Jump to content

Nedial

Фен
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно Nedial

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Колата ми въпреки годините си, 2006 е добре запазена визуално. Маниак съм на чистото и красивото, на всичко отгоре я отремонтирах мераклийски и върви уникално добре, така че съм влюбен в нея. Има обаче няколко зле сглобени пластмасови интериорни панела около гуменото уплътнение на задната врата, застъпват се ръбове. Не тропа и не пречи с нищо, но съм маниак на добрия вид и ме дразнят. Някой майстор мърляч ги е монтирал небрежно с неподходящи инструменти. Това което не знам е дали панелите са изправни, но трябва да се сглобят правилно от грамотен човек с инструменти. Или са им почупени щипки и крачета. Имам два въпроса. Съществува ли в София сервиз или майстор, който би ми обърнал внимание-да каже състоятелно мнение, при нужда да намери части и да ги подмени грамотно и т.н. Ако отида в официален сервиз Хонда дали ще свършат грамотно работа и какви пари като най-общ порядък ще ми вземат?
  2. Не мога да се справя с обучението на шофьорското стъкло. Опитах няколко пъти да изпълня упражнението със задържане в крайните положения до чуване на цъкване, но няма никакъв ефект. Проблема е че когато колата е студена не иска веднага да вдига стъклото. Трябва да изчаквам няколко минути. Ако веднага го вдигам, бавно пъпли и спира по средата. Сякаш че не достига достатъчно ток и трябва алтернатора да повърти и да го осигури. Иначе на топла кола никакви проблеми. Един майстор ми каза че няколко модела коли по принцип не обичали да им пипаш стъклата на студен мотор. Дайте идеи.
  3. Благодаря колега, ще пробвам утре да го калибровам както са писали колегите, пръснах в улеите тефлонов шпрей, дано имам късмет.
  4. Проблемът е следния, колата е CRV-2. Сутрин като излизам от гаража има бариера, която се отключва с магнитна карта и трябва да сваля стъклото за да допра картата. Стъклото се сваля нормално додолу, но като натисна копчето да вдигна стъклото обратно, то се вдига до половината и спира сякаш нещо го е стопирало. Трябва отново да натискам копче и чак на 2-3 опит се съгласява да се вдигне. Това го прави САМО НА СТУДЕНА КОЛА. Като покарам вече свободно се движи без проблем. Да напръскам ли с тефлон улеите в които се движи стъклото? Чувам за някакви обучения, не знам как се правят. Или е свързано с тока, който не достига при студена кола, акумулатора е нов. Много ми е трудно да слизам от колата за да отварям бариера.
  5. Имам такова питане. Най-левият кръгъл бутон, който задава силата на вентилатора за купето има положение AUTO. Защо при AUTO вентилатора включва максимална мощност? Много е неудобно, защото ако случайно го включа, започва да фучи с максимална сила. Дайте съвет как да го оправя и мнение защо е настроен така?
  6. Колата е CRV-2, дизел, 2006. Имам дразнеща дреболия с предните седалки. Има малък луфт между облегалките и хоризонталната част на седалката. Като сядам лекичко потропва или припуква облегалката към хоризонталния панел върху който се седи. Сякаш има луфт 3-5 мм между двата компонента на седалката. Явно с годините се е разбило и разхлабило нещо, което ги свързва един към друг. Седалките визуално са перфектни и не ми се заменят. Предполагам че ако някъде в механизмите се подложи някаква втулка или шайба, ще спре пукането. Дайте съвет какъв майстор може да го оправи, може би тапицер? Или да не обръщам внимание? Предполагам че с много коли над 10 г е така.
  7. Сервиза се вижда на alarmsyst-bg.com човека е инж. Тенко Тенев. Предложи ми светлини Parrot, някакви тайвански, но гарантира че са качествени, издаде и гаранция, ще ги видите на сайта, струват 180 лв., за труда взе 70 лв. Много ли е, малко ли е не ми е решаващо, важното е че ми реши проблем. Любезен, много добросъвестен, както казах отстрани куп глупости от предишни интервенции и ми ги показа. Паля двигател и светлините светват, грамотно, добре монтирани. Неудобството при него е че държи да се оставя там колата, което не ми беше удобно и се наложи да чакам 4 часа. При него просто не става за 10 мин. такъв монтаж. Има колеги, които могат, знаят и имат инструменти сами да се справят, но за такива като мен варианта беше перфектен.
