Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 24.03.2020 in all areas
-
2 точкиСлед доста чудене четейки противоречиви отзиви реших да ремонтирам моя маркуч който досега си сълзеше, и бях сложил едно изрязано шишенце да събира маслото. Няколко човека ми препоръчаха сервиза на Ситроен в Габрово където извършват такава услуга. Свалих моя, и за 30 лева ми го направиха с нов маркуч като сложиха, и клапана а откъм помпата тръбичката я направиха с нипел, и конус които се затягат в гайка с вътрешен конус закербована към маркуча за улеснение при монтажа . Воланът сега се върти плавно, и без вибрации.
-
1 точка
-
1 точкаВъпросния размер не съм теглил но за ориентиране ще ти дам 2 размера с допълнителната уговорка че не само размера е определящ за теглото на дадена гума, според мен марката, вида, опциите на определен модел гума, та дори и шарката на протектора ще са определящи за теглото. Гудиър 225 / 45 / 17 FP - чисто нови теглени на кантар на Спиди > 8,45 до 8,67кг. на парче Фалкен 205 / 45 / 17 - втора употреба но с много малко износване на кантар на Еконт > 8,6 до 8,8 на парче. Ако имаш някое другарче работещо в куриерска фирма може да помолиш за подробно инфо.
-
1 точкаЗа сега няма дефинитивни данни дали вирусът се влияе от времето. Забелязва се, че в държави с по-сух и грещ климат, разпространението е малко по-бавно, но има прекалено много фактори - гъстота на населеност, поведение на хората и прочее. Относно коментарите, че Германия се справя по-добре с вируса - рано е да се правят тези равносметки. Ще видим кой как се е справил чак след като вълната в Европа мине пика си.
-
1 точкаПросто от "опит"знам,че грипоподобните заболявания,са присъщи за студените месеци на годината,а не август на морето.
-
1 точкаНе съм съгласен, че вирусът се разпространява по-лесно в студено. В сайта на СЗО (секцията Myth busters) за студеното пишат, че не влияе на вируса, както и на телесната температура на хората. Дай накой източник, който клони към това, че ще се разпространява повече?
-
1 точкаНа много места е така. Решили са че е по-безопасно за тях, стига да не се окажат "бомба със закъснител", заради латентният период. Ако не дай си Боже се окаже така - болниците вместо спасителна лодка за 20-тина, за 200 ще станат Титаник.
-
1 точкаАко това е намек, че форумът взима пари от поръчките за масла, без да е било официално обявено, то искам да уточня, че форумът не е взел и стотинка от темите за общи поръчки, поне от както аз се занимавам с него. Единствено @fenabg е плащал еднократно за тема за неговият сервиз и маслата Yacco, която е в отделен раздел и пределно ясно, че е платена. Нито @Чавдар K, нито @Izanagi, нито никой друг е плащал за организиране на поръчки. Добре дошъл си и ти (сам или посредством роднини в България), да организираш такива, дори да си слагаш надценка - ако потребителите са ОК с това. Имаше много идеи за това общите поръчки да се таксуват. @Markony беше предложил това да става с конкретен малък процент (1 или 2%) от стойността им, но това не се случи, защото нямахме механизъм да го правим легално (фирма, фактуриране и прочее). Ако това се промени - ще бъде обявено като закачена тема в раздела, с всички правила, които организаторите на общи поръчки трябва да изпълняват. Точно за това те моля и ти да не изказваш убеждения, които не са подкрепени с реални доказателства ✌️ Аз лично ти харесвам постовете в които споделяш конкретна и фактологическа информация и смятам, че помагат потребителите сами да изберат какво е подходящо за тях. Но ако някое масло не ти харесва - не е коректно да се спекулира по такъв начин, че то се прокарва заради нечии интереси...
