Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.04.2020 in all areas

  1. 2 точки
    Направих ключа и благодарение на него развих болта! Резултата и разбира се за протокола: - вече си имам ключ; - спупих 2 бр удължения 1/2"; - демпферната шайба е свалена и сменена с нова, като новата не бие; - лепило на болта нямаше, но като го завивах го смазах както е препоръчително от Хонда; - без 2м тръба на 2" нямаше никакъв начин да се развие; - смяната е при 179 000км на колата.
  2. 1 точка
    Днес пак светна същата грешка. Уговорил съм се с един колега да ги сменим с неговата да тествам за седмица и тогава ще търся друга ако се потвърди, че е от нея. Ето и клип как се сваля въпросната... VID_20200423_182512_576x324.mp4
  3. 1 точка
    Тоя COVID - 19 е като рогата☝️... 😉 - Едни го имат. - Други ще го имат.😉 - А трети никога няма да знаят, че са го имали ...😉
  4. 1 точка
    отивай да вземеш оригинална от някоя морга...
  5. 1 точка
    Така е,но ти тика и така ще направиш такава,защото с тази няма да издържиш дълго. Какво имам на предвид. Мой познат със Субару Легаси имаше такъв проблем с едната полуоска и я смени с не оригинал - върна я.После взе две карета за нея пак не оригинал и пак тресене.На края поръча две нови карета от представителството на Субару и всичко заспа.Беше драма един месец за него.От Субару му казаха,че друго освен тяхното не става.Имало едни хлабини на които никой афтърмаркет не отговаря. Субаруто го купи чисто ново от дилърите в Турция,и въпреки,че плати мито пак му излезна по евтино от колкото ако го беше взел от тук. Та нищо чудно и с Хонда да го има този филм.
  6. 1 точка
    Здравейте колеги, ползвам темата да кача снимки и разяснения относно съответните машинки. Аз съм с автомат и при мен машинката е само на спирачката. От доста време се появи проблем с круиз контрола. Без причина светкаше оранжева индикация на таблото "АСС" а след това системата отказваше да функционира. След гасене и палене отново грешката изчезваше за неопределено време. Четеното с HDS изкарва грешка в някакво реле към системата. От известо рвеме ми прави впечатление, че проблема се явява при каране по неравен път, може би от поомекнала пружина на педала на спирачката. На първата снимка педала е в покой а на втората е натиснат. Сега съм в процес на тестване дали ще се появи отново. Втори ден всичко е наред. Та какво направх. Свалих машинката напръсках с контактен спрей и поставих отново, като при поставянето я приближих максимално. Дано да съм бил полезен на някой.
  7. 1 точка
    Върти се по посока на часовниковата стрелката като затегнеш проверяваш с вода с сапун но трябва да има налагане,това ти е филтъра преди изпарителя на който е клапана.Так Уредбата има два клапана единия е този другия се намира отзад при бутилката. За да тестваш когато си го затегнал трябва да има налягане,тоест да е тръгнала газта от бутилката,палиш колата и ако е настроена да се включва газовата на температура се чува как сработват клапаните забравих кой първо отваря.Ако е наблизо газаджията поставил уредбата отиваш да си провери връзките. Един въпрос колко коня е колата че са ти поставили малкия изпарител на Романо.
  8. 0 точки
    Само с децата шега не бива, Цецо, с другото може.
