Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.05.2020 in all areas

  1. 2 точки
    Да Ви помоля по най-любезния начин едното запитване да не се превръща в караница и "словестни престрелки", отговорите на всички Ви бяха доста изчерпателни за което БЛАГОДАРЯ, започвам да се чувствам виновен защо пуснах такова питане във форума, още един път да Ви помоля да не се препирате, все пак сме големи и зрели хора, а и в крайна сметка няма да се свърши света, а аз сам ще си бъда виновен, ако допусна да ми падне под минимума.
  2. 1 точка
  3. 1 точка
    Гарнитурата на капака е здрава, капачката на делкото е суха. Така че като гледам въпреки че не ми отговори, колата ако е 1.5 114 коня е витек. Вероятни течове са о-пръстена на делкото и една от двете гарнитури на витек клапана. Имам ги всичките неща.
  4. 1 точка
    Мен ако питаш, взимай едно такова бюджетно (70-80 лв.), което върши перфектна работа и си свиркай. Слагаш го на сенника, тънко и прибрано е, удобно е,чува се перфектно, а като го заредиш батерията му държи доста.я
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Не мога да дам категоричен отговор на въпроса ти. В случая - почистил съм само остатъка от картера - 6 х 50 мл. = 300 мл. Не съм свалял капака на главата и не съм чистил ваната (картера) под разпределителния вал. В допълнение, Yacco-то има диестери (предполагам макс. 3-5%; стандартно за диестерите като добавка, а не като базово масло), което също може да окаже влияние, т.е. да поотмие нещо лесно разтворимо по мотора. Като цяло, считам просто, че новото масло е "добре заредено" = отмива по-добре (активно) . П.С. Сега си погледнах първата проба на Амсойла, където чистих всичко по главата, и там картината е различна КЛИК Значи остатъкът в главата и ваната под разпред. вал при мен влияе за по-бързото образуване на пръстена (краевата зона).
  7. 1 точка
    Така е колега ако имаш добър и поддържан двигател, доколкото знам някой изкарват 1м + километра без сериозни проблеми. Аз като ги смятам ако я продам за 2500-3000 трябва да добавя още 2500-3000 да взема 7 генерация за тия пари? И там няма да знам на каква кола ще попадна ест. А мойто като си и знам кусурите, ясно е че е кола и не трябва да се напрягаме толко за едно парче ламарина, ама аз за мене съм си го решил тия 3к за 7-ма генерация мисля да ги вложa във ремонт, боядисване, обезшумяване и интериор отколкото да взема 7-ма. A ако няма пари 15-20к за нещо по добро eстествено ще го мисля след време. Доста хора са ми казвали че това са излишни пари ама нали всеки си го кефи нещо , незнам кaкво толко ме дърпа тая кола, ама мене си ме кефи нищо че е 20г кола, сметките може и да са ми грешни според някой ама аз така ги видам нещата засега.
  8. 1 точка
    Отправна точка за новото масло, което чака вече около година, за да поработи Да отбележа със задоволство, че маслото съдържа Esters Méthyliques d’Huiles Végétales aussi appelés «diesters» , както ги наричат на френски. На английски - VOME (vegetable oil methyl esters, also known as "diesters"). 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Yacco Lube P 5w-30; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 437 120 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 20 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 100/0; 7) Средна скорост - около 60 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 25.05.2020 - 25.05.2020; 9) Моточасове – около 30 мин. (със спиранията); 10) Изразходвано гориво - около …. л. Лукойл 95; 11) Kтм = (… / 3.5) = …; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация – тестово пътуване.
  9. 1 точка
    Напълно съм съгласен - отвътре в купето се настройва/регулира хода на лоста за ръчната. Всички настройки на ръчната, независимо от кой тип е, се правят отзад, при освободени от лоста жила. Ако някой "майстор" предложи да регулира силата на ръчната отпред от лоста, значи е майстор-менте. При недостатъчно "силна" ръчна проблемът, обикновено е отзад.
  10. 1 точка
    Нищо и няма на ръчната,настройката е елементарна,като ти трябва само една права отвертка и евентуално фенерче,естествено и да свалиш задните гуми.И ако някой ти казва ,че става от вътре в купето не му вярвай.
