Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.03.2021 in all areas
-
3 точкиUpdate: Мисля, че горе съм заблудил с това колко е зареждала колата. Вчера на всяко едно палене даваше грешките, тотално започна да пали със задържане на бутона, не издържах и започнах наново да меря всичко. Това което забелязах е, че след запалване, колата зареждаше 14.21-14.23 макс, което да кажем, че е в нормата... след което свалих акумулатора, стойката под него и намерих къде е хваната. Минусовата клема за купето, с тресчотката я натегнах около един оборот, защото беше на половинки. След това свалих всички релета едно по едно в кутията в двигателната част, всички предпазител, малки, а големите се натягат с ключ или отвертка, донатегнах и тях. Те не искаха много. Отделно от гредата където е минус клемата на акумулатора до двигателя има още един дебел кабел, който оригинално е оголен минус. Към двигателя болта на клемата се затегна около половин оборот. Това е, което направих за двигателната част. След това влезнах в купето, свалих жабката и под волана, където видях модул, на което има релета и предпазители, всичко беше разкачено, пръснато с контактен спрей и закачено пак, освен модула за power steering за волана, че е доста навътре. Всички куплунги от модулите в купето бяха разкачени, напръскани с контактен спрей и закачени. След тази цялата операция, колата зарежда м-у 14.38-14.43 (това с зареждането, не знам дали е нормално, че преди това беше по-малко). Не знам дали всичките тези упражнения, които направих са разрешили проблема, ама все си мисля, че е хлабава връзка някъде и нещо пропада напрежение. Засега си пали с първият път, мисля да отложа засега часа в Бултрако, но все пак до сряда има време да видим какво ще се случи. Днес цял следобед обикалям, паля, гася, няма проблем. Никой не се включи, предполагам проблемът не е масов...
-
3 точкиТемата си е жива, просто щото няма други популярни. Полезна би била, ако някой има време за нея и принципно би доказала обявеното от производителя, а постигнати стойности под посочените са възможни но нарочно гонени. Давал ми е извънградско малко под 9 на 100 (като заводските данни), както и 15 на 100, а разликата е 5-6 км по-висока средна скорост. Та, аз просто споделям, за да се знае какво може, а може още по-надолу - нагоре е ясно че всеки може. Разбира се че съм чел и знаел колко скъп е Легена. Това е мантра която дори тези които имат тоя кораб споделят, дори да не са патили от него. На мен това ми е чудно - защо се налага мнение за 1 модел, че е чудесен, но и скъп за поддръжка и експлоатация. Нали скъп е относително понятие. На мен реално ми е по-евтин като експлоатация от К24А3 АТ (заради газта), а като поддръжка още не съм се парил. Точно такива бяха очакванията ми когато реших да го взема. И не парадирам с него, а просто споделям, защото мнозина вероятно ги е страх от тая кола, а страхът е като чатал на врата - ограничава, а животът требе да е кеф, а не угнетение. Отворил съм му 1 тема и там пиша всичко, за да е полезен (макар и частен) случай. Автомати карам отдавна и знам как да не харчат много. Тук случаят е същият. Има си тънкости и толкова. Те не са издевателство, а просто ги намираш и ползваш - не че е важно и непременно. Но определено мога да кажа че Акорда ме държеше в напрежение, просто е по-сангвиничен тип характер - наопъки на Ледженда. От него слизам отпочинал, а това е полезно, имайки предвид 2 пътувания седмично до София, първото от които ми е за закуска (и наобед съм си на работа), а второто е следобедно и по здрач съм си дом - кукуряк. Иначе ме радва добрият тон и хумор в темата, а който я взема насериозно (или инак) - емииии... човек и външно вижда вътрешното си аз, та кой каквото си носи.
