Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.06.2020 in all areas

  1. 2 точки
  2. 1 точка
    Не бих бил краен като Vancho, но и в ръководството пише, че теглене на ремарке спада към условията изискващи по-честа смяна на маслото на кутията. Ако интервалът на смяна е често срещаният – твърде дълъг – то съвсем логично може да заключи, че трябва да се обърне допълнително внимание на състоянието на кутията при оглед. А и нашите автомати нямат обема, който имат класическите кутии с планетарна система, и в резултат на това имат по-голяма склонност към прегряване. Има и отзиви за това в чуждите форуми. Не че е нужно човекът да се плаши или отписва колата, но просто трябва да се има предвид.
  3. 1 точка
    100% ще излъжат някой човечец. Живея в района и ежедневно минавам покрай мрежата на тази автокъща. Освен да метна едно паве по колата за да й сваля цената малко. Друго срещу такива измамници не виждам какво може да се направи.
  4. 1 точка
    А какво искаш? Да се регистрира, да направил 220 мнения или 6 месеца престой във форума и тогава да ни предупреди? Няма сензация, човекът просто иска да сподели полезна информация. Аз смятам, че трябва да сме благодарни, но явно само аз.
  5. 1 точка
    Направих почти всичко, което каза ivailopp. Първият път беше в деня, в който я купих, на път от продавача към нас. Светна чека и ме вкара в авариен режим. Директно при приятел с комп - грешка vtec. Решение - добавка в маслото за изчистване на системата (работи на място до включване на перкате за охлаждане), нов филтър, ново масло и повече не светнА. Преди един месец същата история - чек, авариен, комп, vtec. Същото решение + нова цедка на vtec. Вече 1 месец и към 2000км никакви ядове. Купих си и цедка за VTC, ама иска повече разглобяване за да стигна до нея и отложих за по-натам. Първият път не помня коя грешка беше, но предполагам е била същата като сега - Р1259. п.п. Така няма да стане, можем до утре да си пишем предположения. Единият майстор ти казва VSA сензор и чисти грешката. Другият, не се разбира дали изобщо е "връзвал" комп, ама ти казал, че е VTEC. А може и да са двете заедно. А може и да има още грешки. Закарай колата на диагностика. Ако трябва си запиши час, за да си сигурен, че ще ти се обърне необходимото внимание. Докато не разбереш всички кодове грешки, и ги споделиш тук, няма как да ти се помогне. Не става.
  6. 1 точка
    Това е и клипа в който се вижда добре къде се намира HFT - буксата и как спада консумацията на ток след като се изключи.
  7. 0 точки
    Да, ама търговците също ги четат тези теми. Ето ви например тази обява: https://www.olx.bg/ad/teglich-za-honda-crv-iii-seriya-2007-2013-original-honda-ts-rv-CID360-ID8dvSj.html#02d19f398e Днес ходих с един приятел за оглед на кола по обява в Горубляне и взех случайно, че го видях този теглич на живо. Там - в Горубляне. Та, явно човекът е имал за продаване ЦР-В. И вместо да го представи като екстра, е решил, че е по-добре да не влиза в обяснителен режим, защо колата има теглич и го е свалил от нея. Предполагам не е само той. Та, ако си мислите, че всяка от вашите коли е изключено да е имала теглич преди това... Само за протокола - моят акорд го взех с откачащия се оригинален теглич за модела - никакви ядове до ден днешен. А аз, откакто съм го взел, съм го ползвал два пъти за багажник за колела. Доста е удобно.
  8. 0 точки
    Куентин Тарантино подготвял поредният си филм с работно заглавие "Туенти карантино".
  9. 0 точки
    Преди 2 седмици се сдобих с моя Accord 2004г Executive от един приятел на мой познат,който внася коли от Испания,и най-вече Accord.Преди това два месеца гледане на обяви и на няколко коли нов внос,предимно от Швейцария,ме бяха потресли.Освен че почти всички бяха с доста ръжди,за километрите е ясно че е мъгла,но цените които им искаха бяха с 4000-5000лв надценка от това което им е излязло да я купят,докарат,позамацат да има вид и да я обявят.И това за надценката не е предположение,а се доказа от 2 предлагани коли на които обявите им стояха още в швейцарските сайтове,и при калкулация на цената с докарването и всичко останало,и цената която им искаха тука,излизаха с поне 4000лв надценка. Понеже първоначално исках да е поне 2007 година фейслифта,като говорих с човека той ми каза,че рядко излизали обяви на такива,и цените им били доста високи.И като видях и покарах моята притесненията ми че е от 2004 моментално се изпариха.