  11. 1 точка
    Няма спор, само факти. А сега дай малко факти и ти. Къде пребиваваш постоянно, в Норвегия, или в Стара Загора?! Ако е в Стара Загора, добре. Появява се Карпера и ти пълни мозъка с глу............ ъъъ, такова, с излишни неща. Не знам, за теб може и да са полезни, за мен не са. А не са ми полезни, защото пребивавам постоянно в Англия. А във Англия нищо не е като в България. Нито климата, нито пътищата, нито горивата, нито резервните части, нито сервизите, нито цените, нито манталитета, нито отношението към купчината ламарина, с която си возя ГъЗъ .......... и (не на последно място) заплатите не са същите. Оглеждам близките магазини за цени на части и консумативи, и ако не ми харесат "отивам" в eBay, или Amazon. Преди 10-ина години ми трябваше цяла полуоска (т.е. заедно с двете карета) за CR-V 1 JDM. Местния Хонда Дилър ми оферира цена около £400. Аз си купих през eBay цяла полуоска за европейско CR-V 1 плюс правилното външно каре за JDM-ка за скромната сума от £120 всичко. Полуоската и отделното каре бяха японски - "SUMO". Таааа, мисълта ми е - ако ти живееш и работиш в Норвегия, ОПИТАЙ да се държиш като Норвежец. Може пък да е по-добър вариант. Аааа, и го напиши в профила си (виж моя). Сега, твое право е да си купуваш части и консумативи, откъдето решиш. Ако те устройват актуалните в България места за пазаруване, ОК, ти си решаваш. Ако не ти харесват цените на сервизните услуги в Норвегия, ОК, палиш и отиваш при кварталния майстор в България. И на въпроса: На Карпера ръчната не като "твоята". Моята ръчна, обаче, е. Задните спирачки са дискови, ама крачната. Ръчната на CR-V 3 е барабанна, както на CR-V 2, с отделни челюсти вътре в самия диск. Това е добре, дотолкова, доколкото износването на ръчните челюсти е минимално. Доколкото си спомням, тук във форума се коментираше този тип ръчна, около някаква драма с монтажа на челюстите. Има специален начин за настройка при първоначален монтаж на новите челюсти, когато се сменяват. Ако не се спази - проблем. Моето CR-V 2 мина вече над 100000 км, откакто е моe и все още нямам проблеми с ръчната, нито със жилата, нито със челюстите. Не съм я отварял даже да видя състоянието на челюстите. Проблем със жилата нямам, заради английския климат - няма зима, т.е. химикали по пътищата, няма замръзване и ръждясване на жилата. Ако трябва да изкажа моето мнение, относно дилемата ръчка, или автомат, то е очевадно - задължително автоматик. Успех с избора!
  12. 1 точка
    Carpera що подвеждаш човека? Той пита за бензин, ти му даваш комплект верига за дизел. Веригата само, е 200 лева оригинал и да, на бензинките може да се смени само веригата.
  13. 1 точка
    Сваляш капака на клапаните , и качваш на ГМТ доло шайбата има белег и за предварението и за гмт . Двете колела от вътрешната им страна имат белези трябва да са един срещу друг или съвсем леко да се разминават ако е тръгнала . това е за смяна . Това е .
