Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 28.03.2021 in all areas
-
6 точкиЗдравейте колеги! Вчера за втори път откакто съм собственик на Хонда Сивик 7-ма генерация, посетих сервиза на fena.bg, за смяна на двигателно масло и филтър и за втори път оставам повече от доволен. В този сервиз всичко се прави така, както го пише по дебелите книги и се прави от човек, който си разбира от работата и нещата са му ясни отвсякъде. Сложихме от маслото, което предлага той, а вида по негова преценка. Смяната на маслото не се заплаща, когато си вземаш маслото от него. Така че, вместо да си купя хубаво масло и да отида в някой сервиз в София да го сменя, да си платя 15-20 лв. за смяната и да не знам какво масло са ми сложили, защото тарикатите те карат да си оставиш колата и да дойдеш след 1-2 часа да си я вземеш или не те пускат в сервиза, защото имало камери, аз с тези 15-20 лв. си платих горивото до Дупница и обратно и сега съм спокоен, защото знам какво масло има в двигателя. Като първо впечатление докато се прибирах вчера към София, мога да кажа, че с това масло хондичката мърка като малко котенце! Задължително сменя и дифтунга на пробката на картера. Дори и ти да искаш да ти сложи отново старата, пак ще ти бъде сложена нова, даже и без да ти бъде вписана в сметката, защото той така работи! Такива майстори харесвам аз и нека Бог му дава сили да продължава все така! А за първото ми ходене в края на януари, нямам думи. Сменихме страшно много части, които си бяха за смяна. 4 бр. амортесьори, прахоуловители, тампони макферсон (оригинални на Хонда), шарнири, съединител комплект, масло на скоростната кутия заедно с лагера и семеринга, реглаж на клапани, гарнитура на капака на клапаните и други по-дребни неща. Скоростната кутия беше отворена, изчистена до блясък и отново сглобена. Отделно ми оправи и други неща, които в два сервиза в София ми ги правиха и си оставиха ръцете. А цените му за труд са като тази новата реклама на Лидъл - Ценааа - на - на - на! Направо не можах да повярвам, като видях сумата за труд. Около три пъти по-малко, отколкото щяха да ми вземат в тукашните сервизи. А някои по-дребни части, като О-пръстени и други изобщо ги нямаше нито в сметката, нито за труд. Реглажа на клапаните също. Голям си Ванка! Адмирации! Сърдечно ти Благодаря за всичко!
-
3 точкиСпоред мен разсъждавате на някакво абсурдно хрумване,без грам вложена мисъл и изплюто ей така колкото да се напише нещо.Още по-проходима ще е хондичката ако и се присадят и едни вериги от МТЛБ-е примерно,но нужно ли е да се пишат глупости само за спорта.
-
3 точкиЗдравейте, Трети тест с Honda Synthetic Blend 5W-30 : 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.; 2) Масло – Honda Synthetic Blend 5W-30 ILSAC GF5, API SN+; 3) Маслен филтър – MANN-FILTER W 610/6; 4) Общ пробег на автомобила – 162621 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2161 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – от 10.12.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 190 л. Shell, Kruiz; 11) Kтм = (190л./ 4.0 л.) = 47,5; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градско каране 5 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – не. 15) Други - източени около 300 мл (6 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия, капката е леко докосната на офисната хартия - отново не можа да капне сама.
-
2 точкиАз имам diema dport HD, където излъчвт Ф1, но квалификациите и тренировките обикновено ги гледам на компютъра през gledai tv bg. За да не заемам телевизора. Там стриймват диема спорт, качеството е добро и няма прекъсвания. Не се знае. Може да звучи расистки, но виж в киното какво става. Квота за черни за оскар, квота за черни главни герои, гейове и т.н.. Да не забравяме и че има и други финансови интереси, а корупция има навсякъде Фактите говорят - Redbull Honda като отбор бяха номер 1, пилотите също, особено Перес изби рибата, явно колата е доста добра наистина. Най-добрия бокс, да не пропускаме. Общо взето всичко е топ. Японеца се представи много много додбре и започва все повече да ми харесва.
-
2 точки
-
2 точки@Accord 1,8i LS 2001 Тук всичко е чисто! @emod Ще се радвам Емо да направи анализ на капката, на stojkovskimarjan..., а също и на червената периферия.
-
2 точкиАми аз гледам през https://www.totalsportek.com/ Там има много стриймове. Избирам си един от 6-7 надолу и така.