-
3 точкиКолеги, имам Acura MDX модел ноември 2016 от една година. Джипа е супер, но.....има едно но. Ще говоря в БГ левове. Търг-20 300лв (15 600$ Канадски), транспорта от далечният край на Канада около 4 000лв, повече от контейнера около -3 600лв. Разтоварване в Ротердам -1 050лв, мито и ДДС -6 000лв. Като началната цена на търга беше 4 300$ ( Канадски). До тук всичко ми изглеждаше поносимо ( както ми бяха обяснили докарването ще ми струва от 9 до 12 хилки, според зависи). И така, имаше удар в предна дясна врата. От снимките нищо не се разбира, ще я бъде ли тази врата или не. Реших че докато дойде джипа, ще разгледам за врата втора ръка. И проблем...нито в БГ нито в Европа няма. По късно разбрах, че не само врата няма. Никаква част за този модел няма в Европа. Ами остава Америка, какво пък толкова. Намирам си подходяща врата за 1150$ Американски и си казвам супер няма какво да чакам поръчвам. Да ама не няма доставка на едро-габаритни части. Ами сега...? Решението е фирма занимаваща се с превоз на стоки от Америка. Обадих им се аз, разбрахме се за техните условия (плащам вратата, продавача я изпраща до техният склад в Чикаго и след като си платя ДДС и мито и 10$ на килограм за транспорта си имам чисто нова втора употреба врата). А тя тежи само 54кг. Доставката трябваше да е от 25 до 40 дни. Пристигна след 4 месеца и половина. Оправданията бяха свързани с ковит обстановката. Както и да е поне пристигна. И веднага следваща изненада. Продавача на вратата е решил че може да си спести вътрешната кора и страничното огледало. А уговорката беше комплекта да е пълен (със стъкло, кора и огледало). И как да постъпя сега , не мога да я върна, парите няма кой да ми върне всички срокове са изтекли. От фирмата кършат ръце, че техният служител от Чикаго не разбрал, няма какво да направят и ако искам ще ми доставят пратка безплатно. Ами не искам, не ми се чакат още 4 или 5 месеца. Поръчам от ebay кора 300$ и огледало за 360$ следователно след транспорт, ДДС и мито ми струваха 785лв и 930лв. Поне пристигнаха за около 20 дни. Само за статистиката вратата след боядисването ми излезе малко над 7хиляди лв. Да ама от снимките не се вижда че е засегнат малко прага, калника има и леко крив амортисьор (леко, леко но трябва да се смени), накрайник, шенкел и всичко от Америка съответно транспорт ДДС и мито. Имам още няколко покупки на аксесоари, масло, филтри, стелки, крушки с лого и естествено регистрацията, технотест и застраховки. Джипа е невероятен на истински 60 000км, но на мен ми излезе 50 хилки или по точно 48 500лв. Моето заключение е че ако пак си купувам кола от Канада, Америка ще бъде Европейска марка или поне да има в Европа части за нея.
-
3 точкиПисмо до бившия собственик на колата ми Здравей, сеньор Фабиани, карам твоята кола от лани. "Как така?"- ще зададеш въпрос. Отговарям: "От Италия нов внос!" Ти си бил този, който от каране я счупи, а аз този, който в далечна България я купи. "Как така?!" - пак ще зададеш въпрос. "Е, аз съм българин - гладен и бос! И колата, която ти погреба, аз карам втора употреба..." Да бе, да, още е цяла, макар ни жива, ни умряла! Сигурно не вярваш, че има човек, който да кара кола от миналия век?! Но това е България - много на Изток от Рая, тук всяка кола се кара, докато й дойде края. Това е положението, приятелю мил, няма пари за нов автомобил! Може да хлопа, може да тропа, така е в задния двор на Европа, Това катализатор, еко двигател, няма в България, приятел, реалността е до болка сурова всеки диша бензинова отрова. Ама как да ти кажа, как да ти опиша, тук от друго не може да се диша?! Хората станаха зли, егоистични, от бензина много по- токсични. Гневът прелива, любов не остана, злобата гори като на бензин октана. Затова дори на всеки колата да е нова, пак ще се задушаваме от хорската отрова. Но стига, не искам да съм морализатор, интересува ме - имаш ли за злобата катализатор!?.... Че тук такава част трудно се намира, а без любов дори кола накрая умира... п.п. Отговори ми бързо, чао, бамбино, че колата ми отива на...кино! Автор: Петър Донкин Добре го е казал този поет. Като виц, но ежедневен сюжет.
-
2 точкиПовечето Хонди също пият масло, но всичко е от неподдържане от предходния/те собственик/ци. Не очаквай да е под литър на 10к в повечето случаи. Ако е седан 2.0 ръчна също е ок. На комбито ще е спънато. Не е истински витек тоя мотор , малко наяжда изпускателен разпределителен вал, но няма проблеми в повечето случаи. Имам такава на 330к километра, все още си е доста добре. Само ти трябва добра газова при разбиращ, опитен монтажник и всичко ще е супер. А... И ако сменяш маслото и останалите течности редовно няма да имаш проблеми.