  14. 1 точка
    От 7 месеца карам Хонда ЦРВ-2 Дизел, 2.2 2006. Имам някакви субективни впечатления. Шум в купето? Намирам я за съвършено нормална като шум кола, доколкото я сравнявам с други модели, каквито съм имал. Нито ми са шумни гумите, нито мотора, даже като за дизел е тиха и приятна като звук. Да, има много по-тихи коли, но хондата не ме дразни никак. Спирачките-дисковете и са добри, сложих качествени накладки и нова течност, спира повече от добре. Усеща се че спира като голяма и тежка кола, спор няма, но субективното ми усещане от спирането е нормално и сигурно, просто нула забележки. Салон-черна тапицерия в отлично състояние, не се потя в топло време. Таблото, волан и т.н. за моите скромни изисквания са с отлично качество и визия. Изгоряла крушка на бутона на аварийките и той не свети, което е неудобство, но свикнах. Седалките не са връх на лукса и ергономиката, но за мен са перфектно удобни, за до 2 часа път не са ме изморявали. Парно-през зимата просто ще ме опече, никога не съм имал кола с толкова мощно отопление. Климатика не съм ползвал още, няма и да ползвам, просто не обичам. Климатика има отлична функция да се пуска на режим против изпотяване на стъкла, само тогава работи, перфектен. По салона и купето като цяло нищо не пука или скърца освен пантата на задната врата при неравен път потропваше: тефлонова грес на шпрей и замлъкна. Видимост повече от отлична-висок съм и седалката съм настроил на най-високото. Учуден съм че лявата колона с огледалото ограничава видимостта на някои колеги, аз не съм забелязал такова нещо. Возия на колата-малко твърда на неравен терен, но не ме дразни. Единственото нещо с което не мога да свикна е пропастта между 2 и 3 предавка. Като карам с 40-50 не е нито за 2-ра, нито за 3-та. Колата ме плаши единствено със скъпите си ремонти. По нея има и неразбираеми за мен решения-отварящо се задно стъкло, липса на бутон за заключване отвътре, масичката в багажника, но това са дреболии. Иначе както мераклийски и с много пари я стегнах съм 100% доволен и трудно и намирам сериозни кусури. Ако не се разваля много и не ме разорява съм доволен и предоволен. Особено ме кефи как върви с тази турбина, не бях карал турбо дизел.
  15. 1 точка
  16. 0 точки
    Това е единственият по рода си тип (модел и цвят) на балканите! В цената е включен допълнителен пълен комплект оригинални лети джанти на Honda и зимни гуми. В гаранция от производителя до август 2021. Цена 45000 лв. GSM 0878 980 000 / 0899 588 484
  17. 0 точки
    Бялата царица е взета, от полето до околовръстното шосе, между Суходол и Филиповци , с GPS координати ( Е 1).
  18. 0 точки
    Значи "дон Енцо" си е "разигравал коня" под носа на белогвардейските пишки, а те са броили мухите? :)
  19. 0 точки
    Че е лесна, е повече от ясно . Ама я обясни къде са белите офицери, излизали ли са в "боя" въобще и от къде са ги взели евентуално, че гледам "редниците" си стоят в "окопа".
  20. 0 точки
    Аз също мисля за дюза, но може и да е от ЕГР или не добра горивна смес (от маф сензора или от ЕГР) ! Ще ти препоръчвам да направиш следното: 1) Сложи концентрирано добавка за почистване на дюзи на цял резервоар; 2) Почисти MAF сензора със спрей. 3) Ако имаш възможност свали EGR и го почисти. Поздрави,
  21. 0 точки
    Разходите по акорда ми са 1300 на година без да смятам газовата, гумите и данъците. Следя ги с приложението за телефона. Ако караш около 20-25 к км на година , това е положението. Колкото е по дърта толкова по зле, но само предполагам. Марката и моделът може и да нямат значение при старата кола, а само предните собственици. Май така се очертава... Това е.
  22. 0 точки
    Здравейте, вече е късно за още размисли. Втора седмица карам с Yokohama G015. Мога да кажа, че не са по-шумни от другите ми гуми, с които до момента съм карал. Като минус за този кратък период мога да отбележа, че наистина са малко по-тежки и съответно по трудно се потегля и спира, но не толкова че да ми е проблем, вече мисля, че започнах да свиквам. Като плюс ще отбележа, че с тези гуми чуствам колата по-сигурна на пътя, когато минавам през неравности и дупки, по-не се чустват. За разход още е рано според мен да правя заключения. Благодаря на всички за инфомрацията и дано и аз съм Ви бил полезен.
  23. 0 точки
    До ти препоръчам един после банята също ще блесне.
  24. 0 точки
    Чудих се къде да го пусна този линк и го пуснах при акорда, където му е мястото. Пресен пресен. Ако някой сподели инфо дали на CRV 3 е същата 5 степенна може да е от полза. https://youtu.be/jq7BARka_Ek Да дам и моите 5 ст. Според мен, а и в клипа, ако се обслужва навреме кутията е безпроблемна. Не се е чувало за болежки и не съм мяркал тема в този раздел, което говори за нея. Според мен няма да има много общо с аутлендъра. Разработка на хонда си е.
