Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.07.2021 in Мнения
-
3 точкиРазбирам Drone за Црв-3 , 4 та също, не вървящ мотор, 4х4 даже не го споменавам, клиърънс също. Иначе държат цени, но за мен малко неоправдани. Последното Црв ми харесва на визия, турбото също е нещо ново и свещо, но не мога да коментирам. Бюджетът е друг там. Ако е от Канада изборът е по-голям, на мен много ми харесва Субару Аутбек за тези пари ще намериш 2018 модел с 2.5 атмосферен. Екстрите не са като на МДХ, но 4х4-то е уникално. Мазда Мх5 също има много добри, мисля че двигателя беше пак 2.4 или 2.5 атмосферка. Много красива отвън и вътре изглежда комфортна, 4х4 не е силно като другите две. Също е малко по-малка. Не съм познавач на Акура, но Субару много дръпнаха на Американския пазар и определено визията на Аутбек и Форестър е много яка. Не мога да кажа същото за Хонда, след 14г вече и няколко модела си оставам фен, но и се оглеждам и за друга марка. Успех.
-
2 точкиДобрите обноски изискват да пуснеш пред теб хубавата задница. Галантността е отчасти и воайорство, те жентълмените са го измислили.
-
2 точкиКапков тест 3 1.Mobil1 5W30 ESP от coxmotorparts.co.uk 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-194300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4000км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 60/40 6.Средна скорост,около 35км/ч. 7.Сезон на експлоатация 19.04.2021 до 06.07.2021г. 8.Мото часове около 90 9.Изразходвано гориво 380л.газ и 40л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,6л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване сравнително лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,3 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне.
-
2 точкиЛабораторен анализ: Shell Helix Ultra 5W-30, закупено, чрез общите поръчки, от ato24.de. Двигател D14Z4, с предполагаем общ пробег: 324 000 км. Пробег на маслото: 7500 км, 160 моточаса. Период на експлоатация: от 16.05.2020г. до 25.06.2021г. Това, което се вижда на първо четене: 1. С оглед на състава, маслото е оригинално! 2. Изключително нисък износ на желязо и алуминий, което говори за много добри мазителни свойства на маслото! 3. Наличие на 5 единици Мед (Cu), което индикира за износване на биелни лагери и лагери колянов вал. Но с оглед на пробега, на тоя двигател, мисля, че стойностите не са критични, а нормални... 4. Силиций - около 30 единици, при оригинален въздушен филтър, показва в каква прашна среда се е движел автомобилът. Стойността съвсем не е критична, но ми се иска да е поне 2 пъти по-ниска... Въпроси: 1. TBN = 9.9 mg KOH/g не е ли твърде високо при положение, че на новото масло е 12? Каква е разликата в различните методи за определяне и има ли начин да се прекалкулира спрямо друг метод? С някаква формула, например... 2. Стойностите на замърсяванията също ми изглеждат ниски. Има ли и при тях разлика в методите на определяне и каква? 3. Притеснява ме наличието на Калий и Олово. На какво може да се дължи? Очаквам интересна дискусия от всички... П.П. Благодарности на CARPERA за предоставянето на 100 мл. свежо масло за "реперна" проба, за оценка на замърсяванията!
-
1 точкаЕ казаха, че леко е била чукната, което го знаехме Иначе нямаше никакви други проблеми.
