Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 18.02.2021 in all areas
-
3 точкиЕдно прилично масло няма нужда от никакви добавки! Всичко си има в него! Добавките само ще му развалят симбиозата на присадките. Добавките са за слаби масла и/или "изгърмяли" мотори.... @didipov Петрото е алтернатива, но с по-къси смени!
-
3 точкиЗдравейте, пета проба на Yacco VX 1500. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Yacco VX 1500 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 229 610 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3070 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 25/75; 7) Средна скорост - около 23 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 31.07.2020 - 01.12.2020; 9) Моточасове – около 130; 10) Изразходвано гориво - около 300 л. Shell V Power Diesel 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни две къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка -обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история. Още 1500 км или 200 моточаса и май ще се замислям за смяна.
-
2 точкиЕ така и предположих, че си ги тествал с Делфи. Закачи друга диагностика и виж тогава. До +1.0 /+1.5 отклонение, нямаш ядове, а и нали компа им прави корекция. Иначе студено време, студена кола, студена сгъстена или кофти партида нафта - все фактори от които двигателя да работи по-шумно, но не е и непрепоръчително, да се форсира и дава повече газ. Не се филмирай излишно.
-
2 точки
-
2 точкиТози народ е изперкал, да искаш толкова пари за 20 годишен кашон си е гавра с хората и то по най брутален начин. но ако някой глупак се излъже да ги даде не е за съжаление.
-
2 точкиКратък сериал от седем серии, всяка от които е като филм. Не е за днешните дни, но много ми хареса. https://www.imdb.com/title/tt10048342/?ref_=vp_back
-
1 точкаТова не бих го направил! С тинята с която караме, абсолютният максимум е две смени на маслото тоест 16-17к. км. 40к. е безбожен пробег! Често като сменям филтрите ги чупя. Вътре е пълно с едни пацали, сополи и лайна с гнусен цвят. За 40 к. км това ще е нещо трудно за рисуване. Шлака и страдание базкрай. Дзифт!
-
1 точкаАко дюзите са на БОШ един ремонт е 100 лв.за брой, 300лв взимат ако се сменя всичко по нея но рядко се случва. Та 400лв си стигат за един лек ремонт, иначе само за профилактика е 100/150лв.за четирите но трябва да си ги свалиш и занесеш. Те си ги качват на стенд и си гледат стойностите които са зададени за даденият модел. ето едно клипче как се разглобяват бошовите дюзи на парам-парче и всеки един детайл може да се подмени.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаАз чувах същото тракане и доста се бях притеснил, че нещо става с колата. Оказа се обаче, че съм прекалил с добавката към дизела. Изгорих почти цялото гориво, преди да заредя с ново и тракането изчезна.
-
1 точкаДвойно по-голям е. Това е едно от най-добрите масла на пазара.
-
1 точкаЗабрави за тази добавка, съдържа МоS2, който не е ок, в маслата се ползва органичен молибден. http://synlubepros.com/blog/posts/tips/moly-in-engine-oil Още една статия, която описва какво се случва с подобен тип добавка и вредата от нея: https://bg.mirarh.ru/molibden-za-dvigatelya-polza-ili-vreda/
-
1 точкаKoлега не се шашкай, минаваш през нещата, които всеки един притежател на дизелов автомобил трябва да приеме за даденост. Бащата наскоро прави дюзи, колата му е на сходни километри с твоите. Ти също така имаш доста градско, което в комбинация с неособено качественото гориво си е предпоставка за проблеми с дюзите. ПС: Ето една интересна статия за дюзите https://gtshina.ru/bg/tehobsluzhivanie/kak-proverit-inzhektornye-forsunki-bez-snyatiya-s-motora-inzhektornaya-sistema/
-
1 точкаНаведи се при педалите и погледни към централната конзола. При мен клапата топло/студено беше залепнала поради употребата на пяна за почистване на климатика и беше излязла от улея, по който се движи. Като се сменя температурата и се гледа към конзолата си лочи дали лкапата се върти или не
-
1 точкаСменяй ги и двете. Принципно течността на съединителя се неглижира и не се сменя дълги години, а това нискотемпературна система, а самата течност е силно хигроскопична и влагата се задържа и от там следват проблемите с помпите.
-
1 точкаBizzito, гледай сега. Да предположим чисто хипотетично, че дюзите имат някакво износване от порядъка на един микрон. Как една добавка може да възстанови това износване. Мога да ти кажа как - никак. Нашият дизел си е гаден, мръсен и изключително нечистоплътен да не кажа даже и силно абразивен с боклуците си в него. всичко от него идва. Добавката няма как да го спаси нито щетите които на нася. Отивай на един лек ремонт и близко бъдеще да ги забравиш. Имай на предвид, че може и да си внушаваш.