-
2 точкиЗдравейте, благодаря ви за съветите! Четох доста и за Yuasa и за Banner. От Yuasa-та ме отказа това, че прочетох някои негативни мнения, че вече не са това, което са били. Не твърдя, че е така, просто казвам, че съм го прочел. Също така, Хонда за Европа (поне моя Сивик) оригинално излизат с Varta. Това, което разбрах е, че оригиналният акумулатор на всяка кола по принцип НЕ Е най-добрия акумулатор. Производителят гледа да сложи минимално изискуемото за колата, като качество и ампери с цел да смъкне цената. Т.е. има накъде да се ъпгрейдва. Също така не знаех Yuasa колко се купуват и предпочетох да не рискувам да се набутам със залежал акумулатор. По същата причина се отказах от MOLL. Моето проучване на пазара доведе до следните резултати: Bosch, Varta, Gigawatt, Perion и още една камара марки, които масово се продават у нас, се произвеждат от Johnson Controls и са г/д едни и същи. Специално Bosch и Varta не са на това качество, на което са били предо 10-на години, да кажем. Затова се отказах от тях. Едни от малкото по-масови марки, които не са под шапката на Johnson Controls са Exide и Banner. Реших да взема един от двата. Тук натежаха два фактора - гаранцията (при Exide Premium е 3 години) и теглото на самия акумулатор. Exide Premium е доста по-тежък (с около 2 кг.), което би трябвало да означава, че има повече мат'рял в него. В крайна сметка взех Exide Premium EA770 77Ah 760A. Произвеждат ги в Полша, Индия, Италия, Испания, Англия, заедно с марките Tudor, Centra и т.н. Banner явно също са много добър избор, правят ги май само в Австрия и се продават доста на нашия пазар, което значи, че може да се случи прясна бройка. Ще видим дали съм взел правилен избор. И последни няколко щрихи. Един от най-важните фактори е колко е стоял акумулаторът на склад преди да се продаде и дали е бил зареждан. Тука трябва да се разчита на отзивчивостта на продавача или ако ви е познат - да ви каже. Хубаво е да не стоял повече от 6 месеца и да е бил зареждан междувременно. Напълно зареден акумулатор трябва да показва поне 12.6 волта. Съвременните запечатани батерии не стареят чак толкова от стоенето по рафтове, но все пак е хубаво да са пресни. Също така - макар и нов, акумулаторът трябва да се зареди на зарядно, пак защото не се знае колко е стоял. Относно стартовия ток - хубаво е да е висок, само че понякога надуването му води до скъсен живот на батерията. Големият стартов ток зависел от площта на плочите. За да я увеличат, без да увеличават физическите размери на акумулатора, производителите правели разни трикове, от които плочите в крайна сметка стават по-тънки. По-лесно се кривят с времето и се окъсяват. Затова често премиум марки имат по-нисък ток от масовите. Толкова от мен, дано да съм полезен на някой, който тепърва ще си купува батерия!
-
2 точки1) Автомобил – Honda CIVIC EJ9,D14A4, 1996г.; 2) Масло – TOTAL 7000 10W-40 A3/B4 API SN. 3) Маслен филтър – MANN W610/3. 4) Общ пробег на автомобила – 303000 км 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2500 км 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 20% / 80% 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 100км/ч / градско 40 km/ч [emoji41] Сезон на експлоатация – 15.09.2020 - 27.03.2021
-
1 точкаБаба Хонда пръска все още Предполагам, че ще продължава като гледам новите как изглеждат. Не само аз мисля, че не сме от най-бързите
-
1 точка@dandilov и @stojkovskimarjan За тези 2500 км. маслото е натрупало доста тежки замърсявания в ядрото. На снимката изглежда сякаш ядрото се готви да "плъзне" към зоната на дифузия (краевата зона се размива). Това се случва обикновено, когато маслото е на границата да поема добре замърсяването. Самата зоната на дифузия също има натрупване на много леки фракции. Дисперсията на маслото обаче е добра. Няма (много) големи сгъстявания и слепвания, което е добре. Маслото е силно обводнено - много сериозно накъдряне на края на капката. Това донякъде е логично, предвид 80%-ия градски цикъл и зимния период на експлоатация. Няма как да се определи естеството на "червената зона". Източниците на оцветяване са множество: вещества в самия двигател (след ремонта), състав на използвания бензин, наличие на антифриз в маслото (колегата да каже дали има някакви загуби), а също така причина може да бъде и самия скенер, който изкривява реалните цветове на капката (колегата да каже как изглежда тя наяве). Ако нещата продължават да се развит така, към 3700-4000 км маслото ще е за смяна.