  9. 0 точки
    Да обобщим. Гадните норвежци дърпат децата ни, за да изстискат от кръвта им новия наркотик – аденохром, който струва по 1,5 милиарда килото. Първоначалната идея била за разпространението му да се ползва гугъл хром (мислите, че имената съвпадат случайно, а?), но Ванга прозряла заговора и казала на Нешка да съобщи на всички. Именно затова в момента дрогата се сипе от кемтрейлса. С този наркотик за сериозно подмладяване, освен всички масони, евреи, илюминати и рептилий, се е друсал и Кристиян, който уби Милен Цветков, въпреки, че е само на 22 г., но и той искал да се подмлади и да се върне на майка си у п….. Единствената защита е напоения с урина потник, който се носи под дрехите, но според запознати не по-малък ефект има и изписването на свещени руни с лютеница по тавана. Медните гривни не помагат. Категорично. Наркотика се приема и през чип. Чипа се следи от 5G кулите, които освен това отговарят за разпръскването на covid-19 и изтреблението на всякакви летящи хайвани, но конкретно една, в близост до кръстовището, се била повредила от радиационния облак, дошъл откъм Чернобил. Затова и произлезла катастрофата, въпреки, че душата на Кристиян предварително не се била съгласявала да прави убийства. Цялата тази картинка се следи от извънземните от планетата Нибиру, които са се установили на Луната, която всъщност е кухо изкуствено тяло, довлечено до Земята именно за тази цел. Задачата им е доста лесна, защото Земята е плоска и всичко се вижда ясно отгоре. Пропускам ли нещо? А сега резонирайте!
  10. 0 точки
    Абсолютно еднакво опасно е 2.4 и 5 GHz на рутера.
  11. 0 точки
    Двете неща както много си приличат, така и нямат много общо. Не се бъркайте, че 5G и 5GHz домашна мрежа са едно и също. 1. 5G честотите са от 24 до 72GHz. Има някакво нискочестотно компромисно решение, за което се говори, че ще се въвежда в БГ, но то е друга бира. Честотите на домашната "5G" мрежа е 5GHZ. 2. Двете технологии домашното "5G" и баш 5G-то работят с различна компресия, протоколи, различен интензитет и общо взето нямат много общо. И аз бих препоръчал ако всички устройства ви поддържат 5 GHz мрежа да си изключите 2.4 вкъщи. Аз още не съм го направил защото имам стари устройства които ловят само 2.4 GHz Защо, защото честотоата на микровълновта е точно 2.45 GHZ, тя неслучайно е избрана защото ...тътътъ, тътътъ, всеки може да си прочете. Дълго е. Ето и кои честотни канали на домашната 2.4 G мрежа съвпадат с честотите на микровълновата, а осътаналите са много близки. Доколкото съм запознат 1 канал е най-безвреден, така да се каже и аз винаги си настройвам рутерите на него. Тук също има много за четене.
  12. 0 точки
    По-добре изключи и тая честота, че микровълновата печка е на 2450Mhz.
  13. 0 точки
    Направих си и подлакътника с кожа, отдолу дунапрен с плат. Много приятно на пипане стана, а на вид можеше и по-добре, но и така бива.
  14. 0 точки
  15. 0 точки
  16. 0 точки
    Така мисля да направя
  17. 0 точки
    Едно време сичкото животни живеле по 30 години- толко им ги бил разделил дедо Господ- поравно. Ама човеко му виснал на вратата и рекъл: "Ей дедо господи, мене са ми малко- дай още 50, я съм човек да му се не види, не мое се мера с конощипа и лесицата!" Господ се почешал зади врато и рекъл: "Я повече немам откъде да земем, ама ако некое животно се откаже- моа ги префръла на тебе!" Човеко тръгнал да се моли на тоа- оня дзвер- никой неще. Стигнал до магарето, и оно рекло: "Добре, мене 30 са ми много- че ти дам 15 годин от мойте- я само бачкам и влачим и ме товарат като магаре! Отишъл при кучето- и оно му дало 15 годин, що рекло че само стои връзано, варди и джафка, и 15 му стигат. А маймуната самичка дошла при него и рекла: "Я не мое висим на клона 30 годин, те ти 15 и от мойте". Човеко сбрал ваучерите и отишъл при Господ. Он па се почешал, наплюнчил молива и сметнал: "Значи, три по 15- 45, и твоите 30, общо 75, айде по живо-по здраво." И сеги е така. Човеко живее 30 като ората, после кара 15 магарешки- до 45- бачка, влачи и го товарат. После до 60 кара кучешките- се му несгодно, ръмжи, стои връзан и си варди къщата. Накрай кара маймунските- внучетата му като минички маймунчета си играат и се тръкалят, а он виси отстрани като дрът маймуняк и ги гледа. И те така.