  10. 0 точки
    По-скоро го откачи пак и после покарай известно време само на бензин.
  11. 0 точки
    За ръчната, раздвижи подплавъка в казанчето с течността за спирачките.
  12. 0 точки
    Hunter аз лично не мога да разбера къде точно ти е проблема. Знаеш, че те познавам лично и винаги съм уважавал мнение ти. Пп виж само кой ти е сложил лайк.
  13. 0 точки
    В магазин за дрехи нахлува разярен римлянин и започва да крещи: - И, откога XL е по-голямо от М, аа?!
  14. 0 точки
    Няма значение, щом всичко е отлично, затова говорим Но километрите са съвсем друга тема. На прелюда до преди 4 години ( набор 97 ) т.е кола на 20 години, си и стояха тук там лепенки и боички ( жълта, синя, бяла ) по ходовата част. Това не я прави на реални километри, само тя си знае колко е навъртяла. Просто колите като нашите Сивици са като каруца отдолу, там няма много какво да счупиш и ако караш внимателно, дълго време няма да смениш нищо. Това важи за почти всяка такава кола с такова окачване. Това с аутобаните с 200км/ч е предимно в Германия като предполагам не си мислиш, че всеки шофира с 200км/ч до работа и обратно Но да, там наистина си карат колите а не стоят в гаражите но и разстоянията са им по-различни. И да, сменят маслото на 20к км и повече, просто сервиза е далече от тях, трябва да се записва час месец и нагоре напред, скъпо е за сервизиране и затова на чичо Ханс "ич" не му дреме и си кара нова кола. След 5-6-7 години купува друга нова и тази идва при нас на "реални километри, адски запазена" P.S Това на преден план е заводска хартийка с някакви данни и си стои едни 20-тина години и както каза един приятел "баси японската оризова хартия"
  15. 0 точки
    Всичко е прекалено относително, за да се обобщава в градско и извънградско, като критерий за състояние, защото от градско до градско и респективно извънградско може да има разлика от тук до луната. Примерно ако работата ти е на 5км от дома и шофираш по булеварди с по един-два светофара и средна скорост от 50км/ч, дали е натоварващ режим, ами ако шофираш по аутубани с по 200км/ч, дали не е смазващ режим за един двигател, ами ако сменяш масло на 20к при този режим? Така че е важно общото състояние, една кола за 10г. може да навърти милион, може и 10 000, някои хора си карат колите само уикендите и ходят на работа с метрото. Това че е трудно да се определи на пръв поглед дали километрите са реални е така, но с времето почваш да разбираш дали са те минали. Аз след като видях в какво състояние е вала и клапаните, сякаш са на първа смяна на масло, всичко свети, без никакви следи от амортизация, дори боята по пружините си стои, не мога да повярвам, че тази кола е на повече от тези километри, които е показвал борда към онзи момент, но дори и да е на повече, то какво значение има след като всичко е в отлично състояние.
  16. 0 точки
    Ако повече от 1/2 от форума си видим колите какви са били преди това, сигурно ще "крашне" някой сайт за автомобили 2-ра ръка от едновременно качване на нови обяви за продажба.
  17. 0 точки
    - Скъпа! Току що ми се обади личният лекар и ми съобщи, че ми остават 7-8 часа живот. Искаш ли да отидем в някой скъп ресторант и след това да си вземем стая в хотел... - Да, бе! Много ти е лесно на тебе... нали няма да ставаш утре за работа...
  18. 0 точки
    с гуми 205/55R16: 100 km/h – 2427 оборота 110 – 2670 120 – 2913 130 – 3156 140 – 3398 150 – 3641 с гуми 225/45R17: 100 – 2418 110 – 2660 120 – 2902 130 – 3144 140 – 3385 150 – 3627
  19. 0 точки
    Вади 2000лв. ще смениш и маховика,тампоните на моста и може да рециклираш рейката.После там няма да има нищо за пипане,а ще спестиш доста от труд.Сигурно ще останат за една хубава маса за свършената работа.
  20. 0 точки
    Здравейте Група!🙋‍♂Търся си спойлер за багажник(анти крило) за Хонда Сивик купе.Мисля че и за Хонда Аккорд 8ген. ще стане.Благодаря Ви!
