото часове около 100. 9.Изразходвано гориво 300л. пропан бутан и 32л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM made in USA. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване,вече тежък с много студени стартове през деня и повече работа на бензин. 15.Предишно масло- Mobil1 5w30 esp,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,3 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната. Ей.., ще да мие този амсойл и по цвят тъмнее на щеката,в сравнение с летните проби🤔!
  16. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – смес: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 - 3 литра + Yacco lube GDI 5W-30 - 0.5 литра. (първоначално пълнене) 3) Маслен филтър – HONDA OEM № 15400-RBA-F01; 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 328 000 км, а може и повече (по километраж: 228659 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 5076 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 70 / 30 . 7) Сезон на експлоатация – 25.06.2020 - 18.12.2021; 8 ) Моточасове – 102 по моточасовник; 9) Изразходвано гориво - около 315 л. А95Н; 10) Kтм = (315 / (3,5+0,3)) ≈ 83 ; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 13) Доливане на масло - 300 мл.; 14) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 15) Режим на експлоатация - градско + извънградски пътища + магистрали. 16) Предишно масло -Shell Helix Ultra 5W-30. Впечатления: За първи път, от както имам колата, доливам масло без да има теч!!! И преди съм карал с Петро-то (старата спецификация Dexos1, ILSAC GF-5), но харч нямаше! Или новата формула, по API SP, нещо не са я уцелили, или двигателят е вече за сегменти... Ще се види със следващото масло. Може пък колегите, дето се оплакаха напоследък от петрото, да излязат прави. Сега се чудя какво да налея след празниците... Имам в наличност следните: 1. Shell Helix Ultra 5W-30. 2. Shell Helix Ultra 5W-40. 3. Ravenol SSO 0W-30. И трите вече съм ги пробвал по веднъж.
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Ами, да ти е честита и здрава + в добро състояние, и да е полезна на фемилито, а ти и се радвай и обгрижвай! Бранко в беда няма да те остави, но и без повод - навести го.
  19. 1 точка
    Здравейте, продавам една от двете си Хонди СРВ 2.0 128 кс 1-вата е CRV 1999 оранжева (регистрирана) докарах си я на собствен ход от Норвегия пред 2015-та година, купих я на 236х км и съм и навъртял още 100, сега е на 330х км. Януари 2020 и правих ремонт на двигателя (сегменти и прочие) 1300лв тогава беше на 310. Колата си има климатик подгрев на седалките и газова, има музика и плеър с блутут хендс фри и летни и зимни гуми. Колата е изправна, регулирани клапани и т.н Колата си има масичка и щора! цена 5500 по договаряне 2-рата е CRV 2004 черна 2.0 150 коня докарана на собствен ход от Норвегия през 2020 юни регистрирана, платено мито и ддс на 172 х км купена със сервизна книжка, колата има газова и в момента е на 190х км също има подгрев на седалките, с оригинален касетофон, няма фарове за мъгла и темпомат, нов радиатор и компресор на климатика, както и нови оригинални тампони на предните носачи и нови биалетки, защото старите ги отрязаха. Опция за 2-ри комплект джанти с гуми. Колата си има масичка и щора! Цена 9000 - по договаряне Продава се една от двете, на която и излезе първо късмета, и двете коли са обслужени и надежни, така че за мен е без значение тел 0878398981 - Антон
  20. 1 точка
    Малко с закъснение, но да напиша резултата какъв е! Оказа се счупена пружина на помпата! Подмяна с нова помпа /марка TRW/ и всичко си дойде на мястото! В този ред на мисли: На някой колега ако му се намира някоя стара помпа/излязла от строя/ да се опитам да поправя оригиналната- да пише!
  21. 1 точка
    Колега я кажи какъв е този ластик и кое гърне държи? Къде се намира тази изолация и какво точно представлява, че и при мен сякаш липсва? Дайте някакъв линк ако може.
  22. 1 точка
    Когато след ремонт се появи проблем е редно "майстора" да си отстрани проблема или да ти върне парите. Така като го описваш ми мяза на запушено маркуче от разширителния съд .
