Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.01.2021 in all areas

  1. 7 точки
    Здравейте колеги,пускам темата за да помогна ако някой мисли да се заема с тази задача сам : Та от както съм взел хондата имах два проблема които не ме дразнеха чак толкова,но дойде време да ги разреша. Проблем едно: панорамния таван не работеше,а втория е проблем с радиото на колата.И двата проблема изискваха демонтаж на таванната кора . Ще се опитам да опиша стъпките и проблемети които срещнах при решаването на тези два проблема . За задачата ще са Ви нужни : права отевертка,кръстата отвертка,гидоре с вложка номер 10 и номер 14,пластмасови инструменти за демонтаж на корите. След като допуснах няколко грешки ще се опитам да Ви разкажа правилния начин според мен : - първо трябва да демонтирате задните панели които са на задното малко прозорче,те се държат само на щипки и болт номер 14 които държи колана. За да се махнат е нужно да разкачите и долния панел под него защото тои прехлупва горния .Снимка 9759. - след това се демонтират предните колонки които са само на щипки,там драми няма .Снимка 9756. -след това демонтирах дръжките на вратите,не са на болтове както е показано на повечето клипове в тубата.На щипки са ще се ориентирате. -след това махнах всички плафони,на по два винта са. ИСКАХ ДА КАЧА СНИМКИ НА ВСИЧКИ ДЕЙСТВИЯ,НО САЙТА НЕ МИ ПОЗВОЛЯВА. -след това демонтирах държачите на сенниците,там се натиска с една отверка и се върти за да изпаднат -след всички тези стъпки тавана е готов да падне,държи се на три щипки отпред,две в средата и две в края на колата. -цялата инсталация която минава отгоре е залепена с горещ силикон и някакъв вид изолираща лепенка -следва демонтаж на самия механизъм за панорамния таван,държи се на 4 болта отпред,два в средата,4 отзад и два винта които държат електромотора -в моя случай трябваше да се подмени едно безконечно колелце,почистване на канали и смазване и проблема с панорамата е решен -проблема с антената се оказа,че не е нужно да се демонтира тавана. Кабела за антената минава през цялата кола над тавана,но има два конектора които не се намират над тавана. Първия е зад пластмасата от шофьорската страна при малкото прозорче отзад,втория се намира под жабката. Като демонтирате пластмасата под жабката ще го видите. Проблема при мен беше там,откачих,почистих и сега радиото е чук ! -монтажа няма да го описвам,защото ако успеете да го демонтирате,ще успеете и да го сглобите.Заредете се с резервни щипки ако искате да я сглобите както трябва.При мен отидоха около 20/25 щипки.Надявам се да съм бил полезен на които им предстои тази не толкова приятна задача. За демонтажа може да се справите сами,но за монтажа на тавана Ви препоръчвам да си викнете помощник,аз се измъчих сам беше доста трудно и изнервящо. Ако нещо съм изпуснал може да питайте ! Желая хубава неделна вечер на всички !
  2. 4 точки
    Да, точно това мислех да споделя но ти си го написал вече. Само ще допълня , че CR-V-то на колегата Владо, е със стария двигател i-ctdi, където филтъра е друг и е монтиран на друго място. Лично съм се срещал с Владо преди година и ми потвърди ,че от разпробиването до срещата ни, не е имал никакви проблеми. Та това разпробиване си действа. Иначе за извършеното почистване от мен - колата продължава да си работи безпроблемно, като вече 3/4 смени на маслото, никога то не се е покачвало и за тези години никога не ми е светвала иконата на ДПФ-а, като колата се кара предимно градско (почти 80-90%) и на къси разстояния. Също искам да припомня и факта, че в Бултрако ми смениха и софтуера свързан с горивната система (имаше някаква сервизна акция за това, която по-късно се оказа , че е предназначена предимно за Акорди и Сивици с този двигател), но по сведения от сервиза, с този нов софтуер са оправили нещо по самата естествена регенерация на филтъра. Та това е.
  3. 3 точки
    https://clubhondaspirit.com/foro/topic/150364-solución-definitiva-dpf-fap-en-nuestros-accord-parte-ii/ Изглежда дълга но се чете като приказка, леко и без да се прескача. Много полезно инфо има в нея за колеги с дизелови мотори.