  18. 0 точки
    благодаря! долях всичко е както трябва вече
  19. 0 точки
  20. 0 точки
    Някой има ли впечатление от тази автокъща - CAR ZONE. Вижадам, че продават 3 канадки от доста време - някой ако ги е гледал ще може ли да сподели впечатление https://www.cars.bg/offer/5e590eb82d5ffc0da62ce1c5 https://www.cars.bg/offer/5df0abb7becfbd274112b3a2 https://www.cars.bg/offer/5e6265ab7e75ab1e337db8f4
  21. 0 точки
    Аз на някакво видео ли да вярвам , или на очите си, като съм пробвам и двете на сняг - на задна естествено ? п.п. Относно това за бордюра - в някоя от темите (преди години) и за него съм писал, а по-точно как на задна, 2-та. се оправя по-лесно от 3-та , но това не значи, че въпросното 4х4 не се включва.
  22. 0 точки
    За "културата" на българските шофьори - сега като се замисля над тоя израз ми се струва абсолютно безсмислен, в крайна сметка шофирането е професия, купища закони, наредби и правила, които подчертавам са задължителни, когато някой "шофьор" седне зад волана на МПС за да се придвижи от т.А до т.Б, а тука при нас положението е - купища туристи са излезли да разглеждат природата - това не е шофиране, а опит да убиеш околните и себе си. Примери бол: - подаването на светлинен сигнал или тъй наречения мигач е мираж в БГ, според мен всички тия хора са си взели книжките без курсове и изпит, все ми се струва, че там поне това ги учат да правят и това е лично наблюдения на всяко ниво - леки коли, джипове, баничарки, микробуси, камиони от всякакъв калибър и тонаж, пресен пример от вчера - от Чепинско шосе автобус на градски транспорт, превозващ невинни пътници се включва към Ботевградско шосе точно пред мен, малоумния турист, който е излязъл да разглежда природата, а не да вози пътници се престрои през всички 3 пътни ленти без да даде мигач сигурно си е погледнал в огледалото, че няма никой ..... за какво да го дава тоя мигач, то там ток се хаби, сигурно тоя ток му се навърта в тях на електромера и му качва сметката за тока ?? Масово хората не знаят, че карайки по път с 2-3 плътна и налагайки се да изпревариш по бавно движещ се автомобил е нужно да дадеш мигач за да преминеш в друга лента и след като изпревариш и искаш да се прибереш в твоята си лента пак трябва да подадеш мигач, че се прибираш.... никой не го прави, явно и на тия им са дебели сметките за ток ?? - друга малоумщина, която виждам - мъгла, дъждовно време или най общо казано време с намалена видимост- никой не се сеща да си пусне халогените и задния габарит за мъгла, даже лично съм виждал дебил в джип, който кара само на дневни светлини, които имат опция да пускат само предни светлини, без да му светят габаритите на стоповете отзад - караш и изведнъж нещо изкача пред теб ?? - потрес, ама кво му пука туриста е излезнал да разглежда природата, другите около него да се оправят. - нещото, което най ме дразни и приключвам, че ще стане голям роман - туристите, които се правят на ни чул, ни видял - карам с километри по някакъв, ни мигач, ни нищо, изравнявам се и го питам - човек къде са ти мигачите, направи 20 маневри пред мен - аааа кога това бе, нищо незнам - при което му тегля една майна, защото е тъп на галош и тъпака на следващия светофар сваля прозореца и почва и той да ругае ..... е такива дебили са ми най симпатични, прави грешка, прави се на луд и после сипе обиди, сигурен съм, че това го има само в БГ, даже се чудя при толкова туристи как все още се движат коли по улиците.
