Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.09.2020 in all areas
-
2 точкиКолеги,нека бог да е с нас,по пътищата и винаги разума да ни води,за да няма повече хонди,а и не само в такива тежки инциденти! Бъдете здрави и умната...! https://www.pbnovini.com/gradat/2020/visoka-skorost-e-prichina-za-dvete-zhertvi-kraj-kurtovo-video/
-
2 точкиДа, може да не съм ти разбрал мисълта, но май и ти не си разбрал моята... Нищо лично! В продължение на мисълта ми, колата ако е по документи Евро 5, няма сила в Бг, която да го промени! Щом някоя институция променя категория, ей така по свое осмотрение, без право и по бюрократични причини, тогава се ходи на съд! Имаш официални документи от производителя, взимаш официален документ от вносителя, ако трябва изискваш становище директно от Хонда - Япония, наемаш адвокат и им разкатаваш майката! В последствие ще ти изплатят всички разноски по дела, че даже и морално обещетение. Вярно! Разправия е и ще отнеме време, но ще си отстоиш правата! Лесно няма, особено в нашата Държава. А се е стигнало до тук, така да е трудно, защото всички до сега са подвивали опашка и са търпяли дивотии, вместо да си отстояват правата! Така трябва да се прави! А не да "свиваш уши" и да се примиряваш с бюрократската дивотия. Аз ако дам толкова пари и ми извъртят такъв номер, няма да ги оставя на мира, ей!!! Ще ги побъркам!
-
2 точкиДържавата ни е такава, именно защото ние поединично не я уважаваме и не се борим за нея! А най-лесното е да я оплюем и да не спазваме правилата... Пък после някой друг ни бил виновен... П.П. Не съм екоактивист!
-
2 точкиМоят шарланец прехвърли една годинка, та да споделя как е и аз: 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.; 2) Масло – Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL; 3) Маслен филтър – ALCO SP 937; 4) Общ пробег на автомобила – 158969 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5350 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 40/60; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – 15.08.2019 -05.09.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 490 л. Rompetrol, Kruiz, Shell, Gazprom; 11) Kтм = (490л./ 4.0 л.) = 122,5; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след дълго магистрално каране и успокоен за 2-3 минути на място до гасене (5 мин след това) и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – не. 15) Предходно масло Castrol 10W40 (немско) на около 10000, но на около 2 г. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия, капката от около 2,0 см. височина. Последните 1300 км са здраво магистрално каране в жегите за разлика от предишните ръчкания все из центъра на София
-
2 точкиНай сигурният начин да смачкаш един дизел е като го ремапнеш. Това за държавата не съм изобщо съгласен, просто се въвежда директива приета от ЕС и трябва да се въведе и при нас, щем не щем.То по твоята логика колега и Германия и Франция не са държави.
-
2 точки
-
2 точкиПроблема е разрешен За мое щастие се оказа не полуоска, каре, скоростна кутия, а нещо много по-евтино - лагер главина. След смяна на преден десен лагер звука и вибрацията изчезнаха. Бях много озадачен, защото нито имаше шум при вдигнато колело, нито луфт. Изглежда дори и най-малките несъвършенства вътре в лагера оказват голямо влияние. Благодаря на всички отзовали се Ако модератор прецени, нека заключи темата
-
1 точкаЧовек значи извадих си документ от Бултрако за това че колата ми е Евро 5, цена 50лв. , ония от КАТ ми казаха че и от завода в Япония да си извадя все тая имало заповед и толкова. Скъсах всички там листа и толко, все едно запалих 50лв. . Има Такива Акорди продавани нови без ДПФ същата година и са писани Евро 5 от официален представител са продавани за какво говорим. Пари на държавни чиновници особено катаджии под маса не бутам, нерви за дела и тем подобни щуротии нямам а времето ми е пари. След като такива подобия на хора ни скапват живота, ще го карам с техните камъни по тяхната глава, затова пишат Евро 4, правя я Евро -4, все ми е тая, въпроса е принципен за това че не съм само аз прецакания а много още които не са писали във форума. Тука човек всичко е тотален срив, всеки гледа да прецака другия и не му дреме, ден да мине друг да дойде. Мен много отдавна ми е писнало и почнах да не обръщам внимание, аз простотии не правя, хората не лъжа, и тоя ДПФ е към 3000лв. за мен не нужна инвестиция при положение че пак на документи съм в 4-ката! Само чаках да се скапе и в кофата, ако някога нещата се оправят(което взе много яко да ме съмнява) ще си купя нов ДПФ, но за сега така се оправям с идиотите които само се опитват да ти диктуват живота, жалък опит ма нека си вярват.
-
1 точкаИ на мен ми се видя обводнен леко края и като че ли е по-чисто, но го отдадох на извънградското напоследък, не знам дали има значение. Освен това тук не личи, но оригиналната капка има някак малко по-сивкав цвят от предишните на белия лист, като я поръчкам из града докато застуди и преди да сложа новото ще капна пак да видим какво ще покаже...
-
1 точкаТочно това щях да напиша и аз, но ти ме изпревари. Не е логична последната проба. Плюс това изглежда и по-обводнено маслото - краят на капката е по-накъдрен.
-
1 точкаТая последната е по-чиста от предишната, бре! Нещо бърка логиката... Вземи още една проба.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаДа се е&а У машинниО инженер! @fenabg , Ванка, не знам, кога и как си станАл автомонтьор, ама ще те намеря и ще ти дам моите 2 (две) дипломи. Една за автомонтьор и една за машинен инженер. Да ги заковеш на стената в сервиза и да казваш на клиентите си - "Е те тоя е гола вОда!". Под тях да сложиш табела с надпис - "Зае&и Гугл, питай мен!". Таааааа, момчета и момичета, колкото и да си учИл (мене ми), немаш ли практика ( @fenabg ) си гола вОда.