-
1 точкаСега си писах с техния съпорт и обещаха да ми пратят сервизната история на мейл, че първо искаха да ми звънят по телефона като я намерят, но като им казах къде живея и се отказаха да звънят
-
1 точка
-
1 точкаКато дойде колата със сигурност ще ида до БТ поне да проверят дали трябва да и се прави това. Иначе пуснах запитване в канадският хонда дилър да ми кажат какво е правено по нея (особено fw upgrade/ATF change), но нямам особени надежди в това. На БТ също не възлагам големи надежди. Имах хонда мотор преди и положението там също не беше розово като им го карах Във Piloteers форума като им казах колко ме бръснат тук за ATF Type 3.1 и ми написаха, че това си е robbery Качвам целия бюлетин, на някой друг може да му е полезно да види поне как се проверява маслото на тая кутия. Макар, че не е много просто, мисля следващата АТФ смяна да си я правя сам. Трябва само да видя как да чета температурата на АТФ сензора. MC-10145388-9999.pdf
-
1 точкаHR-V за Европа преди фейс - Made in Mexico HR-V за Европа фейс - Made in Japan HR-V за Северна Америка префейс и фейс - Made in Mexico Другаде ще да е заровено кучето, но чакаме @Drone да каже. П.П. Темата няма да бъде изтрита, защото има интересна информация, която колегите са предоставили в опитите си да помогнат на автора.
-
1 точкаСензора е на различни места при различните модификации(преди/след фейса - TSX и т.н.) и с информацията, с която разполагам от тази тема, предполагам че е зад SRS контролера. Трябва да махнеш пепелника и панела над него. Търсиш това: Може да извадиш късмет и да е зад единия от триъгълните пвц капаци в краката: На тази снимка е махнат триъгълния капак и г-образнен преходник(тръба) от въздуховода. Пак ще кажа: препоръчвам да се посети сервиз. Да не се окаже, че VSA модула е скапан...
-
1 точкаХодих при човек, който чатка хондите. За него клапаните работят перфектно. Металният звук обаче си остава Ще огледам всички болтчета и връзки в двигателния отсег.
-
1 точкаНаскоро и аз имах такъв метално тракащ звук,оказа се от топлиния щит на катализатора. С времето връзките които са на 4 места при мен изгнили и се разтракал. Огледай изпускателната си система от колектори та до аспуха.
-
1 точкаТуй нещо въобще няма да проработи .
-
1 точкаПо всяка вероятност е по-добре да започнеш със заводската спецификация и след първата смяна евентуално да мислиш дали има нужда от промяна. Имаш ли сервизна книжка? Как е поддържана досега – като интервали на смяна и какво масло?
-
1 точкаКарал съм такава, доста интензивно, около осем години и никога не съм имал проблеми!
-
1 точкаВече се вижда, че промените в правилата за този сезон са дали по-добро отражение в РедБул, отколкото в Мерцедес, но да видим новия комплект пластмаси, които последните се очаква да монтират по колата си за Силвърстоун, как ще се отрази на техните времена. Но определено този сезон е значително по-завързан от последните години и се надявам така и да продължи, а ако Макларън успеят да се намесят в местата за подиума стане още по-забавно.
-
1 точкаЕто това е марката на комплекта. За сега колата работи по часовник, а колко ще кара така - божа работа.
-
1 точка
-
1 точкаТест трети от новото масло. 1) Масло – Ravenol ALS 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 183920км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4160км. 5) Цикъл (извънградско/градско) -2200км. извън градско и остналото градско на къси разтояния. Извън градското също не е от най-леките режими. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 06.02.2021г. до 04.07.2021г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 310л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Няма доливане на масло. Качвам снимка на просвет след 24 часа и PDF файла - сканиран цветно и 600 pdi. Капков тест 3 Ravenol ALS.pdf
-
1 точкаИ аз имах този проблем от Монтана съм и тук има място дето ти го правят на момента иначе е 70лв нов на мен ми взеха 19лв
-
1 точкаЗдравейте, Шести тест с Honda Synthetic Blend 5W-30 : 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.; 2) Масло – Honda Synthetic Blend 5W-30 ILSAC GF5, API SN+; 3) Маслен филтър – MAHLE ОC 617 замяна на MANN-FILTER W 610/6 на 2500 км; 4) Общ пробег на автомобила – 165 490- км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5040 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – от 10.12.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 430 л. Shell, Kruiz, Gazprom; 11) Kтм = (430л./ 4.0 л.) = 107,5; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране около 5 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – ДА – около 300 мл до вдигане до горната резка на щеката след смяна на филтъра. 15) Други - източени около 300 мл (6 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия с леко докосване на капката до офисната хартия (business laser Xerox).
