Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 9.06.2020 in all areas
-
3 точки
-
1 точкаСлед година лутане сагата с кърпежите приключи. Следва обработка на ламарините и боядисване. Като обобщение , корозия по Харви - прагове( в задната част) вежди задни и по арката над задните гуми към прага.
-
1 точкаЗдравейте @ogi28b и @Krasi-mir При мен принципа на работа е същия както е при вас,включително и на служебната ми кола, но случая не е такъв. Конкретно преди да заредя бях минал 160 км магистрала + около 12 км междуградски(които се явяват последни преди зареждането). Трип А (от последното зареждане беше 10,4 л/км, а Трип В(последния път откакто съм запалил двигателя) бе 8,6 мисля.В комбинация с това,че последните 12 км са със скорост около 70-80,т.е. няма как със 10 л в резервоара да показва оставащи 45 км. Предполагам че @vespa e прав и компютъра просто неглижира 5 л от общото количество в резервоара. Тогава вече цифрите се връзват по-добре.
-
1 точкаЗдрасти, колега, При Акорда (10 години по-стар борд компютър и вероятно по-различен алгоритъм), оставащите километри ги изписва като изчислява чрез наличното количество в резервоара и среден пробег от последните ХХ километра, или ХХ минути, или комбинация от двете. Например ако съм карал само градско и ми остават 20 литра, с пробег 8/100, може да пише оставащи 250 км. Ако в този момент изляза извънградско и карам равномерно (круз-контрол), след 15 минути средният разход за последните 15 минути може да падне на 4.5/100. Ще са ми останали 18 литра примерно и борд-компютъра преизчислява с новия среден разход от последния период. Оставащите ще скочат на 300 и отгоре. Това много пъти ми се е случвало, както и обратното - ако карам извънградско, влизам градско в задръстване и оставащите рязко падат от 300 на 160 примерно. Ако няма промяна в алгоритъма, тези 45 км са много относително число. Също така, при мен дори да пише оставащи 0, колата продължава да се движи, а стрелката сочи по-малко от 0.
-
1 точкаПреди няколко дена имаше обява за продава се чисто нов оригинален за 300 лв. Потърси, купувай и сменяй. Пък старият ми го прати да ти го оправя да имаш резервен. Или намери някой да го отвори , почисти и тнт.
-
1 точкаНа съвременните автомобили като твоя колега компютъра е настроен да не отчита последните примерно 5 литра с които може да измине още 50 до 100км. Това е направено с цел по малко идиоти да остават без гориво на пътя. Сложи една туба бензин в багажника и пробвай.
-
1 точкаУплътненията на вратите ми се струват доста премачкани, и като някой засили вратата да я затваря и изтряска зверски ми се къса сърцето. Мислих няколко варианта дори пробвах на едната врата с уплътнение за прозорци, но не ми хареса и го магнах. Сега намуших шлаух 6 мм надупчен с ф3 през 10-15 см в заводското уплътнение и звука при затваряне вече е доста по плътен а най вероятно и уплътнява по-добре. В горните ъгли на уплътнението на вратата има процепи през, които мушнах шлауха. За по-лесно напръсках със силиконов спрей през всички орвори на заводското уплътнение и маркуча се движеше без проблеми.
-
1 точкаИма как да е толкова - и ако трябва да сме по-точни е : 205 мм. Почти толко е и на 1-ва генерация с (+5мм.), а при 3-та е намален на 185 мм.
-
1 точка
-
1 точкаВ семейството имаме и Jazz 2003 1.4i, ръчка. Там мога да изброявам доста по-дълго какво ми харесва, спрямо какво не ми харесва, защото е прелестен автомобил за парите си и е може би най-практичната малка кола, която съм карал. Но по въпроса с корозията, ръждясали са веждите на задните калници, праговете от двете страни и долните ръбове на вратите. Но 17 годишна кола внос от Швейцария, честно казано оплакванията не са на място... В същото време - нещо, което искрено ме дразнеше в стария ми Акорд 7 2004 - няма борд компютър (среден разход). Нещо, което Джаза, далеч по-евтин модел от две години по-рано, има.
-
0 точкиИзключва ти системата vsa заради друг проблем по колата- от там е и чек енджина. Първо се диагностицира проблема на диагностика с четене на живи данни евентуално. Може да е имало нещо скрито, а не че се е получило заради твоето каране. Оправя се проблемът и се чистят грешките. Преди да почнат да ти оправят колата , пиши тук какви са грешките с точния им номер. Ще получиш доста полезни съвети. Съветвам те да си купиш една китайска пишка-диагностика Elm327 и приложението torque за телефона да си четеш грешките сам, ако не се затрудняваш. Така направих и аз, понеже имаше скрити неща по моята.
-
0 точки
-
0 точкиДано съм бил полезен на някой. От клиповете не става много ясно какъв е звука, но за мен промяна има и ти значителна. VID_20200609_140806.mp4
-
0 точкиОказа се, че тук има потенциал за подобрение. Смазах механизмите под скоростния лост и сега предавките се превключват мазно и меко, без дразнещото щракане. За целта се сваля панела на клима-контрола, а след това и панела на скоростния лост с маншончето. Всичко е на щипки. Топката се развива и всичко се маха. Смазва се всичко, което се движи и може да бъде смазано. Сигурно може да се разглоби още за по-добър достъп, но аз не посмях.
-
0 точки
-
0 точкиДотук имаме пиукане, което не можем да чуем, и картинка, която не можем да видим. Ако е наистина при всяко спиране на колата, както казваш @Emil_georgiev86, не можеш ли да го запишеш на клип със звук и картина? Иначе, при наличното количество информация, мога да заключа, че ако не спираш за пешеходци - няма да имаш проблем...
-
0 точкиЪ, аз като съм писал вече било отговорено, а не ми излизаше. Извинявам се за повторението. Колега, като гледам в другата ти темя, явно вече си се сдобил с колата с 2.0 двигателя. Карай смело, няма място за притеснение, така изглежда. Супер е двигателчето.
-
0 точки
-
0 точкиМоят резервоар събира 60. Ама това ако е сух. В момента, когато започва да мига лампата доливам почти 50л. При постоянно светеща лампа доливам малко кад 50л. Най-много до 55л съм доливал. Нямам борд компютър. По принцип, сондата не може да издърпа горивото до последна капка. Може би компютъра така е настроен, т.е. казано му е да показва, че можеш да изминеш 45км, въпреки че в резервоара имаш повече гориво. Контролната лампа не е точен измервателен уред за разход на гориво. Тя нито показва, колко си изгорил, нито още колко км ще минеш с оставащото гориво. Единствената цел на лампата е да ти каже, че трябва да заредиш. Положението с борд компютъра явно е същото. Имаш 10л оставащи в резервоара, а той вика, че можеш да минеш 45км. На него така му е казано - щом светне лампата, показваш 45км. Гаранция, че ще минеш толкова. Всеки километър над 45 си е риск. Производителят на колата един вид си "връзва гащите". Не можеш да го осъдиш, че те е излъгал, ако е казал оставащи 80км, а ти си изминал 49 и си угаснал. Нещо друго - 45км може да е предполагаемото разстояние за изминаване при пълно натоварване на двг. Яко градско и стръмен баир например.
-
0 точкиSaw you on Friday near Ikea, rolling pretty fast when going towards Mladost 3
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00