-
1 точка
-
1 точкаСтранно. При толкова много загуба на течност, единственото е пробив от някъде.
-
1 точкаЗа шлиците има едно решение, дали ще ти хареса или не, твое решение, лепене с червено лепило, попринцип след това няма да има вадене, освен ако не се нагрее брутално, лепилото отново се втечнява и всичко е добре. При доста марки автомобили има малък луфт причиняващ различни шумове/изчатквания при промяна на посоката на движение напред/назад, дори фабрично самите шлици са лепени от дадените производители, за да се премахне луфта на шлиците. Обмисли и прецени, но гарантирано с лепилото шлиците ще си легнат на място. Аз преминах през това на един v8-мак, xc90, чаткаше си и след лепенето на шлиците всякакви шумове изчезнаха.
-
1 точкаЗначи примерът ти е точно като да започнем да насочваме корабите по звездите, вместо да използваме GPS-система. Корабите са измислени преди хиляди години, за добра навигация се иска един хубав, здрав секстант, а не екранчета и радиосигналчета. Предполагам разбираш колко несериозно е това. Батериите, независимо дали са оловни, литиеви или не знам си какви - си искат заряден ток, който протича заради разликата между вътрешното и зарядното напрежение. Батериите изобщо не ги интересува дали този ток и напрежение са генерирани от инвертор или от трансформатор. Иначе няма как да не се съглася, че в темата има достатъчно информация и всеки може да направи информиран избор, според това което е разбрал. Но нека не определяме човека по това дали е направил избор за 30 или за 130 лв? Ред.: @dandilov, колега, той спорът отдавна е изгубил смисъл, но изведнъж някои от спорещите го подклаждат, като съчиняват числа и достигат до изводи, без никога да са виждали "нещото", камо ли ползвали, само и само да изтъкнат колко е скапано. Ама ако сте си купили нещо от 400 лева и искате да се самоубедите колко по-полезно и по-хубаво е спрямо това от 30 лева, което се оказва, че върши същата работа на практика - няма проблеми, то плацебото е чудесно лекарство. Ама ей го, на - хората са си купили евтино и практично нещо, което ще им свърши точно тази работа, заради която са го купили. Забравих да допиша: определяте нещо не по функцията и начина му на работа, а по размерите му, това само по себе си е нелепо! Сигурно и цветът му не е подходящ за сериозно зарядно?
-
1 точкаПо спомен: Моторът в 8-ят, Акорд е с малки промени, спрямо К24А3 от 7-мака, но те се оказват несполучливи, макар и в угода на маркетинга и екологията. Буталото е с по-изпъкнало чело (за да се повиши компресията и оттам + 11 коня). Върху страниците му (еднакви по широчина спрямо предния) е нанесено специално нискофрикционно покритие, което се изтрива с времето. Основният проблем е по-тесният от преди маслообирателен сегмент (с по-гъста спирала), който заради ЕКО нормите е предвиден да работи с по-тънко масло. Първият гаф е че при студен старт (преди буталото да се разгрее) има склонност към изкълчване спрямо цилиндъра и износва и него. Карането на мотора "в натяг" означава че докато загрее се кара на максимално ниски обороти и висока предавка, вместо да поработи няколко мин. на място. Така налягането на маслото е по-ниско, макар и на теория достатъчно. По-тънкият сегмент също се закоксва по-бързо при отлагане смяната на маслото и после няма спасение с никакви препарати, а това е основната причина за "маслоядност" на този мотор. За К24А3 случаите с горене на масло са единични, докато за ревизирания мотор - обратното - почти няма в читаво състояние. Важното е не толкова маслото, а редовната му смяна на по-кратки интервали, но предишните собственици масово са имали доверие на сервизите, които са обслужвали през повече км, а и стопаните на колите априори смятат че пълзенето в задръстване не е в графата "тежки условия".
-
1 точкаДаже най-новият модел е с дисплей, имаше го преди 3-4 седмици в Лидл. Ето го: И освен ако не съм се объркал много сериозно (което допускам!), беше на цена 29.90. Ако греша, значи беше на 39.90. Но това от снимката на @CARPERA със сигурност е на 29.90 като го пуснат. ---- Ред.: Най-важното забравихме! С тези зарядни (не конкретно Лидл-ското, а всички от този тип) не е нужно да се сваля акумулаторът от колата.
-
1 точкаКъм автора: Много ми допадна стилът на повествованието, а и споделеното вътре може да е полезно на други съфорумци в различни аспекти. Просто промени заглавието с по-подходящо.
-
1 точкаА и подробен доклад за цялата процедура.Преговори, цени, колко екземпляра хареса/пробва и т.н. И стискам палци пътя към България да е безпроблемен.
-
1 точкаПривет, вече колеги! Колата се оказа истинска, купих я - 09.11.2009 рег., 2.4 бензин, 48330 км. Имам малко документалми проблеми - дилъра ми изкара жълти номера и не ми даде талоните в оригинал. Днес ще се опитам да си ги взема и двете (не е измама, а логистичен въпрос). Голям кеф е за сега, може би всички трябва да покарат първо форд фокус 2005, преди да се качат на ЦРВ. Вчера карах с 18ки, летни, 11 - годишни гуми и не ме возеше зле :D. Много ми харесва двигателя като динамика и вървеж, колата също. Доволен съм, че се оказа истинска, бях много скептично настроен -няма грам петно, ръжда, забележка, мирише на нова. Всяка фактура за обслужване досега, изд. от Хонда, книжка и прочие. Смятам да изчета сега форума подробно, като се прибера, както и наръчниците за модела. Поздрави, ще се "чуваме"
-
1 точка
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00