  23. 1 точка
    Здравейте колеги! Да извадя темата от нафталина, че имам сходен проблем със съединителя! Сменен е с нов/пълен комплект/, сменена спирачна течност, но...! След смяната на съединителя- зацепва доста по-ниско долу/не знам дали е нормално/. Случва ми се за втори път, след като колата е престояла една вечер да е голям свободния ход и да не мога да включа на скорост /изпробвах всичките скорости на запален мотор/. След няколкократно напомпване успях да включа втора предавка много трудно, а след нея първа/много трудно/. Обезвъздушавах системата два пъти, но странното е че изпомпаното количество не се компенсира от течноста от казанчето! Стои си на макс и педала потъва, след което трябва да го връщаш принудително! Наложи се да обезвъздушавам под налягане/ пускам през казанчето малко налягане от компресор и така се обезвъздуши на самотек! Това нормално ли е? Съмнявам се в горна помпа! Тук идва и интересното.... ,след като поразходя автомобила да позагрее и всичко си идва на мястото/ имам си нормално работещ съединител! Работи нормално няколко седмици и днес отново същия проблем. Течове няма никакви. Някой ако има мнение по проблема да помага. Благодаря! П.П. Съединителя е коплект на LUK/маховик+притискател+феродов+аксиален лагер/
  24. 1 точка
    За проблема със задържането на педала, най-вероятно е от някоя от помпите. Има ли загуба на течност? Относно трудното превключване/влизане на скоростите, не мисля че помпа е причината. Както сам казваш, проблема със задържането на педала си го имал и преди, но скоростите са се превключвали лесно. Аз залагам на съединителя или монтажа. Някои допълнителни въпроси, които биха дали насока: Какъв съединител са ти сложили (марка)? Exedy? ....или друг, "не-саморегулиращ се (ако има такива освен Exedy)? Всички скорости ли се превключват/влизат трудно? Или 1-ва и задна - най трудно, 2-ра една идея по-лесно, горните - още по-лесно (но не както трябва да е / както са били преди)? Пробвал ли си да ги превключваш на място, при изгасен двигател? Ако да - нормално ли влизат, както си е било преди? Има ли осезаема разлика при същия тест - на място, но при работещ двигател? Обърнал ли си внимание дали в движение, скоростите влизат по-лесно, отколкото като ги превключваш на място при работещ двигател? Забелязал ли си дали проблема "изчезва" от време на време? (Например, след по-продължителен престой (да кажем след една нощ) - проблема да изезва, след като покараш известно време да се появи пак... или след като си карал известно време, да кажем като спреш на светофар и при тръгване влизат (сравнително) лесно, след 1-2 светофара - пак мъка, по някое време пак по-лесно... )
  25. 1 точка
    Днес проблема с бученето беше отстранен, вече си е тихичка като преди Човека от сервиза описа проблема така: "понеже ти е сваляно всичко по предницата при ремонтите, после при сглабянето, ластика който държи гърнето е прекаран под моста /или над него - не помня кое беше/, а трябвало да е наобратното, което държало тръбите на гърнетата много стегнати, под напрежение и леко усукани". След като го прекарал, от където трябва тръбите се отпуснали и станали леко подвижни. И вече бученето и вибрациите в купето изчезнаха
  26. 1 точка
    А какво представлява самата изолация там ? Къде точно се намира ? В събота ще я гледам на канал, ама долу горе да знам какво да търся.
  27. 1 точка
    Много вероятно точно тя да я няма.Огледайте в сервизите и ще видите отстрани по стената,че е пълно с такива парчета,топлинни щитове и кори под двигателя.Лично съм си купувал от тях такава,и те не дават адекватен отговор какво правят там а не на колите. Много трябва да се гледа човек при кой си оставя колата.
  28. 1 точка
    Всичко - маховик и съединител комплект на LUK. Четох, че имало към педалите някаква шумоизолация и може тя да се е разместила, ама да се стопли събота и неделя ще я гледам на канал. Иначе за друго не се сещам от какво може да е. Външно няма промяна в звука на двигателя, но в купето е една идея по шумна както си писал и ти колега.
  29. 1 точка
    Маховик сменял ли си или и ти като мен само комплект съединител
  30. 1 точка
    И при мен стана така след смяната на съединителя ... същия такъв звук... нямам идея от какво, ако установиш проблема драсни.
