Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.02.2021 in all areas

  1. 3 точки
    Едно прилично масло няма нужда от никакви добавки! Всичко си има в него! Добавките само ще му развалят симбиозата на присадките. Добавките са за слаби масла и/или "изгърмяли" мотори.... @didipov Петрото е алтернатива, но с по-къси смени!
  2. 3 точки
    Здравейте, пета проба на Yacco VX 1500. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Yacco VX 1500 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 229 610 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3070 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 25/75; 7) Средна скорост - около 23 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 31.07.2020 - 01.12.2020; 9) Моточасове – около 130; 10) Изразходвано гориво - около 300 л. Shell V Power Diesel 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни две къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка -обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история. Още 1500 км или 200 моточаса и май ще се замислям за смяна.
  3. 2 точки
    Е така и предположих, че си ги тествал с Делфи. Закачи друга диагностика и виж тогава. До +1.0 /+1.5 отклонение, нямаш ядове, а и нали компа им прави корекция. Иначе студено време, студена кола, студена сгъстена или кофти партида нафта - все фактори от които двигателя да работи по-шумно, но не е и непрепоръчително, да се форсира и дава повече газ. Не се филмирай излишно.
  4. 2 точки
    с такси и вътрешен транспорт,4-5 ще стигнат до Бургас или Варна
  5. 2 точки
    Този народ е изперкал, да искаш толкова пари за 20 годишен кашон си е гавра с хората и то по най брутален начин. но ако някой глупак се излъже да ги даде не е за съжаление.
  6. 2 точки
    Кратък сериал от седем серии, всяка от които е като филм. Не е за днешните дни, но много ми хареса. https://www.imdb.com/title/tt10048342/?ref_=vp_back
  7. 1 точка
    Това не бих го направил! С тинята с която караме, абсолютният максимум е две смени на маслото тоест 16-17к. км. 40к. е безбожен пробег! Често като сменям филтрите ги чупя. Вътре е пълно с едни пацали, сополи и лайна с гнусен цвят. За 40 к. км това ще е нещо трудно за рисуване. Шлака и страдание базкрай. Дзифт!
  8. 1 точка
    Ако дюзите са на БОШ един ремонт е 100 лв.за брой, 300лв взимат ако се сменя всичко по нея но рядко се случва. Та 400лв си стигат за един лек ремонт, иначе само за профилактика е 100/150лв.за четирите но трябва да си ги свалиш и занесеш. Те си ги качват на стенд и си гледат стойностите които са зададени за даденият модел. ето едно клипче как се разглобяват бошовите дюзи на парам-парче и всеки един детайл може да се подмени.
  9. 1 точка
    Всичко се състои в нашите задружни сили! Васил Левски
  10. 1 точка
    T-34 е заглавието, Руски филм от 2019. Много добър филм, заслужава си гледането.
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Аз чувах същото тракане и доста се бях притеснил, че нещо става с колата. Оказа се обаче, че съм прекалил с добавката към дизела. Изгорих почти цялото гориво, преди да заредя с ново и тракането изчезна.
  13. 1 точка
    Двойно по-голям е. Това е едно от най-добрите масла на пазара.
  14. 1 точка
    Забрави за тази добавка, съдържа МоS2, който не е ок, в маслата се ползва органичен молибден. http://synlubepros.com/blog/posts/tips/moly-in-engine-oil Още една статия, която описва какво се случва с подобен тип добавка и вредата от нея: https://bg.mirarh.ru/molibden-za-dvigatelya-polza-ili-vreda/
  15. 1 точка
    Koлега не се шашкай, минаваш през нещата, които всеки един притежател на дизелов автомобил трябва да приеме за даденост. Бащата наскоро прави дюзи, колата му е на сходни километри с твоите. Ти също така имаш доста градско, което в комбинация с неособено качественото гориво си е предпоставка за проблеми с дюзите. ПС: Ето една интересна статия за дюзите https://gtshina.ru/bg/tehobsluzhivanie/kak-proverit-inzhektornye-forsunki-bez-snyatiya-s-motora-inzhektornaya-sistema/
  16. 1 точка
    Наведи се при педалите и погледни към централната конзола. При мен клапата топло/студено беше залепнала поради употребата на пяна за почистване на климатика и беше излязла от улея, по който се движи. Като се сменя температурата и се гледа към конзолата си лочи дали лкапата се върти или не
  17. 1 точка
    Сменяй ги и двете. Принципно течността на съединителя се неглижира и не се сменя дълги години, а това нискотемпературна система, а самата течност е силно хигроскопична и влагата се задържа и от там следват проблемите с помпите.
  18. 1 точка
    Bizzito, гледай сега. Да предположим чисто хипотетично, че дюзите имат някакво износване от порядъка на един микрон. Как една добавка може да възстанови това износване. Мога да ти кажа как - никак. Нашият дизел си е гаден, мръсен и изключително нечистоплътен да не кажа даже и силно абразивен с боклуците си в него. всичко от него идва. Добавката няма как да го спаси нито щетите които на нася. Отивай на един лек ремонт и близко бъдеще да ги забравиш. Имай на предвид, че може и да си внушаваш.