-
1 точкаМалко развитие по темата.След като се спука маркуча,случайно намерих втора ръка заедно с рейката.Нея я смених,защото сълзеше отгоре където влиза кормилния прът,а и малко насичаше.Смених ги,като през това време пратих моя маркуч да го рециклират в HansaFlex в Стамболийски(там са най-добрите,проверено.Има още една фирма също там Тодико-Котеви.)Веднага обясниха,че са правили такива маркучи от Хонда и че трябва да е трипластов текстилен маркуч(3ТЕ се води).Разните карантии от вътре се прехвърлят от стария. Всичко беше ОК за около 3 седмици и вчера отново същия проблем с маркуча втора ръка.Спука се на точно същото място(кербовката).Сложих вече рециклирания маркуч и за сега няма никави шумове от към хидравликата или някакви други проблеми.Ще видим по-нататък как ще е,но силно мога да препоръчам рециклирането,хората си разбират от работата. П.п Забравих да кажа,че съм слагал само оригинална хидравлична течност.
-
0 точкиКире от Враца когато видя сливовите дръвчета измръзнали и покрити със сняг, свали маската. За какво му е да живее вече !
-
0 точкиСтрахатен профил ми е придал на колата снега и вятъра, ама и прозорците ми бяха малко свалени. 😉
-
0 точкиУважаеми клиенти, уведомяваме ви, че различният вкус на дюнерите не е поради нова рецепта, а защото персоналът вече си мие ръцете!
-
0 точкиПовечето са или длъжници на нечии интереси или обикновенни марионетки и блюдолизци, и няма как за това което им се налага да търпят, да не им се плаща. За това няма кой да го предложи, понеже болшинсвото са зависими двупосочно. Виж ако някой реши доброволно - ще го гледат накриво, но ще му разрешат (предполагам) да си дари заплатата. Но това сега не е приоритет. Дано спасят положението, щото след няколко месеца няма да има за какво да ги харчат тея пари.
-
0 точки
-
0 точкиМакедония, малка страна извън ЕС: "Caмo дa припoмним, чe влacтитe в Мaкeдoния рeшихa зaплaтитe нa вcички държaвни cлужитeли, нaчaлници, ръкoвoдитeли, кaктo и други длъжнocтни лицa в държaвнaтa aдминиcтрaция щe пoлучaвaт caмo минимaлнaтa рaбoтнa зaплaтa, дoкaтo трae кризaтa c глoбaлнaтa пaндeмия. Cтaвa въпрoc зa дeпутaти, прeмиeрът, вицeпрeмиeритe, миниcтритe, кмeтoвeтe, дирeктoри нa държaвни и oбщинcки дружecтвa, cъдии, прoкурoри и oбщинcки cъвeтници, кoитo щe пoлучaвaт минимaлнa зaплaтa в рaзмeр нa 14 500 дeнaрa." Източник: https://fakti.bg/bulgaria/458240-biznesat-v-balgaria-s-prast-v-ustata-za-obeshtanata-podkrepa-ot-darjavata А в БГ, никога! Няма такъв силен политик, дори да предложи! Единствено Марешки е ефективен с бензина и дизела!
-
0 точкиКолега, индийците ядат още повече плъхове. Деликатес! Има такава каста! От хилядолетия се ядат змии, гущери, плъхове и др. влечуги. Но взимаш корона вирус от змия, съединяваш го с такъв от змия, и му залепяш още 4 човешки HIV 1! После го пускаш в некое животно, да си стане естествен!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиТолкова сме грешни,че и времето не е с нас! Не изгрее ли слънцето, лошо!
-
0 точкиХората са за да бъдат обичани, а вещите - да бъдат ползвани. Светът е в хаос, защото използваме хората, а обичаме вещите. Далай Лама
-
0 точкиЗдравейте, ако все още не е пусната поръчката: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Вид и количество: HONDA ATF DW-1 1x4L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 1х5L Стойност на поръчката: (54.56 + 40.95) * 1.9675 = 188 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер
-
0 точкиАко искаме да прекараме всички други празници с хората които обичаме,без да липсва никой ,не пречи да искараме този великден по тоя начин .Изолация.Важно е да опазим хората ,софри винаги ще има ,трябва и занапред да има с кого да споделим празника ......
-
0 точкиА дано...: https://www.marica.bg/tema-v-razvitie/covid-19/chudo-po-velikden-matematik-posochi-koga-preborvame-covid-19
-
0 точкиПолучих си маслото.Всичко е точно. Голямо благодаря!