  23. 0 точки
    3.1. Стрът бар от англичанка VTI. 3.2. Шумоизолираща кора под предния капак от японка VTI, каквато не-vti версиите нямат. 3.3. Панелен спортен филтър K&N. 3.4. Инвестирах в малко по-високи гуми 195/55/15 Uniroyal RainSport3 за да вози възможно най-добре пък и да не стои толкова празен калника. "Инвестирах", защото от масовото 195/50 до екзотичното 195/55 има немалка разлика в цената. 3.5. Джанти. Бях намерил много кефещи 14-ки, след което ми изпаднаха класическите 15-ки вентилатори. Много се чудех дали да ги слагам, но след като ги видях как стоят на колата - всякакви съмнения изчезнаха. 4. Други. 4.1. Видеорегистратор. Сложих един китайски видеорегистратор, който вързах с ток от таблото, че ме дразнеше пищенето на зарядното му в запалката. 4.2. Защита. Още като я взех й сложих афтърмаркет аларма с шок датчик, вързана с централното заключване. Малко по-късно я направих и да си заключва вратите няколко секунди след запалване и да се отключва при гасене, защото алармата имаше такава функция. През повечето време колата се кара от жена ми и не исках някой да може да й отвори врата и да й дръпне чантата или не знам какво. 4.3. Дневни светлини. Монтирах модул за дневни светлини, който включва дългите на 30% и ги спира при гасене. Пък и понеже сложих хубави крушки, които струваха почти колкото самия модул барабар с монтажа, исках да пестя ресурса на жичките на късите светлини, които да се използват само, когато трябва. 4.4 Клаксон. Оригиналният еднотонов клаксон на сивика излъчва тъга и немощ. Сложих му двутонов клаксон (марка Klaxon ) от Мазда 3 и колата свирна доста по-добре. Снимки разни. Годините снанаха много и хронологията може да е разбъркана, но от един момент нататък, спрях с промените, защото не виждам какво повече може да се направи, без да се отклоня от заводската визия.
  24. 0 точки
    Ниско ниво на спирачна течност! Виж дали и колко има в казанчето. Огледай по корпуса му за горна и долна лимит линии.
  25. 0 точки
    За жабката ползваг пвц фасунгата от изгоряла Т10 лед лампа и я влкючих в оригиналното захранване само прекъснах едната жичка през ключето а ето и клипче с постсвката.. received_685728081798213.mp4
  26. 0 точки
    Пешо, можеш ли да ми обясниш какво значи дилема? Дилема е .... Представи си, че лежиш гол в голямо легло. От едната ти страна лежи супер секси, гола мацка а от другата ти стана е легнал хомосексуалист. Е, ти на кой би обърнал гръб?
  27. 0 точки
    Заредих си акумулатора. След зимата и последващата карантина, беше паднал на 50% заряд!
  28. 0 точки
    Онзи ден врътнах джантите с гумите и вто как изглежда Джаза с рях: Sent from my iPhone using Tapatalk
  29. 0 точки
    Ще говоря днес с моят приятел, да му чуя мнението за 5G... Той изследва и работи с ( по случайност) мобилните връзки и мрежи от 10 години.... 😉 Да видим....
  30. 0 точки
    Скромното ми мнение на инженер по телекомуникации с над 20 г. опит зад гърба си, голяма част от който точно в тази сфера е следното: От техническа гледна точка, всички конспиративни твърдения (няма да ги изброявам) са напълно несъстоятелни и манипулативни; От медицинска гледна точка, доколкото съм запознат, а съм се интересувал от темата - същото като т.1; От психологическа гледна точка - има си специалисти психолози, психиатри, както и специалисти по световни конспирации, социални гурута, инфлуенсъри и т.н. Тук не съм силен и няма какво да коментирам. Мога детайлно да аргументирам твърденията си, но не виждам причина да го правя. Тези, които ще ме разберат няма нужда да ги убеждавам. Останалите са за т.3. Мъчно ми е, че се връщаме 2 века назад (не само ние, а целия свят) и научните факти и аргументи отстъпват на врачки и шамани от социалните мрежи. Амин!
  31. 0 точки
    Работи си винаги на 16 в ниски обороти 4 от всмукателните клапани с еотварят съвсем леко , като предразполагат за по-добро смесообразуване , също се отварят и за да не се трупа гориво.Работи почти като 12V.След това , не знам при какви точно обороти си отваря 16-те клапана нормално.По-интересното за този двигател е че чета за някакви адски бедни смеси , от сорта на 20:1
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...