Jump to content

Motte

Фен
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Motte

  • Rank
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    moltan

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2009 r20a; Honda Civic 7th
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Златица

Recent Profile Visitors

543 profile views
  1. Благодаря за този отговор. И двете интервенции, не ми допадат много. Ще отложа във времето с надеждата да избера правилния подход. Ако някой друг даде мнение, ще се радвам.
  2. Здравейте, имам седма генерация D16V1 (2002) с 5 врати, чудесно здраве, купе интериор и тн. на около 250К. Наскоро се сдобих и с един type-r седма (2002), само че с десен волан. Колата е чудесна. Тъй като не правя планове да карам с десен волан (доста е трудно за мен) обмислям да прехвърля двигателя и скоростите в петте врати. Разбрах, че някои от подпорите на двигателя и скоростите на type-r трябва да се вземат и да се заварят наново в коша. Интересува ме окабеляването, дали изобщо трябва да го местя или с малки модификации ще стане. Също така, имам притеснения и за окачването, всичко ли трябва да се премести и дали ще има допълнителни работи по него? Моля някой ако е правил такава модификация да сподели. В допълнение на това, ще може ли според вас да се узакони след тази интервенция? И двете коли са с регистрация и застраховка. Другата идея е за обръщане на вола на десняка, но това според мен е невъзможно или пък доста трудно (може и мнение и по този въпрос). Ще се радвам да споделите опит, Благодаря
  3. Здравейте, някой да има информация за https://www.cars.bg/offer/c2836781 Имаше някъде мнение нещо за ск. кутия на тази кола, но не си спомням къде гледах (може и да не беше за нея де). Всеки коментар ще ми бъде от полза. Благодаря
  4. При мен беше само втулката, то за това и е тя, да се износи тя, а не пръта. Не знам как би се проверило това, като се замисля.... Правената втулка е два пъти по-широка от оригиналната по съвет на "братушките".
  5. Здравейте, доста неприятно е с тази втулка - да. Аз намерих човек, направи ключ и втулка от фосфорен бронз, подмени ми я и всичко заспа. Преди това опитахме с втулка от нещо като тефлон, но волана беше доста твърд и не стана, за това материала е много важен. Ако иска някой мога да дам контакти за София, подмяната е по-малко от час със сваляне само на кормилния прът/накрайник отдясно. Поздрави.
  6. Здравей, ако се чудиш толкова кой двигател, ела да покараш моя р20 156к и веднага ще се откажеш, въпреки че е ръчка. Доста муден за тези кс. По-скоро направи тест драйв на колите и виж коя ще ти пасне най-много на стила ти на каране. За сравнение 2,4 и 2.0 пробег 1000 км извънградско скорост 130-150, разхода е един и същ. За дизелите нямам какво да споделя, това ти трябва да си го решиш. По-горе колегите са ти обяснили. Поздрави
  7. Здравейте, опитах се да обобщя темата, но не успях. Не разбрах коя марка, модел, омове и т.н. са подходящи за предни и задни. Аз не съм с премиум, а звука е доста зле 3 от 4те колони грачат, така че не знам дали изобщо си заслужава ремонт на старите. Може ли да помогнете като посочите конкретно какво да взма. Благодаря
  8. При мен беше подобно. След пускането му, тресеше и оборотите играеха. След реглаж на клапаните + почистване на дроселовата клапа, всичко заспа.
  9. Да, наложи се да стигна до Бултрако, никъде няма такива и отлагах до последния момент цената за брой е 9,50лв.
  10. Дам, не подозирах, че може да има нещо толкова тъпо измислено в тази кола. Ляв къс, малко повече от час, свалих акумулатор и филтърната кутия, след като разбрах, че няма как да стане през подкалника с моята "гъвкавост" и след счупването му Накрая и капачката изпадна някъде и тъмнината попречи да я намеря. Това на път да я смениш е абсурдно. По темата - може ли да ме насочите от къде да закупя лампичката за подсветка на бутона на аварийните (номерът е 35856-SYY-003). Търсих на няколко места, но точно такава не намирам (за аварийните на Сивик 7-ма е същия тип, поне на пръв поглед).
  11. За да се направи, както трябва ще трябва преса - да.
  12. Аз сменях на долен 51391-TA0-A01 по 34 лева оригинален
  13. При мен нямаше никакви проблеми. Дадоха ми час за следващата седмица, обадиха се, взех си я и всичко мина без ядове.
  14. Здравейте, посетих сервиза. Взех си час, оставих колата, обадиха се, че е готова. Беше ми обяснено всичко, което искам да знам. Доволен. Няма спор в това, че сервиза ми е фаворит. Реглаж клапани, дросел, масло скорости и преглед ходова част. Поздрави Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...