-
1 точкаАми отговорът е ясен ... Както гласи поговорката: "Когато сееш ветрове, ще жънеш бури!" 30 години без държавност, безпросветие, беззаконие, без възпитание, лумпенизиране (чака-рака-бърбалака), водят до сегашното положение! С голямо съчувствие към автора, мисля, че темата вече може да приключи...
-
1 точка
-
1 точкаМоже да погледнете Mazda CX-5. Модерна визия, доста екстри, надеждна, здрава и естествено - японка. Влиза в бюджета, сравнително евтина поддръжка. Намират се запазени коли, има и бая внос отвъд голямата вода. Успех в търсенето.
-
1 точкаТ.е. "Баба знае 2 и 200", нали?! Една такава тема ще е полезна, ако се споделят реални статистики. Не казвам, че тук масово се лъже, ама ... Ако някой е решил, че днес ще кара от София до Пловдив и обратно с крайцерска скорост 100км/ч само за да се похвали, колко малко му гори колата, не, благодаря. А ако някой ми каже, че това му е нормалния, ежедневен стил на каране ... много моля другарко ... не мога да се съглася. Да не кажа голяма дума, ама ако направя горното упражнение с Авенсиса, разходът ми сигурно ще е под 5/100 бензин, включая градското в двата града. Ми то баирите не са най-страшните на света, а и половината път е спускане. Борд комп-а на Авенсиса, в момента в който си махна крака от газта отива на 3.2/100км. п.п. За да не съм тотално off: Авенсиса по борд ми дава малко над 7 среден разход. В действителност (пълен-пълен, отиване-връщане) е около и под 1л отгоре. CR-V-то няма борд. По груби сметки (пълен-пълен, отиване-връщане) се движи средно 10-12/100км комбинирано, в зависимост от скоростта и товара. Карам като застаряващ бой-рейсър (и бивш КАТ-аджия ), агресивно-безопасно. Под агресивно да се разбира - газ до ламарината до достигане на максимално разрешената скорост за участъка, после си я поддържам. Е, чат-пат я превишавам, ако няма опастност за джоба и аз съм човек, все пак.
-
1 точкаДобрите енерговъоръженост и аеродинамика дават такъв моментен разход. Това е крейцерската скорост на Ледженда. При 90 км/ч е 6л/100км. Строго извънградски автомобил. VID_20210305_131613.mp4
-
1 точкаАз съм с 1000об. отгоре и при 100кмч съм на 3000об но разхода ми е като твоя може би. Горе написах, че гори 9/100 газ (бензин не знам колко ще изхарчи) при 100кмч магистрално сам без багаж.
-
1 точкаОт Мазда хвалят новия си скайактив 10 като "бензинов дизел" - сигурно не са виждали моя оборотомер. :) Не те дразни оборотомера, а че до 2000об/мин ВиТЕК-а е в икономичния си стейдж и колата харчи бензина като нафта. :) Лошото е че над 5000об/мин го харчи като керосин, но аз рядко се "излатам" така.
-
1 точка
-
1 точкаЕдинствения начин да обновиш картите е като си закупиш официален ъпдейт от Бултрако! Проверявах при хора, които само с навигации се занимават, но отговора им е, че този модел няма друга алтернатива! Тъй като е много пари, 6-700 лева, трябва да се дебне кога има промоция и цената е на 50% :)
-
0 точки
-
0 точкиМного си прав Цецо, но за тези като мен с 23х.км тази година и разход от 9 до 12 си е една заплата разликата. Покрай празниците минах само 4х.км при скорост 140/150 с багажа и четирима пасажери 12/100 газ. Пролетта сам без багаж със скорост 100 изгоря 9/100. Много ме дразни оборотомера ти Цецо 😀
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00