  8. Успешно си реших въпроса с дневни drl led светлини. Просто попаднах най-накрая на много добросъвестен и компетентен монтьор, София. Колата е CRV-2, 2.2 дизел, 2006. Имах ядове с лош монтаж на модул за 25% от дългите, писал съм тук. Накрая се отказах от такива модули и се насочих към допълнителни дрл лед светлини. Монтажът не е по силите ми, така че търсих сервиз, способен на отговорно и качествено монтиране. Намерих такъв, взех от тях и самите светлини, с гаранция. Човекът освен че перфектно ги монтира, се постара да отстрани грамотно последици от предишните интервенции. За да не нарушавам правила на форума с реклами няма да пиша фирма и монтьор, ако на някого се налага подобна услуга да ми пише на лични или тук да остави имейл. Просто споделям че има сериозни хора и че коли със сложна и странна електрическа система като нашите подлежат на грамотни ремонти и интервенции.
  9. Благодаря ви колеги. Правя такава сметка-600+350 са 950. Ок, но ако тези, които ми предлагат услугата си за 1100, но предлагат целия детайл добре направен-карета, рециклирани полуоски, маншони и др. цената изглежда приемлива, не че е ниска, но поне разбираема. Ще ми свърши ли работа коректно Слави, явно и при него ще се допитам за още едно мнение.
  10. От 7 месеца карам Хонда ЦРВ-2 Дизел, 2.2 2006. Имам някакви субективни впечатления. Шум в купето? Намирам я за съвършено нормална като шум кола, доколкото я сравнявам с други модели, каквито съм имал. Нито ми са шумни гумите, нито мотора, даже като за дизел е тиха и приятна като звук. Да, има много по-тихи коли, но хондата не ме дразни никак. Спирачките-дисковете и са добри, сложих качествени накладки и нова течност, спира повече от добре. Усеща се че спира като голяма и тежка кола, спор няма, но субективното ми усещане от спирането е нормално и сигурно, просто нула забележки. Салон-черна тапицерия в отлично състояние, не се потя в топло време. Таблото, волан и т.н. за моите скромни изисквания са с отлично качество и визия. Изгоряла крушка на бутона на аварийките и той не свети, което е неудобство, но свикнах. Седалките не са връх на лукса и ергономиката, но за мен са перфектно удобни, за до 2 часа път не са ме изморявали. Парно-през зимата просто ще ме опече, никога не съм имал кола с толкова мощно отопление. Климатика не съм ползвал още, няма и да ползвам, просто не обичам. Климатика има отлична функция да се пуска на режим против изпотяване на стъкла, само тогава работи, перфектен. По салона и купето като цяло нищо не пука или скърца освен пантата на задната врата при неравен път потропваше: тефлонова грес на шпрей и замлъкна. Видимост повече от отлична-висок съм и седалката съм настроил на най-високото. Учуден съм че лявата колона с огледалото ограничава видимостта на някои колеги, аз не съм забелязал такова нещо. Возия на колата-малко твърда на неравен терен, но не ме дразни. Единственото нещо с което не мога да свикна е пропастта между 2 и 3 предавка. Като карам с 40-50 не е нито за 2-ра, нито за 3-та. Колата ме плаши единствено със скъпите си ремонти. По нея има и неразбираеми за мен решения-отварящо се задно стъкло, липса на бутон за заключване отвътре, масичката в багажника, но това са дреболии. Иначе както мераклийски и с много пари я стегнах съм 100% доволен и трудно и намирам сериозни кусури. Ако не се разваля много и не ме разорява съм доволен и предоволен. Особено ме кефи как върви с тази турбина, не бях карал турбо дизел.