-
1 точкаhttps://www.facebook.com/dizzyriders.bg/videos/2588202664806392
-
1 точкаЕвала. Много и безаварийни километри. Каквото и да се обсъжда в този раздел безспорно Нов внос, малко километри, 1 предишен собственик и сервизна история на колата е може би най-малко рисковата покупка И аз купих по същия начин 3ка преди време, вярно даваш повече пари, но за сметка на по-малко нерви. За сега никакви ядове само консумативи. На колко я оцениха каското?
-
1 точкаКолеги, какво мислите за ситуацията с нисковискозните класове? Например в сайта на Adninol, има детайлна таблица на SAE J300 (същата както на widman.biz) в която виждам кименатичните вискозитети при 100С се преплитат за SAE 8, 12, 16 и 20. Т.е. ако се знае че едно масло има KV 100 7.5 cSt, няма да може да се познае SAE 16 или SAE 20 е. Този хаос го няма от SAE 30 и нагоре. С какъв умисъл SAE е допуснала това преплитане, което несъмнено ще доведе и до много чудене защо? Поздрави.
-
1 точкаСтартовия ток се определя от големината на минусовата плоча като си каза, също и от броя им. Правилно си разбрал,взимаш батерията и я дозареждаш на 100%,това няма как да стане в колата. Тук опира до това да имаш зарядно което да направи това. Вземи си такъв с повече стартов ток,батерия с повече такъв и нужна особено зимата,твоя избор е добър. Казвал съм го пак ще го повторя,оригиналната батерия японската трябва да покрива С5 стандарт който тук за европейския пазар е за тягови батерии. Нашите батерии покриват С20 която е за обикновени батерии. Ти вече си направил избора от тук нататък вече идва експлоатация. Проверил си сигурно на колко зарежда алтернатора без консуматори,и колко е с консуматори. Хубаво е да се провери за утечка. Когато някой от тези измервания не е наред,каквато и батерия да сложиш ще я скапеш. Желателно е да се сваля батерията и да се дозарежда на зарядно ,особено ако имаш къси градски преходи,и при зимната експлоатация. Оригинална батерия визирам тази. Има и печат който да разчетеш ,този е произведен 6 мес. 2019г. Това е акумулатора на колегата от тази тема ,първия пост.
-
1 точкаНа всички ни се иска да е така, но нищо не е сигурно. Днес НondaRB имаше предимство, но за МВ денонощно равоти тим от 1000 човека. Доволен съм от Чеко, но какво стана с болида му на старта? Браво и на дебютанта Цунода - доста други оноди!
-
1 точка@Todorov1914, кви са тия майстори дето и дихтунгите познават, че са оригинални? Че то там няма нищо написано а е един О-ринг. Баси спецовете станаха в тия сервизи. Да ми го каже @fenabg да му вярвам ама обикновенно от тия къде познават, че дихтунгата е оригинална идват проблемите. Стотинки са тия дихтунги и има различни размери. @CARPERA все си мисля, че твоят е точен. Просто този на пробката е супер сплескан. Ако сложиш новият и го притиснеш и ще стане същият. P.S размера при повечето Хонди/Ровър ако не и всичките е (14х22х2) - за пробката на маслото на моторЯ.
-
1 точкаБели кахъри..спх.. Знаеш ли кое е най- важното че стигнахме Хамилтън и не само стигнахме и му стопихме 7-8 секунди, ами го и изпреварихме...Мин сезон кои го стигаше ,камоли изпреварваше..От тук нататък Мерцедес да си плюят на петите, Ботас да се учи от малкия тигър :)... Другия път Перез като тръгне от 3-4 място да внимават за Хонди в огледалата!! п.с. Само знам че следващите състезания , Верстапен ще ги попилее !
-
1 точка
-
1 точкаБензина е "умрела работа". Требе а се дава газ (на педалите), иначе затлъстявам и ша им требе голем дизел - да ма пренасат.
