Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.08.2020 in all areas

  1. 8 точки
    Персоналното ми мнение е, че автомобилите с вътрешно горене вече няма какво да предложат на потребителя. Имам и чисто нова hr-v 2. Gen от магазина вече на 33 месеца. Има андроид с бисквитка в колата,който е безсмислен. Не можеш да го ползваш, понеже познайте какво , ти си шофьора!Чете ленти- тъпотия, безсмислено! Чете знаци - донякъде има смисъл ,ако блееш постоянно и не гледаш ограниченията. Но тоя начин те стимулира изобщо да не гледаш, понеже почваш да разчиташ на системата да ти ги показва всеки път - тъпо. Еконо режимът прави колата адски спъната с идеята да ускоряваш много плавно. Ами това мога да си го правя и аз сам и пак да ми харчи малко- тъпа екстра. Бухат и 5в40 в бултрако на 1.5 мотор с Директно впръскване без турбо. Харчи 6 бензин извънградско и познайте, че и акорда ми 2.0 с 15години по стар си го докарвам да харчи 6.3 с 5в20 масло. Бисквитка мога да забода и в акорда и жена ми да си цъка нет от телефона колкото иска. Фаровете се пускат сами и се включват къси и дълги автоматично като дойде и отмине насрещен. Това е чудесна опция и до там. Описаната схема от човека с голфа е един безкраен лизинг/ кредит. На практика не сдобиваш нищо никога, само даваш едни пари. Персонално не съм фен. Ако решиш да я сдобиеш най накрая и да си я караш , колко ще е надеждна тая кола и какви ремонти ще и плащаш? На тоя принцип бих си взел някаква тупалка да и взема душицата за 2години и после да я разкарам от ума и от джоба си, обаче мен ме е страх от такива автомобили и пак не бих го направил. Проблемът ми е ,че гледам на колата като средство за точка а до точка б с евентуалното приятно усещане да си я командваш във всеки един момент по какъвто искаш начин. Може би моите играчки са други.
  2. 4 точки
    И замириса на море...
  3. 4 точки
    Колега доста обяснения и цифри си изредил но най-важния показател го няма а именно, колко километра си минал за тези 20 месеца със "старата" кола? (не съм чел посоченото от другия форум) опитвам се да изчисля според горивото на база средна цена 2,00лв. за литър и среден разход 8/100 и грубо получавам 25000 км. , може и да греша но с такъв километраж според мен няма сметка да купуваш нова кола. Или най-просто казано раздели изминатите километри на общата сума която си платил като разходи (покупка, поддръжка, обслужвания, гуми, гориво и т.н.) за да получиш цената на километър и от там рентабилност на новия автомобил. Не се заяждам, нито пък се опитвам да ти държа сметка на парите, просто разсъждавам на "глас". Според мен един автомобил се купува за да се експлоатира по предназначение (оставям настрана голямото желание да се кара определена марка и модел), и ако се използва заради предназначението си то не трябва водещото в покупката да е цената на продажбата му а цената на неговата експлоатация, иначе говорим за търговия. Да ти е честита новата придобивка, да си я караш със здраве и да не разбереш какво е ремонт с нея! и поне тази я докарай до 50 месеца.