-
2 точкиНе е рано. Зависи кой къде ще кара идните седмици. Някои хора карат целогодишно с летни. Някои пък със зимни. Някои с всесезонни. Въпрос на маршрути и разум. Ако ги имаш и двете без изненади няма проблем.
-
2 точкиРано, не рано, омръзнаха ми. Карани 107 дни, минати за периода 7400 км - стига им толкова. Следващия уикенд ме чака хилядарка, не искам да ги пека на слънцето, като в последните ходенки до София в жегите. Сняг не дават, а дъжд летните не ги плаши. Иначе за баба ти Марта си знам, ама едно време беше страшна - веке остаря и е "беззъба", колкото и да се чумери
-
2 точкиТ.е. "Баба знае 2 и 200", нали?! Една такава тема ще е полезна, ако се споделят реални статистики. Не казвам, че тук масово се лъже, ама ... Ако някой е решил, че днес ще кара от София до Пловдив и обратно с крайцерска скорост 100км/ч само за да се похвали, колко малко му гори колата, не, благодаря. А ако някой ми каже, че това му е нормалния, ежедневен стил на каране ... много моля другарко ... не мога да се съглася. Да не кажа голяма дума, ама ако направя горното упражнение с Авенсиса, разходът ми сигурно ще е под 5/100 бензин, включая градското в двата града. Ми то баирите не са най-страшните на света, а и половината път е спускане. Борд комп-а на Авенсиса, в момента в който си махна крака от газта отива на 3.2/100км. п.п. За да не съм тотално off: Авенсиса по борд ми дава малко над 7 среден разход. В действителност (пълен-пълен, отиване-връщане) е около и под 1л отгоре. CR-V-то няма борд. По груби сметки (пълен-пълен, отиване-връщане) се движи средно 10-12/100км комбинирано, в зависимост от скоростта и товара. Карам като застаряващ бой-рейсър (и бивш КАТ-аджия ), агресивно-безопасно. Под агресивно да се разбира - газ до ламарината до достигане на максимално разрешената скорост за участъка, после си я поддържам. Е, чат-пат я превишавам, ако няма опастност за джоба и аз съм човек, все пак.
-
2 точкии моята преди 3 години удари 19 комбинирано,но се караше 1-2ра включени подгрев седалки,климатроник,задно стъкло и музика Говоря за Legend
-
1 точкаАз също смених на колите зимните с летни още в Понеделник. Той закона е до 01.03 за 4мм. пък сняг не се задава а ме чака дълга командировка.
-
1 точкаЗапретнах ръкави и свалих пласмасата и реших проблема .
-
1 точкаЦецо, не е ли малко рано за тази операция? Все пак "Марта" е способна да ни поднесе всякакви изненади.
-
1 точка- Господине, като Ви гледам талона, често сте имали вземане-даване с КАТ?!? - Не е вярно! Имал съм само даване. Вземане не съм имал!
-
1 точкаТук има оригинални пружини. 120 евро са, а неоригиналните са 120 лв. Мисля, че си заслужава. Предполагам, че и в бултрако ще са към 250 лв. Досега като съм засичал цените с този сайт винаги отговарят на бултракските. https://www.parts-honda.uk/honda-cars/CR-V-DIESEL/2008/22-ELEGANCE-SPORT/STEERING-BRAKE-SUSPENSION/REAR-SHOCK-ABSORBER/17SWA701/B__3000/4/20298
-
1 точкаНе рискувай да слагаш друго! Markony беше писал преди време: https://forums.hondabg.com/topic/71562-каква-течност-да-долея-на-хидравликата-на-волана/?do=findComment&comment=1057523392 Та за хидравликата ползвай само Honda PSF, за да ти е мирна главата...
-
1 точкаАз си купих този кабел. Учудващо кабела работи на црв 1 ген. Свързвам се с Launch. BGN 9.70 7%OFF | For Honda HDS 3pin Connector Adapter OBD to OBD2 16Pin J2534 For Honda OBD 2 OBD2 Car Diagnostic Auto Tool OBD2 Extension Cable https://a.aliexpress.com/_mN4apdD
-
1 точкаЗдравей колега Честито за Сивика, много безаварийни километри. Купи го все пак.😉 Скоро сменях филтъра и е точно като на клипчето, само при мен застъпваше една пластмасова кора, та филтъра го огънах малко докато влезе. Успех с обслужването.