-
0 точкиТихо се сипе мартенски сняг. Нищо не щипе, вкъщи сме пак. Шаро се крие нейде далеч. Че от разходки писна му веч. То бива женски месец, ма тоя март напрао ни прекИна с тоя климат и ковид :(
-
0 точкиАми, при създалата се обстановка това е правилният подход. Да не искаш да стане като в Италия: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3093342364065610&id=100001696309442&anchor_composer=false
-
0 точкиЕто и още малко снимки. Ролята на маслото при тази травма е че все пак е успяло да запази малко лагерите инак биха станали на телове. Какво се е случило състоянието на лагерите е от детонаций! Детонаций при и над 7500 оборота причинени от частично запушване на цетката ма инжектора и липса на достатъчно гориво така наречената бедна смес. Лагера е разрушен не е повлякъл. Какво е стававало. Докато буталото се движи в компресионен такт бедната смес се детонира, само запалва се. Коляновия вал бута на горе детонацията на доло. Този тип разрушаване' е характерен при детонационно горене.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиПратката пристигна, всичко е точно както винаги. Огромно БЛАГОДАРЯ!!!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиОт Али може да си взмеш: https://www.aliexpress.com/item/32883734694.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.154d4c4dsuOQJd както и сензора, че вероятно о той ще е за смяна: https://www.aliexpress.com/item/32995395824.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.154d4c4dsuOQJd моя дойде, но чакам сега да дойдат и шарнирите и тогава ще ги сменям.
-
0 точкиСинковеца не е излизал вече цяла седмица. Казах му че уикенда обезателно ще покараме колелета. Вече се е зомбирал. Това го рисува онзи ден на Surface 4 pro-то си. като го видях - похвалих го, но ме "стегна шапката"!
-
0 точкиВзеха ни за мезе! "Прогнозите за времето за събота и неделя са чудесни, но за съжаление няма да можем да се възползваме и да излезем навън", пошегува се Венцислав Мутафчийски.
-
0 точкиА то Коронавирусът как вреди – организмът ти се бори с него и като имунната ти система е отслабена от борбата се разболяваш от друго и умираш. И това не трябва да влиза в графата смърт от Коронавирус?
-
0 точкиНапълно подкрепям написаното по горе а за конспиративно драскащите да си намерят подходящия форум.
-
0 точкиИзскочи ми писание на младежа от "Наука и критично мислене", ето го: Вече е официално - новият щам коронавирус си е с напълно естествен и природен произход. Не е създаден от хора. Това е заключение на биоинформатично изследване, публикувано в Nature преди 2 дни. Анализирани са основно гените, кодиращи повърхностни протеини, които участват в навлизането в животинските клетки и особено на област в тези протеини, наречена рецептор-свързващ домен (RBD) - структура, която се захваща директно за клетките на гостоприемника и медиира навлизането на вируса. Анализът показва, че RBD областта на повърхностните протеини на вируса проявява висок афинитет към ангиотензин конвертиращ ензим 2 (ACE2 - рецептор, който има участие и в регулиране на кръвното налягане). Ефективността на свързване на двете структури е толкова висока, че учените стигат до заключението, че нещо подобно може да се случи само след естествен отбор, а не чрез генетично инженерство. Това твърдение за естествената еволюция е потвърдено и чрез анализ на целия геном на SARS-CoV-2. Създаване на нов инженерен вирус от хората би било възможно, ако за основава, за шаблон е използван вече познат човешки патоген (като изминалите причинители на SARS и MERS). Но в случая това не се наблюдава. Най-високо сходство SARS-CoV-2 има с вируси, които са срещат сред прилепи и панголини. Определени са две възможности за появата на този вирус. Първата теза предвижда, че вирусът е пребивавал в естествен животински резервоар, където се е видоизменял и в един момент е прескочил върху хора. Смята се, че прилепите са естествен резервоар на този щам, но до момента директен преход от прилепи към хора не е наблюдаван. Вероятно е имало междинен преносител. Според второто предположение специфичните промени в RBD, които водят до висок афинитет към хора са настъпили след опитите на вируса за трансфер в хора. Непатогенен щам е прескочил в хора, при което се е видоизменил в по-опасна версия. Отправено е и едно предупреждение за близкото бъдеще. Много е възможно оригиналният щам все още да циркулира в животните и в даден момент отнова да се наблюдава транзиция от естествения животински резервоар към хората, което отново да стартира епидемия/пандемия. Затова не яжте диви и не добре опечени животни! Източник: Andersen, K.G., Rambaut, A., Lipkin, W.I. et al. The proximal origin of SARS-CoV-2. Nat Med (2020). https://doi.org/10.1038/s41591-020-0820-9
-
0 точкиВчера 2-ма полицаи с маски цъфнаха на вратата, да проверяват някакъв дали си е вкъщи. Естествено не беше у дома, а защо им е дал неверен адрес е друг въпрос! Статията която линкнах преди беше заради визуализацията на заразните болести. Не съм гледал цифрите, а и е ясно че са временни, и само база за статистика. Освен това, тя се събира според наличното инфо за регистрирано доказани случаи на заразени, а има много повече, които го карат "на крак", или не знаят че са го изкарали. Не омаловажавам ситуацията и е ясно че превенцията помага за по-бавното и разпространение, и е преди всичко от полза на здравната система. Но факта че заразата ще отшуми когато повечето я преболедуват и си изградят антитела, си остава. Просто отлагаме неизбежното, за да го усвоим по-леко, или да усвоим други неща, ефекти, уроци и т. н. от ситуацията. Аз също домувам и не ме свърта, но фирмата може да си го позволи. Фирмата в която работи съпругата ми обаче я затвориха, без обяснение и въпреки че няма законови разпоредби за това в момента.
