Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.06.2020 in all areas

  1. 2 точки
    Търпи народът наш, той има петстотин годишен стаж! Радой Ралин
  2. 1 точка
    То хубаво е почистено обаче ако приемеш няколко съвета Използвай следващият път силиконов спрей за гумените уплътнения и маркучи, за да светят както на клипчето, боядисай или върни старият цвят на ръждясалите болтчета и скоби както и боядисай топлинният щит, че и той е ръждясал. Ще ти отнеме още 2 часа но ефекта ще е "уау" Ето подобен ефект от това, което ти написах на една от старите хонди:
  3. 1 точка
    Вижте във febest. Там имаше всички тампони на акорда ми. Даже си взех такъв за трансмисия от тях и ще го слагам като намеря време и желание. Ще дам отзив марката дали е ок.
  4. 1 точка
    Да, може да има кратки описания, а коментара за катафалката приемам хумористично и в аспекта че след нея (комбито), всички се движат със сведени глави и с почит към возещите се.
  5. 1 точка
    За непосветените, Гарвана е верига магазини във Варна, където се продават всякакви авто-джиджавки, вкл. копчета, щипки и т.н. Имат и онлайн магазин http://magazin.garvan.bg/categories/АВТО/, но едва ли в него я има всичката стока, която продават. Не съм имал случай да не намеря, каквото търся при тях.
  6. 1 точка
    Ааа, искат и лицензиран превод на договора! Последното HRV ми го купи Дани, българин в Англия(френд), пишем договор на крак, (по английскому), на български, щото сме си нашенчета - талона, английския чаршаФ V5, на негово име. Пълен ШаШ в КАТ-София! Събра се половината кръгли шапки да ме убеждават, че не може така, накрая (след час и половина суетене и чешане) най кръглата шапка вика; аЙде, мА друг път, така да не правиш! Обещах?!?😉
  7. 1 точка
    Проблемът с радиото е решен. В настройките има меню, в което се влиза с парола. 8888. Там има поне 7-8 различни стандарта за FM, включително и Europe. Има и много други настройки, които нямам идея за какво са. Но като цяло не ми харесва как работи. При включен AF, постоянно мени честотите. Явно ще има игра на принципа проба грешка.
  8. 1 точка
    Поздрав за всички нещастници, които се опитаха да пикаят на гроба ми. Ще чакате Телеца да падне, ама... Поздравявам всички читави хора - те си знаят кои са!!! п.п. Както е казал Исус... - " Никой пророк не е приет в родината си "...
  9. 1 точка
    Здравей, колега, Аз карам от почти година Tourer, 2.0i Elegance AT, CW1, R20A3, с газ и мога да те информирам за качествата му. Не съм карал дизеловия двигател и нямам база за сравнения. Ще дам само факти за моя автомобил. Плюсове: Надежден - за 1 година и 20хил.км не съм правил нищо по него, само консумативи. От други колеги съм чул същото и за техните коли. Знам, че това не може да бъде меродавно за всички автомобили, но аз споделям за моя. Евтин за обслужване - смяна на масло с филтри (качествено масло от общите поръчки 80лв., оригинален маслен филтър 20лв., неоригинален поленов 22лв. и неоригинален въздушен филтър 18лв.) е около 140лв., реглаж на клапани ти е около 40лв. Икономичен и може да се газифицира - преди да сложа ГИ, на бензин ми даваше 8л/100км среден разход при 60/40 градско/извънградско, а сега на газ ми е 10.4л./100км и още около 0.5л./100км бензин - т.е. около 11лв. за 100км при сегашните цени на горивата. Автоматът е надежден и се държи много адекватно (единственият му недостатък е, че е муден в ниските обороти, но това може би ще се оправи с един ремап). Минуси: Не съм открил. Последно (субективно) - след близо година, все още му се радвам като го погледна и с удоволствие сядам зад волана, понякога просто да си покарам.
  10. 0 точки
  11. 0 точки
    Днес си почистих двигателния отсек. Отне ми около 2 часа и мисля че се получи доста добре. За целта използвах: - смес от препарат за чинии и вода - няколко гъбички - четка за зъби за труднодостъпните места - чували за смет за покриване на двигателя по време на мокрото почистване - микрофибърни кърпи за попиване Общо взето следвах повечето стъпки от клипа на ChrisFix
  12. 0 точки
  13. 0 точки
    Не са много оригинални май.Тези които съм монтирал през последната половин година някъде са Made in France.И на моята кола са такива.Никой не се е оплакал до сега от тези свещи.
