Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 28.11.2020 in all areas
-
6 точкиСлед много търсене на читав волан с пера, и търсене на схеми за свързване дойде времето за монтажа. Самия монтаж ми отне няколко часа, не е нещо сложно трябва да си поне малко сръчен и да можеш да запояваш. Проблема с който се сблъсках, е че пинчета от сивиковия волан са по малки от тези на акорда и не става само да се пренаредят в буксата му. Затова се наложи да ползвам пинчета от акордовия, но проблема е че трябва да се пускат още 4 кабела, 2 за скоростите и 2 за подсветката, тоест трябват още 8 пинчета. Поне в 3 магазина в Пловдив нямаше такива пинчета, накрая от една друга аудио букса намерих подобни. Цветовете на кабелите на двата волана са почти еднакви, копчетата за медията са еднакви, копчетата за круиза има една разлика, единия е розов другия е оранжев. Може да има разлика във цветовете на воланите на фейс и преди фейс, аз съм дал как са при мен, акорда е префейс както и волана на сивика. Даже и да се различават много лесно се просвирват кабелите. След като сте си просвирили кабелите и сте си ги обозначили почва запояване и нареждане в акордовата букса, за жалост нямам много снимки. За кабелите на подсветката хванах от светлината за пепелника. За скоростите беше малко по тегаво, защото не свалях селектора. На селектора има една голяма сива букса, от нея син с жълта ивица е up и бял със синя ивица е down, присъединявате кабелите и ги прекарвате до буксата на лентовия кабел. Прилагам малко снимки. На снимката която съм описвал кабелите, отгоре са на сивиковия волан, а отдолу е буксата на акордовия.
-
3 точкиЕкстра си е масълцето! SSO на Равенол е уникално масло. Хем е 0W30 с много добри нискотемпературни х-ки, хем е с вискозитет като 5W30 и стабилно при виоки температури. Ниска изпаряемост NOAK и висок TBN. На бензин би могло да изкара 8 - 10 хил.км. без проблем. Та какво остава на газ... Карай смело и пусни пак една капка на 9000км да го видим.
-
2 точкиИдеята е добра, за който има време и желание сам да си ремонтира колата. Ако подемниците са тези от снимката, проблемът ще е в позиционирането на колата и рамената (лапите). Това за хора, които никога не са го правили. Трябва да знаеш, колко точно да удължиш рамото (зависи от центъра на тежест на колата), къде точно да опре лапата в пода на колата и, колко подложки да сложиш между лапата и пода на колата. Натискането на бутоните нагоре/надолу всеки го може.
-
2 точкиТози тип съединители имат механизъм за самонагласяване на притискатения диск,демек когато феродото на феродовия диск се износва (намалява дебелината му) механизма за автонагласяване приближава с един зъб за да компенсира износването(нещо като тресчотка) та когато има такова прескачане на следващ зъб може да има боксуване на съединител́я ,понякога този механизъм на работи много добре(блокира запича.......) и създава проблеми.От ЛУК изкарват подобрен притскателен диск където уж проблема с този механизъм е решен. Мой съвет е да припомпаш на съединителя да се раздвижи този механизъм и се самонагласи, може ако е износен да е излезнал докрай на последен зъб и тр́бва да се смени.Боксуването и най -големия тормоз на този съединител е когато си на висока предавка(4-5-6) и от ниски обороти (под 2000,обикновенно между 1500-2000) -при рязко подаване на газ .Извода е на висока предавка под 2000 оборота да не се смачква газта,и когато ти боксува не си прави експерименти да го провокираш защото ще доведе до загряване на съединителя. Много сервизи не са кадърни да смен́яват тея съединители (требе си един специфичен инструмент) и от неправилен монтаж много често след 20-30 000 км почва да боксува отново и се почват едни главоблъсканици дали е дефектен,дали е менте у т.н. На моята откакто пробуксува за първи път съм минал над 100 000 км,имам си едно наум пазя го ,като почне де боксува на 3-та ще го сеням .
-
1 точкаВсе пак това е въпрос на избор. Всеки сам преценява това дали е за него, или да се довери на майстор. Важното е че има възможност,и е осигурена.
-
1 точкаДори и да умееш да я вдигнеш,винаги би ме съмнявал крика,повечето от които китайски. Баси и икономията,да и треперям и да се правя на майстор. Не бих практикувал това🙂!
-
1 точкаЯвно правилното решение е само едно - носач. Така постъпих и аз - по 90 лв . Другото е на късмет. Моля ,ако модераторите преценят,че темата не е в полза на съфорумниците-да я изтрият.