-
0 точкиНе му е за сефте на Карпера да прави категорични заключения, без да пита първо чичо Гошо. Подканял съм го и друг път да не го прави. До началото на 90-те е било масова практика да се ползва двигателно масло в скоростните кутии, не само в Хонда.. За Хонда това се е правело до към '96-а, т.е. Сивик 5 включително (както каза Веспа, и беше одобрен от Фена). Скоростната кутия на Сивик 6 да е различна, колко да е различна?! Да не е на светлинни години разлика?! Склонен съм да вярвам, т.е. не би ме учудило ако и в ск.кутия на 6-а ген се е ползвало двг масло в началото. п.п. Хонда не произвежда масла. Маслата за Хонда се произвеждат и брандират с етикети Хонда в някои от многобройните компании по света. Не ме питайте в кои точно, не знам. В този ред на мисли - категоричното "Масла, само и единствено Хонда!" малко губи смисъл. Въпреки това и аз предпочитам да ползвам "само и единствено Хонда масла", ама само и единствено ATF, DPS-F И PSF-S. На времето имах противоречия с един "колега", в един друг форум. И той така - "в задния диф на CR-V 1, само и единствено DPS-F", докато не му показах снимка на задния диф на моето CR-V 1. До пробката за наливане на масло имаше надпис ATF. Като казвам надпис, разбирай релефни букви в самата отливка на корпуса, а не стикер. CR-V влиза в производство края на '95-а, ама задния диф е взет наготово от Civic Shuttle AWD, произвеждан много преди '95-а. Civic 6 "англичанка" пък е копие на Honda Дomani, също произвеждана много преди '96-а.
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте колеги.Вчера най-накрая отстраних този проблем с тресенето.Какво ли не смених.Всички тампони отзад на диференциала,сваляхме кардан.Смених вътрешно каре по препоръка на представителство на Хонда.Тук е момента да споделя,че закупих нова вътрешно каре ,уж оригинално японско от магазин за японски авточасти в Пловдив.Карето се оказа с по-голям луфт от оригиналното което свалих.Та след толкова ходене по мъките и след препоръката на двама монтьори,свалихме и двете полуоски.Занесох ги да ги проверят.Оказа се,че проблема е в лявото каре,въпреки,че видимо нямаше притеснения и луфт.Рециклираха вътрешно ляво каре.Сложиха си ми пак старото вътрешно дясно каре.О,чудо,всички вибрации изчезнаха.Струваше ми 275лв. рециклиране на ляво и монтаж на дясното.До колкото разбрах проверката на полуоска е около 40лв.Офиса им е на ул."Захари Стоянов" в Пловдив, а цеха им е в с.Царацово.Това е за колегите от Пловдив.Оставих полуоските направо в Царацово и на другия ден бяха готови.Съветвам колеги с такъв проблем първо да опитат с това като начало.Аз дадох преди това около 800лв за тампони и карета които не е трябвало да сменям.Ако някой иска повече инфо мога да споделя на лични или на 0888217752-Весел Иванов.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00