  25. 0 точки
    Много хубав тоя автомат на акорда На ЦРВ същия ли е? https://www.youtube.com/watch?v=jq7BARka_Ek&list=PLOM8HWaWt9h9cUo1xGhg57D3bfDaLzI_w
  26. 0 точки
    - Tи обичаш ли ме? - Да. - Мхм..., а защо никога не ми пишеш стихове? - Когато мрачна нощ се спуска тихо над града и в спалнята се чува само тракане от стария будилник в сърцето си аз знам - ти с трепет чакаш да заспя, за да се вмъкнеш в кухнята и да преровиш нашия хладилник. - Простак! Мразя те!
  27. 0 точки
    Блондинка пътувала в малък двуместен самолет, заедно с пилота. За нещастие, той получил сърдечен удар и починал. Паникьосана, жената започнала да вика за помощ по радиото: - Мейдей! Мейдей! Помогнете ми! Пилотът ми получи сърдечен удар и е мъртъв, а аз не мога да пилотирам. Помогнете ми! Моля ви, помогнете ми! По радиото се чул глас: - Тук е управление на полетите. Чувам ви съвсем ясно. Ще ви помогна да се върнете на земята. Имам голям опит с подобни ситуации. Поемете си дълбоко въздух. Всичко ще бъде наред! Сега, кажете ми вашата височина и позиция. - Висока съм 163 сантиметра и съм на предната седалка. ПАУЗА... - Добре, ясно е - казал гласът по радиото - повтаряйте след мен: Отче наш, ти който си на небесата...
  28. 0 точки
  29. 0 точки
    Привет, Единственото условие е да си направиш регистрация,т.е. единствено име и парола. Може да я направиш директно чрез мултимедията или ако ти е по-удобно да си я направиш на компютър или друго устройство и после на мултимедията само да си напишеш името и паролата и това ще е еднократно. Другото условие ,което се подразбира е,че приложението работи през интернет. Ако версията ти е много стара в началото се ъпдейтва за няколко минути. После е готино има стотици радиа, подкасти на всякаква тематика и аудиокниги. Успех!
  30. 0 точки
    Би било наистина супер ако преминеш през процедурата и споделиш опит в последствие. Информация за тази изключително непопулярна процедура по рециклиране на катализатора няма, а за афтърмаркет вариантите е доста оскъдна пък. Колкото за минаването на преглед 100% ще го минеш, още повече пък на газ. Последно едно момче се хвалеше как минал преглед и то уж го замерили с пълния набор от тунинг способи - ремап, затапен егр, отрязани кат и дпф. Всичкото това гарнирано с нафта от разбивача на картели ВМ...
  31. 0 точки
    Като не ти се дават пари, отиваш и си купуваш една малка разфасовка ATF, от някоя бензиностанция.
  32. 0 точки
    Здрасти, колега, Частично ето и ъпдейт: 1.Не съм пробвал, защото се страхувам да не прецакам навигацията.Ще сменям масла след 2 месеца в Бултрако и ще ги разпитам. 2.Това ме интересуваше най-много и стигнах до Хонда Ирландия за отговор.Оказа се,че въпреки,че мултимедията ми е андроидска и колата е фейслифт, гласовите команди влизат в новата версия на мултимедия след 2016 или 2017 мисля.Но е софтуерно, визуално е същата мултимедия.С тази може да се прави гласово набиране на телефона.Но продължавам да ровя понеже виждам някаква опция "гласово съобщение" в настройките и не разбирам за какво е. 3.Нямам развитие 4.чакам предложения 5.Благодарение на @ivan_m стана ясно :" Има малки рутери към които може да се свърже USB четец със СИМ карта като този: http://www.lancombg.com/topic/categories/?pg=product&product-name=VEwtTVIzMDIw Има и модели, които имат слот за СИМ карта, но те са доста по-скъпи. 6.Междувременно подкарах aha приложението,което е готино, понеже има безброй радиа, подкасти и аудиокниги.Може да се използва и за ФБ.Но заблеязах,че ми дърпа прекалено много нет, а в момента плана ми на телефона не е подходящ за това. Ако ти имаш наблюдения или приложения ще се радвам да споделиш.
  33. 0 точки
  34. 0 точки
    Когато обичаш колата си и имаш вяра в нея и на другия край на света можеш да отидеш. Скоростта няма никакво значение.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...