  14. 0 точки
    В кой " кереч " точно... Кола тежаща около 1700 кг, с мотор 2.5, 140 коня... Никоя друга не ми е давала такава сигурност и комфорт! Който не е карал... не може да разбере! Безупречни материали и сглобка. И... много, много инженерна мисъл, а не като новите манекени, правени за подиума! Ето още един разход - до морето и обратно. 130 - 140...
  15. 0 точки
  16. 0 точки
    Циганче пред "Шератон",тормози чужденец..."Чичо дай,чичо дай,дай..." Чужденецът:"YOU DIE MOTHERFUCKER...."
  17. 0 точки
    И тук е научно доказана,констатацията на Цецо...:
  18. 0 точки
  19. 0 точки
  20. 0 точки
    Рано сабаалем некъде из Юго-Западна Британия Три нюанса сиво
  21. 0 точки
    Специално за възкръсналия: D-A-D It's After Dark Смятам, че можеш да го намериш сам.
  22. 0 точки
    Като ще бъде арт снимки сложете и по едно заглавие, примерно : Дани за дърва или за да не ми изтрие поста може да бъде за гъби😂 Цецо с тази катафалка може да сложи Транспортиране на удавник. Hunter като възкръснал каращ Волво в момента може да сложи Идващ от миналото. Пп Ние хората на изкуството обичаме много да се шегуваме.
  23. 0 точки
  24. 0 точки
    Ето едно от мен: Хем има светло, хем сенки.
  25. 0 точки
    Някой каза " светлосенки " ли...
  26. 0 точки
    Аа - щом е така, да допълним заглавието с "арт снимки на нашите возила"? Само да не възникнат спорове, кое и доколко е арт. :) Я да погледна в архива:
  27. 0 точки
  28. 0 точки
    Благодаря за отзива. Мислех, че има възможност дадено мнение да стои като първо в темата, където е публикувано. Мисля, че и с форумния календар успях да се справя.
  29. 0 точки
    Ами то си има подобна тема. Виж ето тук има много неща дискутирани за 8-ма генерация. А сега към автора на темата: Подкрепям и аз твърдението на @zlatin807, че като разходи за поддръжка и ремонти няма нищо общо с Е-класа. Ако не те притесняват мудността на АТ, доста малкият обем на багажника на комбито, както и на задните седалки, а също и шумоизолацията (което не мисля, че е кой знае каква болка за умиране), то тогава можеш да се сдобиеш със здрав, надежден, икономичен и нескъп за поддръжка автомобил. Проблемът с рейката си е неприятен, но не е застрашаващ сигурността, а и се прави за 300-400лв. Много от Акордите о 8-ма генерация имат и проблем с "Премиум аудио"-то - често говорителите започват да "грачат". И това го има дискутирано тук.
  30. 0 точки
    Аз съм със същия акорд и доста съм доволен от към здравина. За 15 месеца съм сметял само масло и филтри. Карах Е60 преди това, но там с лягането си мислех, какво има да сменям по колата. Като комфарт има много какво да се желае. Шумна е, вози по-твърдо и багажника определено е много милък за комби. Отзад също е обрана откъм място. Разхода е приличен за мотора. При мен средният е окало 9.1-9.5, но в действителност е доста мудна. Просто, трябва да се кара в обороти. Когато се качих от дизел 197 к.с. на акорда бях в шок. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  31. 0 точки
    Имал съм Е класа,сега акорд.За вървенето, горенето,комфорта всичко е в плюс за мерцедеса!Обаче поддръжката на хондата е мнооого по малка!
  32. 0 точки
    Ето я визитката с телефона, на човека от Варна: Досега умишлено не съм я споделял публично, но който е питал на лични, винаги съм дал координатите, защото както очаквах,(а и се получи в една подобна тема), един индивид, се направи на голям разбирач, при опит да му помогна и наговори хиляди глупости и безпочвени обвинения по мой адрес - но да е жив и здрав. Дано човека от Варна, помогне на повече колеги и дано и те да са доволни, както мен.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...