-
1 точкаНа колко километра е Джазката и гори ли масло? Преди да купуваш нов, свали стария и го дай за почистване.
-
1 точкаНеоригинални катализатори има и за конкретни модели (включително и такива на Хонда), и т.нар. универсални, които също вършат работа, но не са просто "bolt on", или иначе казано директна замяна. Така че поне това, което си чул, не е вярно. Относно проблеми – зависи колко е качествен катализаторът, който монтираш. Има колеги, които с години карат с неоригинални катализатори без никакви проблеми. И моля, не използвай удебелен или наклонен текст за целия си пост .
-
1 точкаХа честито ви хибридно Харви! https://www.drive.ru/news/honda/602e1a2d2903160edfbe46ce.html
-
1 точкаЗа съжаление скапаното ни гориво е бич за инжекторите, а добавки се слагат преди да се появи проблемът, след това е кауза пердута.
-
1 точкаАз съм много доволен от добавките на Бардал, вече 25 000км съм с тях и двигателят е пушка. Особено сега в студа на -15 и почти заминал акумулатор пали от един оборот без въобще да се усеща, че акуто е слабо, никакво съпротивление, а светят лапми на поразия. Ще я карам с добавки Бардал докато е в мен, пък ще видим, кога ще почне да ми гори масло и кога ще счупя двигателя. Има един случай с рали кола, която ползва въпросните добавки и минава един етап със спукан картер без капчица масло и освен, че завършва състезанието, като отварят двигателя, се оказва, че всичко е в абсурдно запазено състояние.
-
1 точкаСлед като имаш съобщение "неефективен катализатор" явно е такъв. Тоест смяна. Но! Защо е неефективен? Дали не гори масло и го бута в катализатора? Ако можеш "изкорми" го. Виж ако пушиш, отиваш за сегменти и слез това си слагаш катализатор. Ако пушиш, какъвто и катализатор да сложиш, ще ти го пълни с тиня от горенето на масло. Това с махането на ДПФ-и и катализатори скоро рязко ще спре и димилниците ще пуснат котви с новите еко изисквания.
-
1 точкаТази Събота или дрта ми предстои пътуване и ще го изпровам, дано имам късмет за триноги и полицай ,за да видим радарчето ще сработи ли.. Ще пиша Задължително за резултата, какъвто и да е тои..:)
-
1 точкаТова е втора генерация. Най-добре пиши в раздела за втора генерация. Там ще ти дадат най-обективно мнение. Моето лично мнение е твърдо не, 13 хиляди за кола модел 2002 г.
-
1 точка
-
1 точкаЗа добавки в маслото, единственото, което бих сложил и слагам е Фюлерин и Полар плюс на Бардал. https://www.bardahl.bg/bg/read-news/5
-
1 точкаКолеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
-
1 точкаДа, разликите по API / gf ги видях на етикетите, но не рових в нета за подробности в стойностите. Предполагам че новото надхвърля изискванията на вехтите ни мотори.
-
1 точка@5 GTT Не знам колега, трябва да питам "шурека", но нещо от порядъка на 3.500 до БГ, по спомен на негови думи.
-
1 точкаНовото е по Ilsac gf-6 и API SP, a старото по gf-5 и АPI SN. В общи линии трябва да предлага по-добра икономия, по-добра защита на двигателя и веригата, по-малко отлагания и респективно да пази по-добре от детонации, спрямо предходната спецификация. PS: Някакъв Synthetic Blend от Petro, май е ново https://lubricants.petro-canada.com/en-ar/brand/supreme-synthetic-blend TD_IM-8072E.pdf
-
1 точкаЗдравейте, поставиха ми китайската навигация вчера : https://www.olx.bg/d/ad/honda-cr-v-crv-2012-2016-navigatsiya-android-wifi-bluetooth-CID360-ID8nSHg.html. За сега съм много доволен!
-
1 точка
-
1 точкаНа пръв поглед има голяма разлика в надлъжния наклон, но не могат да се регулират. Както колегата е споменал - размени предни със задни или лява с дясна (ако не са с посока) и виж дали има подобрение. При мен беше задържащ спирачен апарат, което също можеш да провериш лесно, и такъв беше и моя проблем с дърпането надясно.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиСлед като темата вече е не къде да се дупчи, а дали да се дупчи, аз като един аматьор да попитам : Не е ли по добре вместо система за омасляване, да вземем да си махнем гумичките на клапаните . Така освен всмукателните ще си се смазват и изпускателните клапани, а то проблема с газовите уредби е, че горят изпускателните клапани . Така и "лубриканта" ще ни е по евтин, и ще сме сигурни, че клапаните се мажат постоянно .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00