-
1 точка
-
1 точкаСледващия път ако ти трябва нещо, звънни на Мостауто, хората са много печени и могат да ти свършат работа.
-
1 точкаТака де, ама някои се филмират, други се стягат, трети избиват комплекси, четвърти кълват на гола кукичка, а живота е кратък 🥃 п. п. Мине не мине и някой ми се върже на закачките , ама каквото такова.
-
1 точкаАз лично си мисля, че споровете са излишни "кой-колко". Това се гледа когато се купува колата, после кой каквото иска да говори производителя е точен и ясен кое-колко. Не мисля, че някой трябва да трепери на разхода при условие, че когато си купува нещо с високи съпътстващи разходи както на гориво така и за поддръжка се е правил на воевода.
-
1 точка“Боже Господи, какви нищожества просто стоят начело на българската държава!” Проф. Иван Илчев От сърце в ефира на бнт.
-
1 точкаВъпроса не е към мен, но аз мисля (а на 2-ката, го и направих), че правилното решение е, смяна на омекнали и скъсани тампони, както и с евентуална смяна на омекнали пружини. Когато се направи това, всички стойности ще си дойдат в нормите. Нямам нищо против раздвижните щанги, но те би трябвало да се монтират, само за педантично доизкусуряване на фабричните стойности и фиксиране на точни такива, а не от/до. Подложки, обаче в границата на разумното, биха били полезни, ако не се сменят пружините, за да могат да компенсират естественото и минимално им омекване.
-
1 точка
-
1 точкаИсках да снимам нещо друго, ама тоя отпред ме изненада, но Легендата бди на вахта и намалява, следейки плаващите наоколо. VID_20210226_140329.mp4
-
1 точка
-
1 точкаЗа САЩ четох за тях. Интересно е, че за Канада се споменава, че Петро им е правил маслата, но информацията е стара, сега може и да не е така. Всъщност към момента Петро е в договор с Хонда инди Торонто, така че нищо чудно. https://lubricants.petro-canada.com/en-ec/knowledge-centre/newsreleases/petro-canada-lubricants-latest-new-partner-joining-honda-indy-toronto
-
1 точкаДа споделя и АЗ моите проблеми с този ДПФ ! След една година ходене по мъките - правене на регенераци /автоматични и ръчни в сервиз на ХОНДА/ , чистене на двигателя с водород , чистене само на филтъра....и какви ли не добавки и други простотий . След като дадох толкова пари за най-различни процедури най накрая се ядосах и го отстраних физически + софтуер . И сега все едно съм с нова кола, никакви проблеми вече 8 месеца по колата , върви поне с 30% повече от както я купих ,круиза си работи и всичко останало!!! Съвет към колегите който имат този проблем НЕ СЕ ЗАНИМАВАЙТЕ С ГЛУПОСТИ!!! Или си слагайте нов филтър или го разкарайте! Няма да повярвате колко по приятна ще ви стане колата за каране ! :) ;) :)
-
0 точкиИнструкции от Националния Щаб за Ваксиниране и Борба с "Короната": 1. Желаещите да се ваксинират с "Оксфордската" да намерят най-близката клетка на 5G мрежата и да останат там минимум 15 минути. На същото място ще можете да получите и ъпдейтите за новите щамове. 2. Желаещите да се ваксинират с "Руската" да включат радиоапаратите си на дълги вълни и когато чуят "Говорит Москва" да изслушат цялото радиопредаване. 3. Желаещите да се ваксинират с "Модерната" да включат телевизорите си на Fashion TV и да изгледат поне едно модно ревю. 4. Желаещите да се ваксинират с "Китайската" да отидат на Пристанище Варна Запад и да изчакат да дойде кораба с контейнерите от Китай. 5. Тези които вече са се ваксинирали с "Астрата" да се пазят от влага поради риск от корозия.
-
0 точкиПааа... аз така си правИм постоянно . А сега сериозно, много е важно , относно икономията: .
-
0 точки- Мамо, ти когато забременя с мен момче ли искаше или момиче ? - Исках само да си завържа връзките на обувките .
-
0 точки- Мило, познай, бях в тоалетната иии, имам 2 чертички! - Мила, и аз като съм там ми е слаб сигнала.
-
0 точкиМи то някои селски тарикати и газови уредби му слагат на най-изпипания модел,като спокойно може да си карат на бензин.Променят конструкцията с бутилки,маркучи и т.н.сякаш японеца не е сметнал горивото за колата.