  4. 4 точки
    Здравейте отново Както обещах, впечатленията ми от GTI-ката можете да намерите тук. Ако някой има въпроси относно нея, насреща съм да отговарям Но да контрибютна към темата, размисли за новите коли, вече има пълна картинка от притежанието на предния ми Голф, който също купих нов и притежавах точно 20 месеца. Предполагам това ще е по-интересно. Първо искам да отбележа нещо много важно, според мен притежаване на кола за 20 месеца, купувана нова, не е оптимално. След като опиша разходите ще обясня какво имам предвид по-долу. Когато аз купувам нова кола, не гледам само колко струва тя в момента, но и колко ще струва когато дойде време да се разделим с нея. Следователно "цената" на колата е: Сумата, дадено първоначално + месечните вноски до момента на продажба (ако има вноски) - парите, които сме й взели след продажбата. В моя случай тази цена излезе точно 10 698 лева, или 534.9 на месец за 20 месеца. Това е само за колата, нищо друго. За мен е редно тук да се добавят и гумите, защото те са част от колата, даже може би най-важната. Колата идва с летни гуми, следователно съм купувал само зимни, но съм давал и пари за монтаж/демонтаж и хотел за гуми. Сумата е 1289лв. Като добавим двете цифри става 11987лв, или 599.35 на месец Естествено допълнително към тези пари се плаща гориво, каско, гражданска, винетки. Не съм сигурен, дали трябва да се прибавят и тези суми към горната цифра, защото те са константа, или поне много подобни, за всяка една кола от същия клас. За всеки случай ще ги споделя: Гориво: 4064лв Застраховки/данъци: 3030лв Бързо сравнение, за 30 месеца, Хонда Акорд 2.2. дизел, ръчка ми излезе (само колата + пари за ремонти и обслужване) 6582лв, или 219.4лв на месец, плюс 2569 за гуми (летни+зимни, монтажи и тн), което прави 305.03 на месец. Както споменах по-горе, 20 месеца не са оптимално време за притежаване на нова кола. За мен оптималното притежаване е 42 месеца, защото: 1. Вероятно ще е преди 2-рото обслужване на колата (почти всички марки са на по 2 години вече) 2. Гумите ще са за смяна скоро 3. Остават още 18 месеца гаранция => по-висока цена на 2-ричния пазар С малко бърза математика, ако бях продал Голфа след 42 месеца, цената ми за тези 42 месеца щеше да излезе 493.97 на месец. Та заслужава ли си нова кола ? Тук всеки сам трябва да прецени, за мен най-важното е колко пари е дадено преди/след. Аз моя Акорд като го купих беше най-евтиния в mobile.bg, та който какъвто късмет има. Аз лично не обичам да се занимавам със сервизи, майстори и възможността колата да ме остави някъде, за което съм готов да си платя такса "спокойствие". Освен това ми харесват и новите технологии, не бих си представил да карам кола без Андроид Ауто и Адаптивен круиз контрол. А те технологиите тепърва ще се развиват. Много искам следващата ми кола да е plug-in хибрид. Надявам се да съм бил полезен, ако някой има въпроси, нека да пита
  5. 2 точки
    Колега, честито и много много километри да минеш с новата кола Прочетох ти и темата в другият форум. Само с едно не съм съгласен. Нищо против Голф обаче ако го сравниш с Type R 2020, то някак си немската колица, особено на визия може да се върне при Ханс да я нарисува отново и пак да я пусне на поточната линия.
  6. 1 точка
    Уважаеми Колеги, С радост Ви съобщавам, че общите поръчки от ato24.de продължават. Казвам се Атанас и поемам започнатата от Чавдар дейност. Условията остават същите, като разбира се ще има известна промяна при предаването на маслата след като пристигнат. За момента обмислям три варианта, от които да можете да избирате в зависимост от предпочитанията си – Лично предаване в София, Sofia City Logistic Park, зад бул. "Царигардско шосе" (в непосредствена близост до ТЦ Боила) при този вариант ще бъде необходимо да се уговорим за ден и времеви интервал, в който да бъда там, за да си получите нещата. Лично предаване в София, кв. Малинова долина с оглед ситуацията с Covid-19, тук ще можете да си получите нещата почти по всяко време през работните дни Доставка чрез куриерска фирма С това обявявам и следващата поръчка, която ще се пусне на 18 август 2020г. Ползвате безплатна доставка до гр. София, една от двете локации за лично предаване. Курса на Еврото е 1.9675лв/EUR, за който е от София ще го предам лично, за Колегите от други градове, ще го изпратя с куриер за Ваша сметка. За да се включите в поръчката, моля да използвате добре познатия "Шаблон за поръчка". Стойността на поръчката Ви трябва да получа, преди крайната дата за поръчване. Парите можете да предадете лично или да изпратите тук: Атанас Мушев BG24UBBS80021013830440 BIC: UBBSBGSF ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Моля пишете псевдонима си във форума, като основание за плащането. Моля не превеждайте пари в чужда валута или от чуждестранни банкови сметки. Телефон/viber за връзка: 0894639302 - Атанас Шаблон с примерна поръчка: Линк:https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L + 2х1L Линк:https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 4х0.946 L Стойност на поръчката: (39,95 + 2*10,95 + 4*12,99)*1,9675 = ... лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина - Лично в Sofia City Logistic Park - чрез куриер* *в случай, че ще получите нещата си чрез куриер, моля изпращайте данни за доставка, като лично съобщение.