-
1 точкаС мерак всичко става. Само не знам, колко е оправдано. Финансово, работа, ефект. Яко преправяне ще да е - кардан, полуоски, ел.инсталация. По-лесно ще е да смениш цялата кола с друга марка, мисля. Не познавам всички марки коли с техните видове 4х4. От пръв път се сещам за две, при които има принудително заключване, т.е. постоянно 4х4 - Toyota RAV4 u Nissan X-trail. Тези двете са горе-долу в класа на CR-V и принципа на работа на 4х4 е еднакъв. Разликата е, че при Хонда системата е хидравлична, а при тези двете е електрическа. Именно ел.контрола на съединителя позволява принудително заключване, за разлика от нашата хидравлична система. Но, при X-trail принудителното заключване работи до определена скорост. След достигане на тази скорост се изключва автоматично и си оставаш на "on demand" 4x4. При RAV4 не съм запознат, дали е същото. @krasimir_01 , на VSA това му е работата - да те държи в пътя, когато трябва. В твоя случай - завой, равно, сравнитечно висока скорост за пътната обстановка. При тези условия VSA ще се справи перфектно, когато задницата тръгне да те изпреварва. Изпитвал съм го на собствен гръб - 120км/ч, аквапланинг. Системата се справи за части от секундата, както е думата. Ако ти си карал с изключена VSA, проблемът е в теб, а не в 4х4.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, аз купих моята с същия цвят 2.0-155ps и всички екстри на 41к с един предишен собственик с помощта на cars help и до бг ми струва 34400лв.Погледнете и в чуждите сайтове и се въоръжете с търпение аз моята 3месеца я търсих. Скоро ще има и снимки на сайта на carshelp. Успех
-
1 точкаAко не те дразни много - карай и си свиркай, бонус е че твоето ще е уникално, и по-лесно ще си го познаваш.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаАбе, сите са се наточили, даже Ферари живнаха. Утре ще е "нов сезон - нов късмет". Хареса ми Q1 (до последната минута) - 4 Хонди в топ 5. Имат потенциал.
-
1 точкаКраси нещо бъркаш. Може и аз да не разбирам какво пишеш, може и ти да не се изразяваш правилно, но от това което мисля че разбрах, от горе написаното, няма нищо вярно.
-
1 точка
-
1 точкаВярно е ,yuasa са много добри ,аз преди година не намерих и сложих банер -също отличен ,44 ah ,палили сме големи дизелаци с него в сервиза ,абе как има хора дето си носят колите на сервиз със издъхнал акумулатор -и то не са единични случаи ,кара ти я до сервиза остава я и послe няма палене курника ,ама ток няма изобщо да завърти стартера .И като ги питаш по телефона какво е това ,еиииии секи момент се канели да го сменят акумулатора ,ама явно не е дошъл момента ,зареждали го в гаража и така палел .
-
1 точкаhttp://akumulatori.bg/335/Product/YUASA - YBX5000#prodAnshor Заповядай като най,-добрия избор е оригиналния на Хонда. Коментирано е защо в темата .
-
1 точкаПърво Емич е отговорил вместо мен. Второ темата е дъвкана 200 пъти ,че чертежи пусках,че размери... Единственото правилно решение е смяна на щанги или носачи ако са износени или съответните тампони,ако намерите нещо различно от Фебест.Сменят се пружините задължително. 1.Кола без газ със стандартни такива или тунинг ,но не усилени. 2.Кола с газ със усилени+30 мм Какво правим със планките....удължаваме мъката на лоша задница.Омекналите пружини са загубили 2 основни свойства: височина или така наречената нулева стойност на съпротивление.Второ загубили са динамика-сила за бързо възвръщане на първоначалното нулево положение/умора/. Резултата е сеене на задницата в завой, неадекватно държане при малки повтарящи се неравности,неадекватно поведение при висока скорост по новите магистрали на вожда...Там има едни кърпежи или снадки,където е свършил асфвалта и машината е чакала следващия самосвал. Коментари от сорта...аз нямам проблеми с планките са дефакто коментар "Никога не съм се качвал в ЦРВ със свястна задница" Коментари от сорта ...тука едни раздвижени щанги и едни планчици от колеги автомонтьори и специалисти по стендовете са висша форма на неразбиране принципа на окачването.
-
1 точкаКолата изглежда добре. Модела е 2003 г. , но тази е с първа регистрация 2006г (фейса) бензин - нали такива бензинови Хонди се търсят . Нямам идея, дали цената е висока за бензинка от тази година и за 2-ра генерация, но ако е подържана като света и е в кондиция, бих я предпочел пред 3-та генерация , дори и с година две по-нова (лично мнение). Газта, ако я има е с въпросителна/удивителна за внимание и проверка, както и цвета на задната броня, която е пребоядисвана, (предполагам козметично). Гледане на място , каране и пазарлък му е истината.
-
0 точки- Защо все наричаш жена си "съкровище"? - Щото който я види ме пита "от къде я изрови тАа".
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00