-
0 точкиИванчо пита баща си : – Тате, какво е виртуален секс? Бащата се обръща към приятелката на Иванчо: – Марийке, би ли си легнала с някого за 10 000 лв? – Ами да, защо не? После се обръща към жена си: – Жено, ти би ли спала с непознат за 10 000 лв? – Разбира се. Накрая се обръща към своя баща – дядото на Иванчо: – Тате, би ли дал на някого да те бодне отзад за 10 000 лв? – С тая пенсия няма и да се замисля. Бащата погледнал Иванчо, потупал го по рамото и му прошепнал: – Ето това е виртуален секс. Виртуално имаме 30 бона, а реално имаме 2 ку*ви и един дърт педе*аст…
-
0 точкиЖена се прибира в къщи и казва на мъжа си: Да ти кажа мило, ти си ме чукаш най - убаво от цело село!
-
0 точкиСтоим с един приятел на магистралата “на стоп”. Стопа не върви много, много. Точно да се откажем и гледаме по магистралата търчи един по къси гащета и върти някакъв волан. Когато ни доближава, издава звук, като от скърцащи спирачки. - Момчета, за къде сте? - За Добрич. - Качвайте се на Камаза. - Ти луд ли си, бе ? Какъв Камаз ? Не виждаш ли, че тичаш по магистралата с един волан ? Обаче “шофьорът” извади пистолет, насочи го срещу нас и каза със строг глас: - Качвайте се на Камаза ! И ние, какво да правим, качихме се. Тичаме по магистралата, та чак пушек се вдига. По едно време, точно преди да ми излезе душата, отново чуваме звука от скърцащи спирачки. Спираме и ние. Шофьорът: - След онзи завой има пост на КАТ. Полицаят знае, че карам без книжка и ще ме спре. За това качвай се ти да караш, аз ще мина пеша на пряко през царевицата и ще ви чакам пак на магистралата. Какво да правя, качих се да “ карам ”. Нищо, че нямам шофьорска книжка. “ Карам ” си аз спокойно Камаза и вярно зад завоя пост на КАТ. Когато доближихме, хвърлих волана и се насочихме към полицая. - Леле, какъв луд ни срещна ! Накара ни да тичаме по магистралата с един волан, все едно се возим на Камаз. - Онзи, който кара без книжка ли ? - ???????? - Къде е сега ? - Тича през царевицата и ще ни чака на магистралата. Полицаят извади едни дръжки от мотор и казва: - Качвайте се на мотора, ще го хванем, докато е пеша. - А бе, ти луд ли си ? Какъв мотор ? Не виждаш ли, че това са само отпред дръжките ? Обаче полицаят извади един автомат, насочи го към нас и каза със строг глас: - Качвайте се на мотора ! И ние, какво да правим, качихме се. Тичаме през царевицата. По едно време полицаят насочва към мен автомата и крещи: - А бе, ти защо се возиш прав в коша ? Я веднага сядай ! И аз, какво да правя, сядам в “коша”. Тичаме. Аз тичам клекнал, листата на царевицата ми се забиват навсякъде. Режат, като с нож. По едно време казвам на моя приятел: А бе, ние за чий х*й слязохме от Камаза ?
-
0 точкиЗдравейте съфорумци, И аз да кажа една добра дума за НИК ГАЗ в гр. Варна. На моята Honda crv 2010г 2.0 150кс монтирах през мес. Декември/2020 газова уредба система РОМАНО-Антонио с OBD-II. Изпрарителя е HD т.е. по мощния - за двигатели над 110 kW. Гаранция 2 години. Колата много добре се държи. Моторът работи тихо и разходът е приличен 12,0л-12,5 л/100км(смесен разход:40 градско и 60%-извънградско). Вярно, изминатите километри засега са само около 2 000, но мисля, че е достатъчно показателно. Динамиката на ГАЗ и бензин е еднаква. Коректен и точен е в обслужването. Настрои добре работата на газовия компютър - този разход е приличен и ме устройва (при положение, че не губя от динамиката на мотора). Препоръчвам го за японките. Слага основно ГИ с-ми на A.E.B. или РОМАНО и държи на качеството. Друго си е на ГАЗ, като заредиш бутилката и забравяш да следиш километрите.
-
0 точки
-
-1 точкиТака, така. Който не разбира тук се спира. Друго си е да си бохем и да пиеш кафе от 10 лв. Дай Боже всекиму. 😂
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00