Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.12.2020 in all areas

  1. 3 точки
  2. 3 точки
    Не знам не ги ли карате тия коли преди да ги купите? Сивика си вози като обира всяка неравност по настилката но на хубав асфалт е екстра като аз съм и на 18 цола джанта. В крайна сметка който иска комфорт не си купува Сивик а като колегата @ceco_accord, "Легенда" и му е през .... от къде минава и какъв е пътя. Ето, Акорда е по-комфортен от към возия, FR-V, Stream, CR-V та дори Jazz, избор има. Все пак Сивика не е нито висок клас, нито извънградски круизър, че да вози все едно човек е във фотьойла пред ТВ-то и като се купува се кара/пробва за да няма подобни въпроси. Да, такъв е но пък плюсовете на колата са в пъти повече от минусите. Аз от първоначалното обслужване до момента ( 4-та година ) на Сивика мисля какви чистачки да купя и каква благинка да добавя а не да ставам приятел с майстора като на едни други марки. Това на 3.2 атмосфери дори не искам да го коментирам, че трябва човек да получил инсулт и да му е заял пръста, че да напомпи толкова гумата.
  3. 2 точки
    Здравейте отново, Да потвърдя, днес след смяна на датчика за налягането на маслото, всичко е наред. Ако някой пападне на тази тема със същият проблем, номера на датчика е "37240-PT0-014" за двигател K24A3 , цената му варира между 5 - 10 лв. Важно е да се знае, че се слага малко силикон на резбата при смяната му. Поздрави, Мартин
  4. 2 точки
    Ноември 1998г. До тогава са били "в срок" оригиналните батерии на уредбата ми, блян от тийнейджърските ми години. Да имаш "уредба" или "компютър" по онези времена си беше истинска привилегия, не даденост, като днес. От времената, когато Филипс (тотално девалвирала марка за мен понастоящем) означаваше нещо. Или когато все още можеше да се намери нещо, произведено в Япония, камо ли ОЕМ батериите на холандска марка, които са възложени за производство от подизпълнител в страната на изгряващото слънце. И контраста с днес, когато повечето неща се правят точно, колкото да си изкарат "срока", а някои дори не успяват... И сега пак за батериите от снимката. Та, да - работят си и до ден днешен.
  5. 2 точки
    Рефлаша "играе" основно във високите обороти и при газ. При лежерно каране горивните карти и настройки са като стоковите. Затова и след рефлаш няма повишен разход на гориво. Така че смяната на предавките е там някъде около 2000, както и стокова. А при динамична езда грам не се адаптира към повишените нютони, както по горе вече писах. Въртящия момент започва да пада доста преди максималната мощност, така че ттова не трябва да е предпоставка за смяна на предавка принципно.
  6. 2 точки
    Добре е че колегата Динко все пак се е усетил че има нещо нередно и е проверил налягането. Като знам как вози Сивик 8 на стандартно налягане в гумите, не ми се мисли какво е било усещането с + 1 атмосфера отгоре. Повечето хора избираме колите си с очи и отчасти с ясна концепция за предназначението им, а тестовете преди покупка не винаги се преценяват трезво. Отделно, Хондите си возят твярдо, но това е грешен термин. Всъщност имат стегнато окачване, за да осигурят ниво на управляемост над средното и с това са известни, а проблемът е че в гранични режими се карат рядко, а през другото време се оказват некомфортни, но такъв е японският подход - обратен на френския, където се возиш ОК, но не смееш да се израдваш, щото ооо ... .:) Нашите настройки се правят по пистите, а там дупки и неравности няма. Газил съм и френски шосета, еми, няма как - мекици са им колите. Балансът между 2-те крайности е труден и не случайно новите коли от среден и нагоре клас, имат няколко режима на твърдост на окачването, или направо адаптивно (в реално време). Вече луксовите са и с пневмобалони вместо пружини, но там вече е цифромания, така че, като няма кеш за адаптивно окачване се адаптираме ние. Противно на мненията и Ледженда вози стегнато - все пак е Хонда, но дългата база и почти 2-та тона маса компенсират, а и при него комфорта идва от седалките, каквито му се полагат за висок клас автомобил. Но и при него макар и по-приглушено се усещат / чуват фугите в асфалта, и както споменах, в града карам с по-ниско от предписаното налягане. Обут съм с 245х45х18 и ги карам на 2 атмосфери. Поне аз усещам разлика от нормалните стойности и така практикувах и с Акордите. Като излизам извънградско, не ми е проблем да ги донапомпя по спецификация. Няма лошо всеки да експериментира (в разумни граници) и да си намери безопасната зона на поносимост. Отделно от това, предписаното налягане е ориентировъчно и важи за серийните гуми, с които не всеки кара, а се придържа само към стандартните за модела размери, но не следи за твърдост и брой слоеве по бордовете на гумите които обува, а нещата се променят с годините след разработването на модела кола.