  31. 1 точка
    Така и така колата беше извън строя няколко дена, та реших да разширя малко ремонта. След разглабяне на съединителя се оказа, че маховика няма луфтове, а и нямаше тропане и вибрации преди това, така че по финансови причини реших да сменя само феродов диск, притискателен диск и аксиален лагер. Рейката сълзеше още откакто купих колата, та тя замина за рециклиране. И понеже имаше някой накрайници с луфт, други със скъсан маншон смених всичките. Маркуча за високо налягане прокапа и той преди месец, така че го дадох и него да ми изработят друг. Смених и маслата на скоростна кутия, хидравлика и диференциал. И сега равносметката 1. Комплект съединител на LUK /феродов и притискателен диск + аксиален лагер/ = 295 лв. 2. Рециклиране на рейка в ТУ София = 220 лв. + 20 лв. за куриерски разходи 3. Изработване на хидравличен маркуч = 40 лв. 4. Комплект 4 бр. външни и вътрешни накрайници на Swag = 92 лв. 5. Масла от Бултрако - 3л. за ск. кутия; 2 л. за диференциал; 1 л. за хидравлика = 200 лв. 6. Предстои стенд на предницата предполагам за около 30 лв. Общо всичко излезе 900 лв. + някой лев за работата на майстора /тях не ги споменавам, защото сме роднини и сумата е символична/. След смяната съединителя стана някак по-различен, по-леко се натиска, отделя по-ниско, абе промени се към по-добре. Хидравликата стана осезаемо по-лека. Скорстите влизат по-лесно, направо се плъзгат. Мога да кажа, че съм доволен от резултата, ако можеше и без пари да е, щеше да е още по-добре, но има едно НО. Още не знам от какво, но звука в купето се увеличи, бръмчи като при леко извадено или пробито гърне. Подобна промяна ми се е случвала на друга кола при скъсана гарнитура на генерацията, но при сегашните ремонти нищо по изпускателната система не е пипано. Бученето е при подаване на газ, при ускорение. Не е тропане, не е виене, не тресе, а си е буквално бучене като не добре обезшумен автомобил. Някой, ако има някакви идеи какво може да е, нека сподели, защото нямаше време да огледаме, а ме дразни това нещо.
  32. 1 точка
    Сподели после какво от къде си купил, ако е за смяна
  33. 1 точка
    Честито и на мен, днес при изпреварване на пета предавка след 2000 оборота двигателя се форсира, а колата почти не се набираше. Пробвах как ще се държи и на другите предавки - ситуацията е идентична. Мисля, че това точно са симптомите на заминал съединител. В края на седмицата ще се разглабя и ще видим какво е положението.
  34. 1 точка
    И на мен ми стана тъпо ... като знам каква е цената на ХРВто за комплект. Абе с две думи - да сме живи и здрави.
  35. 1 точка
    бахти цените, дано мойта изкара поне 50к преди да се наложи да сменям
  36. 1 точка
    Моя целия комплект на LUK в БГ излезе 1340лв. Маховика пак си беше в жълтата кутийка, както и комплекта съединител.
  37. 1 точка
    Не знам кой е по-оригинален, но от Кокса (линка на dindin) пристига това. Като за маховика си пише че е на Люк (Скайуокър ) и имаш опция да си поръчаш оригинален маховик за + 175 паунда. Та както писа и Емича оригинално всичко излиза с Luk. За цената с доставка DHL за 5-6 дни точно 1280 лв. (при курс купува 2,18) - аз не си поръчах оригиналния маховик, а си взех не оригиналния на Luk (в жълта кутия).
  38. 1 точка
    Въпросът ми звучи няма да ви кажа каква е газовата но ме успокойте че моята не харчи много. Както казах това а само в сферата на догатките по принцип има зимна и лятна смес на газ това е промяна на съотношенитето на съставките,и това дали пълниш бутилката до горе или половината,на какво налягане работи колонката на която зареждате,колко пъти слязохте и видяхте на какво налягане ви зареждат . Това което забелязъх бутилката ми е 39 л зареждам 20 л на налягъне 11 бара дава един и същи разход от една бензиностанция Тази ботилка е зареждана и 45 л на едно ОМВ на автомагистрала Тракия,ВИЕ СИ ПРАВЕТЕ ИЗВОДА КАКВО ВИ ЗАРЕЖДАТ. Съвета ми е през лятото за да е ефективно зареждането сутрин по хладно защото в бутилката влиза повече течна фаза на газта и може да я заредите ефективна и на бензиностанция с колонка показваща повече 11 бара,и не на последно с два ръкава ли е колонката в момента който се пусне другата кола да зарежда всичко отива по дяволите. Един пример тук в Добрич бензиностанция Марешки колонка 10 бара бутилка празна на 25 л и умря помпата бензинджията каза готово пълна до горе,да трябва да спомена при мен е махнат поплавъка който задейства винтила и спира зареждането и това е от значение на кой как е настроен,зареждам когато свърши газта и винаги наполовина.