  4. 2 точки
    Няма нужда от превод. Това разпробиване датира отдавна по нашите ширини. Не е лош вариант разбира се, всеки си избира начин за справяне с проблема. За метода с разпробиването имаше положителни отзиви кагато на мен ми се налагаше да се справям с ДПФ-а, но моя елемент беше спукан и този вариант отпадна. Но това е по-скоро е алтернатива на премахването отколкото подмяната му (за което питаше колегата). п.п. По добре колегата преди да премине към подмяна, разпробиване или премахване да пробва с почистване във Варненската фирма споделена от Емича. Успех с решаването на проблема и дано скоро пак усетите радоста от шофирането.
  5. 2 точки
    Този е от тези с клаксоните...📣,всеки им пречи,ама те самите не разбират,че са за дърво!
  6. 2 точки
    Привет, Карам от около 6 месеца същото црв само,че автомат. Държах да е автоматик и да има круиз контрол, понеже съм си свикнал от старите коли.. общо взето ме повозиха на 2.2 дизел и много ми хареса, а отдавна търсех по-проходима кола и като се навих за 1 седмица си намерих и купих черно црв 2.4 автоматик, голям красавец, но беше занемарен от предишния собственик, като отворих капака имаше паяжина... Взех я на 7000лв. със сумати проблеми, никой трезво мислещ нямаше да вземе колата.. Течеше антифриз, масло от скоростите, двигателно масло, климатика не работеше, вътре не беше чистена... Но ме грабна, че е американка, че е автомат и сменяше доста добре и вътре макар и мръсно си беше запазена.. Взех я, Стигнах си до вкъщи и си казах, щом в това състояние ме докара колата значи ще е благодарна кола и се започна..Реглаж на клапаните,абсолютно всички филтри, 4 нови свещи,4 нови бобини, масло на двигателя,диференциала,скоростната кутия само хонда масло..О-пръстени, смяна на пробката на скоростната кутия (от там течеше),Термостат,капачката на радиатора също ми казаха, че е хубаво да се смени..4 нови гуми, 4 нови диска с накладки, айде на стенд оказа се, че шенкела заден ляв ми е крив намерих 2ра ръка и го смених.. Та си викам така и така ще се разглобява да сменя и пружините с нови, но все още ми е леко клекнала отзад и мисля вече да сложа от тези приспособления за вдигането...Нов изпарител на газта с нови дюзи баракуда.Отново смяна на масло на двигателя с такова на хонда.. Е стана кола и то такава кола, че колкото повече я карам толкова повече ми харесва...Сега относо се разскърца нещо отзад и ще я карам пак на сервиз и някак си ми вози по-твърдо и мисля да сменя амортрсьорите и се надявам да стане по-мека. Та.. Мислех, че с 1000-1500лв. Ще я вкарам в пътя, но вече станаха около 3500-4000лв. и да ви кажа при условие, че съм дал тези пари не ме е яд защото си я правя със желание да си я карам.. Можеше и да мина по-тънко, ако не бях избързал, но сега поне ще знам, че всичко и е наред, обичам колата ми винаги да е във топ състояние, имам приятели, който чакат да реша да продам колите си, защото взимат и карат само, но явно си е до човек..Та най-накрая по темата гори ми около 12-14 газ градско сега във студеното време и то на къси разстояния, като дори някой път няма време да загрее..На дълго в това състояние ми гори 10 при 140-150км.. Стрелката за градусите винаги стои една идея под средата.
  7. 2 точки
    Какво да ти давам, има поне 20 сервиза, които слагат газ в Търново. Обикаля се, събират се оферти, решава се, прави се. Аз съм взел решение при кого да си направя колата, сам, всеки си носи кръста. Също така нямам намерение да бъда оплюван посочвайки някого, не, че не мога, не, че няя се изкарат едни 200 300 лева от тоя човек, просто смисъла е нулев, защото решението е индивидуално и не бива в никакъв случай да бъде подложено на натиск от външни хора, щото при евентуален проблем, при евентуално несъгласие/нехаресване с извършената услуга, първи кой ще бъде псуван? Не, мерси, тоя съм го ял с други неща, затва всеки да си решава, просто малко в повече идва тая работа в тоя форум с факира на газовото и болченцата на тия изобщо НЕспециални Хонди.
  8. 1 точка
    Ами то 1.4 втека ще е малко по-силен, но след 4500оборота, а ти не можеш да го караш постоянно в тези обороти, за да я усещаш тази разлика. В града диапазона ти е 2-3000оборота, а там DSI-a е по-силен, все пак развива максималния си въртящ момент още на 2800об., а разликата е под 10нютона с втека, което е незначително.