  7. 1 точка
    Ще стане, гледай задължително да има захващането за пружината, че има универсални без това и е кофти. Както изглежда този на снимката. Оригиналните са 90-100 лв бройката. Аз съм с такива. Трябва да са по-добри. Ти си прецени. От половин година ги карам, не мога да кажа колко ще изкарат.
  8. 1 точка
    Спирачната течност трябва да е в казанчето бистра като олио,такава трябва да е и долу в апаратите. Сменя с на 3 години, гаранция че долу е като боза или мътна това води до корозия на буталото неровномерния му ход,както и скапване на уплътненията там. Всичко това води до не добра работещ апарат. Водачите се вадят и замерват или се вижда че са износени,като само ги раздвижваш нищо не си направил. До си приготвил всичко и да не го смениш и погледнеш??????? Точно това води до катастрофи на пътя,веднъж ще ти се наложи да спреш с голяма скорост,и тази мътилка долу като кипне колкото и да натискаш педала не спира. Тези двата се движат перфектно напред назад,познай с кой не тропат апаратите. Това трябва да виждаш в казанчето
  9. 1 точка
    Ами за 430лв ще ми ги дадат ама ще отида и ще ми ги монтират на място (120лв ще струва монтажа) и така е по-лесно за мен. И поне знам, че ги купувам от официялния доставчик.
  10. 1 точка
    Последно Още (съседите ми направиха мощно включване: https://www.ato24.de/en/ato24-engine-oil-semi-synth-10w-40.html 3 *5л ATO24 ENGINE OIL SEMI SYNTH 10W-40 - 12.95e Общо 38.85e *1.9675 = 76.5лв пускам превод (от Restless част 3) , получаване лично обобщавам всичко поръчано 1*5л ATO24 ENGINE OIL SYNTH 5W-40 - 15.79е 4*5л ATO24 ENGINE OIL SEMI SYNTH 10W-40 - 4* 12.95e = 58e 1* 4л RAVENOL MOTOBIKE 4-T ESTER SAE 15W-50 - 28.49е 5* 1л Petro-canada Supreme Syntetic 5w-30 , количество - 24.75е 4* 1л Honda Dual-Pump Fluid II , количество - 55.8e
  11. 1 точка
    Лошото, е че демпферния съединител умира от веднъж. Може да кара и месец след като е почнал да създава предпоставки за смяна, може и още утре да приключи. Аз не бих рискувал да пътувам надалеч, ако знам, че всеки един момент може да ме остави на пътя, но всеки сам си преценява.
  12. 1 точка
    Съединител: https://m.autodoc.bg/luk/623995 Маховик: https://m.autodoc.bg/valeo/12784176 Труд: не знам колко струва
  13. 1 точка
    Здравейте! Бих искала да поръчам: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 4 х 1 литър Стойност на поръчката: 4х4.95*1,9675 = 39 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина. Поздрави!