  39. 1 точка
    Нормално е.Извън градско колкото пише на километража, само махаш нулата.
  40. 1 точка
    Буксата е над педалите, жълта е на цвят. Можеш да я видиш, след като свалиш долната кора над педалите.
  41. 1 точка
    Колеги да ви споделя, че колата е готова Сменен съединител (маховика няма страничен луфт - повече от нормалното) , но казват, че има ход на въртене около 18 градуса..., нямам хлопане, тресене или други подобни затова няма да го сменям докато не се разчука. Педала на съединителя е вече друг - по леко се натиска и отлепя доста по-ниско спрямо преди. Смениха ми и маслото на диференциала. Дано скоро нямам други ядове, че взе да ми идва в повече...
  42. 1 точка
    Добре де, така и така ще отваряш, какъв е проблема да смениш и маховика? Цената? Или се надяваш да изкара още 100К км със стария маховик, т.е. пак опираме до спестяване на някой лев? Ако се предаде след 20К, какво правим - правим пак разходи по отваряне, нали?! edit: Sorry, изпревариха ме
  43. 1 точка
    И в крайна сметка си взе Валео за 450 лв, вместо ЛЮК за 300 . Не знам какво сте проверявали по номер на рама, но номерата които са дадени по ЛЮК и по Закс са за абсолютно идентични съединители, просто майстора ти изглежда работи само с едната фирма . Шанса да те сполети и смяна на маховика си е сериозен, горе долу ги изчисляват да изкарват и двата компонента едни и същи километри, и както ти казаха колегите, дори и сега да изглежда добре маховика, не се знае дали ще изтъркаля и този съединител, така че се подготвяй психически за още едни ИлядО лева .
  44. 1 точка
    Не поясних - "отворих" имам в предвид кутията на Sachs , км са реални и е сервизирана в Хонда в Германия. Сега ме хвърлиха в размисли от сервиза, защото ако се окажело, че маховика има хлабина повече от 3,7-4мм е бил за смяна и се чудя какъв е шанса да ме сполети и това....
  45. 1 точка
    "Като го отворих вътре на феродовия диск пише Valeo :)" Което значи , че най-вероятно е сменяван поне един път и колата е на "оригинални "километри. Не го казвам с лоши чувства , но истината понякога е различна. Относно комплекта съединител - на база информацията която имам и съм се интересувал, когато аз сменявах комплект съединител и маховик, мисля ,че оригинално колата излиза с LUK. Така че този партиден номер на LUK-624 3356 00 който си дал, трябва да ти стане точно /аз сложих точно този номер /. И пак те подсещам за демферния маховик - нали колата е разглобена и проверихте ли го, заминал ли е, или може още да кара ?
  46. 1 точка
    ...менте задкормилно устройство може да скапе и най-истинския съединител, даже и за по-малко от 140К км
  47. 1 точка
    Смени и д.маховик, (ако не е сменяван) за да не правиш двойна работа.
  48. 1 точка
    Лук комплект с лагер = 322лв с доставка.
  49. 1 точка
    Да, всъщност ми казва, че по оригинален номер на хонда му излиза само на Sachs , но аз като гледам този също го дават аналог на sachs. Слави казва , че има шанс периферията му да била малко по различна и да не стане..... Принципно лично за мен LUK е добра марка и ми се иска да е такъв.
  50. 1 точка
    Колега, ако решиш проблема с диска пиши, че и аз имам аналогичен проблем, само, че при мен като го пъхнах,свири няколко дни и после не пожела да излезе,така си стои вече 2-3 месеца.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...