  9. 1 точка
    Здравейте отново, Има развитие по проблема ! Оказа се, че спирачните цилиндри които купих от Мегапартс са от десни волани и двата броя, което беше първата спънка която ударихме. Разликата е в това, че тръбите се намират от дясно на цилиндъра, а при мен са отляво, но на външен вид изглеждат еднакво с моят, има обозначение 13/16 или 16/13 не си спомням точно. Та, решихме да разглобим един от двата (тези от Мегапартс) и да проверим дали поне гумичките на Frenkit 120092 стават, но уви, дори не си приличат. След това, решихме да продължим нататък, намерихме от ръководството реда на обезвъздушаване, който е следният : 1 - Предно ляво колело (водач) 2 - Предно дясно колело (пасажер) 3 - Задно дясно колело (пасажер) 4 - Задно ляво колело (водач) Измихме добре казанчето и наляхме новата течност, обезвъздушихме и педала се чуства много по стегнат от преди, покарах 20 км, проблема не се е появявал, ако се появи пак, ще споделя. Интересно се оказа, че само една от пробките за обезвъздушаване имаше предпазна капачка (отпред отляво), останалите три липсваха. Та, това ни наведе на мисълта, че ако някой забрави да сложи тези капачки, може и да не е обезвъздушил спирачната система както трябва, но това са само предположения... Ако някой попадне на тази тема или има същият проблем : - За помпа Bosch 13/16 или 16/13, ремонтен комплект на Frenkit с номер 120092 НЕ става ! Въпреки, че го пише в техният сайт. - Главният спирачен цилиндър ИМА значение дали е от кола с десен или ляв волан ! Поздрави, Мартин
  10. 1 точка
    След обстойно ровене кабела с буксата беше намерен. Беше заврян някъде, но сега всичко е наред. Вече има радио и музика в колата. Благодаря за коментарите!
  11. 1 точка
    Една поръчка и от мен https://www.ato24.de/de/honda-psf-0-354-l.html 3 х Honda PSF 0,354 L (3 х 5,99) х 1.9675 = 35, 36 лв Парите ще бъдат преведени по сметка в ОББ Получаване: чрез куриер
  12. 1 точка
    Нищо няма да стане. Обтегача не може да се събере без външна намеса, ако е здрав разбира се. Като цяло събирането на обтегача е крива ситуация, ако не си свалил капака на веригата. Предлагам на диагностиците в темата да отидат и да решат проблема на човека. Щото то нали кодовете са ясни, следователно проблемът е ясен и за 100 лева всичко ще се реши. Защото то по интернет е много лесно, но в живия живот, като вдигнеш капака не е точно същото, като у форума или YouTube.
  13. 1 точка
    Това с връщането на км. никога не съм го разбирал, но явно масовите продавачи с времето се адаптираха към заблудата на масовите купувачи, че стара кола с малък пробег (предимно градски), е по-здрава от същата но с голям пробег (предимно магистрален).
  14. 1 точка
    Ако имаш предвид, че "колегата" показва своята ниска култура, да, красноречиви са. Не съм ги гледал всички, само първите два - "2019 06 27" и "I oshte". Абсолютно неразумно и нагло каране от страна на снимащия. И не ми казвайте, че снимащия кара така, защото е принуден от останалите неадекватници.
  15. 1 точка
    Хм, има много размита граница между "взискателност" и "цакане". Едно "цакане" винаги може да бъде обвито в красивата опаковка на "взискателност" и "грижа за клиента". За мен е коректно специалиста да ти каже какво е състоянието на възлите, колко живот им предвижда и ти да си решиш. Превантивна смяна на оригинални компоненти е много спорно действие. Дългият ми опит с автомобили сочи, че разбутване без нужда на възли по колата често води до негативни последици.
  16. 1 точка
    Това че не си намерил сервиз/майстор е личен проблем и е свързан с проучване, консултация ... Това е въпрос на личен избор, но в предвид че са инвестирали време, средства в своето обучение ги разбирам напълно. Пак ти казвам имаш сериозен проблем обърни се към специалист, или ако си решил да ставаш механик с минимум средства и питане от тук от там, няма да ти се получи. Просто ще станеш част от "онези майстори". Успех!
  17. 1 точка
    Ръдо, fenabg е прав (за кой ли път) ...интересен подход: ремонт на двигател чрез тема във форум и малко снмков материал и две три хвърляния на боба от форумния шаман, това е като да те лекува "джи-пито" през телефона. Опитва се ама сметката накрая ти я плащаш и пак не си ОК, щото боба е показал друга болежка, не твоята. За тая работа си има сервизи. Отиваш оставяш кола с проблем, обясняваш и чакаш да ти се обадят след като е ремонтирана, плащаш взимаш документ(фактура с описани дейности), сервиза си носи отговорност за извършената услуга... Крайно време е да се научим да уважаваме труда на другия и да търсим гаранции(права) при констатиране на предоставена некачествена услуга.