  7. 1 точка
    Когато купих моя акорд преди 2 години фаровете бяха адски зле.Когато ги свалих от колата направо във фурната.Да във фурната да омекне лепилото и разглобяваш.След като го разглобих вътре имаше торбички,бяха се скъсали и бяха зацапали всичко.Махат се почистваш всичко със сух памучен парцал,сглобих полирах с помощ на приятел и вече 2 години нямам проблем.Рефлекторите бяха добре виж твоите как са.
  8. 1 точка
    Отива един дядо в аптеката и гледа млада красива аптекарка! - Моме една виагра от 100мг.! Качило се момичето на една стълба, към най-горните рафтове, но била само с престилката, отдолу гола, лято е, да се проветрява! Гледал дедото мигал, въртял глава, па рекъл: - Моме, нема да купувам, проблема е в бабата!
  9. 1 точка
    Да споделя и аз мнение за един рефлашнат автомат ( не от Боби или украинеца, а с ктунер)...Ми няма промени в поведението на автомата след рефлаша. Сменя си предвките нормално както стокова. Като алгоритъма му на превключване си зависи само от положението на педала на газта, предавката и натовареността на мотора. Въртящия момент не е от значение според мен, предвид че след модификациите има достатъчно такъв в момента на превклюване, но въпреки това превключва и се минава на по-висока предавка . За съжаление не може да се бръкне в мозъка на автомата за да му се каже при WOT (газ до дупка) да превклюва примерно 300-400 оборота по-късно, като така не изпадам от втек и перформънса е по-добър (доказано в ръчен режим).
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    То е обобщено на предишната страница .
  12. 1 точка
    Усети се доста добра разлика при 16ките с гуми на 55 височина(113мм срещу 102мм на 17ките). Малките неравности вече въобще не се усещат. @Rakeem задните амове са Sasch, а предните KYB(не съм сигурен дали са заводските, но може би ще потърся по-меки)
  13. 1 точка
    Колегата stosto ти е отговорил добре за възможните проблеми,аз ще добавя и изпускателния колектор сьс времето се пропуква и се налага заваряване или смяна с чугунения вариант.
  14. 1 точка
    Специално за теб https://cars.nestoria.co.uk/cars/used/honda-stream_d298 Всички JDM-ки са на малко мили и струват едни пари. Абе годината на производство е цената, т.е. '08-ма е около £8000. И аз съм фен на JDM. Имах два бр. CR-V 1 JDM. От известно време се заглеждам по Odyssey, JDM, ама за момента цената ....
  15. 1 точка
    Пичове проблема беше че смених гумите и гумаджията който ги монтира явно му е повреден манометара и ги наблъскал на 3.2 атмосфери, яко блъскане ви казвам сега са на 2.4 и всичко е наред благодаря на всички все пак. 😀
  16. 1 точка
  17. 1 точка
    Като чели за мен нещата стоят малко по-просто, без да задълбавам в детайли. Трябва да се гледа и избира, но и голяма доза късмет трябва. Падне ли ти се куцо пиле с грим, без значение породата, ще се плаче. За това чакай твоя автомобил. Не се ограничавай в избора бензин или дизел и не бързай. И двата искат поддръжка и грижа, а тя не е без пари. Също зависи колко ще притежаваш автомобила. Имам познати ги карат по 1-2г и не си дават зор, често сменят. Аз влагам често пари за поддръжка и дори превантивно, но ги карам над 5г. и пътувам спокойно. Гаранция - Франция
  18. 1 точка
    Ей това била цялата работа! Към 200 еврака му търсят. Монтира се под пасажерската седалка. Предложението е добро стига да свири добре, Въпреки че според мен не му е мястото в предната част на автомобила. Има още един от JL, който е направен специално за модела и изглежда по обещаващ но цената му е........ около хилядарка и не е активен. С това спирам да цапам темата на колегата. Дано ми прости.
  19. 1 точка
    Разлика няма.Чети темите,ти си 122341-я мераклия да си вземе Хонда....
  20. 0 точки
    За истинските мъже-само най-доброто! 😂😷😜
  21. 0 точки
    То добре, че не оцелил някоя дупка с това налягане, че щеше да отбележи преждевременно новата година.
  22. 0 точки
    Тия постни ли са, аз цял ден съм на някава леща и верно психясах.
  23. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...