  14. 1 точка
    Още: https://www.ato24.de/en/ato24-engine-oil-semi-synth-10w-40.html 1*5л ATO24 ENGINE OIL SEMI SYNTH 10W-40 - 12.95e https://www.ato24.de/en/ato24-engine-oil-synth-5w-40.html 1*5л ATO24 ENGINE OIL SYNTH 5W-40 - 15.79е Общо 28.75e *1.9675 = 56.6лв пускам превод, получаване лично
  15. 1 точка
    Бих искал да поръчам следните масла: Линк: https://www.ato24.de/en/toyota-motor-oil-5w-30-sn.html Вид и количество: TOYOTA MOTOR OIL 5W-30 SN 1 (една) x 4L Стойност на поръчката: (30.59)*1,9675 = 60.18лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина. Поздрави
  16. 1 точка
    Здравей, Линк:https://www.ato24.de/en/castrol-edge-5w-30-ll.html Вид и количество: CASTROL EDGE 5W-30 LL 1x5L + 1x1L Линк:https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-power-10w-60.html Вид и количество: MOTUL 8100 X-POWER 10W-60 2x5L Линк:https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-5w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL SIGNATURE SERIES 5W-30 SYNTHETIC MOTOR OIL 2x3.785L Стойност на поръчката: (9.99+44.95 + 39.99 +39.99 + 48.50 + 48.50)*1,9675 = 447 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в Sofia City Logistic Park Благодаря
  17. 1 точка
    Ако не е статия на база данни от ОБД порта, свалени с ЕЛМ, е една жена казала. Аз си направих труда да ги прочета изследванията. Ще ме извинявате, ама аз съм правил по-подробно изследване, за температурата на изгорелите газове от това цитираното по-горе. И съм се отказал да споря по форумите за тези неща, щото няма смисъл. Същото е и за аванса при газта и там е същата работа.
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    Аз си взех тези разликата от оригиналните е че са изцяло пластмасови. https://www.aliexpress.com/item/32857150003.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dvxyk2B
  20. 1 точка
    Капков тест 5 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-180400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 15.08.2020г. 8.Мото часове около 120? 9.Изразходвано гориво 380л. пропан бутан и 40л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350 made in france. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната. Да добавя една не важна подробност(за мен лично не добра),а именно смяна на ОЕМ модела на масления филтър. От близо 4 месеца в представителството ни тук в страната,а и гледам в Европа,заменят Purflux ls-350 отговарящ на парт. номер 15400-RBA-F01 с парт. номер 15400-PLM-A02 made in USA,мисля на FRAM. Каква би могла да е причината,можем само да гадаем. Аз не изключвам и икономическия фактор. Чисто визуално и "на напипване",purflux-а е филтъра но...
  21. 1 точка
    Виж тук мисля че са под номер 9 https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=19424&nplgrp=5&cmodnamepc=CR-V&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=ES&nplblk=B__4500 https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=19424&nplgrp=6&cmodnamepc=CR-V&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=ES&nplblk=B__5000
  22. 1 точка
    Молбата на господина е удовлетворена.
  23. 1 точка
    А ти разлика между подобни и еднакви времена за изгаряне правиш ли ? Моята кола е подобна на твоята, ама не е баш същата .
  24. 1 точка
    Преди няколко години сложих комплект дискове и накладки ЕВС Ultimax серията. Вече са на почти 100 000 км, като изхабих 2 комплекта накладки за това време и километри. В момента дисковетe са в учудващо добро състояние, износването е в рамките - около 1мм ръб. Не знам как е при другите Седмици, но при мен износването на дисковете и накладките е равномерно и еднакво отпред и отзад. Миналата есен в сервиз смазаха и почистиха апаратите, смених течността и най-накрая монтираха новите спирачни маркучи Хел (близо година отлежаваха, докато се наканя да ги сменя). Определено общия ефект от спирането след това се подобри. След това Монтирах новия комплект, естествено пак ЕВС. Приятно съм изненадан, че вече дори и базовата серия е с антикорозионно покритие по цялата повърхност. Към момента съм изключително доволен от спирането. Ако ще се сменят всички дискове и накладки, препоръчвам да се вземе целия комплект PD40K822 с доставка до България за 20 паунда. Кашона тежи 32 кг и с фирмите ще е към 65-70 лв. Поздрави и успехи на всички.
  25. 1 точка
    Благодаря колеги, Значи се теорията казва че ако няма надлъжни греди - 55 кг, ако има 80 кг. Това е екстра да се знае. Аз се престраших (под натиска на жената разбира се) и вече имам 2 екскурзии (София/Боровец и София/Белмекен) по пътища пълни със завои, натоварен с 3 велосипеда на покрива - общо всичко 58+ кг: имам надлъжни греди, върху тях 2 напречни от правоъгълен профил 40х20х2 мм, върху тях 2хThule 532, 1xThule 598, 3х26" велосипеда 11, 15 и 18 кг... Без резки маневри, скорости до 110 км/ч (моментно), всичко мина спокойно, нез скърцане, пукане и проблеми....
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...