  18. 1 точка
    Ами, аз нов аватар си направих (кефи ли те), ама за името не знам дали е удачно и може (според софта и "разсейките") във форума? Иначе името ще ми пасне - след почти 16 години откак съм във форума и поне 21, през които съм Хондажия. Как лети времето!
  19. 1 точка
    Погледни моя пост #2286 от предишната тема. Tам качих и снимки. AUTOBOX са франчайз и във всеки сервиз предполагам има известни разлики. Аз намерих промоция тогава на RAVENOL на цената на АТО и реших да поръчам. Говорих по телефона с фирма CARIO.Те са официален представител на RAVENOL и мисля собственик на търговската марка АУТОБОКС. Та доставката става от централния им склад в Сливен. Понеже имаше безплатна доставка до всеки сервиз на Аутобокс минах през най-близкия ми. Там се опитаха те да ми продадат маслото като ми направят цена. Цената не бе толкова добра и освен това маслото не беше по USVO. Отказах им. Говорих пак със Сливен и казах,че искам да ми доставят масло прясно и по USVO и ILSAG 6. Човека ми гарантира и си получих доставката. Резултата е ,че на 24.08 получих масло запечатано на 20.06,2020 по USVO и ILSAG 6. Допълнително ми подариха течност за чистачки RAVENOL и хималка.Тубите имаха скреч код за автентичност,който проверих в официалния сайт на Равенол. Така че всеки сервиз си има отделен собственик и само са под шапката на AUTOBOX , но всеки е държава в държавата.Taka както всички ОМВ са с различни собственици. За това ако в сервиза няма маслото на Равенол,което искаш потърси CARIO и вземи от там.
  20. 1 точка
    Джазката ми е от Австрия, след година каране избиха веждите с ръжда, а като погледна и задния мост лошо ми става. С колите от Германия предполагам е същото положение. Гледай внимателно. Макар жена и кола е на късмет, така че успех с избора. И един съвет ако позволиш. Недей прави компромис с конете заради данъка. Колегата Динко 833 е прав. 1,4 мотора не за това купе и 100 коня са след 3000 оборота, но е все пак твой избор. Късмет.
  21. 1 точка
    Здравейте колеги, нов съм във този форум и искам да споделя моето впечатление, и изживяване с Тайп Р-а. Колата е взета от Германия чисто нова годината е 2018 ГТ пакета с всичките и екстри. Първи впечатления, понеже не бях карал мощна кола досега направо си глътнах граматиката първия път, 320 коня не са малко а и за наще пътища са повече от достатъчни. За тези 2 години от които предимно градско е карана вече почвам 3та година бих казъл че колата е доста добра за това което е, ако пътищата ни бяха малко по читави а не все едно карам по луната колата си вози нормално. Не съм я карал на писта все още, но пък и нямам време мене идеята ми беше да е бърза ежедневка и се справя брилянтно колицата но си има и дреболии за които на мен са ми направили впечатление. Колата е с пробег 23000 км което не е много за година близо 10000км минавам което си е на практика никво каране знам та стига съм дуднел ето ги и впечатленията ми. 1рво вози твърдичко сега преди да ми налетите че е спортна и е нормално да съгласен съм но със нейните 20ки и твърдо окачване поне в Плевен където нема равно място е леко дразнещо но не е болка за умиране. Рано е да се каже за проблеми по окачването но няма никакви засега. П.С ако пътя е хубав колата вози нормално. 2ро гумите и са меки и лепкави като се згреят което е идеално за писта а и за каране из беклемето и шипка все едно е на релси колата но пък се износват една идея по бързо от обикновените пак не е болка за умиране можеш да ги менкаш предни със задни и да карат бая време. 3то разхода на гориво е като на нормален бензин при мое каране 9 градско до 10-11 макс извън градско ми е падала до 6.5литра което за тези коне е повече от добре за мен и най-хубавото е че може и на 95 да се кара малко по мудна е с 95 но може което е супер. 4то Не съм фен на алкантарата износва се бързо но пък всичко останало като интериор е в добро състояние няма нищо износено откъм копчета или други пластмаси. Няма скърцане изработката е стабилна и плътна но е все още рано за тези неща да се износят, фаровете единия поне беше тръгнал да мъглее на най горния ръб което не знам дали е добре или зле като се има впредвид че не съм и слагал фолио но го изчистих и сега е с фолио отпред и отзад и нема проблем. 