-
1 точкаТова нещо е много хубаво и в цяла Европа имат такива от години.В Плевен също има такъв но не е с хидравлични подемници а с канал. Намира се в базата на "Ремонтстрой 98", до табаковата чешма. Много е удобно когато си вземеш колата от сервиз да довърши човек не довършеното от тях,а то винаги има какво,я кората не са завили както трябва,я някоя щипка са пропуснали да сложат на подкалкика и стои отворен.... никога не завършват нещата за които им е платено. Това което го пиша съм го изпитал на гърба си и явно не само аз, иначе нямаше да се отвори ниша за такъв бизнес. В природата празно няма, вакуми не съществуват.
-
1 точкаЕто и моята поръчка: линк:https://www.ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и кличество:: RAVENOL FO SAE 5W30 1х5L Стойност на поръчката:(1х29.95)*1.9675=58,92-20%=47.20лв Начин на плащане: -Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер-същия адрес
-
1 точкалинк:https://www.ato24.de/en/amsoil-xl-5w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количество:AMSOIL XL 5W-30 1x3.785L + 2x0.946L Стойност на поръчката:(29.49+7.95+7.95)*1.9675=89.30лв. - 20% = 71.44лв. Начин на плащане: -Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
-
1 точкаЗдравей! Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-hjc-protect-fl22-concentrate.html Вид и количество: RAVENOL HJC- Protect FL22 Concentrate 2х1.5L Стойност на поръчката: (2 * €6.95 * 1.9675) - 20% = 21.88 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаЗдравейте, Бих искал да се включа в поръчката. https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-5w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL SIGNATURE SERIES 5W-30 SYNTHETIC MOTOR OIL - 3.785 L Стойност на поръчката: (€48.50*1)*1,9675=95.50лв -20% =76.40лв. https://www.ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 – 1x5L + 1х1L Стойност на поръчката: (1*40.95 + 1*9.95)*1,9675=100.15лв. -20% =80.15лв. Начин на плащане: Парите са преведени по сметка в ОББ – Общо: 156.60лв. Начин на получаване: чрез Куриер.
-
1 точкаВъв Варна имаше преди няколко години но не знам дали съществува още. Процесът беше такъв. Отиваш там с час или не и човека който работи ти обяснява как се вдига колата и сваля инструментите къде,ако имаме въпроси или нещо да помогне евентуално. Беше мисля,че 10 лв. на час може и да се лъжа. Между другото в Германия много хора си ходят на такива(Hobby Werkstatt)
-
1 точкаЗабравих да спомена буксите на airbag-a се различават, режете от акордовия и запявате на сивиковия, няма значение кой кабел с кой ще запоите. Трябва и да си направите дистанционна втулка за да не опира волана в пластмасата на конзолата, изрязва се от кенче от бира нямам снимки, колегата rollin го е показал в неговата тема.
-
1 точкаНищо не е без надзор,един човек технически грамотен ще има винаги. Влизаш казваш какво искаш, и те опътва подемниците той борави с тях. Като го тествам ще имам ,повече инфо. Но незнам какво да правя по колата ,като нищо и няма.
-
1 точкаВероятно ще има човек, но идеята сигурно е да не се води сервиз (за пред държавата)?
-
1 точкаИма разлика в задната броня преди и след фейса, затова не мисля, че липът е аднакъв. Сивата е фейс, синята е преди фейса.
-
1 точка
-
1 точкаЕто хубави ревюта: 1. https://www.caranddriver.com/reviews/a15103733/2016-honda-civic-20l-first-drive-review/ 2. https://www.caranddriver.com/reviews/a15101602/2016-honda-civic-20l-cvt-test-review/ Динамиката за 2.0 и с ръчка и със ЦВТ я дават съпоставима, около 8.2 сек 0-60 мили. И все пак казват, че ръчката се усеща по-добре (спортно, доставя удоволствие). ЦВТ-то има други предимства, както изтъкнаха вече колегите - за комфортно, лежерно (мързеливо дори) каране и икономия Имай предвид и че ръчките са се слагали само в абсолютно най-ниското ниво на оборудване (DX) и опционално в следващото (LX) от да кажем общо 5 нива.