  21. 0 точки
    Вариантът е някой друг да пусне тема "Купих си кола, пишеше едно нещо, излезе друго" и веднага ще се появи някой, който да отговори "Еми да си гледáл"
  22. 0 точки
    https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-HR-V-1999-To-2005-3-Door-4x4-N-S-Passenger-Electric-Door-Wing-Mirror/193511183787?hash=item2d0e2a55ab:g:Tq8AAOSwNpZe4gV8
  23. 0 точки
    Опитах 2 пъти да снимам и карам клип от място не стана а и се бавя заради телефона . Важното е че от 100 до макс 192 времето е вече значително по малко . По инжекторни времена колата е около 162 коня , все още не е мерена на дино а и на дали ще бъде . Колата е с подобрен родстроук и от там успях да кача Н/М за сметка на конете кото реално вече не мисля че са ми важни. Ето и клип с човек в колата :
  24. 0 точки
  25. 0 точки
    Днес предприех радикални мерки за справяне с проблема с пръскалките, след като доста време търсих, но така и не намерих, а цената на нови оригинални е .... да ме хванат за.... Преди време лявата ми беше блокирала - беше застанал боклук при мембраната, която спира течността да се връща. Така хем имаше по-малък дебит, хем не задържаше водата от връщане. С много ръчкане успях да го извадя, но в крайна сметката мембраната беше повредена и не задържаше. При следващо пръскане се налагаше няколко пъти да припомпам лоста, за да качи течност и чистачките да не тръгват на сухо. Това едно на ръка. Отделно от горното, при опит за насочване на струята се оказа, че пластмасовата дюза е доста паянтова, особено като е на 15-годишна възраст и лесно се поврежда. В резултат на това, вместо да пръска като "мъгла", ми пръскаше в една концентрирана струя в средата. Доста неефективно и безполезно. Преди време си поръчах от китайците този модел: https://www.aliexpress.com/item/32843230319.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dlbzKgh Първоначално реших, че не стават за нищо, но все пак не ги изхвърлих. Дойде време да ги оползотворя. При тях има 3 съществени разлики спрямо оригиналните: 1. Щуцерът е на 90 градуса - не е кой знае какъв проблем, влизат със завъртане 2. Малко по-тънички са и стоят леко хлабаво 3. Ниски са, т.е. рамото на лявата чистачка е на пътя на струята, а дясната - дори и насочена максимално нагоре, не пръска много нависоко Едновременното решение на проблеми 2 и 3 го намерих, като намотах 3-4 врътки с изолирбанд, като така станаха малко по-дебели и вече стоят по-стабилно, а също така и не влизат докрай. Това им позволява да стоят малко по-издигнати, а също и да ги застопоря чрез набиване под лек наклон нагоре. Така вече струята без проблеми прехвърля рамената, а металната дюза се върти и насочва много лесно. НЕДОСТАТЪК: за разлика от оригиналните, тези нямат вградени възвратни клапани и се налага монтирането на допълнителен клапан, за да не се връща течността. Реших, че най-добре да си купя чисто-нов, като най-близо и удобно ми беше да го купя от Тонекс 1: https://tonex1.com/масла-и-течности/течност-за-чистачки/тройник-за-чистачки-с-клапан-ф5мм По принцип точният размер е 6 мм, но аз смених и маркучите, като си купих силиконов маркуч Ф5.5 / Ф7 мм и с него стана добре на този 5-милиметров клапан. Не е задължително да е тройник, може и да е само тип "муфа". Не е задължително и да купувате нов, по моргите сигурно е пълно с коли, които имат такова клапанче. Нямах време да обикалям, обаче. Важно е само да работи - да пропуска в едната посока и да блокира в другата. Понеже ми беше невъзможно да снимам и да пръскам едновременно, нямам клип на готовото решение, но ви уверявам, че за тази цена, резултатът е перфектен. Сега имам нови пръскалки, тип "мъгла", със здрави метални дюзи. Най-скъпото ми е тройника - 7 лв, но съм сигурен, че може да се намери много по-евтино и в рамките на общо 10 лв да се купят пръскалките, клапан, филтър и маркуч при нужда. На фона на 50 лв за 2 нови пръскалки...
  26. 0 точки
    Моля за съвет. Към момента след 7000км съм долял около 800-900гр Eneos 5W30. Смятам да сменям марката, като запазя вискозитета. Колебая се между Motul 8100 X-clean и Bardahl XTEC. Става въпрос за колата от подписа ми.
  27. 0 точки
    Маркони, разбирам, че си по-навътре в материята от повечето от нас (от мен поне със сигурност), но не виждам нужда от сарказъм. Мерси за пояснението, дори ще се радвам, ако споделиш повече по темата, стига да имаш време и искаш, но не разбирам защо сарказма. Офтопик, извинявам се.
  28. 0 точки
    Извинявайте,че се намесвам в драмата ви ,но по-гъстото не значи по-тих двигател.На двигател с верига още повече..
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...