5то Боята е тънка и лесно наранима не знам защо ги правят така но има на места където е фръкнало камъче и ми е свалило боята до грунда чак което разочароващо явно там им е слабо място. 6то Двигателя е чук нема проблеми, хонда все пак правят най-добрите 4 цилиндрови пали от раз и не е гъкнал за тези 2 години единствено съм долял малко антифриз защото се изпарил което е нормално няма течове нито го гори долял съм за 2 години 200мл микс от синия антифриз и дейонизирана вода. Масло между смени не пипа или дори и да пипа е много малко, от 2000км изминати е много малко под максимума за да придобиете идея. Като цяло това, откъм модификации не съм я пипал единствено съм и сложил маслено казанче от мишимото за картерните изпарения за да цапа по малко всмукателните клапи всичко останало си е заводско. Сега към интересната част с кой съм се дърпал не са много колите но интересни резултати: Първата кола е сеат ибиза 1.8т около 200 коня на гумите го беше направил пича дърпахме се от движение 50км като при мен бяхме 4 човека в колата а при него 2 той и един пасажер, тогава не можех много много да карам нали по професионално но успях до го бия до 150 км държа с мен после вече му направих ластик дет се вика. Втората кола беше S класа не знам какъв мотор точно ама близо моите коне беше пак от движение, държа до края на втората скорост и след това 3тия зъбак го приключи. Третата кола беше Ламборгини Урус двойно на моите коне на пътя за русе 20км преди Русе не можах да го бия поради очевидни причини но имаше 3-4 коли разстояние от нас и не можа се отъвре от мен на завоиите , та ако съм неговите коне нема да има смисъл като цяло да се пускаме. Просто исках да споделя моето мнения за колата и съм приятно впечатлен от нея за това което е колата е супер и много потенциал има в нея, направили са кола хем спортна хем за ежедневието и бих казъл че добре са се справили!
  22. 1 точка
    Няма как да знаеш дали хартията е потъмняла или си е била с такъв цвят поначално. А шансът да е потъмняла е малък защото няма пряка слънчева светлина. Влагата трябва да е в големи количества, за да окаже някакво влияние на хартията – не мисля, че и тук има повод за притеснение.
  23. 1 точка
    Досега не съм виждал радио без отделна букса за антената. Буксата е като жак, но е с диаметър около 6-8mm. Не съм сигурен, но си мисля, че на тази кола антената е в колонката между предното стъкло и вратата. Телескопична е, и за да работи радиото добре трябва да е издърпана. Ще работи и прибрана, но ще хваща само станциите с най-силен сигнал. Както каза @CCord , търси проблема в антена, кабел, букса, ако си на 100% сигурен, че трансмитера работи. п.п. Не очаквай чудеса от трансмитера. Ползвал съм такъв на CR-V1 (антената е телескопична в колонката) и не става. Нито сигналът е сигнал, нито звукът е звук.
  24. 0 точки
    https://www.ato24.de/en/liqui-moly-special-tec-ll-5w-30.html И него го дават по ILSAC а нема допуска [emoji846]
  25. 0 точки
    Газ за 3 дни, болченца и скобички Романо, дросели и клапани, компютри и кво ли още не. Кво повече да иска човек.. а да, от цяла България да обикалят при Маркони на семейни пътешествия да карат оборотна кола. Сори ама има и други, и то много, и то добри. Въпрос на избор е, доверие, и това е, нищо специално няма в тия Хонди, ама нищичко, и всеки имащ минимално понятие кво прави ще се справи. Бензиновото еку задава времена, газовото ги следва, ако ще и 5 витека да има. Колко и да гадае повелителя на смените на спирачна течност, може, нито апарат да задържа, нито да имаш квито и да е проблеми със спирачките, ами просто малко ръжда, гадаене ама определено, по вероятно от задържащ апарат, който се усеща. Шибидах много малко сервизи изобщо докосват, тва е факт, но може и нещо дребно да е, което да причинява тоя проблем, просто тряя се види, както и всеки един проблем, които имате, що, щото тук се предполага, а там се установява и лекува. Уплътнението може да се поръча, нищо няма да стане ако е "повредено" , защото на вратата има дупки да си изтича водата, както на всяка кола.
  26. 0 точки
    По повод горното:
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...