  19. 1 точка
    На колко километра е Джазката и гори ли масло? Преди да купуваш нов, свали стария и го дай за почистване.
  20. 1 точка
    Неоригинални катализатори има и за конкретни модели (включително и такива на Хонда), и т.нар. универсални, които също вършат работа, но не са просто "bolt on", или иначе казано директна замяна. Така че поне това, което си чул, не е вярно. Относно проблеми – зависи колко е качествен катализаторът, който монтираш. Има колеги, които с години карат с неоригинални катализатори без никакви проблеми. И моля, не използвай удебелен или наклонен текст за целия си пост .
  21. 1 точка
    Ха честито ви хибридно Харви! https://www.drive.ru/news/honda/602e1a2d2903160edfbe46ce.html
  22. 1 точка
    За съжаление скапаното ни гориво е бич за инжекторите, а добавки се слагат преди да се появи проблемът, след това е кауза пердута.
  23. 1 точка
    Аз съм много доволен от добавките на Бардал, вече 25 000км съм с тях и двигателят е пушка. Особено сега в студа на -15 и почти заминал акумулатор пали от един оборот без въобще да се усеща, че акуто е слабо, никакво съпротивление, а светят лапми на поразия. Ще я карам с добавки Бардал докато е в мен, пък ще видим, кога ще почне да ми гори масло и кога ще счупя двигателя. Има един случай с рали кола, която ползва въпросните добавки и минава един етап със спукан картер без капчица масло и освен, че завършва състезанието, като отварят двигателя, се оказва, че всичко е в абсурдно запазено състояние.
  24. 1 точка
    След като имаш съобщение "неефективен катализатор" явно е такъв. Тоест смяна. Но! Защо е неефективен? Дали не гори масло и го бута в катализатора? Ако можеш "изкорми" го. Виж ако пушиш, отиваш за сегменти и слез това си слагаш катализатор. Ако пушиш, какъвто и катализатор да сложиш, ще ти го пълни с тиня от горенето на масло. Това с махането на ДПФ-и и катализатори скоро рязко ще спре и димилниците ще пуснат котви с новите еко изисквания.
  25. 1 точка
    Тази Събота или дрта ми предстои пътуване и ще го изпровам, дано имам късмет за триноги и полицай ,за да видим радарчето ще сработи ли.. Ще пиша Задължително за резултата, какъвто и да е тои..:)
  26. 1 точка
    Това е втора генерация. Най-добре пиши в раздела за втора генерация. Там ще ти дадат най-обективно мнение. Моето лично мнение е твърдо не, 13 хиляди за кола модел 2002 г.
  27. 1 точка
    Разликата от 2000 км, до 3000 км. е минимална.
  28. 1 точка
    За добавки в маслото, единственото, което бих сложил и слагам е Фюлерин и Полар плюс на Бардал. https://www.bardahl.bg/bg/read-news/5
  29. 1 точка
    Колеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
  30. 1 точка
    Да, разликите по API / gf ги видях на етикетите, но не рових в нета за подробности в стойностите. Предполагам че новото надхвърля изискванията на вехтите ни мотори.
  31. 1 точка
    @5 GTT Не знам колега, трябва да питам "шурека", но нещо от порядъка на 3.500 до БГ, по спомен на негови думи.
  32. 1 точка
    Новото е по Ilsac gf-6 и API SP, a старото по gf-5 и АPI SN. В общи линии трябва да предлага по-добра икономия, по-добра защита на двигателя и веригата, по-малко отлагания и респективно да пази по-добре от детонации, спрямо предходната спецификация. PS: Някакъв Synthetic Blend от Petro, май е ново https://lubricants.petro-canada.com/en-ar/brand/supreme-synthetic-blend TD_IM-8072E.pdf
  33. 1 точка
    Здравейте, поставиха ми китайската навигация вчера : https://www.olx.bg/d/ad/honda-cr-v-crv-2012-2016-navigatsiya-android-wifi-bluetooth-CID360-ID8nSHg.html. За сега съм много доволен!
  34. 1 точка
    Лято или зима и аз обичам тия неща ....
  35. 1 точка
    На пръв поглед има голяма разлика в надлъжния наклон, но не могат да се регулират. Както колегата е споменал - размени предни със задни или лява с дясна (ако не са с посока) и виж дали има подобрение. При мен беше задържащ спирачен апарат, което също можеш да провериш лесно, и такъв беше и моя проблем с дърпането надясно.
  36. 0 точки
    Когато си нощна смяна и искаш да раниш някоя колежка с т72
  37. 0 точки
  38. 0 точки
    Щото преди тва е имало БрейМноуВръви!
  39. 0 точки
  40. 0 точки
    След като темата вече е не къде да се дупчи, а дали да се дупчи, аз като един аматьор да попитам : Не е ли по добре вместо система за омасляване, да вземем да си махнем гумичките на клапаните . Така освен всмукателните ще си се смазват и изпускателните клапани, а то проблема с газовите уредби е, че горят изпускателните клапани . Така и "лубриканта" ще ни е по евтин, и ще сме сигурни, че клапаните се мажат постоянно .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...