-
1 точкаЛинк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fel-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FEL SAE 5W-30 1x5L + 1x1L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FO SAE 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: (39.95+ 9.95 + 29.95)*1.9675 - 20% = 126.00 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
-
1 точкаCR-V 2006/ 2 gen K20A4 - 235K km, на газ от 120К , ravenol SSO 0w-30 на 7000км Пробата е съхнала 15 часа, т.е. и още ще се разлее Оценка? Мисля около 9000 да го сменя със същото масло
-
1 точкаДори проблема да е в покритието на рефлекторите, никога не сменяй оригиналните лупи с други. Свали лупите и прати рефлекторите да им нанесат ново покритие. Дори не предполагаш, колко доволен ще си от резултата
-
1 точкаКолата ми въпреки годините си, 2006 е добре запазена визуално. Маниак съм на чистото и красивото, на всичко отгоре я отремонтирах мераклийски и върви уникално добре, така че съм влюбен в нея. Има обаче няколко зле сглобени пластмасови интериорни панела около гуменото уплътнение на задната врата, застъпват се ръбове. Не тропа и не пречи с нищо, но съм маниак на добрия вид и ме дразнят. Някой майстор мърляч ги е монтирал небрежно с неподходящи инструменти. Това което не знам е дали панелите са изправни, но трябва да се сглобят правилно от грамотен човек с инструменти. Или са им почупени щипки и крачета. Имам два въпроса. Съществува ли в София сервиз или майстор, който би ми обърнал внимание-да каже състоятелно мнение, при нужда да намери части и да ги подмени грамотно и т.н. Ако отида в официален сервиз Хонда дали ще свършат грамотно работа и какви пари като най-общ порядък ще ми вземат?
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЧувам от двора на съседите викове, поглеждам и виждам - бай Пешо се подал половината навън от прозореца на Москвича си (отдавна не в движение) и крещи: - Шестдесет и две-е-е! Шестдесет и три-и-и-! Шестдесет и четири-и-и! Шестдесет и пе-е-е-ет!!!" Питам кака Мара: - Кво му става на бай Пешо?!? - Абе, остави го. Пенсионирал се е днес...
-
0 точкиПрибира се съпругата и мъжът и казва: - Ето миличко, да видиш как съм изчистил банята. - Браво, имаш от мен 6-ица! - Сега ела да видиш как съм изпрал. - Отлично скъпи! - Сега ела да видиш и как съм сготвил. - Великолепно е мили, ти си ми един отличник. Сега и ако в спалнята ме занесеш... - Ааа, аз сега заради един секс няма да си развалям успеха.
-
0 точкиДвама колеги си взели заплатите, единият кани колегата си: - Хайде след работа да пием по едно, аз черпя! - Дадено, щом ще черпиш! На другата заплата ситуацията се повторила и така няколко месеца. Накрая вторият не издържал и рекъл: - Добре де, не е удобно така, само ти да черпиш! Но не мога да разбера друго: И двамата сме на един и същи щат, и двамата имаме по две деца, съпругите ни са безработни... откъде имаш пари за черпене? - Ще ти кажа! Казах на жената, че съм си изгубил пушката в казармата и сега ми отдържат от заплатата по 30 лв. всеки месец. - Леле, страхотна идея, как не съм се сетил по- рано?! Другият месец аз ще черпя! - казал вторият. Така и станало. Ядене,пиене - на корем. Прибрал се нашият, а жена му го подхванала още от вратата - Къде се шляеш досега? Аз те чакам да донесеш нещо за ядене, че няма пари, а хладилника е празен! Взе ли заплата? - Взех - казал мъжът и сложил плика с парите на масата. Жена му починала да брои и се втрещила. - Защо са ти дали със 100 лв. по - малко? - А, жена, забравих да ти кажа: В казармата, при едно учение танка потъна в едно тресавище, едвам се отървахме живи, но сега на екипажа ще ни отдържат по 100 лв. на човек всеки месец... - КАКВОО? - викнала жена му - Още утре отиваме в казармата ти!!! На другият ден, естествено, жената влязла при командира на полка и занареждала: - Как може такова нещо, вие сърце нямате ли,да взимате по 100 лв. за танка, в тези тежки времена, аз съм безработна, две деца гледаме и т.н. и т.н. Командирът суче мустаци и я гледа, накрая с тежък глас казал: - Добре, госпожа, разбрах Ви, но това са мъжки работи, съпругът Ви е давал клетва, нека той да влезе, а Вие го изчакайте отвън! Влязъл нашият с треперещи колене, не смее да погледне, забил поглед в земята, а командирът се смее: - А бе, магаре, аз коскуджами ти полковник, изплащам пред жена си автомат,, Калашников'', а ти- цял танк... Не те ли е срам, бе? Ето ти една служебна бележка за лека картечница и да се махаш от тука, че ще те взема запас и тогава да му мислиш! Излязъл мъжът и отвъртял една плесница на жена си - Видя ли ма, какво направи с патешкия си акъл!? Вътре в танка имало и картечница. Сега и за нея трябва да плащам!!!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00