  11. Най-добрият бензин, чисто субективно, като усещане, съм сипвал в София, Младост-1, Цариградско шосе, на Шел, V power 100 октана. (Имам и бензинова-Ситроен С2 и дизелова кола-Хонда ЦРВ). Години наред зареждах бензин на ОМВ на Окръжна болница и вървеше някак си, но след като налях на Шел, колата беше друга, веднага усетих разлика, просто утихна, мощност, динамика перфектни. Дизел добър като усещане на ЦРВ-то сипвам на Ромпетрол Овча купел и обикновения дизел на Шел Младост, Цариградско шосе. Добавям BDC на Бардал задължително на дизела и Политрон на бензина.
  12. Да попитам и аз. Колата е ЦРВ-2, дизел, 2006. Имам много малък проблем с вибрация при набиране в диапазона 80-100 км/ч и то само на 4-та, при това като форсирам по-рязко. Нямах си работа и го споделих с майстора ми, той прегледа колата, каза че дясната полуоска имала голям луфт. Неговото предложение е за рециклиране, но ме шокира цифрата 1100 лв. само за дясната полуоска! Рециклирали ги в чужбина, давам моята и получавам от тях друга рециклирана. Било качествено, всичко подменено, маншони, всякакви карантии. Чудя се не само дали да изсипя толкова пари за минимална вибрация само при определени предавки, притеснява ме ако рециклираната вземе повече да вибрира. Тревожи ме и друго-чувам че се късали полуоски. Не ми се взима употребявана, защото модела е стар и няма как да са по-запазени от моята другите. Да отида ли в Овча купел за второ мнение дали е чак толкова разбита полуоската и опасно ли е да я карам така, като внимавам с карането?
  13. До колегата zmiata29, благодаря за отговора. Харесах тези примерни светлини http://www.led-bg.com/bg/product/osram-led-light-day-drl но ми възникват следните въпроси. Кои отвори в бронята са подходящи и как да знам че тези светлини са подходящи по форма за тях? Гледам че в централната долна част на бронята има черна решетка с правоъгълни отвори, отзад е радиатора. Всички други обяснения за плюсове и маси са ми напълно непонятни, а за да се стигне до фасунги на габарити се сваля бронята. Тоест това не е прост ремонт, иска инструменти и опит, каквито нямам. Питането ми е да препоръчате сериозен човек в София, който да ми ги монтира. Не е за първия срещнат сервиз, патих достатъчно от Авител, които имат претенции да са професионалисти.
  14. Колеги, брах големи ядове с дневни светлини. Колата ми е CRV II, 2.2 дизел, 2006. Където отидох при електро механици, всички до един ме изгониха, "защото се управлявала по минус". Накрая попадам на фирма Авител, които се навиха, знаели как да борят минуси. Авител ми се видя сериозна фирма-спретнат сервиз, богат магазин, учтиви младежи. Чаках 2 часа (!) да я инсталират и накрая готово, 30% от дългите, платих 100 лв. и бях щастлив, макар и за кратко. Покарах я няколко дни и почнаха ядове, за които представа нямах че са от лошо свързан модул. Започнаха прекъсвания на двигател, придърпвания, яви се и силно тракане от мотора!!! Отидох при моя си майстор, включи лаптоп, качи и още един майстор да гледа компа и я подкараха тестово. Оказа се слаб ток към алтернатора или от него към нещо си, причинен от левашкия модул. Слабия ток влияе на дюзите и те тракали. Смъкнаха "модула", като се оказа че той е пълно менте, при това супер левашки рязали оригинални кабели и връзвали като вандали по най-тъп начин. След корекцията и махане на "модула", колата заспа, движи се добре и без проблеми. Понеже твърдо държа на дневни светлини, бихте ли ми препоръчали къде в София има сериозен човек, който отговорно да я направи. Готов съм и на допълнктелни фарове, дайте съвет. Не искам да ми светят късите по обичайния начин, много е идиотско.
  15. Много благодаря за информацията, ценя усилията ви. Още нямам опит с тази кола, а много ми харесва. Като съм с нов и непознат автомобил ми се струва че е крехък чисто психологически и затова чета много и внимавам. Бъдете здрав и успешен, усилията ви помагат и на други колеги.
×
×
  • Създай нов...